"Kisahuumaa"

  • 4 664
  • 26

Pate 00

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsingfors
Viestin lähetti katjuska
Jälkimmäisestä olen samaa mieltä. Ei MM-kisoja ainakaan olympia vuonna!
Yksi vaihtoehto voisi myös olla, että MM-kisat ja olympialaiset vuorottelisivat kahden vuoden välein. Siis esim. olympia 2002, MM 2004, olympia 2006 jne.
Tai sitten ei.

Tai myöskin olympialaiset ja WorldCup tasatahtiin neljän vuoden kierrolla. Tämä kohta jo toimiikin nykyään. Välivuosille kelpaa ihan hyvin "amatööri"MM-karnevaalit.

2002 Salt Lake
2003 MM-Helsinki
2004 WorldCup -joo, näin-
2005 MM-Riga -sekä jatko esim.-
2006 Milano
2007 MM-Quebec
 
Suosikkijoukkue
Haukat
Kyllä minä ainakin olen näistä kisoista jaksanut innostua. Suomen peleissä tuntuu tunnelmaa olevan aivan mukavasti (vaikka olenkin nähnyt Suomen pelejä vain televisiosta), ja mielelläni näkisin moista myös kotimaisissa kiekkosarjoissa. MM-kisat sytyttävät ja toivon Suomelle maailmanmestaruutta. (Bluesin Suomen mestaruus lämmittäisi toki huomattavasti enemmän KJT:n Mestis-mestaruudesta puhumattakaan!)

Toisaalta nämä humalaiset itseään jääkiekkofaneiksi kutsuvat eivät minulta juuri kunnioitusta saa. Ainakaan ne muutamat tyypit, jotka olivat päässeet Helsingin Sanomien NYT-liitteeseen. "Siis kuka tänne nyt selvinpäin tulisi?" Ei voi olla totta. Kovasti tuntuu olevan kiire erien lopussa kaljajonoon, mutta ei erätaukojen lopussa takaisin katsomoon. Itse ihailen enemmän keskieurooppalaista fanikulttuuria. Suomen faneilla kun tuntuu aina olevan jotkin pelleasut päällä ja viinaa päässä. (Tämä tosin oli karkea yleistys; kyllähän saksalaisetkin olutta juovat.)

Pääasia kuitenkin, että katsomossa pidetään ääntä kuten tähänkin asti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös