Kirjoitusboikotti

  • 6 889
  • 29
Suosikkijoukkue
Broadstreet Bullies, Scott Stevens, Wendel Clark
Kuinka pitkälle ne seuraukset vaikuttaa, koska Liljaniemihän oli vuosia sitten päätoimittaja ja ei enää nykyisin sitä edes ole. Niinpä aika mielenkiintoista että vaikutukset eivät vieläkään ole näkyneet. Noh sen lisäksi että keskustelupalstalla taso on mitä on.


Kaksi sanaa: Objektiivinen tiedonvälitys. Jatkoaika.com pitäisi olla periaatteessa objektiivisen tiedonvälityksen kanava siinä kuin esim. YLE. Kun kuuntelee lätkäselostuksia, niin on aikalailla eroa sillä kuunteleeko Radio Porin Jussi Ahoa vai YLE:n Jouko Fjärdiä. Samoin näyttää olevan eroa lukeeko kiekkouutisointia vaikkapa SK:sta tai Hesarista vai täysin värittynyttä ja asennevammaista "uutisointia" by Liljanniemi ja Jatkoaika.com
 

Vteich

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Itse en ainakaan ymmärrä miten joku voi hyväksyä esim. mailan käyttämisen tuohon tyyliin. Ilmeisesti ei ole itse koskaan pelannut ja saanut sitä mailaa näpeilleen jne. Itse halveksun ehkä eniten juuri näitä mailalla hakkaajia/huitojia.

Olit siis itse näkemässä Porissa tuon Nickersonin lyönnin Erkinjuntin näpeille? Minä kun en tuota mistään nettivideopätkästä valitettavasti nähnyt. Mutta koska penäät täällä selkärankaa ässäkirjoittajilta tuomita näitä iskuja, oletan, että tilanteen omin silmin jostain näit. Kerrothan meille tilannetta näkemättömille siis, mitä tilanteessa tapahtui. Oliko kova lyönti, osuiko mailaan vai käsille ja jos käsille, mihin kohti? Kiitos.
 
Suosikkijoukkue
Broadstreet Bullies, Scott Stevens, Wendel Clark
Olit siis itse näkemässä Porissa tuon Nickersonin lyönnin Erkinjuntin näpeille? Minä kun en tuota mistään nettivideopätkästä valitettavasti nähnyt. Mutta koska penäät täällä selkärankaa ässäkirjoittajilta tuomita näitä iskuja, oletan, että tilanteen omin silmin jostain näit. Kerrothan meille tilannetta näkemättömille siis, mitä tilanteessa tapahtui. Oliko kova lyönti, osuiko mailaan vai käsille ja jos käsille, mihin kohti? Kiitos.

NOstetaas tähän taas jonkin matkaa toista kymmentä vuotta sitten sattunut episodi Chicago Blackhawksin ja St.Louis Bluesin väliltä. Bluesin Brett Hull on pääsemässä yksin läpi Blackhawksin Belfouria vastaan ja pakit seilaa ties missä. Ainoa pelaaja, jolla on edes jonkinlaiset senssit estää läpiajo, oli Christian Ruuttu. Mitä Crisu sitten teki tilanteesa ? Nappas mailalla kunnon kirvesiskun Hullin ranteille ja maalintekotilanne kuivui kasaan...
Tilanne ja siitä seurannut hulabaloo löytyy joltain Don Cherry's Rock'em Sock'em -kasetilta. En nyt juuri muista miltä niistä.
 
Kuinka pitkälle ne seuraukset vaikuttaa, koska Liljaniemihän oli vuosia sitten päätoimittaja ja ei enää nykyisin sitä edes ole. Niinpä aika mielenkiintoista että vaikutukset eivät vieläkään ole näkyneet. Noh sen lisäksi että keskustelupalstalla taso on mitä on.

Nimenomaan. Aika jäljessä tulee vaikutukset, jos on tullakseen. Eikä muutenkaan kalskahda yhtään katkeralta pata fanin kirjoittamana..
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Kyllä voisi laittaa muutama ässäkirjoittaja käden sydämelle ja kysyä rehellisesti itseltään, että hyväksyy Nickersonin jatkuvat suihkuunlentämiset muine lieveilmiöineen. Itse en hyväksy.

Pitemmän päälle, eli tästä eteenpäin, samanlainen tekeminen kääntyy varmasti Nickersonia, Ässiä ja lajia vastaan. Pahennus lisääntyy, pelikiellot pitenee ja meidän profiilipakki istuu katsomossa syömässä popcornia. Viimesintä ulosajoa tuskin on nähty, mutta yksipuolisten kilahtamisten seurauksia täytyy kyetä rajoittamaan. Joukkuetta ja omaa pelaajauraa ei ole järkeä vahingoittaa - eikä kyllä vastustajaakaan, oli kaverin naama kuinka tuttu tahansa. Mutta Nickerson on moniulotteinen pelaaja ja fyysinen läsnäolo, tietynlaisen pelotteen rooli ja omien olkapäiden yli kurkkiminen kuuluu asiaan. Parhaassa tapauksessa onnistuu peruspakin roolissa ja lietsoo samalla positiivista uhoa omiin pelaajiin. Meillä on kuitenkin reservissä jonkun verran fyysisyyttä ja äijää, joka täytyisi saada näkymään myös jäällä. Tokikaan pelkkä uho ja Sirkus Finlandia ei riitä vaan pelillinen puoli täytyy myös olla tasapainossa.

Noin muuten...ässälasien takana sijaitseva fanaattisuus ja puusilmäisyys on tietynlainen vakio. Onneksi vastapainona on myös turenkilaisten, raumalaisten, hämäläisten ja muiden nysvääjien vastaava ässäläisyyttä kohtaan. En tiedä kumpi oli ensin, muna vai kana, tai kumpi on osaavampi hommassaan. Juoksuhaudat on kuitenkin kaivettu ja tästä eteenpäin pyrittään verbaalisilla taidoilla ja nokkeluudella-pokkeluudella etsiä heikkouksia ja herkkää kohtaa. Faktoista sen erityisemmin piittaamatta.

Do you feel stupid? Mind if I do? Me vs. muut -asetelma on ihan jees, etenkin jos joukkue menestyy - ja väliin vaikkei menestyisikään. Laput silmille ja suu vaahdolle. Siinä on omat vaaran paikkansa, mutta toisaalta, oikealla tavalla annosteltuna siitä voi saada niin paljon. Ja kyllähän Isomäen seisomakatsoja on valmis palvomaan suosikkipoikiaan fyysisyyden alttarilla. Mielikuvat ei aina vastaa todellisuutta, mutta in my dreams Ässät on ikävä vastus ja Isomäessä asustaa Pahuus, jonka kanssa vierasjoukkue joutuu tekemisiin. Ässillä on osaaminen ja työkalut, parhaimmillaan loistava yleisö antaa virtaa ja lietsoo jääkiekon parhaat puolet esiin. Rapatessa roiskuu ja koirat haukkuu - mutta kuten edellä mainitsin, tuota räksyttämistä ilmenee joka tapauksessa ja kaikissa mahdollisissa tilanteissa, eli on varmasti ihan terveellistä sulkea välillä korvansa ja keskittyä itse asiaan: kiekkoon, kannattajuuteen ja sen mukanaan tuomiin tunne-elämyksiin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös