Kirjoitetaankos sitä muualle?....

  • 1 985
  • 42

Huuhaa

Jäsen
Niin, kirjoitatteko muille keskustelupalstoille, kuin Jatkoaikaan?....

Aika vähän kirjoitan muualle Jatkoajan lisäksi, mutta silloin tällöin kirjoitan Ilveksen ja Tapparan keskusteluun, sekä toisinaan www.tonyhalme.net -osoitteen keskusteluun....

Rekisteröitynyt olen muistaakseni myös (ainakin) Kärppien keskusteluun, mutten ole kirjoittanut sinne, kuin vain muutaman viestin, ja edellisestäkin kirjoittamastani viestistä sinne on aikaa varmaan noin vuosi.... Ja kirjoitinhan minäkin aikoinaan myös Kiekkopesään, konkari en tosin Kiekkopesässä ole ollut koskaan....

Kaikkialle minne kirjoitan, niin kirjoitan Huuhaa-nimimerkillä....
 
Viimeksi muokattu:

jta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Samalla nimimerkillä esiinnyn myös Pelicansin ja Kärppien forumeissa. Tapparan jälkipeleihinkin olen rekisteröitynyt, mutta en nyt muista onko tullut kirjoiteltua kuin ehkä kerran tai pari.

Lisäksi satunnaisesti joihinkin vähemmän kiekkoaiheisiin forumeihin.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllä sitä tulee joskus kirjoiteltua mihin sattuu, mutta Moto nimimerkin olen pyhittänyt tänne. Jos jonnekin muualle kirjoitan, vetäisen yleensä nimimerkin hihasta.

En mitenkään vakituisesti kuitenkaan muualle kuin tänne.
 

Ghost

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins
Ilves, Tappara, Pittsburgh ja Futisforum. Kiekkopesä ennen muinoin. Nyt taitaa se paikka olla kuollut. Nuo nyt tulivat ensimmäisenä mieleen. Futis Forumiin kirjoittelen eri nimimerkillä, joka tosin on helppoa johtaa tästä. Muissa kaikissa Ghost.
 

Tunkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flonaldo imee.
Olen rekisteröitynyt vaikka kuinka moneen paikkaan, mutta unohtanut salasanat ja käyttäjätunnukset, joten enää aktiivisuuteni on keskittynyt tänne.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
En muualle kuin tänne. Eli jos jossain muualla näette nimimerkkini, niin se en ole minä vaan halpa ja huono kopio.
 

Tj

Jäsen
Suosikkijoukkue
Melchester Rovers
Aktiivisesti tänne ja Jypin palstalle. Ennen Kiekkopesäänkin. Tunnukset on ainakin Ilveksen, Tapparan, Pelicansin ja TPS:n (liekö Kärppienkin) palstoille siltä varalta että joskus tulee jotain asiaa.
 

Habby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Les Canadiens de Montréal, John Ferguson Sr
Jatkoaika ja Tepsin "epävirallinen" postituslista ovat ainoat suomalaiset keskustelut, joihin otan osaa.
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Jatkoajan lisäksi meikäläisen kirotusvihreitä saavat lukea TPS:n ah, niin toimivan foorumin asiakkaat, kuten myös TPS:n, olkoon sitten "epävirallinen", postituslista, Kärppien foorumiin olen naputellut ehkä 30 viestiä, HPK:n vastaavaan ehkä 3. Muita suuria ansioita: dallasstarsin fan forum, in the grease ja jotain muita, ei enää muista (salasanoja). Ja noissa kaikissa siis samalla nimellä kuin täälläkin.
 

teemu_s

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC, Montreal Canadiens
Muihin suomalaisiin keskusteluihin en juurikaan osallistu mutta sitä aktiivisemmin tulee luettua/kirjoitettua (n. 5 kertaa päivässä) erään kanadalaisen NHL-joukkueen foorumille, joka mielestäni on paras mitä koskaan on ollut.
 

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
Sport. sm2002pack foorumi, Soccernet, fifa2002, uefa,cmgamer, sigames, sweetpatch.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Jatkoajan lisäksi Offsides, HPK.n forum ja oma Huhu-forum. Sitten satunnaisesti muiden liigajoukkueiden foorumit. Kärppien, SaiPan, Ilveksen ja JYPin sivuille omistan ainakin oikeudet, tosin muistaakseni eri nimimerkillä.
 
Ite kirjottelen Jatkoajan palstan lisäksi Tapparan Jälkipeleihin sekä SM-liiga Pack 2002:sen foorumille. Ainakin näin muistaisin. Satunnaisesti varmaan kirjotan/olen kirjottanut muihinkin foorumeihin, mutta en kovinkaan aktiivisesti. En käytä muita nimimerkkejä kuin Snowraven.
 

Suomi-Salama

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jatkoaikaan ja JYP:n palstalle talla nimimerkilla. Sitten erilaisiin enemman tai vahemman poliittisia asioita kasitteleviin foorumeihin milloin millakin nimimerkilla.

Olenkohan muuten ainoa ihminen maailmassa, joka sai oikeuden kuuulua Kiekkopesan konkareihin kirjoitettuani tasan yhden viestin sinne yleiselle puolelle? Sekin viesti oli kannissa kirjoitettu provosoiva teksti Jokeri-faneille, josta sain muistaakseni aivan ansaitusti kauhean ryopyn niskaani. Yhtaan viestia en tosin kirjoittanut konkareille, koska asia jai ja lopulta unohdin/kadotin salasanani. Mutta jostain syysta sain tuon oikeuden sita haettuani. Olen kuitenkin ymmartanyt, etta konkareihin otettiin lahinna pitkan linjan ansioituneita Kiekkopesan kirjoittajia. Nimimerkkini oli sama.
 

Stonecold

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kärppien foorumiin ja joskus Pelicansin keskusteluihin. Tapparan jälkipelejä tulee seurattua, kirjoitusoikeuksia ei ole.
 

sniper2001

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
tänne kirjoitan. Olen nähnyt kyllä muutaman feikinkin, esim. Saipa.fi osoitteessa ja Pelicansin sivuilla.
 

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Futisforumiin kirjoitan aikalailla aktiivisesti, JA:n lisäksi.
 

Michelle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Jep jep! Kirjottelen aika moneen paikkaan, lähinnä ihmissuhteita käsitteleville saiteille... Eli siis tämä on ainut urheilumesta, mihin kirjoitan. Mutta hei, eikös sitä niin sanota, että ei se määrä vaan laatu..!;)
 

Ghost

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins
Viestin lähetti Suomi-Salama
Jatkoaikaan ja JYP:n palstalle talla nimimerkilla. Sitten erilaisiin enemman tai vahemman poliittisia asioita kasitteleviin foorumeihin milloin millakin nimimerkilla.

Olenkohan muuten ainoa ihminen maailmassa, joka sai oikeuden kuuulua Kiekkopesan konkareihin kirjoitettuani tasan yhden viestin sinne yleiselle puolelle? Sekin viesti oli kannissa kirjoitettu provosoiva teksti Jokeri-faneille, josta sain muistaakseni aivan ansaitusti kauhean ryopyn niskaani. Yhtaan viestia en tosin kirjoittanut konkareille, koska asia jai ja lopulta unohdin/kadotin salasanani. Mutta jostain syysta sain tuon oikeuden sita haettuani. Olen kuitenkin ymmartanyt, etta konkareihin otettiin lahinna pitkan linjan ansioituneita Kiekkopesan kirjoittajia. Nimimerkkini oli sama.

Tuskin olet ainoa. Siinä vaiheessa kun Kiekkopesä uudistui, pääsi käymään niin että hakemusten teko konkareihin oli äärimmäisen helppoa ja hyväksymiskynnys melko matala. Hyväksyttyjä tuli nopealla tahdilla varmaan lähemmäs sata. Ja epäilen että muita osioita ei kamalasti seurattu ennen kuin oikeudet myönnettiin. Loppuvaiheissa kun ylläpito oli jo satunnaista, oli käytäntö se, että konkarit lähettivät maililla niitä nimimerkkejä Niemelän Antille joita toivottiin palstalle otettavan. Tosin ensin konkareissa käytiin lyhyt keskustelu aiheesta.
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Soccernet.fi

Soccernet.fi tulee kirjoiteltua, suosikkipelaajani nimimerkillä. Täällä siis ainoastaan tuo eagle.
 

Wolves

Jäsen
saipa.fi ja ilveksen keskustelu, tämän lisäksi. Samalla Nickillä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös