Kirje HIFK:lta

  • 6 283
  • 27

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Eilen toi posti yllättäen kirjeen HIFK:n toimistolta. Kirjeessä oli 2 vapaalippua helmikuussa pelattavaan HIFK-Pelicans otteluun. Tämä oli seuran puolelta ihan hieno ele kausikortti-katsojille, kiitos.

Kaikki eivät varmaan saaneet vapaalippuja samaan peliin. Muuten halli on aika täysi helmikuussa. : )

edit. 1 yllättäen pois.
 
Viimeksi muokattu:

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Viestin lähetti Johannes
Eilen toi posti yllättäen kirjeen HIFK:n toimistolta. Kirjeessä oli 2 vapaalippua helmikuussa pelattavaan HIFK-Pelicans otteluun. Tämä oli seuran puolelta ihan hieno ele kausikortti-katsojille, kiitos.

Kaikki eivät varmaan saaneet vapaalippuja samaan peliin. Muuten halli on aika täysi helmikuussa. : )

Itse sain liput 17.02 pelattavaan IFK-SaiPa -peliin. Ja kyllä piristi, ainakin sisaruksiani, jotka ko. liput saavat käyttöönsä. Hieno ele tosiaan, parasta oli kuitenkin se vinha otteluohjelma. Näppärä, etten paremmin sanoisi.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Vittu! Mulle tuli karhukirje; maksa kausaris!.Ihme kusetusta, taitaa olla huijareita täynnä koko seura.
 

Svante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, FC Bayern
Viestin lähetti JHag
Vittu! Mulle tuli karhukirje; maksa kausaris!.Ihme kusetusta, taitaa olla huijareita täynnä koko seura.

Olet ikeassa. Munkin kirjeessä oli 2 kpl lippuja HIFK-Ilves matsiin ja katsomoon A1. Ei kuitenkaan vierekkäisiä paikkoja joten huijausta kaikki.
Kiitos hienosta yllätyksestä!
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Svante
Olet ikeassa. Munkin kirjeessä oli 2 kpl lippuja HIFK-Ilves matsiin ja katsomoon A1. Ei kuitenkaan vierekkäisiä paikkoja joten huijausta kaikki.
Kiitos hienosta yllätyksestä!

Tässä meillä on kaikki syy nyt katsoa, kuinka VIPiksi kukin katsoja arvostetaan. Sain kaksi lippua kahden viikon kuluttua olevaan Pelikaanimatsiin. Paikkoja en muista, mutta todennäköisesti jossain vaijereiden yläpuolella, jossa ei korkeanpaikankammoinen uskalla edes istua. Minä kun olen vasta kivitalon hinnan verran kantanut satavuotta hilloa seuraan. Tää on niin tätä, oisivat laittaneet seisomatiketit A-junnumatsiin. Odotin Jokerimatsiin Pressa-aitiota Janina Frostellin kaa.

Ei vaines. Hieno asia IFKlta noteerata kausarilaisia. Hienoa tapa tässä vaiheessa kautta jakaa sidosryhmille lippu-pari, josko kaveritkin innostuisivat käymään matseissa. Sitäpaitsi liput olivat ihan jotain muuta, kun kieliposkella annettu lausunto lippujaan jonottaineille naapurikatsojille. Pisteet IFKn tässä asiassa päättäneille henkilöille.
 

Brewer

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK,ARSENAL
Mä sain 2 lippua 19. huhtikuuta pelattavaan ratkaisevaan finaalimatsiin. Tuli vielä Tuomon allekirjoittama kutsu nakinkeittäjäisiin ja Penan Mersun avaimet. Kiitti!
 

OneBigRed

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Toisin kuin Jokereilla, Pentti ei vain toivo että ulkona sataisi jotta liput olisi jaettu ennen pelipäivää. Hän pistää ne itse postiin niin ei kuninkaiden (asiakkaiden) tarvitse jonotella, tai miettiä hotsittaako mennä peliin.

Kaksi lippua 17.11 HIFK-Saipa otteluun, A1, vierekkäiset paikat jopa.
 
Joo se tuli tänä aamuna meikäläisellekkin kaksi lippua 7.12 pelattavaan HIFK- Lukko -otteluun. Paikat eivät ole mitään erikoisia, mutta kuitenkin. A7 kahdeksas rivi ja paikat 115 ja 116.
 

Noutaja#9

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Itä-Helsingin Noutajat
Täytyy myös tunnustaa, minäkin sain 2 kpl lippuja. HIFK-Ilves peli, tiistaina 12.10. Paikat löytyy piippuhyllyltä (F8-katsomosta). Tarkempaa paikkaa en muista, sillä annoin ne liput jo eteenpäin (vanhemmille). Täytyy lopuksi todeta, että vaikka paikat eivät olekaan mitkään parhaat, kiitos niistä! Todella hieno ele HIFK:n suunnalta.
 

Co.

Jäsen
Olisivat voineet minullekin lähettää.. Kun ei ole näillä hinnoilla varaa ostaa yhtään lippua. No, kai se sitten on hienoa että kausikorttilaisia palkitaan tällä tavalla.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kirje Jokereilta

Tosiaan hieno ele Hifk:lta. Kun nyt tässäkin ketjussa on jo sivuttu meitin kuningas-toimaria, niin täytyy hänen puolustukseen lausua seuraavaa. Jokainen täysjärkinen Jokeri-kausikortin omistaja on helvetin tyytyväinen siihen, ettei mitään ylimääräistä kirjettä postiluukkuun kolahda. Jonkin tason masokisti olisi se, joka ilman huolta moisen kirjeen avaisi.

Mutta vakavasti. Mun mielestä Jokerit on hoitanut tämäntyyppiset asiat todella hyvin. Aika usein on tarjolla erilaisia mahdollisuuksia ottaa kaveri mukaan peliin tms. Tiedä sitten kuinka iso kiitos tästä kuuluu Jokeri Fun Cubille, mutta hyvin on tämä asia hoidettu meillä naapurissakin. Äläkä jumalauta Masa patsastele jos tän luet !
 

Playmaker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit Helsinki
Viestin lähetti Senior
Sitäpaitsi liput olivat ihan jotain muuta, kun kieliposkella annettu lausunto lippujaan jonottaineille naapurikatsojille. Pisteet IFKn tässä asiassa päättäneille henkilöille.
Tässä vaiheessa täytyy kuitenkin huomauttaa, että pari kautta sitten, me Ilmalan kausikorttilaiset, saimme Masalta kirjeen, jossa liput olivat muistaakseni TPS-matsiin.

Eli loogisella jatkumolla parin vuoden päästä Pena antaa lausunnon, jossa toivoo räntäsadetta lippuja jonottaville pösilöille. Kunhan tieto Masan kommentista löytää ensin tiensä Penan faksiin. Sitä odotellessa!
 
Suosikkijoukkue
Pielaveden ponsi
Viestin lähetti Co.
Olisivat voineet minullekin lähettää.. Kun ei ole näillä hinnoilla varaa ostaa yhtään lippua. No, kai se sitten on hienoa että kausikorttilaisia palkitaan tällä tavalla.
Tarjoan sinulle 2- lippuaa otteluun HIFK-Pelicans 04.02.05 klo:18.30

Olen seurannut stadin kunkkujen edesotamuksia vuodesta 1974l
Rakkaudesta stadilaiseen kiekkoon . Stiggan,Bussse,Pakkis , Stigu,Enzo,Mitä kauneinta luistimilla on esitetty,sininen jofan muovi luistin,virtaviivainen potku, täydellinen liuku.kiitos Esa.
 

Tinde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bajen, NY Rangers, Arsenal
Wau. Ihanan Stadilaista reilua meinikiä kierot silmät. Upeeta!

Itse saan nyt tilaisuuden viedä paremman puoliskoni katsomaan Jyp-matsia A1:seen. Todella hienoa toimintaa IFKiltä.

Eikun kiitoskirjettä toimistolle raapustamaan...
 

Darius

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kaksi lippua IFK-Saipa peliin helmikuulle. Katsomo F8. Lisäksi tosi kätevä otteluohjelma, jossa myös muutkin kuin IFK:n matsit. Ja vielä Magazinen ja kausiohjelman tilauskuponki. Lisää tällaista:) Pena alkaa oppia...
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Viestin lähetti OneBigRed
Toisin kuin Jokereilla, Pentti ei vain toivo että ulkona sataisi jotta liput olisi jaettu ennen pelipäivää.

Toisin kun Jokereilla, näin myös maksaneiden katsojien määrä otteluissa kasvaa?
 

OneBigRed

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Gags
Toisin kun Jokereilla, näin myös maksaneiden katsojien määrä otteluissa kasvaa?

Toisin kuin Gagsilla, muilla ei ole tarvetta vikistä kun masalle kuittaillaan ididoottimaisista lausunnoista.

Aina asiat ei mene linjalla me=hyvä, toiset=huono. Usko pois.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Viestin lähetti OneBigRed
Toisin kuin Gagsilla, muilla ei ole tarvetta vikistä kun masalle kuittaillaan ididoottimaisista lausunnoista.

Sä voit vikistä itsesi vaikka tonne puhumaan kuittauksista Masan idioottimaisista lausunnoista. Että se siitä me, te ja muusta höpötyksestäsi.
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Jaahah, näköjään syslerimies on pantu itseänsä parempaan sakkiin ja IFK-Ilves -peliin ylimaaraisia lippuja jaellaan D5- katsomoon.

Sinänsä hieno ele IFKoolta, koska tämän kauden viivakoodisysteemi on alkanut "melko" ontuen. Itse ei systeemi häiritse koska olen aina vähintään puoli tuntia ennen pelin alkua taivastelemassa hallilla, mutta normaalisti viime tipassa hallille saapuvien kausikorttilaisten kannattaa aikaistaa saapumisensa.
 

Ölly

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Cardiff City
Kiitos IFK!!

Olen todella tyytyväinen kahteen lippuun, jotka sain F8-katsomoon, ja peliin IFK-SaiPa to 17.02.05. Ainoa miinus, että paikat sattuvat olemaan 147 rivillä 10 ja 148 rivillä 11. Eli vierekkäisiä paikkoja en saanut tässä tilanteessa. Mutta loistava veto koko IFK:lta, kiitos paljon!!
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Tinde
Itse saan nyt tilaisuuden viedä paremman puoliskoni katsomaan Jyp-matsia A1:seen.

Minäkin sain liput JYP-otteluun. Onkohan tässä jotain sukupuolijakaumaa :)?
Kovasti ihmettelin tämän ketjun olemassaoloa, naama mutkalla mietin, mitä pahaa mä olen tehnyt...
Kyyyllähän sitä tuli paljon parempi mieli kun älysi avata kahden viikon aikana kertyneet postinsa.

Kiitos.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Viestin lähetti punasydän
Joo se tuli tänä aamuna meikäläisellekkin kaksi lippua 7.12 pelattavaan HIFK- Lukko -otteluun. Paikat eivät ole mitään erikoisia, mutta kuitenkin. A7 kahdeksas rivi ja paikat 115 ja 116.

Sinäpä olet sitten saanut tähän astisista kausarilaisista selkeästi parhaat paikat.
Arvontaa on näköjään suoritettu toimistolla.Itselle napsahti 2 lippua 12.10 pelattavaan HIFK-Ilves -otteluun katsomoon F9 ja riville 6 ,jos en väärin muista.Tuli jaettua ne jo pois.
 

kristian

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK - Muita ei oo
Hyvä idea. Pelicans ja Saipa tuskin myisivät hirveästi lippuja muutenkaan.

Tällä tavalla seura saa paljon potentiaalisia uusia kävijöitä, mikäli vapaalippujen saajat pitävät näkemästään.
 

kaizu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Canucks
Viestin lähetti Gags
Toisin kun Jokereilla, näin myös maksaneiden katsojien määrä otteluissa kasvaa?

Ikävä kyllä Gags taitaa olla oikeassa. IFK:n otteluissa ilmoitetaan musta nykyään "ottelun yleisömäärä" kun taas ennen "maksaneita katsojia". Eli saattaa pikkasen bluffia olla näissä IFK:n alkukauden hyvissä katsojaluvuissa.

Mutta hieno ele, mikä hieno ele. Mäkin sain kaks lippua JYP-matsiin, että se siitä sukupuolijaottelusta, tantta :)
 

starcat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti kaizu
Ikävä kyllä Gags taitaa olla oikeassa. IFK:n otteluissa ilmoitetaan musta nykyään "ottelun yleisömäärä" kun taas ennen "maksaneita katsojia". Eli saattaa pikkasen bluffia olla näissä IFK:n alkukauden hyvissä katsojaluvuissa.

tarkoittaisikohan tuo sitä että nykyisin jopa irtolippujen kannat lasketaa. Nimittäin tämän kauden alusta on kausikortit skannattu sisään tullessa. Tällöinhän tiedettäisiin kuinka monta katsojaa todella hallissa on. Myytyjen lippujen määrähän on suurempi kuin paikalle tulleiden kuitenkin. Aina on joku kausikorttilainen kuitenkin estynyt saapumasta paikalle. Se pitää kuitenkin muistaa että kaikista myydystä lipuista kuitenkin rahat saadaan. Ja tämä määrä on siis useimmiten suurempi kuin paikalla olevien katsojien määrä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös