Kimmo Kuhdalle kenkää

  • 6 815
  • 61

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Sieltä niin eli Kuhta ”juoni” yhdessä Jussi Jokisen kanssa. Lopputulos sama kuin IFKn ylivoima. Jos se näyttää ankalta, ui niin kuin ankka ja vaakkuu kuin ankka, niin se on todennäköisesti ankka.

Arvasin jo ketjua avatessa, että tämä provosoi niitä lukuisia Kuhdan suuria ihailijoita, joita täälläkin on. Siinä vaan unohtuu sama kuin Peltosen kohdalla eli pelaaja Kuhta/Peltonen, on ihan eri asia kuin valmentaja Kuhta/Peltonen vaikka mitä yrittäisi selittää.

Meinaat, että Kimmo Kuhta suorastaan kävelee Jussi Jokisen yli, koska 2011 nevöföget? Siinä ei paljon jussijokisten NHL-urat paina.

Voitko lopettaa ton lapsellisen muiden motiivien arvioimisen. Kun mitkään muut argumentit ei riitä, niin pitää keksiä omasta päästään jotain fanittelujuttuja.

Mä olen fanittanut tasan yhtä urheilijaa elämäni aikana eikä hän ole jääkiekkoilija. En ole koskaan ollut Ville Peltosen fani enkä nostanut millekään jalustalle. Mutta tunnustan kyllä hänen uransa ja tunnistan älykkään ihmisen, kun sellaisen näen. Kimmo Kuhta oli hyvä pelaaja ja on hyvä tyyppi. Sorit siitä. Pitäiskö täällä vittu fanittaa jonkun muun jengin pelaajia, että täällä ei käytettäisi fanityttö/-poikakorttia? Jos näin, fanitan Markus Nurmea. Loistava pelaaja ja vaikuttaa hienolta ihmiseltä. Saanko nyt kirjoittaa ihan vain mielipiteeni?
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Meinaat, että Kimmo Kuhta suorastaan kävelee Jussi Jokisen yli, koska 2011 nevöföget? Siinä ei paljon jussijokisten NHL-urat paina.
En tiedä kuka kävelee kenen yli, mutta fakta on se, että kahden joukkueen ylivoima ollut ala-arvoista samoista syistä ja molemmissa mukana valmentamassa sama henkilö. Tähän en ole yhdeltäkään kuullut järkevää selitystä ja lähinnä voiko olla sattumaa? Vaan on keskitytty mielensäpahoittamisen ja muuhun olkiukkoiluun
Voitko lopettaa ton lapsellisen muiden motiivien arvioimisen. Kun mitkään muut argumentit ei riitä, niin pitää keksiä omasta päästään jotain fanittelujuttuja.
Hetkinen, sinähän se ratsastit paikalle ja annoit ymmärtää vähintään rivien välistä, että vailla todisteita ja kritisoimisen ilosta on arvosteltu Kuhdan roolia Nuorten Leijonien ylivoimassa. Näinhän ei ollut. Sinähän itse de facto arviot minun motiiveja. Missä sinun argumentit?
Mä olen fanittanut tasan yhtä urheilijaa elämäni aikana eikä hän ole jääkiekkoilija. En ole koskaan ollut Ville Peltosen fani enkä nostanut millekään jalustalle. Mutta tunnustan kyllä hänen uransa ja tunnistan älykkään ihmisen, kun sellaisen näen. Kimmo Kuhta oli hyvä pelaaja ja on hyvä tyyppi. Sorit siitä. Pitäiskö täällä vittu fanittaa jonkun muun jengin pelaajia, että täällä ei käytettäisi fanityttö/-poikakorttia? Jos näin, fanitan Markus Nurmea. Loistava pelaaja ja vaikuttaa hienolta ihmiseltä. Saanko nyt kirjoittaa ihan vain mielipiteeni?
Meinaat ihan vakavissaan, että täällä syntyisi vastaava poru, jos Kuhdan tilalle vaihdettaisiin nimi ”Töppönen” ? Kuhdan legendastatus pelaajana antaa hänelle immuniteetin selkeästi joidenkin silmissä.
 

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
IFK:n ylivoima on paskaa eikä se ole muuksi muuttunut koko kauden aikana, jota on nyt tahkottu pre-seasonin lisäksi 41 runkosarjaottelun verran. Sen tiedostanee jokainen, joka on lajia ja kuluvan kauden IFK:ta vähänkään seurannut. Pikkuleijonat on tässä korkeintaan sivujuonne.

Onko joku sitä mieltä, että nykyinen taso riittää playoffsien alkaessa? Jos ja kun ei, niin uskooko joku aidosti siihen, että IFK kuroo kilpailijoiden etumatkan umpeen 19 runkosarjaottelun aikana tekemättä muutoksia ja toimimalla samalla kaavalla kuin tähänkin asti? Entä mikä on riittävä otanta sen toteamiseen, ettei ylivoimasta vastaavan valmentajan (oli kyseessä sitten Kuhta, Tilkanen tai molemmat) kompetenssi yksinkertaisesti riitä peluuttamaan käytössä olevalla pelaajamateriaalilla riittävän laadukasta ylivoimapeliä?
 
Viimeksi muokattu:

tommy36

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Samoin varmasti monia muita, kuten myös Peltosen vastaava ketju. Kaikki fanit ollaan varmasti samaa mieltä siitä, että näille herroille toivoisi pelkästään vaan menestystä pesteissään.

Jos homma ei toimi, niin liian pitkään ei pidä jäädä velomaan paskassa ja odottaa urheiluromanttista tuhkimotarinaa vaan siksi, koska omat pojat.

Mikäli organisaatiolla on taloudellisen tuloksen lisäksi myös intressejä urheilulliseen tulokseen, niin kipeitä ratkaisuja olisi tehtävä. Tulosvastuu loistaa poissaolollaan.
Kiinnostaisi muuten tietää, että saiko Ville jatkosopparista vielä palkankorotuksenkin, vai valmentaako ilmaiseksi seuraavat kaudet?
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En tiedä kuka kävelee kenen yli, mutta fakta on se, että kahden joukkueen ylivoima ollut ala-arvoista samoista syistä ja molemmissa mukana valmentamassa sama henkilö. Tähän en ole yhdeltäkään kuullut järkevää selitystä ja lähinnä voiko olla sattumaa? Vaan on keskitytty mielensäpahoittamisen ja muuhun olkiukkoiluun

Hetkinen, sinähän se ratsastit paikalle ja annoit ymmärtää vähintään rivien välistä, että vailla todisteita ja kritisoimisen ilosta on arvosteltu Kuhdan roolia Nuorten Leijonien ylivoimassa. Näinhän ei ollut. Sinähän itse de facto arviot minun motiiveja. Missä sinun argumentit?

Meinaat ihan vakavissaan, että täällä syntyisi vastaava poru, jos Kuhdan tilalle vaihdettaisiin nimi ”Töppönen” ? Kuhdan legendastatus pelaajana antaa hänelle immuniteetin selkeästi joidenkin silmissä.

Sä olet avannut tämän ketjun, koska haluat nyt myös Kimmo Kuhdalle kenkää. Sun motiivisi haukkua häntä lienee saada hänet kengittyä. Mulla ei ole mitään varsinaista muuta motiivia kunhan nyt halusin kyseenalaistaa sun väitteesi siitä, että paskat ylivoimat johtuu Kimmo Kuhdasta. Oletan, että sun mielestäsi kaikki muuttuu paremmaksi, kunhan Kimmo Kuhdasta päästään eroon ? Koska Kimmo Kuhta on pilannut kaiken. HIFK:n ylivoima kuuluu ainakin Ville Peltosen sanojen mukaan Tilkasen ja Kuhdan vastuulle yhdessä, joten pidän erikoisena, että vain Kimmo Kuhdalle tässä nyt haetaan huonon ylivoiman takia potkuja. Eikö parempi ratkaisu olisi vain siirtää Kuhta pois ylivoimavastuullisuudesta? Mä ratsastin paikalle, koska U20-jengissäkään ylivoiman ei ole ilmoitettu olevan yksin Kimmo Kuhdan käsialaa. Itse toimisin niin, että ennen kuin kaadan paskasankoa kenenkään yksittäisen henkilön niskaan, selvittäisin faktat. Mulla ei henkilökohtaisesti ole tietoa, kuka sanoo ylivoimista kummassakaan jengissä viimeisen sanan. Voisiko HIFK:ssa esim. Jori Lehterällä olla myös joku rooli? Koska tiedämme, että hän oli Tapparassa organisoimassa ylivoimaa, tämäkin kannattaisi jostain selvittää.

Mä vaatisin aivan yhtä vähän monoa kenellekään, vaikka meillä olisi Reijo Rehupuntti vastaamassa ylivoimasta. Kun en tiedä, mitä joukkueessa on sovittu ylivoimista, en syytä ketään. Mutta olen omin silmin nähnyt tiettyjä ylivoimapelaamista haittaavia tekijöitä ja niistä olen kertonut toisaalla. Ihan siis perusasioita, kuten hyvät syötöt ja pelaajien pysyminen liikkeessä. Toivon toki parempaa suorittamista, kuten varmaan me kaikki enkä ole tyytyväinen nykyiseen ylivoimatehokkuuteen. Sinänsä mulle on se ja sama, miten ylivoimaa pelataan, kunhan tulosta tulee. Saavat tehdä mun puolesta yv:llä vaikka läpiajoista maalin tai vedellä lämäreitä ilman sen suurempaa suunnitelmaa. Itse uskon, että ylivoima ei ole viime aikoina ollut prioriteettilistan kärjessä, kun on ollut paljon muuta ja siihen tullaan panostamaan jossain vaiheessa enemmän. En usko, että valmennus on itsekään kovin haltioitunut meidän ylivoimasta tällä hetkellä.
 
Viimeksi muokattu:

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ylivoimaan aletaan jossain vaiheessa panostaa enemmän sanotaan siinä vaiheessa, kun runkosarjaa alle 1/3 jäljellä. Tuntuu joillekin HIFK fanitus olevan uskontoa lähentelevää ihmeisiin uskomista, jossa kaikella on tarkoituksensa ja lopuksi pääsee taivaaseen.
 

HJL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Katso Pallo, Vancouver Cancouver
Ylivoimaan aletaan jossain vaiheessa panostaa enemmän sanotaan siinä vaiheessa, kun runkosarjaa alle 1/3 jäljellä. Tuntuu joillekin HIFK fanitus olevan uskontoa lähentelevää ihmeisiin uskomista, jossa kaikella on tarkoituksensa ja lopuksi pääsee taivaaseen.
Käännetään tämä toisin päin. Tuntuu joillekin HIFK:n fanitus olevan oman pahan olon ja turhautumien purkua internetin ihmeellisessä maailmassa ja salaa ollaan vähän tyytyväisiä, kun oma joukkue häviää. Päästään sitten yhdessä haukkumaan kaikki ja vittuilemaan niille, jotka eivät ole samaa mieltä.

Aamen. Lauletaan virsi numero 666, Let’s Play hockey.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: BOL
Suosikkijoukkue
IFK ilman möyrimistä, NYR, Inkvisitio 1480-
Tuntuu joillekin HIFK:n fanitus olevan oman pahan olon ja turhautumien purkua internetin ihmeellisessä maailmassa ja salaa ollaan vähän tyytyväisiä, kun oma joukkue häviää.
Tässä on psykologinen dilemma, sillä IFK aiheuttaa sitä pahaa oloa tasaisin väliajoin, johtuen epätasaisesta suorittamisesta. Lanttumaakarille joutais koko fanipääty etäfaneineen. Highway to the danger zone!
 

HJL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Katso Pallo, Vancouver Cancouver
Tässä on psykologinen dilemma, sillä IFK aiheuttaa sitä pahaa oloa tasaisin väliajoin, johtuen epätasaisesta suorittamisesta. Lanttumaakarille joutais koko fanipääty etäfaneineen.
Tämä on totta. Itseäni vituttaa vieläkin keskiviikon räpellys. Ja kyllähän jokainen tajuaa, ettei tämä homma mene vieläkään niin kuin pitäisi. Ei ole mennyt yli kymmeneen vuoteen kuin ehkä kerran.

En silti pyri vittuilemaan täällä muille faneille, vaan lähtökohtaisesti pyrin keskustelemaan. Välillä menee aivan pieleen, mutta yritän korjata tilanteen. Liian usein tulee kirjoitettua tunteella. Tulee ylilyöntejä.
 
Suosikkijoukkue
IFK ilman möyrimistä, NYR, Inkvisitio 1480-
Tämä on totta. Itseäni vituttaa vieläkin keskiviikon räpellys. Ja kyllähän jokainen tajuaa, ettei tämä homma mene vieläkään niin kuin pitäisi. Ei ole mennyt yli kymmeneen vuoteen kuin ehkä kerran.

En silti pyri vittuilemaan täällä muille faneille, vaan lähtökohtaisesti pyrin keskustelemaan. Välillä menee aivan pieleen, mutta yritän korjata tilanteen. Liian usein tulee kirjoitettua tunteella. Tulee ylilyöntejä.
Loppupeleissä vittuilu on välittämistä, ja tuskin ja toivottavasti täällä kukaan henkilökohtaisesti kenellekään pahaa mieltä aiheuttaa. Ja kun tunnetta ei ole kentällä, niin sitä luodaan tänne jälkipeleihin.

Kaikille kenkää!
 

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Käännetään tämä toisin päin. Tuntuu joillekin HIFK:n fanitus olevan oman pahan olon ja turhautumien purkua internetin ihmeellisessä maailmassa ja salaa ollaan vähän tyytyväisiä, kun oma joukkue häviää. Päästään sitten yhdessä haukkumaan kaikki ja vittuilemaan niille, jotka eivät ole samaa mieltä.
Meitä on moneen lähtöön, mutta kyllä se niin taitaa olla että ainakin suurin osa kritisoijista nimenomaan toivoisi niitä voittoja ja menestystä. Jatkuva taaperrus on vaan saanut toleranssin alas ja turhautumista puretaan tänne avautumalla, jokainen tavallaan.
Yhtä lailla tuon voisi kääntää niin, että puolustelijoille riittää se jatkuva alisuorittaminen eivätkä kaipaa sitä muutosta mitä menestyminen mahdollisesti edellyttäisi.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ylivoimaan aletaan jossain vaiheessa panostaa enemmän sanotaan siinä vaiheessa, kun runkosarjaa alle 1/3 jäljellä. Tuntuu joillekin HIFK fanitus olevan uskontoa lähentelevää ihmeisiin uskomista, jossa kaikella on tarkoituksensa ja lopuksi pääsee taivaaseen.

Miksi sä et tägää mua näihin sun kommentteihin, kun sun joka toisessa viestissä on selkeästi joku mulle osoitettu piikki? Ihan rohkeasti vain. Ihan nyt muistutuksena, että viime kaudella tämä väittämäsi ihmeisiin uskominen tuotti tulosta siinä mielessä, että HIFK nousi kuin nousikin välieriin. Löin siitä jopa oikein vetoakin, koska näin pelissä asioita, jotka eivät olleet huonosti, vaikka tulos oli surkea. Toki, mukana oli paljon toivoakin, mutta mihinkään Suuren Ihmeen odotteluun se veto ei perustunut, vaan omiin kokemuksiini ja silmähavaintoihin. Enkä lyö vetoa, jos tiedän ennakkoon häviäväni. HIFK ei ole mulle mikään elämää suurempi asia eikä HIFK:n menestys vaikuta omaan elämääni konkreettisesti oikeastaan millään tavalla. Monella muulla tuntuu olevan toisin ja mikäs siinä. Taivaaseen en edes halua, koska siellä ei ole yhtään tuttua kasvoa odottamassa. Paremmat bileet on jossain ihan muualla.

Ja selvyyden vuoksi nyt ihan ratakiskoa messiin, kun tuntuu olevan vaikea käsittää, mitä oikeasti olen tarkoittanut. Ja huomioikaa, että kyse on omista spekulaatioistani, ei mistään faktasta, koska minä en ole joukkueen arjessa mukana. Täällä saa kuitenkin spekuloida erilaisilla asioilla ja mahdollisuuksilla:
- kaikkien asioiden kuntoon laittamiseen ei jääkiekkojoukkueessa voi panostaa samaan aikaan 100%
- pelaamisen kannalta valmennus joutuu priorisoimaan erilaisia asioita ja yleensä prioriteettilistan kärkeen nousee ne asiat, joilla on eniten vaikutusta ottelun lopputulokseen
- on mahdollista, että yv on tuottaa paikkoja riittävän hyvin, jolloin itsessään siinä yv:ssä ei ole suurtakaan ongelmaa, vaan ongelma on viimeistelyssä -> ei suurta tarvetta muuttaa suunnitelmia ylivoiman suhteen
- HIFK pelaa vähän ylivoimaa, jolloin ottelut ratkaistaan muuten kuin ylivoimalla.
- Kimmo Kuhta oli pari viikkoa U20-jengin kanssa vuodenvaihteessa ja koska hän nyt ilmeisesti on osavastuussa ylivoimasta, hänet halutaan mukaan harjoituksiin

Toivottavasti tästä ei nyt tule samanlaista mukahassunhauskaa palstaläppää kuin siitä kirjoituksestani Ville Peltosen vastuusta, joka väännettiin niin, että päävalmentaja ei vastaa mistään. Päävalmentaja vastaa viime kädessä kokonaistuloksesta, se lienee kaikille ihan selvää. Koska yhden henkilön aika ei riitä kaikkeen eikä yksi ihminen muutenkaan voi tehdä kaikkea, päävalmentajalla on valmennustiimi. Siinä tiimissä on henkilöitä, joilla on omat vastuualueensa. Se ei tarkoita sitä, että vain hän yksin piipertää niiden vastuualueidensa kanssa eikä muut sano mihinkään mitään. Seurajohto asettaa tavoitteet ja katsoo kokonaisuutta ja jos tulokset tai päävalmentajan toimintatavat eivät tyydytä seurajohtoa, se on yleensä ensimmäisenä päävalmentaja, joka saa kenkää.

Ei yritysmaailmassakaan toimitusjohtaja useinkaan saa kenkää, jos suorittava porras ei suorita parhaalla mahdollisella tavalla yksittäisiä tilanteita. Päitä tippuu ensin alemmilta portailta. Mutta, jos niillä yksittäisillä tilanteilla alkaa olla merkitystä firman tulokseen tai maineeseen, eikä niitä saada korjattua tai toimitusjohtajan toimintatapoihin ei muuten vain olla tyytyväisiä vallitsevassa tilanteessa, jossain vaiheessa mono heiluu kyllä toimarillakin. Mutta kyllähän kaikki tämänkin oikeasti ymmärtävät. Täällä nyt vain on tapana heittäytyä lapselliseksi ja irrottaa asioita kontekstistaan ohjaillakseen narratiivia haluamaansa suuntaan. Tai vielä yleisimmin, vittuilemaan niille, jotka eivät jaa omia näkemyksiään.
 
Suosikkijoukkue
Möyrimätön
YV kun on tapetilla, näkeekö jostain päin internettiä joukkueiden YV/AV maalimääriä? Itse en onnistunut löytämään, kun pelaajien YV-maalien statistiikan. Tekisi mieli vähän tutkia tilastoja kausien ja valmentajien perusteella. Tämähän ei toki korjaa tai selitä sitä tämänhetkistä ajatuksen valumista korvista ulos, kun saadaan kiekko vastustajan puolustusalueella, mutta kiinnostaa silti tonkia.
 

MSU

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
YV kun on tapetilla, näkeekö jostain päin internettiä joukkueiden YV/AV maalimääriä? Itse en onnistunut löytämään, kun pelaajien YV-maalien statistiikan. Tekisi mieli vähän tutkia tilastoja kausien ja valmentajien perusteella. Tämähän ei toki korjaa tai selitä sitä tämänhetkistä ajatuksen valumista korvista ulos, kun saadaan kiekko vastustajan puolustusalueella, mutta kiinnostaa silti tonkia.
Liigan sivuilla: Liiga

Tilasto kohdasta valitsee yv / av
 

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Miksi sä et tägää mua näihin sun kommentteihin, kun sun joka toisessa viestissä on selkeästi joku mulle osoitettu piikki? Ihan rohkeasti vain. Ihan nyt muistutuksena, että viime kaudella tämä väittämäsi ihmeisiin uskominen tuotti tulosta siinä mielessä, että HIFK nousi kuin nousikin välieriin. Löin siitä jopa oikein vetoakin, koska näin pelissä asioita, jotka eivät olleet huonosti, vaikka tulos oli surkea. Toki, mukana oli paljon toivoakin, mutta mihinkään Suuren Ihmeen odotteluun se veto ei perustunut, vaan omiin kokemuksiini ja silmähavaintoihin. Enkä lyö vetoa, jos tiedän ennakkoon häviäväni. HIFK ei ole mulle mikään elämää suurempi asia eikä HIFK:n menestys vaikuta omaan elämääni konkreettisesti oikeastaan millään tavalla. Monella muulla tuntuu olevan toisin ja mikäs siinä. Taivaaseen en edes halua, koska siellä ei ole yhtään tuttua kasvoa odottamassa. Paremmat bileet on jossain ihan muualla.
Ei todellakaan ole joka toinen viestini sinulle piikittelyä - poislukien ne Peltosen kulmakarva-hassuttelut ja valmennuksen vastuuvapaus esim. ylivoimista (Huom! et ole ainoa joka sitä korttia käyttää). Toki se voi siltä tuntua, kun aika vastakkaiset mielipiteet meillä joukkueen suorittamisen suhteen on.
HIFK nousi viime kaudella välieriin, mutta muistanet itsekin miten hiuskarvan varassa se suora playoffs-paikka oli. Samaten Lukon voitto oli pienimuotoinen ihme huomioiden Lukon pelillinen hallinta ottelusarjassa, siis suurimmaksi osaksi. Ei siitä pelistä ainakaan nauttimaan pystynyt. Tästä voi olla eri näkemykset ja varmaan onkin, mutta en ala siitä sen enempää vääntämään.

Joskus sitä vaan toivoo, että peli olisi valmista ja sillä tasolla ettei mitään "ihmeitä" tarvittaisi ja HIFK olisi se parempi joukkue. Itse en tuosta Peltosen antiviihde-kiekosta juurikaan nauti, edes voitetuista peleistä jotain yksittäisiä poikkeuksia lukuunottamatta. Pikkuhiljaa alkaa kallistumaan välinpitämättömyyden puolelle ettei vituttaisi niin paljon.
Loppupelissä varmasti kumpikin halutaan/toivotaan samoja asioita, mutta näkemykset niiden saavuttamiseksi poikkeavat olennaisesti.
 

Sipilpe

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Liigan sivuilla: Liiga

Tilasto kohdasta valitsee yv / av
Ehdit ensin. Tässä on näköjään tullut aika massiivinen uudistus yön aikana liigan tilastonäkymään. Nyt katsomaan usemman kauden tilastot kootusti. Esimerkiksi kaudesta 2017-2018 tähän päivään IFK on yv-tilaston kärjessä yv-prosentin ollessa 22,58%. Tällaista pitkän aikavälin vertailumahdollisuutta ei tosiaan ollut vielä eilen.
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Ehdit ensin. Tässä on näköjään tullut aika massiivinen uudistus yön aikana liigan tilastonäkymään. Nyt katsomaan usemman kauden tilastot kootusti. Esimerkiksi kaudesta 2017-2018 tähän päivään IFK on yv-tilaston kärjessä yv-prosentin ollessa 22,58%. Tällaista pitkän aikavälin vertailumahdollisuutta ei tosiaan ollut vielä eilen.

Mulla ei kyllä näy moista näkymää, että saisi tietystä kaudesta tähän päivään tilaston, vaan se näyttää vain kausikohtaisesti tilaston.
 

MSU

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ehdit ensin. Tässä on näköjään tullut aika massiivinen uudistus yön aikana liigan tilastonäkymään. Nyt katsomaan usemman kauden tilastot kootusti. Esimerkiksi kaudesta 2017-2018 tähän päivään IFK on yv-tilaston kärjessä yv-prosentin ollessa 22,58%. Tällaista pitkän aikavälin vertailumahdollisuutta ei tosiaan ollut vielä eilen.

Mulla ei kyllä näy moista näkymää, että saisi tietystä kaudesta tähän päivään tilaston, vaan se näyttää vain kausikohtaisesti tilaston.
Liigan sivuille tuli tosiaan aika iso tilastouudistus tällä viikolla, mutta se ilmestyy käyttäjille erissä. Ensi viikolla pitäisi kaikilla olla uusi näkymä käytössä.

Jos IT-taidot riittää niin uutta sivua pääsee jo käyttämään muuttamalla "liiga_a_b" nimisen keksin arvoksi "b", ja tämän jälkeen tyhjentämällä sivuston välimuistin.
 

R.P.M. 12 000

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
HIFK:n ylivoima kuuluu ainakin Ville Peltosen sanojen mukaan Tilkasen ja Kuhdan vastuulle yhdessä, joten pidän erikoisena, että vain Kimmo Kuhdalle tässä nyt haetaan huonon ylivoiman takia potkuja. E
Ottamatta nyt mihinkään muuhun kantaa niin tämä usein toistuva lause on kyllä uskomattoman epä-älyllinen.

Vastuu ylivoimasta - kuten alivoimasta ja kaikesta muusta pelillisestä - on vain ja ainoastaan päävalmentajalla, eli meidän tapauksessa Ville Peltosella. Jos hän haluaa käytännön suunnittelun ja esimerkiksi peluutuksen ulkoistaa jollekin, ei sen pitäisi poistaa päävalmentajan vastuuta. HIFK:ssa toki vastuun kantaminen on omanlaistaan, mutta näin se on, jo Liiga edellyttää joukkueelta yhtä (Veikkausliigan ja HJK:n tapaan) nimettyä päävalmentajaa, ei kollegiota erilaisia päävalmentajia. Arjen ihanuudesta voi sitten vastata kuka tahansa, vaikka Rindell.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
@BOL haistan tässä keskustelussa taas ikiliikkujan meidän kahden välillä, joka ei yleensä johda mihinkään fiksuun. Siispä, Let’s agree to disagree, keskitytään illan otteluun ja jatketaan uusissa keskusteluväännöissä.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: BOL

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
@BOL haistan tässä keskustelussa taas ikiliikkujan meidän kahden välillä, joka ei yleensä johda mihinkään fiksuun. Siispä, Let’s agree to disagree, keskitytään illan otteluun ja jatketaan uusissa keskusteluväännöissä.

Otaksun, että Kimmo Kuhta on siis nyt saanut kenkää? :D :D :D

Joo, laitetaan tämä vääntö nyt ainakin toistaiseksi pakkaseen. Sinne nakkien viereen. Samat sanat @Metukka .
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Yritysmaailmassa on sanonta: "harvasta myyjästä tulee hyvää johtaja". Kiekossa sitä voisi soveltaa muotoon: "harvasta pelaajasta tulee hyvää valmentajaa". Kertokaa "kukavaan", mikä on Kiben lisäarvo valmennuksessa, yyveessä, tai pelaajien kehityksessä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös