Kiltti joulupukki... -05

  • 9 679
  • 101

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Joopati joo. Pitänee rykäistä pystyyn perinteinen joululahjatoiveketju, koska tuntuu siltä sydänalassa. Minut on valittu.

Säännöt ovat samat kuin aikaisempinakin vuosina, eli realistisia ja todennäköisesti toteutuvia toiveita kehiin, ei mitään maailmanrauhoja tai voittoja Jokereille.

Aloitanpa itse. Minut pitäisi olla helppo lahjoa, nimittäin perustoiveeni ovat muutamat tummat ja laadukkaat sukat, toffeetäytesuklaata ja kirja. Nämä ovat olleet toiveinani jo usean vuoden ajan, ja aina olen ollut niin kiltti, että pukki on suklaata ja sukkia kantanut. Kirjakin on useimpina vuosina natsannut. No, aina se on luettu, eikä kertaakaan huono ollut, mutta kyllähän se hiukan itkettää, ellei toive toteudu täydellisesti.

Pukki, sinun on siis paras kantaa kuusen juurelle
- muutama pari laadukkaita sukkia
- suklaata, mielellään toffeemausteista
- joku kiva kirja, kuten Bill Clintonin elämäkerta, Kolmas valtakunta (jonka jätit viime jouluna tuomatta, moukka) tai vaikka Alivaltiosihteerin uusin, jos et jaksa tiiliskiviä kantaa

musta hevonen
- Studio Julmahuvin dvd-boksi

Nuo kun tuot, on jouluni täydellinen. Jos vain ruokaa riittää, ei siitä huonoa voi tullakaan.
---

Muistoja menneiltä vuosilta:

http://keskustelu.jatkoaika.com/showthread.php?t=14710

http://keskustelu.jatkoaika.com/showthread.php?t=20135

http://keskustelu.jatkoaika.com/showthread.php?t=25025
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Näitä konkreettisia asioita nyt ainakin toivoisin:

- Rahaa
- Rahaa
- Rahaa
- Joulusahtia

Rahaa on kyllä omasta takaa, mutta lisä ei tekisi koskaan pahaa. Ja kun suuri osa joululahjoista joita tulen saamaan on mitä suurimmalla todennäköisyydellä jotain vähemmän tarpeellista krääsää, ottaisin nekin summat mieluiten rahana ja ostaisin niillä itselleni ruokapöydän tuoleineen. On mulla varaa sellaiseen itsekin, mutta se olisi kiva ja konkreettinen ja tarpeellinen joululahja....

Joulusahti tuo aina joulun. Se tulisi tarpeeseen. Noiden konkreettisten asioiden lisäksi toivon ainakin seuraavia:

- Energiaa pakertaa diplomityön kanssa
- Inspiraatiota väsätä musiikkia

Näitä tuot kuitenkin:

- Suklaata
- Sukkia
- Suklaata
- Paita
- Partavettä
- Suklaata
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Hyvin vähän on mitään kunnon toiveita, ei niitä enää jaksa niin kuin naperona. Jos Don Rosan uusimman kokoelman saisi ja sitten vaikka sen Summasen Ramin kirjan niin siinähän sitä olisi. Ja raha toki kelpaa aina.
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Jos hitusen sais tuuria ni vitun hyvä ois.

Niin ja muutama dvd-leffakin ois kiva. Léon ja Se7en nyt päällimmäisenä.

Enkä panis pahakseni tykistäkään. Videotykistä.
 

Käkätin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeen Parasta Kiekkoa
Joulupukki, joulupukki valkoparta, vanha pukki....

Jatketaan viime vuodesta, hieman muutettuna...

Ne mitä villeimmissäkään unissa en tule saamaan:
- Läppäri
- Iso oma asunto
- Oma mies (mieluiten pelkästään punanen rusetti siististi kaulassa), edelleen hakusessa
- Isosisko takasin, kauhee ikävä!

Ne mitä (ehkä) tulen saamaan kilttinä tyttönä:
- Koru
- Dvd

Ja edelleen sitä joulumieltä vaikka kaikkia ei saada kokoon vaikka kuinka tekis ihmeitä...
 

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Kiltti pukki, vie Hjallikselle pari maalivahtia ja pari uutta valmentajaa. Sen verran jo käy sääliksi miestä. Juhani Tammiselle voisit viedä uudet kengät, kun ne entiset saattaa olla pohjasta puhki. Mikkeliin voisit tuoda 1000 innokasta katsojaa lisää. Vantaa tarvitsisi oman sairaanhoitajan, kun puolet joukkueesta taitaa olla jo romuna.

Itse en tarvitse mitään, mutta jos muutama satatuhatta euroa on jäänyt säkin pohjalle, eikä ne muille kelpaa, niin voin mä uhrautua. Kiitos.
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Moraalisesti kestävä hihhulijoululahja

Niin, itse toimin moraalisesti kestävän ohjesäännönmukaisesti ja toivon kaikille ja kaikkialle maailmanrauhaa ja hyvää tahtoa.

Pannaan kehitysmaiden lapset takomaan aseet puutarhakalusteiksi ja mennään kapitalistiporukalla ensi kesänä puistoon ottamaan häppää.

Täältä tähän
 
Viimeksi muokattu:

Dante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Mä oon ollut niin kiltti, että hyvän viskipullon ja sellaisen kalenterin jossa ei ole sovittuja menoja voisit tuoda. Ja parikytdonaa käteistä sisustustarpeisiin sekä ihanan naiseni hemmotteluun voisit tuoda myöskin. Ja kun käyt niin korjaisit samalla mun nettiliittymän, kiitos.
 

lunar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid
Rakas Joulupukki!
Olisin todella otettu jos pistäisit tontut nikkaroimaan minulle seuraavat lahjat:
System Of A Downin uusi Hypnotize levy
Opethin vähän vanhempi Blackwater Park levy

ja rahaa voisitte painaa pari seteliä jos se printteri on kunnossa.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Jätkiltä karkaa homma hanskasta heti, kun silmä välttää. Saatteko te yleensä jouluisin litratolkulla sadan euron seteleitä? Mulle kans.

Omaan listaani voisin lisätä täällä mainitun Rosan uusimman kokoelman. Ja jonkun simpsakan dvd:n kuten Tanssii susien kanssa EE.
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mulla on jo ihan kaikkea!!

Mutta muutama kiva dvd, Mulberryn uusi logokuvioinen kaulahuivi, karaoke-laitteisto, ilmalätkäpöytä (clas ohlsonilta!), vaatteita, Burberryn uusi napillinen käsilaukku, uusi epilaattori, kosmetiikkaa, Veijo Meren kootut teokset, toivottavasti isältä hänen Pariisin reissunsa jälkeen Louis Vuittonin keskikokoinen laukku, sekä ehkäpä vielä poikaystävältä jotain alusvaatteita/yöasu.

Mutta sanokaapa te, mitä 19-vuotias poika haluaa lahjaksi? On kovin innostunut pokerin peluusta ja näin kylläkin kalliita mutta aika makeita juttuja Fredalla, pokeripöytä jossa pelimerkit jne. Huono idea?
 

H2O2

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Hyvä Joulupukki.
Tänä jouluna minulla on vain muutama harras toive

- Julmahuvin DVD-boxi ja Simpsonien tuotantokaudet 6-7
- Civilization 4
- Kotiteatteriin uusi viritinvahvistin, entinen kun lähti tyttöystävän mukana erään toisen pukin luokse
- Jälkitoimituksena tammi-helmikuussa voisin ottaa uuden tyttöystävän, ensin halan kuitenkin viettää kotvasen poikamiehenä ja nauttia listalla aiemmin mainituista lahjoista ilman huomiota vaativia häiriötekijöitä.

Kiitos jo etukäteen
 

Evenuel

Jäsen
Suosikkijoukkue
ö-ö-ö
Rakas Joulupukki.

En ole ollut kovin kiltti tyttö tänä vuonna, mutta yrittänyt olen kovasti. Toivoisin kuitenkin, että voisit järjestää niin, ettei meidän isännän tarvitsisi olla joulua töissä, vaan voitaisiin viettää yhdessä kunnon joulu.

Olisi minulla vielä yksi toinenkin toive. Jos perheenlisäystä saisi, niin se olisi mahtavan upeeta!

Lepää tarpeeksi ja syö hyvin, että jaksat sitten kiertää kaikki kodit. Jouluaattona nähdään!

~ Evenuel ~

P.S. Jos nuo ei onnistu, niin tuo ainakin siskolle vapaa-aikaa, siskon lapsille jokin hauska, kehittävä lautapeli ja minulle uusi koti.
 

KPL

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Q
girlzilla kirjoitti:
On kovin innostunut pokerin peluusta ja näin kylläkin kalliita mutta aika makeita juttuja Fredalla, pokeripöytä jossa pelimerkit jne. Huono idea?

Mikä ihme tämä pokerivillitys oikein on? Kaikki tuntuvat pelaavan nykyisin, enkä tarkoita pelkästään tätä jatkoajan ketjua, vaan kavereitani. Heillä on kaikilla oma "salkku", jossa on kortit ja pelimerkkejä ja mahdollisesti jotain muuta.

Oma lista:

Tehoputki Ducatiin
Minimoto
Uusi kannettava
Tehosekoitin
Kitara efektejä
Hilloa
Kaikki MacGyver DVD:t
 

Dante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
girlzilla kirjoitti:
Mutta sanokaapa te, mitä 19-vuotias poika haluaa lahjaksi? On kovin innostunut pokerin peluusta ja näin kylläkin kalliita mutta aika makeita juttuja Fredalla, pokeripöytä jossa pelimerkit jne. Huono idea?
Jos ostat "pokerisetin" niin 95% niistä sisältää käyttökelvottomat kortit. Yritä hankkia mielummin RAY:n käyttämä korttipakka. Siis samanlaiset mitä raflojen blackjack-pöydissä ja täyspoteissa käytetään. Niitä on hankala saada uusina, mutta RAYllä on myös sellainen korttimalli, joka on "yleisölle" tarkoitettu. Kundi osaa kyllä arvostaa ko. pakkaa jos on pelimies. Voit myös vaivihkaa mitata kundin kämpän/asuntonne pelaamiseen soveltuvan pöydän ja hankkia saman kokoisen vanerilevyn, jonka päälle pingotat vihreän veran, eli sellaisen bilispöytä kankaan. Kangas maksaa törkeästi, mutta voit kysellä, josko bilis-saleilla olisi sopivia hukkapätkiä ko. tarkoitukseen. Liimaa pohjaan liukuestepalaset. Kotipeleihin verka luo kivasti totista pokeritunnelmaa.

19-vuotias kundi arvostaa varmasti myös verrattoman paljon yllättävää.. hmm.. intiimiä oraalipitoista hetkeä. Ja niitä hymiöitä tähän.
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Dante kirjoitti:
19-vuotias kundi arvostaa varmasti myös verrattoman paljon yllättävää.. hmm.. intiimiä oraalipitoista hetkeä. Ja niitä hymiöitä tähän.

Kyllä mä ajattelin että tohon lahjaan voin käyttää sellaisen 100 euroa, saakohan sillä jo jotain aikaiseksi?

Eihän oraalipitoiset hetket mikään joulujuttu ole, kyllähän se kuuluu jokaisen parin arkeen jatkuvasti.
 

#61

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville Predators
girlzilla kirjoitti:
Kyllä mä ajattelin että tohon lahjaan voin käyttää sellaisen 100 euroa, saakohan sillä jo jotain aikaiseksi?

Lahja 1:
Kaikki Steven Segalin leffat

Lahja 2:
Karatepuku

Lahja 3:
Hifkin fanituotteita

Lahja 4:
Älä anna mitään ja katso miten reagoi

Jos noihin ei riitä rahat niin osta Eurokaupasta sille sata eri lahjaa, niin jonkun on pakko miellyttää.
 

Ruutiveijari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
girlzilla kirjoitti:
Eihän oraalipitoiset hetket mikään joulujuttu ole, kyllähän se kuuluu jokaisen parin arkeen jatkuvasti.
Eikä kuulu. Kihlattu kertoi, että jos sitä harrastaa enemmän kuin kerran vuodessa, niin kikkeli surkastuu. Ja ei tästä nykyisestä enää ole varaa senttiäkään kadoittaa.

En toivo yhtään lahjaa, kiitos. Potuttaa vastaanottaa tavaroita joita ei tarvitse tai joista itse olisi voinut käydä ostamassa paremman version. Ja rahaa nyt on typerä toivoa, ei sitä kuitenkaan muillakaan liikaa ole.
 
Ne mahdottomat toiveet on isompi kämppä ja rahaa. Tosin pelkkä rahakin riittää sillä kun saa sen isomman kämpän ja paljon muutakin. Veikkaan että joudun tyytymään taas siihen suklaaseen, sukkiin tms vaatteisiin, kosmetiikkaan ja johonkin levyyn tai kirjaan. Nekin kyllä riittää. Niin ja ehkä suurimpana toiveena olisi jos saisi leukaluunsa kuntoon niin voisi paremmin niistä jouluruuistakin nauttia. Ettei tarvi pelkkää nestepitoista nauttia...
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Rakas Joulupukki.

Olen ollut tänäkin vuonna hyvin tuhma,joten en usko saavani mitään joululahjaksi. Mutta tiedän, että ajattelet aina kaikkien parasta,niin toivoisin näitä lahjoja ainakin:
- Keittiööni lukuisia eri keittiövälineitä(digivaaka,sekä ihmiselle että elintarvikkeille, sauvasekoitin,sähkövatkain, eri työvälineitä ja kippoja ja kuppoja...)Muutin syssyllä omaan asuntoon,niin on tuolla osastollakin vajetta.
- Digiboksi
- Spede Show- dvd (jos kaikki Spede Show:n osat), myös muut Speden komediat käy vallan mainiosti ja Uunot(sellaiset mitkä ei löydy vielä arkistostani)
-Musiikkia (vaikkapa Yötä ja jotain suomalaista parhaimmistoa tms.)
- sitten klassisesti sanottuna, dödöä, puseroita, koulutavaroita...
-Videot
- Uusi televisio ja tietokone (kaikkiahan nyt toivoa saa)
- Raanu seinälle, tai jotain muita hienoja tauluja
-Koulupöytä
-Joku siisti tuoli makuuhuoneeseen
-Suklaata
-HPK:n fanituotteita
- Ja rahaa,sitä opiskelija aina tarvitsee
- Päävoitto Veikkauksen Joulukalenterista
- Ja tottakai: Maailmalle rauhaa, joulurauhaa

Eiköhän siinä kaikki tärkeimmät ollutkin sitten, nyt vain sitten odottamaan Joulupukin tuloa...
 

Veijari

Jäsen
Pukki vois tuoda vaikka kotiteatteripaketin ja kovalevyllisen digiboxin, kiitos! Ainiin, kannettavaankin voisit tuoda sellasen ulkoisen kovalevyn. Myöskin erinäköisissä pulloissa olevat nesteet ovat aina mieltä ja kehoa lämmittäviä lahjoja.

Akalle, tai oikeastaan meille yhteiseksi lahjaksi ajattelin hankkia viikonloppuhemmottelupaketin jonnekin kotimaan kylpylään (esim Naantali) tai sitten viikonloppumatkan jonnekin euroopan kaupunkiin keväämmällä.
 

Dante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
girlzilla kirjoitti:
Kyllä mä ajattelin että tohon lahjaan voin käyttää sellaisen 100 euroa, saakohan sillä jo jotain aikaiseksi?

Eihän oraalipitoiset hetket mikään joulujuttu ole, kyllähän se kuuluu jokaisen parin arkeen jatkuvasti.

Huntti riittää ko. pokerisysteemiin hyvin. Niissä RAYkorteissa piilee vielä sellainen joulumielijuttu, että kundi todennäköisesti tietää, että sellaisten hankkimiseen joutuu näkmään vaivaa ja pelimies osaa tuollaista elettä arvostaa enemmän kuin lahjan hintalappua.

Jälkimmäistä virkettä kommentoin toteamalla jotta Onnenpoika.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös