Kiitos Jokerit

  • 7 477
  • 87

trivekku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, IFK
Re: NARRIJUNNUT

Viestin lähetti bambamcam
Taas tippuu yksi lupaava narrijunnu pelaavasta kokoonpanosta
pois. Peliaikaa eivät nämä lupaukset (Laine, Sainomaa,
Bergenheim, Valtonen...) tunnu millään saavan tarpeeksi narreissa näyttääkseen todelliset kykynsä.



Lupaus T.Valtonen:D , hänestä kertoo kaiken Kurrin pelaajaopas:
Pelikäsitys: *
Olematon.

No, niinkauan kun Summanen käskyttää Jokereita, peliaikaa (ja hitman-keikkoja) on luvassa. Toinen valmentaja laittaisi penkin päähän pysyvästi. On suorastaan loukkaus verrata Valtosta Laineeseen, Bergenheimiin tai Pesoseen, joilla on jopa potentiaalia kiekkoilijaksi. "Pessillä" on näyttöjäkin (11+14) viime kaudella, liigan toiseksi huonoimmassa joukkueessa.
 

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Viestin lähetti martin


Ei niin, varsinkin omien junnujen kannalta. :D

Kovastippa siellä ollaan taas huolissaan jokerijunnuista, vaikka tuo ylläoleva kokoonpano ei muuttaisi heidän asemaansa suuntaan, jos toiseenkaan.
Ainoastaan maalta raahattu Pesonen siirrettäisiin Peten edestä pois ja hänen peliaikansa ei ainakaan allekirjoittanutta kiinnosta palaakaan.
 

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Tämähän on mielenkiintoista politiikkaa. Ostiko Hjallis variksen a.) kuittaillakseen tPS:lle b.) varmistamaan, ettei kukaan muu saa varista itselleen c.) että Jokerit saisi pelimiehen d.) yleisön lisäämiseksi e.) varmistamaan jokereiden ylivoiman... Jos varis jää Jokereihin tämän kahden viikon periodin jälkeen, niin tulee mieleen kysymys, ovat kaikki muut olleet väärässä sanoessaan jokereiden pelaajabudjetin olevan todella valtava. Enpä usko että herrat Rosa, Banham, Peltonen, Aalto ym. pelaavat ihan ilmaiseksi.

Herättää monia kysymyksiä tämä ostos, varsinkin jos Varis oli valmis pelaamaan tPS:ssä koko kauden. Kun katselee jokerien hyökkäyskalustoa, niin tulee ajatelleeksi onko Varikselle oikeasti tarvetta. Varsinkin, jos mies aiotaan pitää jengissä koko loppukausi(siis tätähän varmaan yritetään, jos Zurichia ei kiinnosta vaakku).
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Varmasti väärä ketju tälle asialle mutta sanonpa kuitenkin, Velho kertoo tuossa ylempänä että ei enää käy peleissä, kuitenkin moni "ei livenä"on valmis kommentoimaan kaikkea mitä tapahtuu liigassa/peleissä, jotenkin tuntuu typerältä koska heidän mielipiteet ovat pelkästään lehtien/televison/internettn juttuja jotka henkilö on vääntänyt uuteen uskoon, syyn velhon "boikottiin" ymmärrän enkä halua henk. koht. häntä loukata, tiedän että hän ei todellakaan ole ainoa "sohva fani" joka tänne kirjoittelee. Ei vaan jaksa lukea mielipiteitä jotka ovat syntyneet muiden kun omien kokemusten perusteella.

Tämä Velhon mielipide ei ollut sellainen jota ei olisi saanut lausua, lähinnä ne ovat näitä "sika" ja zidlicky vs. vykoukal juttuja, ne on vaan niin uskomattoman tyhmiä ja "livenä" seuraavalle niin toisarvoisia että pahaa tekee.

Jos nyt Varista kommentoin näin IFK:n näkökulmasta niin eipä paljon väliä tuolla ole, jos olisivat pakin hankkineet niin olisi, kyllä Jokerit maalit tekee jos vain pakit pystyvät pelin rakentamaan ja puolustamaan. Omasta mielestä IFK kaatui viime vuonna pakkeihin ja tähän se toivo Jokereitten kaatumisesta tänä vuonna on pakko laittaa.
 

martin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Viestin lähetti Mike


Kovastippa siellä ollaan taas huolissaan jokerijunnuista, vaikka tuo ylläoleva kokoonpano ei muuttaisi heidän asemaansa suuntaan, jos toiseenkaan.

Ei vaikuta ei. Tottakai se meinaa sitä, että jos Jokerit hommaa uuden hyökkääjän, niin Pesonen on se joka on aina sivussa:confused:
 

velho

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, sympatiat HIFK:lle
Kyllä Hockey Night riittää

Viestin lähetti Nuorempi Nelson
Varmasti väärä ketju tälle asialle mutta sanonpa kuitenkin, Velho kertoo tuossa ylempänä että ei enää käy peleissä, kuitenkin moni "ei livenä"on valmis kommentoimaan kaikkea mitä tapahtuu liigassa/peleissä, jotenkin tuntuu typerältä koska heidän mielipiteet ovat pelkästään lehtien/televison/internettn juttuja jotka henkilö on vääntänyt uuteen uskoon, syyn velhon "boikottiin" ymmärrän enkä halua henk. koht. häntä loukata, tiedän että hän ei todellakaan ole ainoa "sohva fani" joka tänne kirjoittelee. Ei vaan jaksa lukea mielipiteitä jotka ovat syntyneet muiden kun omien kokemusten perusteella.

Kyllähän se risoo, kun yks leukapuoli keksii kaikkia typeryyksiä pelkästään rahan takia. Tästä syystä on pakko tyytyä kommentoimaan Hockey Nightin livenä lähettämiä matseja, jos niissä jotain kommentoitavaa on. Tosin kyllä Helkovaara & Co ovat jo aiemmin tehneet kaikkensa viedäkseen SM-liigasta kiinnostavuuden.

Sinun mielestäsi eivät maalaisserkkumme saisi kirjoitella täällä mitään. Onhan näet kirjoittajien joukossa pilvin pimein SM-liigapaikkakuntien ulkopuolella asuvia hemmoja, jotka ani harvoin, jos koskaan käyvät liigamatseissa.

Jos SM-liiga avataan, siirrytään 12 joukkueen sarjaan, lopetetaan epäurheilijamaiset välisarjat, siirrytään paras seitsemästä systeemiin pudotuspeleissä ja jos Leuka-Tarzan peruuttaa Tikkasen nappulana käyttämän 5-numeron jäädyttämisen ja hilaa tämän isomummon virkkaaman maskottipaidan alas areenan katosta, saatan harkita paluuta kehiin. Kuitenkin luulen, että kun on näin paljon päässyt tulemaan lunta tupaan ja jäitä porstuaan, voi paluu olla mahdotonta. They'll never come back sanottiin ennen nyrkkeilyn raskaan sarjan maailmanmestareista. Minä sanon, että aikansa kutakin. Minulta meni lähes parikymmentä vuotta rutosti fyffeä lätkän seurantaan, parhaimmillaan yli kymmenen donaa vuodessa. Nyt koitan keksiä uusia harrastuksia tuhlatakseni ainakin osan näin syntyvistä säästöistäni.

Jos vielä palataan varsinaiseen aiheeseen eli Variksen paluuseen, on minulla päällimmäisenä säälin tunne mukavaa kaveria kohtaan. Eikö Pete tosiaankaan pärjännyt Sveitsissä vai mistä oikein on kysymys. Ehkä palaan asiaan, kun saan siitä ensikäden tietoja.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Korjaus en kiellä kommentoimasta varsinkaan maalaisserkkuja, mutta jutut joita ei ole ite nähnyt ja niistä kuitenkin on vahvat mielipiteet ei mua kiinosta. Ja juuri nämä henkilöt joiden yhteenlaskettu "live" peli määrä on kymenessä ovat kokemukseni mukaan suurimpia pelin siistimisen ja muun salonkikelpoisen roskan kannattajia, eli tavallaan nämä henkilöt muokkaavat yleistämielipidettä, vaikka eivät itse osallistu ottelutapahtumiin ja maksa lippujen hintoja. He myöskin oman kokemukseni perusteella syylistyvät helposti yleistyksiin esim. Nielikäinen on varmasti "kylähullu" 99 prosenttisesti kansan mielestä, minulle ja muille aktiivi seuraajille ei tuota ongelmia myöntää että valtoset/nielikäiset ovat toisinaan hyödyllisä joukkueille.

Suvi Linden on yksi näkyvä hahmo joka muodostaa kuvansa liigasta median peusteella, ämmän kannanotot ovat sitten mitä ovat. En väitä että hän on samalla viivalla oikeasti kiinostunen ei peleissä käyvän fanin kanssa, mutta sama vaara pilee heissäkin kun ei itse näe niin se menee helposti media juttujen uskomiseksi.

Mutta kyllä minä olen sitä mieltä että esim. minulla ei ole mitään kommentoitavaa veikkausliigasta en yksinkertaisesti tiedä siitä tarpeeksi jotta minulla olisi mitään sanottavaa, ykkösdivarista voidaan sitten kyllä puhua, odotan innolla HIFK-Jokerit peliä, hymiö(kirjallisessa muodossa koska en osaa)
 

velho

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, sympatiat HIFK:lle
Nuorempi Nelson

Olen nähnyt livenä yli 500 liigamatsia, enkä pidä lainkaan neitokiekosta. Parasta suomalaista lätkää esitti mielestäni HIFK Westerlundin ja Summasen valmennuksessa. Valitettavasti vaan Helkovaara & Co ryhtyivät siistimään lätkää noiden vuosien jälkeen enemmän kaukista muistuttavaksi peliksi.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Velho hei en mä sua vastaan hyökkää, kyllä mä ymmärsin miksi sä et peleissä käy ja uskon että asioista olet periillä, tarkotan vain yleisesti näitä "sohva faneja", joilla on taipumus ylireagoida kaikkeen.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit
Petri Varis ei saa Jokereilta penniäkään näistä seitsemästä pelistä! Peten palkka tulee Sveitsistä. Hänen vierailunsa ei siis maksa Jokereille mitään. Eri asia on tietenkin se, jos Pete jää Jokereihin loppukaudeksi.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Re: Nuorempi Nelson

Viestin lähetti velho
Olen nähnyt livenä yli 500 liigamatsia, enkä pidä lainkaan neitokiekosta. Parasta suomalaista lätkää esitti mielestäni HIFK Westerlundin ja Summasen valmennuksessa. Valitettavasti vaan Helkovaara & Co ryhtyivät siistimään lätkää noiden vuosien jälkeen enemmän kaukista muistuttavaksi peliksi.


Asiaanhan nää ei liity sitten lainkaan, mutta taidan olla vielä vähän enemmän noita kiekko-otteluita liigassa nähnyt ja mä sanoisin niin, että parasta suomalaista lätkää suhteessa nähtiin 1982-83 Ruotsalaisen valmennuskaudella Jokereiden runkosarjan otteluissa. Seuraavaksi nostaisin ensimmäisen suomalaisjoukkueen eli TPS:n ensimmäisen Euroopan mestaruuskauden ja vasta sitten tuon S&W:n HIFK-kauden.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Re: Re: Nuorempi Nelson

Viestin lähetti cobol



Asiaanhan nää ei liity sitten lainkaan, mutta taidan olla vielä vähän enemmän noita kiekko-otteluita liigassa nähnyt ja mä sanoisin niin, että parasta suomalaista lätkää suhteessa nähtiin 1982-83 Ruotsalaisen valmennuskaudella Jokereiden runkosarjan otteluissa. Seuraavaksi nostaisin ensimmäisen suomalaisjoukkueen eli TPS:n ensimmäisen Euroopan mestaruuskauden ja vasta sitten tuon S&W:n HIFK-kauden.

Yep. Pappa oli rautaa ja taitaa nykyjään vaikuttaa jossain Itä-Suomessa. Kyllä mielestäni Aravirran kaudellakin pelattiin nimenomaan erinomaista taitokiekkoa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös