Kiitos Jokerien fanijoukolle

  • 36 422
  • 148

TommyT

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Isot rispektit täältäkin. Kärppäpelin tifo oli komean näköinen ja kun katselee yleisesti meininkiä kauden alussa, voinee todeta että hienosti menee.

Marssi sai huikeasti näkyvyyttä, HS:ssä oli erinomainen kuva ja molemmissa päivittäisissä ilmaisjakeluissa oli myös kuva marssista. Tämä toivottavasti herättää positiivista mielenkiintoa toimintaa ja Jokereita kohtaan.
 

iBa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kausi kaudelta meininki paranee!

Kun koko Jatkoaika on melkein täynnä meidän faneista kertovaa keskustelua, niin nostetaan tämä vanha ketju taas ylös kehumalla Suomen äänekkäintä fanikatsomoa!

Tällä kaudella otettiin taas uusia askeleita ylöspäin, vaikka välillä vaikutti uhkaavasti siltä, että innostus jossain vaiheessa katoaa. Loppukaudesta tehty supermatka Turkuun oli menestys ja playoff-pelit taas hieno maailmansa, vaikka katkera loppu tulikin. Ifk-pelin tifo oli kokoluokassaan kerrassaan upea.

Aina voi kuitenkin parantaa, toivottavasti saadaa tifoilu jatkumaan ensi kaudellakin kun turvallisuudesta vastaavien henkilöiden kanssa päästään yhteisymmärrykseen. Ylilöyntejä sattuu välillä (harvoin), mutta onneksi ne ovat vähenemään päin.

Kiitos tästä kiekkokaudesta, ja lisää potkua ensi kauteen!
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Kyllä! Kiitos myös Jokerien kannattajille tästä kaudesta. Ympäri Suomea tuli reissattua tällä kaudella tämän mahtavan kannattajaporukan kanssa ja uusia, hienoja ihmisiä tuli tavattua. Puhutaan mitä puhutaan, Jokerien kannattajajoukko areenan eteläpäädyssä ja vierasmatkoilla oli tänäkin vuonna Suomen värikkäin, näkyvin ja äänekkäin. Välillä rapatessa roiskui, mutta touhu pysyi silti kohtalaisen hyvin käsissä koko kauden, ehkä sitä Lucky Fellow's jupakkaa lukuunottamatta.

Jatketaan samaan malliin ensi kaudellakin!
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ikijokeri kirjoitti:
Kyllä! Kiitos myös Jokerien kannattajille tästä kaudesta. Ympäri Suomea tuli reissattua tällä kaudella tämän mahtavan kannattajaporukan kanssa ja uusia, hienoja ihmisiä tuli tavattua. Puhutaan mitä puhutaan, Jokerien kannattajajoukko areenan eteläpäädyssä ja vierasmatkoilla oli tänäkin vuonna Suomen värikkäin, näkyvin ja äänekkäin. Välillä rapatessa roiskui, mutta touhu pysyi silti kohtalaisen hyvin käsissä koko kauden, ehkä sitä Lucky Fellow's jupakkaa lukuunottamatta.

Jatketaan samaan malliin ensi kaudellakin!

Jättäkää se Lucky Fellow's väliin ensi kaudella vaikka samaan malliin jatkaisittekin :) Ihan vaan sen takia, ettei pahoinpitelyllä ja kannattamisella ole mitään tekemistä toistensa kanssa.
 

HLe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kiitos jälleen kerran Suomen äännekkäimmälle ja värikkäimmälle fanikatsomolle! Mahtavaa työtä taas tälläkin kaudella!
 

Tanskanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kiitos kaikille kanssakannattajille. Tälläkin kaudella monelle on varmasti jäänyt
useita muistoja, jotka tulee jämään mieleen lopun ikää.

Marski Cup oli todella viihdyttävä tapahtuma. 5-6 aikaan aamulla on mukava juopotella kaljaa hotellin käytävillä. :D
Dosän hajoamiset ja siihen liittyvä kyltti on tietysti legendaarista kamaa.

Kotona Ärrä Cupissa saatiin katsomoon parempi tunnelma, kuin useimmiten runkosarjan matseissa.
Tai sitten kuvittelen omiani.

Tampereen reissut yms.

Jyväskylän poraus-episodin reissu oli kanssa mahtava, vaikka matsia ei pelattukaan.
Ylilyöntejäkin tapahtu, mutta mä oon jo aikasemmin kommentoinu niitä, joten ei aleta nyt niistä.

Stogereissukin oli melkein yhtä mahtava, kuin viime kaudella. Katsomossa oli mahtava meininki ja saatiin hyvin eloa Turku Halliin.
Paluumatka vaan oli liian lyhyt.

Pleijareissa tuli koettua monta hyvää hetkeä. Tulihan sitä sentään oltua jokaisessa, paitsi eilisessä matsissa paikanpäällä.
Suurimpana HPK-sarjan jatko-aika maalit jääny mieleen. Varsinkin toisen ottelun. Niitä hetkiä joista voi sitten vanhana käpynä kertoilla lapsenlapsille.

Kiitos.
 

-Ville-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadin Jokerit 1967-2014 & 2023> | Leijonat | Nato
KIITOS!

Omasta puolestani haluan kiittää kaikkia Jokerifaneja kuluneesta kaudesta. Ei ole epäilystäkään millä joukkueella on ylivoimaisesti suurin, kaunein ja äänekkäin fanikatsomo.
Noin 700 kausikorttia myytiin runkosarjassa Eteläpäätyyn, ja samaa tavoitellaan myös tulevalle kaudelle. Ostakaahan korttinne niin jatketaan ensi syksynä tästä mihin nyt jäätiin.

Monen monta tarinaa mahtuu menneeseen kauteen. Hienoja tapahtumia olivat muun muassa Marski cup, kaudenavaus ja sitä edeltänyt näyttävä marssi kisahallilta bunkkeriin.
Hämeenlinnan ja Turun Supermatkat olivat mahtavia reissuja joista kaikista kolmesta vieläpä irtosi voitot! Taidettiin järjestää joka paikkakunnalle fanimatkoja tällä kaudella, ja oli hienoa huomata runsaslukuinen osallistujamäärä eri reissuilla. Nopeasti laskeskelin, että tällä kaudella yhdistyksen fanimatkoille myytiin noin 2700 paikkaa. Huikea määrä ja toivottavasti myös ensi kaudella päästään samoihin lukuihin.

Välierien kolmannessa pelissä kun koko areena saatiin seisaalleen huutamaan, tuli tunne, että nyt on saatu jotain aikaan. Uskomaton fiilis. Tähän kun päästäisiin normaaleissa runkkismatseissakin.. :)

Erityis kiitokset fanitoiminnan vetäjille ja vaikuttajille: Tuomas, UJ, Kennel, Fabio, Meve, Satu, Sussi, Tiina, Pave, Teemu K sekä itse Autokauppias.

Syksyllä jatketaan juhlakauden merkeissä. Kaikkea kivaa luvassa...
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Selvästikin ainesta Jatkoajan pisimmälle selkääntaputteluketjulle.

Eteenpäin menee teidänkin fanitoiminta vielä tästäkin, kun löydätte siitä jotain kritisoitavaa.
 

Aake

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit vuodesta 1983, HJK
Blackie kirjoitti:
Eteenpäin menee teidänkin fanitoiminta vielä tästäkin, kun löydätte siitä jotain kritisoitavaa.

Meitä ei ole vielä tarpeeksi, emmekä huuda tarpeeksi paljon. Riittikö?
 

HLe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
zero kirjoitti:
Välierien kolmannessa pelissä kun koko areena saatiin seisaalleen huutamaan, tuli tunne, että nyt on saatu jotain aikaan. Uskomaton fiilis. Tähän kun päästäisiin normaaleissa runkkismatseissakin.. :)

Kyllä, tämä oli minulle ehkäpä koko kauden suurin kohokohta. Tuossa ottelussa oli muutenkin aivan mahtava tunnelma, mielestäni parempi tunnelma Areenalla on ollut vain itse Mestaruusottelussa eli neljännessä finaalissa 2002.
 

Coyotefan82

Jäsen
Suosikkijoukkue
Phoenix Coyotes, Jokerit
Kiitokset myös tältä suunnalta Eteläpäädylle ja yleensä kaikille Jokerifaneille..uskomattoman hienoa tsemppaamista koko kauden ajan.

Hölmöilyjä toki tuli kauden aikana, mutta taisi enemmän mennä lasia tai peltiä paskaksi kuin ihmisiä (nimenomaan oman jengin ulkopuolisia)..ja peltiä/lasia on tunnetusti helpompi korjata kun ihmisiä. Eipä noista ikävistä tapauksista taideta koskaan päästä eroon, mutta onneksi se jääkiekko on ja tulee olemaan pääasia.
 

Dominator131

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
#10 forever kirjoitti:

Kalevahan ei koskaan ole uutisoinut ns paskaa sivuillaan. Itse uskon vasta kun esim iltalehdessä virhe tunnustetaan.

Ja jos tämä sokea henkilö on jutun keksinyt, niin onnea hänelle 15 minuutin julkisuudestaan. Ei jäädä kaipaamaan.

EDIT: Ja niin ketjun aiheeseen liittyen, paras hetki tähän asti katsomossa tuo HPK-välieräpeli kun ihmiset nousivat seisaalleen sivukatsomoissa kannustaen Jokereita... Kiitos tästä.
 

mikse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Edmonton Oilers
Dominator131 kirjoitti:
Kalevahan ei koskaan ole uutisoinut ns paskaa sivuillaan. Itse uskon vasta kun esim iltalehdessä virhe tunnustetaan.

Ja jos tämä sokea henkilö on jutun keksinyt, niin onnea hänelle 15 minuutin julkisuudestaan. Ei jäädä kaipaamaan.

EDIT: Ja niin ketjun aiheeseen liittyen, paras hetki tähän asti katsomossa tuo HPK-välieräpeli kun ihmiset nousivat seisaalleen sivukatsomoissa kannustaen Jokereita... Kiitos tästä.

Niin, ainakaan iltakymmenen aikaan tuo kundi ei ollut vielä saanut neppariin. Baarikin tyhjeni pikkuhiljaa ihmisistä matsin loppumisen jälkeen. Itse katsoimme Ruotsin liigan finaalia katkeran kauden päätöksen jälkeen tosiaan about puoli yhteentoista. Sinänsä juttu voikin olla vedätystä.

Tuskin kahta samantyylistä tapausta (sokea kundi kiertelee onnittelemassa) saman illan aikana on tapahtunut.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kiitos

Dominator131 kirjoitti:
EDIT: Ja niin ketjun aiheeseen liittyen, paras hetki tähän asti katsomossa tuo HPK-välieräpeli kun ihmiset nousivat seisaalleen sivukatsomoissa kannustaen Jokereita... Kiitos tästä.
Olin tuossa pelissä hommissa läppärin kanssa pohjoispäädyssä. Taisi tuo hetki olla se, joka minullekin jäi päällimmäiseksi mieleen kaudesta. Tökkäsin vieressä istuvaa kollegaa ja sanoin katso, paljon muistoja tuli tuolloin mieleeni.

Kiitos siis Jokeri-faneille siitä hienosta työtä jota teette. Ensi kaudella jatketaan !
 

kosh

Jäsen
Suosikkijoukkue
F2- sekä O-katsomo
bozik kirjoitti:
Kiitos siis Jokeri-faneille siitä hienosta työtä jota teette. Ensi kaudella jatketaan !
Tähän on oikeastaan vastustajankin helppo yhtyä. UJ:n tekemä työ helpottaa myös täällä Turussa ja Lahdessa tehtävää työtä.
 

Tuomas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vain yksi jengi Stadista
Täytyy itsekin pistää kiitokset. Ensinnäkin Jokereille upeasta kaudesta, hopeamitalista ja Jokerijoukkueen hienoille persoonille. Ensi vuonna sitten vielä askel korkeammalle ja juhlitaan viikko.

Erittäin suuret kiitokset faneille ja koko Eteläpäädylle. Olipahan taas kausi jolloin tapahtui paljon ja josta riittää muisteltavaa vuosiksi. Homma menee eteenpäin, ihmisillä tietoisuus kasvaa ja uutta sekä vanhaakin väkeä tulee taas katsomoon.

Jokainen eteläpäätyläinen voi kyllä onnitella itseään nyt siitä että meillä on Suomen paras fanikatsomo sanokoon jotkut muut mitä tahansa. Suuret kiitokset niille ketkä on tehneet lukemattomia tunteja asian eteen, etunenässä Ville, hallitus sekä Ultras Jokerit.

Tästä on hyvä jatkaa. Eiköhän kesäksi järkätä kunnon bileet esim. Suokkiin ja elokuussa sitten Mikkeliin.

Tässä pari videota mistä jää ainakin tämä kausi mieleen:

http://www.jokerifanit.net/2006-2007/20070328_voittomaali.wmv
http://www.jokerifanit.net/2006-2007/20070331_videokooste.wmv
http://www.jokerifanit.net/2006-2007/20070330_videokooste.wmv
http://www.jokerifanit.net/2006-2007/stogereissu07.wmv

Ja täältä lisää.
 

chili

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
bozik kirjoitti:
Olin tuossa pelissä hommissa läppärin kanssa pohjoispäädyssä. Taisi tuo hetki olla se, joka minullekin jäi päällimmäiseksi mieleen kaudesta. Tökkäsin vieressä istuvaa kollegaa ja sanoin katso, paljon muistoja tuli tuolloin mieleeni.

Kiitos siis Jokeri-faneille siitä hienosta työtä jota teette. Ensi kaudella jatketaan !

Aivan, itse istun(mme) aina 101:ssä kaikissa kotimatseissa ja ensimmäistä kertaa meni kylmät väreet kehossa kannatuksen takia tuossa hallissa! Aivan mahtavaa.
Hirvittävä on ero, kun paikalla on "vain" aitoja kannattajia, ilmain ilmaislippulaisia.

Lisää tälläistä, Eteläpäädylle suuret kiitokset jaksamisesta ja sivukatsomoiden mukaan "vaatimisesta"! Teette mahtavaa työtä, jos sitä nyt siksi voi kutsua.
 

Töölö

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Suomen kansa vuosina 1939-1945
Nyt täytyy kyllä hieman kritisoida.

Jokerafanien "uusi tuleminen" on hieno juttu ja KOKO jaffalan saaminen huutamaan on lähes 8. maailman ihme. Mutta vielä parempia olisitte jos välttäisitte muiden dissaamista ja keskittyisitte omien kannustamiseen. Itse pidän melko perseilynä toiselle jengille suunnattuja vittuiluhuutoja. Täytyy myöntää että omatkin joukot ovat tähän sortuneet joskus mm. huutelussa "jos sä vihaat ..tun nar.. taputa. Mutta tässä vaiheessa olen aina itse lopettanut pelleilyn (ja vanhan kansan muutkin on) ja odottanut kunnes omia huudetaan.

Mutta pääasia että on meininkiä ja kova kilpailu myös stadissa on molemmille hyväksi. Niin se vaan on että pahin vihollinen on myös se joka saa omat huutamaan kovemmin ja niin se pitää ollakin.

Hyvää kesää myös Teille arvon stadin herruudesta skabailevat.
 

zone55

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
HLe kirjoitti:
Kyllä, tämä oli minulle ehkäpä koko kauden suurin kohokohta. Tuossa ottelussa oli muutenkin aivan mahtava tunnelma, mielestäni parempi tunnelma Areenalla on ollut vain itse Mestaruusottelussa eli neljännessä finaalissa 2002.


Valitettavasti tämä kohokohta onnistuttiin pilaamaan heittämällä rinkelit kesken kaiken jäälle. Tunnelma latistui!!! Hieman vaisummin se jatkui siivoamisen jälkeen mutta VITUTTI tunnelman pilaaminen "rinkeliepisodilla". Todella moni ihminen pyöritteli päätään muualla katsomossa ja osa lähti jopa pois - jopa jokeripaita päällä.

Kiitos kuitenkin kaikille! Todella hieno vuosi kokonaisuudessaan. Ne vierasreissut olivat hyvin järjestetty joissa olin mukana. Todella ISO käsi Zerolle. Kiitos! Sä oot Jokeri.
 

Grome

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kiitokset myös täältä jokerifaneille.Vierasreissuilla on ollut mahtava meininki, niin hallissa, junissa, busseissa ja kusitaukopaikoillakin.

Fanit huipulla ja tällä kaudella melkein joukkuekin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös