Kiitos Éric Perrin!

  • 64 928
  • 263

Taskulamppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vieläkö kiittelette Ekiä tämän jälkeen, kun kerron, että Perrin jatkaa ensi kaudella Liigassa?

Lisää tietoja loppuillasta.

Menes nyt trollailee vaikka suoli24:lle. Tai sitten sitä korkkia kiinni. Ilta on mennyt jo...
 

Myrvold

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Menes nyt trollailee vaikka suoli24:lle. Tai sitten sitä korkkia kiinni. Ilta on mennyt jo...

Tekisi mieleni puhdistaa sekä omani, että siinä sivussa JYPin maine tuolta syytökseltäsi, mutta eiköhän se keväämmällä hoidu kun selviää sekä medialle, että suurelle yleisölle asioiden todellinen laita.

Antaa nyt jengin pelata ensin kevät rauhassa. Vaikka mitäpä se minua Ässähenkistä kiinnostaa. Ainoastaan hyvän mauan takia mennään näin.
 

Taskulamppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tekisi mieleni puhdistaa sekä omani, että siinä sivussa JYPin maine tuolta syytökseltäsi, mutta eiköhän se keväämmällä hoidu kun selviää sekä medialle, että suurelle yleisölle asioiden todellinen laita.

Antaa nyt jengin pelata ensin kevät rauhassa. Vaikka mitäpä se minua Ässähenkistä kiinnostaa. Ainoastaan hyvän mauan takia mennään näin.

Pointtini olikin siinä että älä sitten puhu illasta. En epäile lähdettäsi, kun tällä hetkellä itselläni ei ole lähdettä. Turha huudella että silloin, ja silloin lisää jos ei tule.
 

Myrvold

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Pointtini olikin siinä että älä sitten puhu illasta. En epäile lähdettäsi, kun tällä hetkellä itselläni ei ole lähdettä. Turha huudella että silloin, ja silloin lisää jos ei tule.

Lähdettä en tule koskaan kertomaan täällä. Minulle riittää se, että tiedän varmasti asioiden oikean kulun. Ja laitoinhan, että mediassa ei olla totuutta kuultu ja, että se varmasti tulee vielä julki. Katsotaan pelien ratkettua.

Ja korkin sulkemista vois kirjoitusasun puolesta suositella sinulle.
 

Strongbow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko Rauma
Lähdettä en tule koskaan kertomaan täällä. Minulle riittää se, että tiedän varmasti asioiden oikean kulun. Ja laitoinhan, että mediassa ei olla totuutta kuultu ja, että se varmasti tulee vielä julki. Katsotaan pelien ratkettua.

Ja korkin sulkemista vois kirjoitusasun puolesta suositella sinulle.

Mihin Perrin nyt on menossa? Kerro edes se.
 

laalki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Philadelphia Flyers
Thank you Eric Perrin. You have no idea how big an impact you've made in hockey in Jyväskylä. I know, you have an idea, but believe me, it's more. It is more. 2012. Like many others, I cried and jumped about. And like many others, their girlfriends wondered, what the fuck was going on... Back to 2012, that OT goal: thank you. ;')

So many games, so fucking many points. You are a Legend in Jyväskylä. You have earned the respect of every hockey fan in Finland.

O' captain my captain.
 

Myrvold

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Mihin Perrin nyt on menossa? Kerro edes se.

Sitä en tiedä..veikkaisin et löytyy porukasta Hifk, Kärpät, Tappara, TPS tai Lukko. Pelkkää mutua tuo siis. Mutta se ei lopulta ole edes se pääpointti tässä "vuodossani". Antaa kapteenin nyt näyttää esimerkkiä jengileen näin kevään kynnyksellä. Siellähän on vielä vaikka mitä voittavaa. Mm. pistepörssin voitto.
 

Tj

Jäsen
Suosikkijoukkue
Melchester Rovers
Johan siellä siirtohuhuketjussa on Perriniä viety jokaiseen liigaseuraan.

Perrinin arvoa ei vähennä tippaakaan se, vaikka pelaisikin ensi kaudella Liigassa. Ihan samalla tavalla kuin joku Tuomas Vänttinen saa aina multa arvostusta, vaikka tekisi JYPiä vastaan mitä. JYPin seurajohto joutuisi kyllä varmaan entistä isomman paskamyrskyn kohteeksi, kun tuskin joku muu Liiga-seura nyt niin paljon enempää pystyy maksamaan kuin mitä JYP. Sveitsi/Ruotsi voi olla eri juttu.
 

Myrvold

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Tää Myrvoldin vuotohan on kuin Virmasen Masan takavuosien the massiiviset. Illalla tiedotetaan, tai sitten ei oikeastaan tiedotetakaan.

Eiköhän teistä paikallisistikan joku pian totuuden kuule ja saa sitten kertoa täällä. Jos ei ennen kevättä, niin sitten minä avaan.

Jokuhan vois jotain kokeilla jo päätellä noista toki lyhyistä ja informaatioltaan lähes nollatason viesteistä. Sitä odotellessa..hengitystä en aio pidättää. Meinaan niin lujaa te Ekiä kuninkaana pidätte.
 

Myrvold

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Ai että, miten Myrvold myhäileekään munakarvoihinsa kun saa rakentaa tällaista valta-asemaa itselleen ja suorastaan kylpeä siinä himossa jonka kuvittelee saaneensa / on saanut aikaan ihanilla pikku vihjauksillaan. "Minulla onkin taskussa jotain mitä te haluatte... huomaatteko miten se tuossa oikein pullottaa, huomaatteko..?"

Kyllä, valta on seksikästä.
 

Tempestas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ai että, miten Myrvold myhäileekään munakarvoihinsa kun saa rakentaa tällaista valta-asemaa itselleen ja suorastaan kylpeä siinä himossa jonka kuvittelee saaneensa / on saanut aikaan ihanilla pikku vihjauksillaan. "Minulla onkin taskussa jotain mitä te haluatte... huomaatteko miten se tuossa oikein pullottaa, huomaatteko..?"
Siinä on elämässä sisältöä, kun jaksaa täällä "Ässät henkisenä" käydä kommentoimassa asiaa useaan kertaan.. Ilmeisesti vähän jäänyt hampaankoloon, kun Perrin tuon huikean Liiga uran pelasi JYPissä eikä Porissa. Kuninkaan aseman kommentoiminen meni jo huumorin puolelle.
 

Scissors

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Omasta mielestäni tuo Myrvoldin touhu on mennyt ihan pelleilyksi. Se ensimmäinen vihjaus olisi ollut riittävän diskreetti itsessään, mutta kun tätä paskaa pitää jatkaa edelleen ja vielä provosoitua kun muut kyselevät sen perään ja tympiintyvät siihen että mitään konkretiaa ei ole, eikä ole tulossa. Farssi, jos multa kysyy.

Mitä Perrinin tulee niin todennäköisesti siirtyy muualle. Wuhuu mikä tieto. Ainoastaan ihan lievä nyanssinen lisätieto tuo Liiga-aspekti, oikeastaan ihan ymmärrettävä siinäkin mielessä että on asettunut Suomeen ja täälläkin nykyisellään maksetaan ihan hyvin. Lisäksi, kuka tuonne hataraan itään nyt oikeasti tuossa iässä haluaa matkustelemaan tupoleveilla ja odottelemaan palkkoja.

Tuollaisenaan tuo Perrinin siirto Liigan sisällä muualle ei ole mikään siirtohuhu. Se on huhu miehen varmasta JYP-exitistä. Mikä ei oikeastaan ole enää edes huhuksi kelpaava koska JYP on tämän jo tuonut julki. Tuohon kun lisää seuran johon huhutaan niin voidaan puhua siirtohuhusta. Menee hermot tällaiseen metakeskusteluun joka syntyy siitä että yksi tulee tänne leikkimään bensalla ja tulitikuilla.
 

david

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
En tunne Myrvoldin ajattelutapaa tai tietolähteitä, mutta ymmärtääkseni hänen vihjeistään on voinut tulkita sen, että koko case ei ole välttämättä niin mustavalkoinen kuin täällä suurin osa porukasta on tuominnut. Mustavalkoisuudella tarkoitan sitä, että iso, paha ja tyhmä JYP pisti pienen ja kiltin Perrinin ulos kylmästi, vaikka hän olisi mielellään jatkanut nykyisillä ehdoilla.

Olen alusta asti epäillyt, että tässäkin asiassa, kuten asioissa yleensä, on kaksi puolta. Toivon, että kauden jälkeen Myrvold tai joku muu avaa tätä tapausta ja saadaan mahdollisesti uusia näkökulmia tilanteeseen. Jään odottamaan lisätietoja. Nyt keskitytään kuitenkin kevään huipennukseen!

-david-
 

Myrvold

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
En tunne Myrvoldin ajattelutapaa tai tietolähteitä, mutta ymmärtääkseni hänen vihjeistään on voinut tulkita sen, että koko case ei ole välttämättä niin mustavalkoinen kuin täällä suurin osa porukasta on tuominnut. Mustavalkoisuudella tarkoitan sitä, että iso, paha ja tyhmä JYP pisti pienen ja kiltin Perrinin ulos kylmästi, vaikka hän olisi mielellään jatkanut nykyisillä ehdoilla.

Olen alusta asti epäillyt, että tässäkin asiassa, kuten asioissa yleensä, on kaksi puolta. Toivon, että kauden jälkeen Myrvold tai joku muu avaa tätä tapausta ja saadaan mahdollisesti uusia näkökulmia tilanteeseen. Jään odottamaan lisätietoja. Nyt keskitytään kuitenkin kevään huipennukseen!

-david-

Juurikin näin! Antaa nyt JYPin pelata rauhassa tosipelinsä ja katsotaan sitten. Ellei sitte tule Pata jossain välissä vastaan ;)
 

david

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tämän tapauksen osalta on kuitenkin aika helppo muodostaa kuva asioista julkisuudessa esitetyin tosiseikoin - ilman tarvetta suurempiin tunnetulkintoihin siitä, mihin uhrauksiin mikäkin taho olisi ollut valmis.

1) Perrin on pyytänyt tiettyä korvausta ensi kaudesta. 2) JYP ei ole suostunut maksamaan Perrinin pyytämää korvausta. 3) Perrin jatkaa uraansa jossain muussa jääkiekkojoukkuessa ensi kaudella.

Nämä faktat ovat riittävä syy suruun, harmistukseen ja pettymykseen. Ihan turha innostua jonkun tolkultaan vajaan syväkurkun korahduksista, jotka syntyvät siitä, että se vihreä sammakko on niin iso, ettei se mahdu suusta ulos ilman tekareiden irrottamista.

Lyhyt versiohan on tietysti juuri noin, kuten esitit kohdissa 1-3. Ihmettelen kuitenkin edelleen sitä, minkälaisen paskamysrkyn joukkueen johto (ja valmentajakin siinä sivussa) on saanut niin medialta kuin kannattajilta, vaikkemme tiedä faktoja ehdoista, joita Perrinin jatkopaperi olisi vaatinut.

Itse ainakin odotan mielenkiinnolla lisävalaisua asiaan, mutta nyt keskityn kevään peleihin.

-david-
 

Zen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vieläkö kiittelette Ekiä tämän jälkeen, kun kerron, että Perrin jatkaa ensi kaudella Liigassa?

Lisää tietoja loppuillasta.
Mistä päättelit että jotakin olisi jo eilen julkaistu?

Tällä hetkellä ennustuksesi osumisprosentti on puhdas 0. Et kerro lähteestäsi mitään, etkä tiedä tulevaa seuraa.

En kiellä etteikö Eki Liigassa voisi pelata, mutta viestisi vaikuttaa paska puheelta.
 

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
Itse ainakin odotan mielenkiinnolla lisävalaisua asiaan...

Toivokaamme että lisävalaistusta tulee asiaan ja Tynin taloudelliset reaaliteetit-paskapuhe asettuu siihen valoon missä sen kuuluisi olla.
Eli ö-mapissa.
 

Myrvold

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Mistä päättelit että jotakin olisi jo eilen julkaistu?

Tällä hetkellä ennustuksesi osumisprosentti on puhdas 0. Et kerro lähteestäsi mitään, etkä tiedä tulevaa seuraa.

En kiellä etteikö Eki Liigassa voisi pelata, mutta viestisi vaikuttaa paska puheelta.

Missä vaiheessa olen kirjoittanut, että jotain julkaistaan?
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Tyni kyllä puhui paskaa taloudellisten realiteettien suhteen, se on totta.
Tämä taas ei ollut kenellekään mikään uutinen. Sen osaa loogisesti ajateltuna jokainen. Luulen että kuvio meni joten kuten miten SergeiK jo täällä kertoikin. Perrin antoi Tynille ja Seppäselle ultimatumin; joko hän tai Virtanen. Valinnan jo tiedämmekin. Luulen myös että Perrin ei ensi kaudella liigassa pelaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös