Kiekko-Espoon fanitoiminta ja -matkat

  • 186 583
  • 1 054

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo

Sarja jatkuu sitten tänään Turussa.

Bussi tosiaan on lähdössä, lähtö klo 16.00 Metro Areenan edestä, paluu matsin jälkeen samaan paikkaan. Hinta (sisältäen lipun) 30 € jäseniltä ja 40 € muilta.

Jos joku haluaa vielä mukaan - esimerkiksi vaihtaa tuon hyvin huonon ajokelin vuoksi omalla autolla lähtemisen rentoon ryhmämatkaan - ilmoittautua voi vielä tässä päivän aikana viestillä faniluuriin.
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Torstaina mennään taas Turkuun. Kaikki samat speksit kuin eilen maanantinakin - bussi lähtee siis Metro Areenan edestä klo 16.00 ja paluu matsin jälkeen samaan paikkaan.

Ilmoittautua voi fanimatkaluuriin (040 572 3553) tekstiviestillä tai tänään kannattajapisteellä matsissa. Kannattajapiste on klubipuolen ravintolan aulassa kannattajatuotteiden myyntipisteen vieressä.
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
MAANANTAINA TURKUUN!

Espoon Kiekkokannattajat ry. järjestää bussireissun kuudenteen matsiin sarjassa.

Samat speksit taas - bussi lähtee klo 16 ja hinnat samat 30€/40€ (jäsen/muut) sisältäen lipun otteluun.

Ilmoittautuminen fanimatkaluuriin mielellään tekstiviestillä. Soittaakin voi, mutten välttämättä pysty aina viikonloppuna vastaamaan.

Torstain reissu oli lähellä täyttä, toivottavasti saadaan maanantaina myös bussi ahtaaksi!
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Tänään maanantaina on tosiaan viimeinen mahdollisuus vierailla Turussa tällä kaudella.

Bussissa on vielä ihan hyvin tilaa. Jos ainakin Espoossa paistava kevätaurinko saa matkajalan vipattamaan, pistäkää vaan rohkeasti vielä viestiä tuohon matkaluuriin (numero on aiemmissakin viesteissä). Lähtö klo 16.00 Metrolta.
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Vielä ei ole välierissä vastaan tuleva selvillä, mutta bussiressua yritetään saada. Antennit pystyyn.
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Lauantaina 8.4. välieriin bussireissu Joensuuhun!

Lähtö: Klo 9.30 Metro Areenalta
. Paluu ottelun jälkeen samaan paikkaan.
Hinta: 60€ jäsen, 70€ muut. Sisältää lipun otteluun.
Ilmoittautuminen mielellään jo pian fanimatkaluuriin (040 572 3553) joko tekstiviestillä tai WA-viestillä. Saat kuittauksen viestistä.

Jos emme saa 25 lähtijää, pidätämme oikeuden perua matka tai kartoittaa lähtijöiltä halukkuutta toteuttaa matka korotetulla hinnalla. Kyllähän me kuitenkin nyt bussi matkaan saadaan!

Myös keskiviikon neljänteen osaotteluun on tulossa mahdollisuus samoilla spekseillä, jos halukkaita on arkipäivästä huolimatta tarpeeksi. Kiinnostuksesta keskiviikolle voi myös kertoa samalla fanimatkaluuriin - tai vaikka laittaa erikseen viestinkin.
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Minä lähden Pohjois-Karjalaan! Vaihdan Turun nyt Joensuuhun! Minä lähden Pohjois-Karjalaan! Huudan Espoota auringonnousuun!

Lähde sinäkin!

Bussi lauantaille Joensuuhun täyttyy ehkä hitaammin kuin itse olin ennustanut. Jos haluat lähteä mukaan, pistä viestiä edellisessä viestissä olevaan numeroon mielellään vaikka heti.

Huomenna ottelussa kannattajapisteellä otetaan myös ilmoittautumisia vastaan, mutta helpottaisi ennakointia, kun ottelu on jo peliä seuraavana päivänä. Kiitos.
 

MiKa77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joensuun Kiekko-Pojat, PeTo
Toteutuuko matka ja odotetaanko Joensuussa vieraskannattusta?

Yllätyin eilen kun olin katsomassa peliä että ette paljoo omia kannattanut , ihan alussa ja lopussa , muuten hiljaista.
Hieman yllätyin siitä

Toivottavasti Joensuu tasoittaa voitot niin saadaan panosta lisää ottelusarjaan
 

haamujänis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Yllätyin eilen kun olin katsomassa peliä että ette paljoo omia kannattanut , ihan alussa ja lopussa , muuten hiljaista.
Hieman yllätyin siitä
No mitä helvettiä? Kyllähän siellä fanipääty ja siitä sivulle lähtevät osat kannustivat käytännössä alusta loppuun. Välillä enemmän, välillä vähemmän, mutta koko ajan kuului kannatus.

Mutta mistä me espoolaiset mitään tiedetään, kunhan vaan huudetaan jäähyjä.
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Toteutuuko matka ja odotetaanko Joensuussa vieraskannattusta?
Kannattajien bussi ohitti juuri Mikkelin. Mukavan väljää täällä on, mutta kyllä meitä on sen verran, että ääntä saadaan aikaan. Toivottavasti kotiyleisö Joensuussakin herää, kun runkosarjassa yksi espoolainen riitti siihen, että Cmoren lähetyksessä taustalla kuului vain K-Espoon kannustus.
 

jarpie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Ihmeellisen huolissaan on joensuulaiset K-Espoon fanikulttuurista? Itse olin vähän pettynyt kun ei kuulunut yhtä ainoata JoKP kannatushuutoa koko eilisen pelin aikana, vaikka ymmärtääkseni heitä ainakin joitain oli Espooseen matkannut.
 

Potku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Kivikova
Yllätyin eilen kun olin katsomassa peliä että ette paljoo omia kannattanut , ihan alussa ja lopussa , muuten hiljaista.
Hieman yllätyin siitä

Itse olin vähän pettynyt kun ei kuulunut yhtä ainoata JoKP kannatushuutoa koko eilisen pelin aikana

Ja sitten Joensuussa on katsomoissa läpsyttimet. Haha.
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
En tiedä, kuinka hyvin meidän ääni oikeasti kuului paikallisten läpsyttimien yli hallissa tai tv-lähetyksessä, mutta paluumatkan alkuun kuunneltiin bussissa valmentajien haastattelu ja Tomaksen taustalla ainakin kuului meidän chantti hyvin - ja sekä selostaja/haastattelija että Tomas kovasti kehui pienilukuista, mutta äänekästä porukkaa.

Kiva käydä, kiva halli, kiva yleisö, kiva vastaanotto kaikin puolin.
 

The Nikkari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, BJR, Keijo Kaarisade
Joensuun selostaja oli Westerlundin kanssa samaa mieltä siitä, että taas kannustettiin ihan väärin, koska välillä hallissa olisi voinut kuvitella Kivikovan olevan kotihallissaan.
 
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Lukko
En tiedä, kuinka hyvin meidän ääni oikeasti kuului paikallisten läpsyttimien yli hallissa tai tv-lähetyksessä, mutta paluumatkan alkuun kuunneltiin bussissa valmentajien haastattelu ja Tomaksen taustalla ainakin kuului meidän chantti hyvin - ja sekä selostaja/haastattelija että Tomas kovasti kehui pienilukuista, mutta äänekästä porukkaa.

Kiva käydä, kiva halli, kiva yleisö, kiva vastaanotto kaikin puolin.
Cmorella ainakin teidän ääni kuului selvästi. Hienoa!
 

LoneWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
JoKP
Joensuun selostaja oli Westerlundin kanssa samaa mieltä siitä, että taas kannustettiin ihan väärin, koska välillä hallissa olisi voinut kuvitella Kivikovan olevan kotihallissaan.
Ainakin noin espoolaisnäkökulmasta väärin kannattamista, kun teillä liehui niin paljon lippuja. Näet Espoossa oli evätty joensuulaiskannattajan lipun tuonti halliin paloturvallisuussyihin vedoten.

Luulen että tämän sarjan vie loppupeleissä se kumman fanit kannustavat vääremmin. Joensuulaisten mennyttä aikaa olevat läpsyttimet ja kuuluttajan Raksilasta pöllityt yleisön mukaan ottamiset eivät tänään vetäneet vertoja teidän tulipaloa yllyttäviä lippuja vastaan.

No mutta jos välillä puhutaan asiaakin niin oli hienoa kun kävitte ja onnittelen jo tässä vaiheessa finaalipaikasta.
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Ainakin noin espoolaisnäkökulmasta väärin kannattamista, kun teillä liehui niin paljon lippuja. Näet Espoossa oli evätty joensuulaiskannattajan lipun tuonti halliin paloturvallisuussyihin vedoten.

Meillä on kaikesta materiaalista muuten paloturvallisuussertifikaatit olemassa. Eli ei ole paloturvallisuuden suhteen syttyvää materiaalia siis. Ei niitä ole vierasreissuilla kysytty kuin joskus isommista lakanoista.

Pitkä historia Liigasta ehkä yhdistykselle on opettanut tämän byrokratian noudattamisen...
 

LoneWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
JoKP
Meillä on kaikesta materiaalista muuten paloturvallisuussertifikaatit olemassa. Eli ei ole paloturvallisuuden suhteen syttyvää materiaalia siis. Ei niitä ole vierasreissuilla kysytty kuin joskus isommista lakanoista.

Pitkä historia Liigasta ehkä yhdistykselle on opettanut tämän byrokratian noudattamisen...
Asia selvä. Ensimmäinen kerta kun kuulen koko asian olellisuudesta. Tässä sarjassa ei ole muilla paikkakunnilla asiaan puututtu. Sittenhän tuo on oikein esimerkillisen paloturvallista kannattamista.
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Nyt myös kaikki kannattajat hereillä.

Jos finaalisarja pelataan Ketterää vastaan, Imatralla pelattaviin kaikkiin peleihin olisi järjettömän hienoa saada bussireissu. Kannattajayhdistys järjestää, kunhan saadaan se riittävä porukka.

Pistäkää päivät kalenteriin jo valmiiksi.

Edit: finaaliotteluiden päivät kuulemma saattaa muuttua vielä. Se ei vaikuta siihen, että reissut kyllä pyritään järjestämään.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös