Kevin Roy HIFK:ssa

  • 93 784
  • 621

Bafforosso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK parhaimmillaan
Näkikö/kuuliko joku puhalsiko vastustaja/sanoiko vastustaja böö äsken kun Roy meni polvilleen?
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Hallilla katseltuna oikein hyvä peli Roylta. Syöttötaitoa ja malttia on, vielä kun olisi kymmenen kiloa lisää painoa.

Peruspörräämistä, odotin enemmän. Toisaalta oliko tämä nyt 5. peli niin ottaahan se aikaa, että pääsee Liigaan ja joukkueeseen sisälle. Jossain 15 pelin kohdilla nähdään kuinka kovasta vahvistuksesta on kysymys ja auttaako kuinka paljon IFK:ta tehojen muodossa
 

Theosaurus

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Roy oli tänään mielestäni enemmän esillä ja pystyi paremmin edistämään peliä kuin aikaisemmin. Toivottavasti kehitys kehittyy tuosta vielä monta napsua ja löytyisi hyvät ketjukaverit ympärille. Liike sulavammaksi, pientä ärhäkkyyttä liikkeisiin ja kaverin varoa ylivoimalla ettei joudu kahden pelaajan sumputtamaksi. Aina ei voi antaa seläntakaasyöttöjä vaikka hienoja joskus ovatkin.
 

Spartacus

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mun mielestä Royllä on paljon hyviä ominaisuuksia ja sellaista syöttötaitoa jota kaivataan. Pisteiden valossa hiljaista, mutta uskon (ja toivon) että niitäkin alkaa jossain vaiheessa napsumaan kohdalle.

Parannettavaa on, mutta puoltaa paikkaansa kokoonpanossa. Toki odotusarvokin ja vaatimustaso on korkeampi ulkomaalaisvahvistuksella. Eka maali tai parin pisteen iltapuhde voisi vapauttaa peliä mukavasti.
 

Joe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalaiset joukkueet (jokerit on venäläinen)
Oli mielestäni yksi HIFK:n parhaista tänään. Jatkuvasti oivaltavia syöttöjä joihin ei ihan normipelaaja pysty. Ei sortunut huonoihin ratkaisuihin edes jään pinnasta tai kovassa pinteessä laitakahinassa. Alkaa pääsemään kokoajan paremmin ja paremmin pelin sisälle. Kovanluokan pelimies.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kärsii Liigan painilinjasta ja Nordiksen paskasta jäästä ihan erityisen paljon. Kun tottuu siihen jään "erikoisiin liikeratoihin", parantaa varmasti.
 

RedIsMyColor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Detroit
Mun mielestä Royllä on paljon hyviä ominaisuuksia ja sellaista syöttötaitoa jota kaivataan. Pisteiden valossa hiljaista, mutta uskon (ja toivon) että niitäkin alkaa jossain vaiheessa napsumaan kohdalle.

Parannettavaa on, mutta puoltaa paikkaansa kokoonpanossa. Toki odotusarvokin ja vaatimustaso on korkeampi ulkomaalaisvahvistuksella. Eka maali tai parin pisteen iltapuhde voisi vapauttaa peliä mukavasti.
(boldaus oma)

Roy on jo syöttänyt n.10 todella hyvää maalipaikkaa. Nyt kun olisi esim. 0+6 tehot niin häntä pidettäisiin messiaana tälläkin palstalla. Se että muut ei saa kiekkoa reppuun ei ole hyvän syöttäjän vika. Uskon että noista syötöistä Nättinen olisi tehnyt jo useamman kaapin.

Hyvä tästä tulee. 5-10 peliä eteenpäin, niin tämä voi olla jo kovakin seppä.
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
On tässä miehessä paljon hyvää. Henkilökohtaisesti ei haitannut vaikka tuupattiin helposti pari kertaa sinisen päällä katolleen. Pelasi ensin istuallaan ja jälkimmäisessä polviltaan kiekon oman jätkän lapaan. Luistelee myös tunnollisesti puolustamaan kun peli kääntyy omiin.
 
Viimeksi muokattu:

EPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Mun mielestä tänään oli paras peli Roy:lta! Toivoisi hieman enemmän sähäkkyyttä ja nopeutta, mutta ehkä sitä vielä nähdään. Pelaaminen jotenkin varovaisen näköistä ja kärsii kyllä tuota painimis- ja estämiskiekosta mutta antoi hyviä syöttöjä ajoittain ja rytmitti peliä hyvin. Nyt kun piti kiekkoa enemmän, niin alkoi näyttää pelaaminen paremmalta.
 

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
FARSSI
Useamman maalipaikan tarjoili Vesalaiselle ylivoimalla ja myös tasaviisikoin hyvää kiekon ylöstuontia sekä peliä edistäviä ratkaisuja. Pari kertaa oli katollaan, mutta kokonaisuutena reilusti plussan puolella. Itse asiassa koko 3. ketju oli tänään melko hyvä, jopa Palola. Saattoi olla valmennusjohdolta ihan fiksu ratkaisu, ettei lähdetty rikkomaan niitä kahta hyvin toimivaa kärkiketjua. Tuosta jos 3. ketju saa pelinsä nousujohteisesti rullaamaan, kunhan maltetaan antaa aikaa, niin meillä alkaa olla hemmetin laaja ratkaisuosasto.
 

Bad Bob #42

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Chicago Blackhawks
Useamman maalipaikan tarjoili Vesalaiselle ylivoimalla ja myös tasaviisikoin hyvää kiekon ylöstuontia sekä peliä edistäviä ratkaisuja. Pari kertaa oli katollaan, mutta kokonaisuutena reilusti plussan puolella. Itse asiassa koko 3. ketju oli tänään melko hyvä, jopa Palola. Saattoi olla valmennusjohdolta ihan fiksu ratkaisu, ettei lähdetty rikkomaan niitä kahta hyvin toimivaa kärkiketjua. Tuosta jos 3. ketju saa pelinsä nousujohteisesti rullaamaan, kunhan maltetaan antaa aikaa, niin meillä alkaa olla hemmetin laaja ratkaisuosasto.

Itse olin tosiaan näkevinäni orastavaa yhteispeliä akselilta Palola - Roy. Tuo voisi olla aika kovakin tutkapari jos Palolla alkaisi napsumaan sisään entisaikojen malliin.
 

EPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Kaverista sellainen huomio, et paikoin kiekko pysyy kuin kuminauhalla lapaan kiinnitettynä. Kaveri ajettiin katolleen, mut pystyi jatkamaan taistelua kiekosta. Oletin että nyt kiekko on menetetty, mutta ei ollutkaan. Pidän herran periksiantamattomuudesta.

Hienosti myös ylivoimalla (?) syöksyi kulmaan pitämään kiekon alueella. Oli myös yritystä enemmän laitakamppailuissa kuin aiemmin.
 

EPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Pari ihan hyvää tilannetta siinä olikin. Sehän se vasta nastaa oiskin, kun Palolallakin alkais osumaan. Nyt kun muukin jengi on herännyt, IFK:sta tulis loppukaudeksi vittumaisimpia vastustajia.

Mulle tuli sellainen fiilis, että Palolan liike oli parempaa. Nyt jos saa vielä liikettä paremmaksi, niin voi ollakin että alkaa osumaan mutta en ihmettelisi jos Dyk ottaisi Palolan paikan sitten kun on kunnossa.
 

Analyytikko_

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, QPR, ManU, Hertha BSC
Itse olin tosiaan näkevinäni orastavaa yhteispeliä akselilta Palola - Roy. Tuo voisi olla aika kovakin tutkapari jos Palolla alkaisi napsumaan sisään entisaikojen malliin.
Katselin itse jälkilähetyksestä kaksi erää ja olin tekevinäni saman havainnon. Kolmoselta hyvää pyöritystä ja Palolalla oli parikin paikkaa iskeä maali. Ajoittain tuli mieleen viime kevään Hirvonen-Paajanen-Palola-ketju.

Tällä perusteella antaisin tämän ketjun jatkaa yhdessä vielä torstaina. Viikon kolmanteen peliin lauantaina taitaa sitten olla jo syytä tehdä pientä rotaatiota.
 

Wiltord

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kausi oli pettymys Vallinille itselleen, seuralle ja valmennukselle. Vallin itse kertoi näin jossain kiekkopodcastissa. Hankittiin kiekolliseksi kärkipakiksi. Edellinen kausi Liigassa oli 30 pisteen kausi ja siitä KHL ja SHL välissä. Oli taantunut luotettavaksi rivipakiksi. KJ:n kanssa oli käynyt kehityskeskusteluja kauden mittaan. Ei loppujen lopuksi pelannut esim. YV:tä. Taisi Kousa napata sen roolin häneltä.

Okei. Saattoi olla pettymys sitten odotuksiin nähden. Itse muistan vain liikkuvana hyvänä peruspakkina, eikä enempää tarvittu kun pakisto oli niin hyvä ja monipuolinen. Ei toki mikään Kärppä- tai Jokerikausien kiekollinen kärkipakki, vaaan olihan uran huippu jo ohi. Järventie-Kankaanperä oli unelmapari, Kousa ja Söderholm timanttia. Kurvinen ja Vallin aivan loistavat 5&6 pakit. Kohtuu kovaa tuossa olisi saanut suorittaa, jotta olisi vienyt joltain peliaikaa. Ehkäpä se Kousa vei ne Vallinille aiotut saappaat.
 

Nashpre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK:n sairastupa, HIFK, Liverpool FC
Jengin parantuneet otteet pelaavat kyllä Roylle lisäaikaa päästä rytmiin. Vaikka ihan mukiinmenevästi onkin tullut sisään.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Mä itse odotan vasta ensi viikolla selvästi parempaa peliä. Kyllä se vain oman aikansa ottaa, että pääsee rytmiin kiinni kun on ollut lähestulkoon koko kauden pelaamatta ja ylipäätään ympäristö, sarja ja koko manner on uusi.
 

EPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Ja kun saa pari syöttöä ja byyrin niin eiköhän se siitä lähde rullaamaan. Pitäisi vain saada oikeasti kovan tason laituri vierelle.

Voisiko olla että Palolan lähdön myötä ollaan kaupoilla? Kyllähän tuossa määrällisesti hyökkääjät vähenee ja junnutkaan eivät ole breikanneet.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös