Ketjulotto ja kokoonpanot kaudella 2022–2023

  • 131 230
  • 1 008

Takanahka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa
Niin, vielä kun olisi oikea päävalmentajakin kaivettu tässä vaiheessa jostakin taikurinteltasta, viitsisi vielä vaivautua hallille.
Melko hyvä suoritus ilman oikeaa päävalmentajaa, eikö?

Pelaajat ilmeisesti keskenään olivat luoneet noinkin hyvän ja ennen kaikkea toimivan peli suunnitelman tälle illalle, että tännekin jossain kohtaa kovasti toivottu Olli Salo oli sormi perseessä tänään oikeastaan koko 60 minuuttia.
 

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
Melko hyvä suoritus ilman oikeaa päävalmentajaa, eikö?

Pelaajat ilmeisesti keskenään olivat luoneet noinkin hyvän ja ennen kaikkea toimivan peli suunnitelman tälle illalle, että tännekin jossain kohtaa kovasti toivottu Olli Salo oli sormi perseessä tänään oikeastaan koko 60 minuuttia.
Jos hävitään, se on pelaajien vika. Kun voitetaan, se on valmennuksen ansiota.

Hauskaa...
 

Takanahka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa
Jos hävitään, se on pelaajien vika. Kun voitetaan, se on valmennuksen ansiota.

Hauskaa..
Joskus hävitään henkilökohtaisten virheiden takia, ja joskus vajavaisen taktiikan takia. Valmennus kantaa jälkimmäisestä vastuun ja tätäkin on tälläkaudella saatu todistaa, niin TV:stä kuin ihan paikan päältäkin.

Hauskaa tässä on vain ja ainoastaan se, että palstatotuuden mukaan Kerholla ei ole oikeaa Päävalmentajaa, mutta siitä huolimatta tälläviikolla ollaan pelillisesti lyöty Jussi Ahokkaan TPS, Ville Peltosen HIFK ja viimeisimpänä - toistan vielä - Kookoo, jota valmentaa tännekin kovasti toivottu Olli Salo. Ihmettelin vain "ääneen", että miten tämä oikein on mahdollista ilman oikeaa Päävalmentajaa.. Hämmästellen myös sitä, että kenen takataskuun Olli Salo tänään laitettiin?
 

Hereworth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Joni Puurula, Flyers
Melko hyvä suoritus ilman oikeaa päävalmentajaa, eikö?

Pelaajat ilmeisesti keskenään olivat luoneet noinkin hyvän ja ennen kaikkea toimivan peli suunnitelman tälle illalle, että tännekin jossain kohtaa kovasti toivottu Olli Salo oli sormi perseessä tänään oikeastaan koko 60 minuuttia.

Kyllä vaan, kohtuullinen suoritus ilman päävalmentajaa. Tai sitten paineeton tila sopii Piken poppoolle, kun taas edellinen todellinen pakkovoitto Jukureita vastaan meni tutulla tyylillä.

Selkeästi pelaajat luoneet hyökkäyspelikirjan kun hela kauden kateissa olleet ajoitukset ja yleensä juonikkuus hyökkäyspäässä oli tähän peliin ilmaantunut. Vai onko Pikkarainen pantannut pelikirjaansa koko kauden ja ihan vittuillakseen käskenyt nyt alkaa sitä toteuttaa?
 
Viimeksi muokattu:

Rinksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Hauskaa tässä on vain ja ainoastaan se, että palstatotuuden mukaan Kerholla ei ole oikeaa Päävalmentajaa

Sen lisäksihän Kerholla ei palstatotuuden mukaan ole ollut kilpailukykyisiä senttereitä.

Kunnes niitäkin yht'äkkiä löytyy.

Eikä palstatotuuden mukaan myöskään olla vahvistettu joukkuetta kauden edetessä, nämä Loimarannat, Nikkilät ja kumppanit ovat vissiin vain tulleet jostain toisesta ulottuvuudesta.
 

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
Hauskaa tässä on vain ja ainoastaan se, että palstatotuuden mukaan Kerholla ei ole oikeaa Päävalmentajaa, mutta siitä huolimatta tälläviikolla ollaan pelillisesti lyöty Jussi Ahokkaan TPS, Ville Peltosen HIFK ja viimeisimpänä - toistan vielä - Kookoo, jota valmentaa tännekin kovasti toivottu Olli Salo. Ihmettelin vain "ääneen", että miten tämä oikein on mahdollista ilman oikeaa Päävalmentajaa.. Hämmästellen myös sitä, että kenen takataskuun Olli Salo tänään laitettiin?
Kovasti täällä kuitenkin uskotellaan, että pelaajat sitä peliä pelaa. Valmentaja ei ole vastuussa edes valmistautumisesta, vaan kyllä ammattipelaajien tulee hoitaa homma. Välillä miettii, että mihinkäs niitä valmentajia sitten tarvitaankaan.

Siksi se oli hauskaa.
 

Takanahka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa
Kovasti täällä kuitenkin uskotellaan, että pelaajat sitä peliä pelaa. Valmentaja ei ole vastuussa edes valmistautumisesta, vaan kyllä ammattipelaajien tulee hoitaa homma. Välillä miettii, että mihinkäs niitä valmentajia sitten tarvitaankaan.

Siksi se oli hauskaa.
Itseasiassa. Olen vahvasti sitä mieltä, että itse peliin latautuminen /valmistautuminen on hyvin pitkälti itse pelaajien kontolla. Tänään pelaajat olivat hoitaneet tuon ihan viimeisen päälle hyvin.

Aamulla pelipalaveri, kevyt jää, sitten lounaan kautta kotio ja todennäköisesti seuraavan kerran koutsi avaa suunsa 5min ennen matsia. Tuohon jää aika pitkä aikaväli, minkä aikana tämä itse peliin valmistautuminen tapahtuu, ja siitä kantaa kyllä vastuun itse pelaajat.
 

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
Itseasiassa. Olen vahvasti sitä mieltä, että itse peliin latautuminen /valmistautuminen on hyvin pitkälti itse pelaajien kontolla. Tänään pelaajat olivat hoitaneet tuon ihan viimeisen päälle hyvin.

Aamulla pelipalaveri, kevyt jää, sitten lounaan kautta kotio ja todennäköisesti seuraavan kerran koutsi avaa suunsa 5min ennen matsia. Tuohon jää aika pitkä aikaväli, minkä aikana tämä itse peliin valmistautuminen tapahtuu, ja siitä kantaa kyllä vastuun itse pelaajat.
Muuten vaan puhutaan enemmän ja enemmän siitä mentaalipuolen valmistautumisesta ja erityisesti valmentamisesta. Tämä ei kuitenkaan koske Kerhoa näköjään...
 

Äimänkäki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvät suoritukset ja Kerttu
Muuten vaan puhutaan enemmän ja enemmän siitä mentaalipuolen valmistautumisesta ja erityisesti valmentamisesta. Tämä ei kuitenkaan koske Kerhoa näköjään...

Tähän lisäyksenä että aika monastihan valmentajat itsekin ottavat myös lehdistössä kontolleen tuon epäonnistuneen valmistautumisen. Sitä ei toki tiedä että suojelevatko vaan pelaajiaan tuolla vastuuvapautuksella, mutta aika kollektiivisesti ovat tämän sopineet, jos se on vain puhetta. Aika monta kertaa muistan valmentajien suusta kuulleeni tämän "en onnistunut lataamaan pelaajia pelin alkuun" -jargonin erinäisissä keisseissä. Toki olen itsekin miettinyt aina, että mikähän vitun yllätys se pelin alku niille ammatikseen jääkiekkoa pelaaville pelaajille aina on, kunnes sitten taas muistan kuinka yksinkertaisia nisäkkäitä kiekkoilijat ovatkaan...

Se on toki selvää että kommentojasta riippuen positiiviset asiat menee valmennukselle tai pelaajille ja negatiiviset asiat menee valmennukselle tai pelaajille. Totuuttahan emme koskaan saa tietää, mutta onneksi internetiin tekstiä mahtuu. Vaikka onhan tää teidän kommunikointi pelistä toiseen vähän rikkinäistä levyä arvon @Takanahka ja @clayman. Kaikella kunniotuksella tietenkin - molemmilla on omat hyvät pointtinsa ja aika lähellä konsensusta välillä olettekin... kunnes taas Kerho pelaa seuraavan pelinsä.
 

HyttyOfficial

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerhon Pallo, Detroit Red Wings, Real Madrid
Peliin valmistautuminen pitää sisällään energisen latauksen lisäksi taktiset lähtökohdat.

Jukureita vastaan jäätiin mankeliin pelillisesti ja reagointi kesti liian kauan (aikalisä, maalivahdin vaihto).

Samaiset huonot alut ovat tuntuneet sattuvan samantyyppisiä jengejä vastaan.
 
L

luigitar

Mustonen näytti olevan treeneissä videolla, joten voi hyvinkin olla huomenna mukana. Saiskohan Kiljunen sitten väistyä ja nelonen olisi sitten muodossa.

Loimaranta - Toivola - Mustonen
 

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
Toivottavasti nelonen olisi tässä! Ei kiitos Musea pilaamaan mihinkään muuhun ketjuun!
Ainoa muu mahdollisuus olisi kolmosketju, kärkiketjuihin kun ei ole asiaa. Tosin kolmonenkin oli viime ottelussa niin hyvä, ettei siihenkään ehkä kannataisi tehdä muutoksia.
 

Takanahka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa
Toisaalta Mustonen tarvitsee niitä pelejä nyt alle, joten uskoisin, että pelaa huomenna, sekä Lauantaina. Sillä mentaliteetilla tässä kuitenkin täytyy edetä, että pelit jatkuu myös ensiviikolla ja silloin ei enää mitään Mustosia aleta ajamaan sisään.

13.hyökkääjä, sanoisin..
 
Viimeksi muokattu:

Rolf Paski

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Raittiuslegioona & FC Kraak
Nyt HäSakin kertoo ja haastattelee Hietasta paluun vuoksi. Lisäksi myös Mustonen on kokoonpanossa. Varmaan tulee siis Kiljusen tilalle, mikä mielestäni on harmi, sillä Kiljunen pelas vahvan ottelun lauantaina.
 

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
Nyt HäSakin kertoo, että Hietanen pitäisi palata. Lisäksi myös Mustonen on kokoonpanossa. Varmaan siis tulee siis Kiljusen tilalle, mikä mielestäni on harmi, sillä Kiljunen pelas vahvan ottelun lauantaina.
Ainakin on kilpailua pelipaikoista ja laajuutta. Jokainen ansaitsee paikkansa.

Todella hienoa tuo kapteenin paluu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös