Ketjukoostumukset kaudella 2021–2022

  • 248 794
  • 2 027

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
IFK tänään:

Innala - Koivistoinen - Jääskä
Kotkansalo - Schmaltz

Tallberg - Broadhurst - Dyk
Winberg - Motin

Hirvonen - Paajanen - Palola
Luoto - Ahonen

Åsten - Wirtanen - Väänänen
Karvinen (13. hyökkääjä)

Garteig
Halonen

Eli paljon melua tyhjästä. Taas kerran. Pelaajat pelaa mieluummin kuin treenaa. En tuomitse.
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Ei se Innalan ja Tallbergin peruskunnolla ole mikään ihmeellinen veto. Sitä voi pelata myös pienempiä minuutteja. Joku 12+ylivoimat minsaa tänään voi olla Innalalle ihan perusjuttu.

Tallberg on jengin kovakuntoisin jätkä ja kapteeni. Pelannee ellei ole tullut tälliä.

Sinänsä ihan sama jos ei pelaa. Meillä on hyviä junnuja, joille voi antaa näytönpaikan.
No tämä on kyllä totta. Tale varsinkin voisi vedellä ultramaratooneja erätauoilla jos ehtisi.
 

Konalan Kettu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Lauantaina vasta seuraava peli, kyllä poijjat jaksaa.
Varmaan "jaksaa", mutta pysyykö ehjänä. Ihan varmasti tuntuu Innalalla tuo rasitus, vaikka kaveri toki on sen tason herhiläinen, että liike on varmaan vielä nytkin normi liigaheebon ylöpuolella. Rasitus tunnetusti lisää loukkiriskiä, joten toivotaan ettei satu mitään.
 

Sp#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK aina välillä, EPS jalkapallo
Varmaan "jaksaa", mutta pysyykö ehjänä. Ihan varmasti tuntuu Innalalla tuo rasitus, vaikka kaveri toki on sen tason herhiläinen, että liike on varmaan vielä nytkin normi liigaheebon ylöpuolella. Rasitus tunnetusti lisää loukkiriskiä, joten toivotaan ettei satu mitään.
Itse en näe että tuntuu pelaajan kohdalla missään. Ei vetänyt mitään jättiminuutteja ja vaikka pelien tempo nyt olikin kovempi, olisi tuon aikana voinut liiga pyöriä normaalisti.

Kolme ylimääräistä peliä ei noin huippukuntoisella tunnu missään.
Ei mitään hajua esim missä kunnossa nhl pelaajat ovat, mutta siellä voi kauteen tulla 100 peliä, joten en kääntäisi katseita mihinkään ylirasitukseen.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: BOL

Hattu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
On tämä loukki joku uusi farmijoukkue? Kyllä Auvitun otteilla pitäisi olla edustuksessa messissä.

Ei kun se oli se lyhenne, mistä et oikein pitänyt ja päätit tehdä selväksi sen kaikille muillekin.
 

Hattu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei siitä (viimeksi kun keskusteltiin) tainnut pitää moni muukaan.

Itsekin menen tuon sanan nähdessäni ja kuullessani loukkiin.

Aa okei, no itse en kyseistä sanaa hirveämmin ole tavannut tai tietääkseni käyttänyt.

Satun kuitenkin olemaan aikuinen mies, niin eipä ole muiden kirjoitus- tai puhetyyleillä minulle niin väliä.

Kakarat kiukutelkoon sellaisista.
 

EPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Aa okei, no itse en kyseistä sanaa hirveämmin ole tavannut tai tietääkseni käyttänyt.

Satun kuitenkin olemaan aikuinen mies, niin eipä ole muiden kirjoitus- tai puhetyyleillä minulle niin väliä.

Kakarat kiukutelkoon sellaisista.

Totta tuokin.

Mutta mutta..
 

Hattu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Totta tuokin.

Mutta mutta..

No okei, mulla on vähän huono päivä.

Olen Kouvolassa.

Omasta mielestä aivan pätevä syy tälle mun provokaation harjoittamiselle.
 

Hattu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Keskikalja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, CHICAGO BLACKHAWKS, Liverpool, Real Madrid
No okei, mulla on vähän huono päivä.

Olen Kouvolassa.

Omasta mielestä aivan pätevä syy tälle mun provokaation harjoittamiselle.

Mitä sä siellä teet? Peli on Stadissa!
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Auvitu on saigonilla

Tarkalleen ottaen hän on poissa day-to-day. Joka voisi teoriassa tarkoittaa myös sitä, että on tänään Country Club-vuorossa seuraneitinä arvovieraille.

Tai nuhassa.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: EPK

Hattu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pitäisikö Hirvonen nostaa AB:n tilalle 2. sentteriksi ja kasata kaksi ketjua kokonaan uusiksi?

Tallberg - Hirvonen - Dyk
Väänänen - Paajanen - Palola

En näe että kokonaisuuden kannalta on fiksua pitää Väänästä 2. keskellä.

Mä menisin myös tismalleen noin. Hirvonen on lähempänä Broadyn pelityyliä kuin Väänänen.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: EPK

EPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Mä menisin myös tismalleen noin. Hirvonen on lähempänä Broadyn pelityyliä kuin Väänänen.

Samaa mieltä. Se voisi myös nostaa Hirvosen uudelle tasolle. Ketju saattaa toimia ilman Broadhurstiakin. Toki jos tuolla ei saa kakkosta toimimaan niin pitäisikö kasata jopa

Palola - Hirvonen - Dyk

Eli todella hyökkäysvoittoinen ketju ja kolmonen sitten vieläkin puolustavampi eli..

Väänänen - Paajanen - Tallberg
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Tallpäär-Väänänen-Dyk on jo todistettu täysin toimimattomaksi ketjuksi, joten 2-3 ketjuja tuunaamalla toivottavasti saadaan edes toinen tulosyksikkö Trio Koivistoisen rinnalle? Muuten tulee taas vaikeaa.
 

Bafforosso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK parhaimmillaan
Tallpäär-Väänänen-Dyk on jo todistettu täysin toimimattomaksi ketjuksi, joten 2-3 ketjuja tuunaamalla toivottavasti saadaan edes toinen tulosyksikkö Trio Koivistoisen rinnalle? Muuten tulee taas vaikeaa.
Minun mielestä voisi yrittää antaa vastuuta nuorille. Tosin Heljanko on lainassa pitempään. Teissala voisi saada kokeilla. Molemmat junnuina senttereitä, eikä liikaa rightin pelaajia jengissä.
3 viikkoa on vain 3 viikkoa.
Mitä jos vaikka olisi kova juttu?
 

Hattu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minä laittaisin Kaskimäen tai Sandvikin suoraan vaan kakkosen keskelle kokeilemaan pariksi peliksi.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tallpäär-Väänänen-Dyk on jo todistettu täysin toimimattomaksi ketjuksi, joten 2-3 ketjuja tuunaamalla toivottavasti saadaan edes toinen tulosyksikkö Trio Koivistoisen rinnalle? Muuten tulee taas vaikeaa.

Jos Hirvosen kanssa kakkosella soi liikaa omissa (ai kauhee!!!), eikä toisessakaan päässä tule toivottua tulosta, aina on mahdollisuus huutaa "Vielä kerran, Pera!!!" ja kokeilla Wirtasta kakkosessa. Väänänen sopii vallan mainiosti neloseen ja vaikka potentiaalia on nousta ylempiinkin ketjuihin, aika ei vain välttämättä ole vielä kypsä. Eikä se tarkoita sitä, etteikö joskus olisi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös