Ketjukoostumukset kaudella 2021–2022

  • 247 344
  • 2 027

Renegade

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Diego Padres
Laskitko neljän ulkomaalaisen listaan myös Sandbergin? Aika kallis huti varmasti oli sekin töpseleille. Samoin Korpikoski. Toisaalta TPS ei ole kyllä millään se seura johon IFK:ta tulisi verrata. Tuolla on Tappara yksinäisenä kukkona tunkiolla ja pesee muilla lattiaa ja tuo on se asema johon IFK:n pitäisi pystyä.

Nimenomaan näin, mallia ei missään nimessä kannata ottaa Turusta ja jos ensi kaudenkin huhut pitävät paikkansa niin ei vakuuta (Ilomäki jättilapulla jne).

Sandbergia en laskenut mukaan neljään sopimuksenalaiseen pelaajaan jotka tällä hetkellä ei mahdu kokoonpanoon.

Tappara tekee asioita oikein, on tämän ”Ilves-hypen” varjossa tehnyt hyvää juttua ja nostanee kannua muutamien viikkojen päästä.
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Tänään vastustajalla 4kpl (NELJÄ) ulkomaalaista pelaajaa jotka nostavat kalsarit jalassa palkkaa eivätkä edes mahdu peleille.
Ylipäätään olen ylpeä meidän kotimaisuusasteesta. Toki on adoptiotapauksia eikä "omia kasvatteja", mutta jos noita muita tänään pelaavia jengejä katsoo, niin aikamoisia muukalaislegioonia on kehissä. Tosiaan tällä hetkellä TPS kitkuttaa menemään aika isolla määrällä omia kasvatteja, mutta sielläkin on filassa kunnon kv-siipi.
 

Postinjakaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK.
IFK tänään:

Innala - Koivistoinen - Pakarinen
Ahonen - Karjalainen

Tallberg - Broadhurst - Gardiner
Auvitu - Motin

Turunen - Paajanen - Palola
Winberg - Kotkansalo

Åsten - Wirtanen - Salomäki
Schmaltz (7. puolustaja)

Halonen
Taponen

Näin uumoilinkin käyvän. Nelosketju päästi sen yhden maalin eilen, mutta pelasi muuten hyvää "pimennyspeliä" eli alkavat löytää juttua. Väänänen saisi ottaa paikan tuossa keskellä jos mennään välieriin, koska sitä kautta voisi tulla myös tehoja.

Scmaltzin odotettu paluu. On se kuitenkin sen verran seppä ylivoimalla, että kannattaa olla mukana vaikka vain erikoismiehenä.

Jos Turusella kulkee happi keuhkoissa (ei aina näyttänyt siltä eilen), niin tänään saattaa olla se päivä, kun astuu taas parrasvaloihin.

Hirvonen oikeastaan ainoa kunnon menetys tällä hetkellä. Rosteriin ei kaaduta.
 

Renegade

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Diego Padres
Ylipäätään olen ylpeä meidän kotimaisuusasteesta. Toki on adoptiotapauksia eikä "omia kasvatteja", mutta jos noita muita tänään pelaavia jengejä katsoo, niin aikamoisia muukalaislegioonia on kehissä. Tosiaan tällä hetkellä TPS kitkuttaa menemään aika isolla määrällä omia kasvatteja, mutta sielläkin on filassa kunnon kv-siipi.

Totta. Esim. Ilves 13 ulkomaalaista sopimuspelaajaa.
 

Theosaurus

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
kokoonpano alkaa näyttää hyvältä mutta harmi että näin myöhään ja tiedetään porukan keskenkuntoisuus. Toki puuttuu optimitilanteesta vielä jokunen ukko
= Kunnon viivapelote ja kiekollinen leaderpakki (Lyytinen ei onnistunut)
+
Hirvonen
Jääskä
Dyk

Paljon on Halosen harteilla
 

RedDawn

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Seattle Kraken, Vancouver Canucks
Harmi että Hirvonen poissa mutta ei tää nimiin tänäänkään kaadu! Usko on kova että tänään voitto kairataan, c ´mon IFK!!!
 
Suosikkijoukkue
IFK
Onko Hirvonen viltissä vai loukkaantuneena?
Mun mielestä pelasi eilenkin aika vähän, joku voinee peliajoista vahvistaa? Olin hallilla joten varmuutta ei ole, mutta mielestäni ekan erän jälkeen pelasi hajavaihtoja ja ylivoimaa. Tämä viittaisi siihen, ettei ole täydessä kuosissa.

Ollut sen verran hyvässä iskussa, että en usko filakomennukseen.
 

Hattu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mun mielestä pelasi eilenkin aika vähän, joku voinee peliajoista vahvistaa? Olin hallilla joten varmuutta ei ole, mutta mielestäni ekan erän jälkeen pelasi hajavaihtoja ja ylivoimaa. Tämä viittaisi siihen, ettei ole täydessä kuosissa.

Ollut sen verran hyvässä iskussa, että en usko filakomennukseen.

Jep. 6:56.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hirvosta tarvittaisiin kyllä ylivoimalla ja aivoiksi kolmoseen, mutta minkäs teet. Turunen on kyllä kuin varjo entisestään, mutta hyvä puoli on se, että ei ne taidot ole mihinkään ole kadonneet, eli potentiaalia löytyy. Toivottavasti saadaan kaivettua edes jotain ulos, mielellään jo tänään.

Pakkipari Winberg-Kotkansalo on kyllä niin kamala, että ei tuollaista oikeasti pitäisi HIFK:ssa peluuttaa yhdessä, ainakaan enää tässä vaiheessa kautta. Mutta ehkä tässä on joku suurempi nerous taustalla, joka ei vain avaudu mulle. Yleisesti ottaen en kuitenkaan koskaan laittaisi kahta kokematonta pakkia pariksi, kun kummallakin on selkeästi itseluottamus alhaalla ja jo perusasioiden kanssa on suuria vaikeuksia. Tähän kaupan päälle nuori, kokematon maalivahti, jonka itseluottamus on aivan paperia ja on kaukana parhaasta tasostaan, niin ei tarvitse paljon ihmetellä, miksi siellä puntit tutisee.

Tavallaan ymmärrän, että Schmaltz on "kurinpidollisista syistä" seiskapakkina, mutta itse olisin keskustellut tämän törttöilyt läpi ja sen jälkeen asia olisi ainakin toistaiseksi loppuunkäsitelty, piste. Sen jälkeen pumppaisin renkaat täyteen ja korostaisin peruspelin ja hermokontrollin tärkeyttä. Mun mielestäni tässä vaiheessa kautta parhaat pelaa ja vaikka Schmaltzkin on ollut aika kaukana parhaastaan, hänen perustasonsa kiekonkäsittelyssä on kuitenkin korkeammalla tasolla kuin esim. Kotkansalon. En tiedä, eivätkö valmentajat oikeasti katso pelejä ja pelaajien kokonaissuorituksia ja myös olemusta kentällä ajatuksella, koska näissä on kyllä näin amatöörinkin silmään suuria eroja pakkiparista riippuen. Ja joskus on vain hyvä olla rehellinen ja todeta, että kaikki eivät pelaa hyvin kaikkien kanssa. Palaan tähän pakiston peluutusasiaan varmasti jossain vaiheessa myöhemmin, koska mun mielestäni siinä on ollut todella paljon parantamisen varaa.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Onko tässä jotain vikaa ?
Ei enää, kun VP on ottanut roolinsa penkin takana kolmelta mykältä toteemipaalulta niin kääpiö-Weakman pari saa jatkuvaa painetta myös meidän penkiltä, eikä ainoastaan Geeliltä.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei taida mahtua.

Kyllä aivan pomminvarmasti olisi kokoonpanossa ennen Hedeä, jos olisi pelikunnossa. On siis pakko olla joko loukkaantunut tai sairastunut. Nythän hänellä on vain yksi pleijaripeli alla ja sekin oli ensimmäinen ottelu. Tuskin HIFK:kaan noin pitkään koirankopissa ketään pitelee yhden maaliin johtaneen tilanteen takia. Tai ehkä siirtyy ensi kaudella muualle ja siksi ei ole enää käyttöä...?
 

Synyster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Kyllä aivan pomminvarmasti olisi kokoonpanossa ennen Hedeä, jos olisi pelikunnossa. On siis pakko olla joko loukkaantunut tai sairastunut. Nythän hänellä on vain yksi pleijaripeli alla ja sekin oli ensimmäinen ottelu. Tuskin HIFK:kaan noin pitkään koirankopissa ketään pitelee yhden maaliin johtaneen tilanteen takia. Tai ehkä siirtyy ensi kaudella muualle ja siksi ei ole enää käyttöä...?

Luulen että on loukissa tai kipeänä.

Luulen, että siirtyy myös muualle ensi kaudella, mutta se ei pelaamattomuuteen satavarmana syy ainakaan ole.
 

Kake74

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Junior-Pelicans, Tamin Tribuuttiketju
Kyllä aivan pomminvarmasti olisi kokoonpanossa ennen Hedeä, jos olisi pelikunnossa. On siis pakko olla joko loukkaantunut tai sairastunut. Nythän hänellä on vain yksi pleijaripeli alla ja sekin oli ensimmäinen ottelu. Tuskin HIFK:kaan noin pitkään koirankopissa ketään pitelee yhden maaliin johtaneen tilanteen takia. Tai ehkä siirtyy ensi kaudella muualle ja siksi ei ole enää käyttöä...?
Näin se kyl on. En muistanu että Hedekin kävi koittamassa. Mäkin laitan kyl Sebben ennen Eelistä kentälle 10/10.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool

MSU

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Täh, miks se lämmöissä on kun eihän se nyt voi pelata jos ei ole kokoonpanoon merkitty ennen klo 16. Vai oliko 17
Kokoonpanoja saa muokata kiekonpudotukseen asti, eli jos joku loukkaantuisi lämmöillä niin saisi vielä vaihtaa. Etenkin pleijareissa yleinen tapa pitää ylimäärästä pelaajaa jäälämmöillä
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Kokoonpanoja saa muokata kiekonpudotukseen asti, eli jos joku loukkaantuisi lämmöillä niin saisi vielä vaihtaa. Etenkin pleijareissa yleinen tapa pitää ylimäärästä pelaajaa jäälämmöillä
Ok, onko runkkarissa eri systeemi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös