Ketjukoostumukset kaudella 2017–2018

  • 213 789
  • 1 255

444

Jäsen
Kiitos tästä vinkistä. Rupeen treenaan.
Osaatko valjastaa hevosen?
En valitettavasti. Olen myös allerginen hevosille, mikä teki syksyisestä ratsastusreissusta hieman epämieluisan. Mutta opinpahan senkin uuden asian itsestäni. Hauskaa se toki on, kun laiskalla kaakilla lyllertää menemään ja yrittää saada sen keskittymään mihin tahansa muuhun kuin matkan varrella syömiseen.
Meneekö hiljalleen ohi aiheen?
 

Kake74

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Junior-Pelicans, Tamin Tribuuttiketju
En valitettavasti.
Mä osaan.
Ja jos jotain ihmistä siinä asiassa pyytämättä menisin neuvomaan, en kohtelisi häntä kuin imbesilliä, vaan olisin asiallinen.
 

444

Jäsen
Mä osaan.
Ja jos jotain ihmistä siinä asiassa pyytämättä menisin neuvomaan, en kohtelisi häntä kuin imbesilliä, vaan olisin asiallinen.
Jos huumori menee noin kovasti tunteisiin, niin suosittelen poistumaan internetistä. Ehkä ihmisten ilmoilta ylipäätään. Koska aina sekaan mahtuu kaltaisiani imbesillejä, jotka verhoavat hyvän tarkoituksen paskaan huumoriin ja saattavat sillä tavoin aiheuttaa enemmän mielipahaa kuin ahaa-elämyksiä.
 

Kake74

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Junior-Pelicans, Tamin Tribuuttiketju
Jos huumori menee noin kovasti tunteisiin, niin suosittelen poistumaan internetistä. Ehkä ihmisten ilmoilta ylipäätään. Koska aina sekaan mahtuu kaltaisiani imbesillejä, jotka verhoavat hyvän tarkoituksen paskaan huumoriin ja saattavat sillä tavoin aiheuttaa enemmän mielipahaa kuin ahaa-elämyksiä.
En ymmärtänyt huumoriasi, kun en tunne sua vielä.
Pahoittelut siitä.
Oon ollu koko ikäni asiakaspalvelussa duunissa, ja tuun mielestäni hyvin toimeen ihmisten kanssa. Lisäks oon yhdistystoiminnassa messissä, jossa näkee kaikenlaisia ihmisiä, joskus myös ilkeitä. Siksi en tajunnu sua oikein.
Tutustun myös helposti uusiin ihmisiin.
Kuten nyt suhun. Nyt on helppo jatkaa, koska omat läppäni on lähes aina paskoja.

Rauhaa, Veli-Ishmael.
 

444

Jäsen
En ymmärtänyt huumoriasi, kun en tunne sua vielä.
Pahoittelut siitä.
Oon ollu koko ikäni asiakaspalvelussa duunissa, ja tuun mielestäni hyvin toimeen ihmisten kanssa. Lisäks oon yhdistystoiminnassa messissä, jossa näkee kaikenlaisia ihmisiä, joskus myös ilkeitä. Siksi en tajunnu sua oikein.
Tutustun myös helposti uusiin ihmisiin.
Kuten nyt suhun. Nyt on helppo jatkaa, koska omat läppäni on lähes aina paskoja.

Rauhaa, Veli-Ishmael.
Joo, myönnetään että se sun kommentti meni mulla tunteisiin ja pitäisi ehkä katsella siihen Kiben peiliin näiden kommenttien kanssa. Mä en millään muotoa ole ilkeä ihminen, täysin päin vastoin, mutta ulosanti ei todellakaan aina tue tarkoitusperiä. Aikanaan kun työskentelin myyjänä Stockalla jouduin aidosti tsemppaamaan päivittäin, etten viljellyt paskaa huumoria ja tölvinyt asiakkaita siinä sivussa. Sittemmin kun tie on vienyt sikariportaan katveeseen (toki firmakin vaihtunut kymmenen kertaa) tämä luonnollinen ennakkosensuuri on jäänyt vähemmälle.
Se viesti tosiaan oli pelkkää hassuttelua hyvällä fiiliksellä. Pahoittelen, jos meni vittuilun puolelle. Ei siitä ole kauankaan, kun huomasin itse nuo ominaisuudet, joten ehkä siinä oli myös sitä uutuudenviehätystä mukana.

Mutta joo. Peace, out.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
@Ishmael Tuolla linkin takana sportti.com sivustolla Selin hieman availee Finley ja Heiskasen tilannetta.

Selin avaa Heiskasen ja Finleyn tilannetta

Tänx linkistä. Nyt kun Finleyn tilanne on mikä on, niin eiköhän hänen tilalleen etsitä uutta pakkia. Varsinkin kun Salmelainen oli sanonut hallilla eilen, että uutta pelaajaa tulee vielä:

Ketäs siihen sitten haetaan sitten... Olisko se Newton Sportista vai joku ihan muu.

Heiskanen - "Newton"
Eronen - Teppo
Kankaanperä - Kaski
Salmi - O'Connor

Varakas ei kyllä hyvällä tahdollakaan mahtuisi mun pakistoon, jos kävisi sellainen uskomaton ihme, että kaikki pakit olisi käytettävissä.
 

MHPeg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Finley ei pelaa HIFK:ssa ensikaudella. Sopimus puretaan kauden jälkeen yhteisymmärryksessä.

Mä en vaan ymmärrä tätä HIFK:n loukkaantumisherkkyyttä vuodesta toiseen. Tehdään siellä taustajoukoissa jotain väärin, vai onko tää yksinkertaisesti niin helvetin huonoa tuuria vain? Veskarit pysyneet yllättävän hyvin kasassa, mutta pelaajat on näyttää jo Salvequickin mainoksilta.
 

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis
Eikö tuo sopimus olisi sama purkaa jo nyt ja päästää Finley P-Amerikkaan kuntouttamaan itseään?
Menisikös tuo mahd. tuleva leikkaus HIFK:n piikkiin?

Harmi homma, todella hyvä pelaaja jonka toivoin näkeväni HIFK:ssa pitkään...
 

444

Jäsen
Finley ei pelaa HIFK:ssa ensikaudella. Sopimus puretaan kauden jälkeen yhteisymmärryksessä.

Mä en vaan ymmärrä tätä HIFK:n loukkaantumisherkkyyttä vuodesta toiseen. Tehdään siellä taustajoukoissa jotain väärin, vai onko tää yksinkertaisesti niin helvetin huonoa tuuria vain? Veskarit pysyneet yllättävän hyvin kasassa, mutta pelaajat on näyttää jo Salvequickin mainoksilta.
Mä alan hiljalleen kallistua siihen suuntaan, että joukkueen lääkärinä toimii joku homeopatian ja enkelihoitojen kandidaatti, joka ei vain ymmärrä oikeasta lääketieteestä mitään. Kyllähän nää Heiskasen, O’Connorin ja Finleyn tapaukset näyttävät siltä, että ei oikein edes tiedetä, millä tavalla pelaajat ovat loukkaantuneet ja vammoja hoidetaan Mobilatilla, Salveqvikilla ja Buranalla. Paluuaikataulut venyvät ja paukkuvat ja lopulta tyyppi työnnetään kentällä rollaattorin kanssa ja sormet ristissä toivotaan parasta. Jos vammojen kuntouttaminen on tällä tasolla, niin ei mikään ihme, kun puolet jengistä pelaa pää kainalossa pelejä.

Eikä tietenkään pidä unohtaa Törmäsen kesätreenejä, joiden jäljiltä myös uudet pelaajat ovat ihan palasina ja paskassa kondiksessa.
 

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
On tuo toiminta Finleyn tapauksessa todella erikoista. Ihan toivotaan toivotaan meininkiä. Laitetaan kentälle ja katsotaan pysyykö kasassa.
 

MHPeg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
On tuo toiminta Finleyn tapauksessa todella erikoista. Ihan toivotaan toivotaan meininkiä. Laitetaan kentälle ja katsotaan pysyykö kasassa.

Kaikki ennusmerkit viittaavat siihen ettei HIFK:lla ole tarvetta Joelle tämän kauden jälkeen, joten on katsottu "helpoimmaksi/halvimmaksi" lähteä vain antamaan lepoa/treeniä ja "toivotaantoivotaan" että Joe pystyisi pelaamaan loppukaudella. Nyt tilanne on se, että Joen käsi on luultavasti niin paskana ettei pystynyt edes pelin lopussa kättelemään kädellänsä.

En tiedä itkenkö vai nauranko, mutta kuulostaa jotenkin niin HIFK:maiselta touhulta kuin voi olla. Tätä on ilmeisesti sovellettu Heiskaseen, vittu mä nauran jos Heiskanen sysätään leikkauspöydälle kauden jälkeen.
 

Pekka Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadi

Kake74

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Junior-Pelicans, Tamin Tribuuttiketju
Tätä on ilmeisesti sovellettu Heiskaseen, vittu mä nauran jos Heiskanen sysätään leikkauspöydälle kauden jälkeen
No mä en naura.
Hessu on kovin pakkilupaus Suomikiekossa Nummisen Tepon jälkeen. Ja toivoisin hänen saavan aloittaa NHL-uransa treenaamalla, eikä kuntouttamalla.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Finley kuntouttaa itseään tämän kauden HIFK:n piikkiin, HIFK purkaa kauden jälkeen sopimuksen, maksaa Joelle hyvät korvaukset ja Finley pelaa elämänsä kauden jossain muussa liigajengissä. Meniskö se sitten jotenkin näin?
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
IFK tänään:

Petrell-Nykopp-Rask
Thorell-Tyrväinen-Haataja
Engberg-Malinen-Sopanen
Åsten-Mieho-Jääskä

Ulander-Teppo
Kankaanperä-Heiskanen
Salmela-Kaski
Salmi

Lankinen (Engren)
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Heiskanen ja Rask palaavat kokonpanoon which is nice. Puolustus kuitenkin edelleen täyttä sontaa Heiskasen paluusta huolimatta, ja siihen toivoisi reagointia nyt piakkoin.Saku Salmela ihan väärässä sarjassa viime pelin suonenvedosta huolimatta. Ahtola varmaankin poppareilla? Olisin kyllä nähnyt mielelläni Ahtolan vahvana pelaajana pelaamassa tuota Kahvakorven maalinestopeliä vastaan.
 

ruoska

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Penguins, Liverpool, Real Madrid
Kyllä kaipais tota Carlssonia myös kokoonpanoon myös takaisin. Raskin paluulle iso plussa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös