Ketjukoostumukset kaudella 2017–2018

  • 212 445
  • 1 255

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Nykopp ja Eronen molemmat ovat pelikunnossa, mutta tänään heille on luvassa huiluvuoro. Lauantaina huilaa sitten toiset pelaajat. Jos nyt pelattaisiin playoffseja niin molemmat olisivat kokoonpanossa.

No ei kyllä satavarmasti lepuutella huvikseen senttereitä keskikaistan leveyden ollessa mitä on.
 

baddinki

Jäsen
Suosikkijoukkue
iiefkoo
No ei kyllä satavarmasti lepuutella huvikseen senttereitä keskikaistan leveyden ollessa mitä on.

Tai sitten lepuutetaan.

Mielenkiintoinen tuo lause IFK:n kotisivuilla: "IFK tiedottaa pudotuspelien aikana loukkaantumisistaan runkosarjaa niukemmin."

Aika selkeä todiste siitä, että kaikki loukkaantumiset on raportoitut tähän mennessä IFK:n sivuilla, mutta runkosarjan jälkeen tilanne muuttuu.
 

Jermu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tai sitten lepuutetaan.

Mielenkiintoinen tuo lause IFK:n kotisivuilla: "IFK tiedottaa pudotuspelien aikana loukkaantumisistaan runkosarjaa niukemmin."

Aika selkeä todiste siitä, että kaikki loukkaantumiset on raportoitut tähän mennessä IFK:n sivuilla, mutta runkosarjan jälkeen tilanne muuttuu.

Kuten esim. Heiskasen tapauksessa? Selkeä todiste, just, nyt vähän valoja päalle.
 
Suosikkijoukkue
IFK
Näkisin että saadaan pleijareihin rakennettua hyvä neloskenttä Miehon ympärille. Åsten toiseen laitaan ja toiseen sitten...hmmm...Engberg tai Tamminen. Ahtolakin ehkä.

Mutta Mieho on pelannut miehekkäästi kaksi edellistä peliä, kaverista saadaan paljon enemmän irti rikkovassa roolissa kuin tulosyksikössä.
 

Jan_Peter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Chicago blackhawks
Miksiköhän? Mikään jengi ei ole ikinä kertonut hieman muunneltua totuutta pleijareiden kynnyksellä? Tottakai siellä on pientä vammaa taustalla, ei nyt huvikseen ammattiurheilussa lepuuteta avainpelaajia kauden ratkaisuvaiheessa.

Kun panos on marginaalinen niin varmasti lepuutetaan. Tästä syystä Petrell ei pelannut tiistaina. Siellä on pieni vamma taustalla, mutta jos oltaisiin jo play-offeissa niin Petrell olisi pelannut. IFK:n kumminkin pitää arvioida kokonaisuutta ja kotietu mikä ei ole omissa käsissä ole sellainen tekijä, että kannattaisi riskejä pelaajien kanssa ottaa tässä vaiheessa.
 

WPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK , Chicago Blackhawks, Leeds United
Seuraavassa pelissä voisi huilauttaa ainakin Miroa ja Thorellia. En halua minkäänlaista riskiä heidän playoffs-pelaamiseensa. Joku Lamberg/Blood saattaisi koitua kohtalokkaaksi, jos sille päälle (case Pulli) sattuvat. Miroa on kuormitettu muutenkin ihan tarpeeksi jättimäisillä peliminuuteillaan.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Toi on tosi hyvä pointti et kantsuu vähän antaa jätkille lepii ku ei oo betsii enää ens geimissä. Mirde varsinkin pleijannu aina huolella tässä siisonin aikana ja trävlannu lännes ja idäs ja boltsii ympäriinsä ni snadi huili vois tehä gutaa. Viel ku on just noi kilarit böndet tuolt west koustilta, just nää Lambsterit ja Blodat ni ei kandee alkaa riskeeraa kaiffareit turhaan näin pleijaridörtsin skynderillä.
 

Pordinard

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buffalo Sabres
Entisen palstalegendan iso ratas näköjään pyörähtänyt huolella. Kauas on tultu Kukkosen mitalinpuremisvitseistä
Toi on tosi hyvä pointti et kantsuu vähän antaa jätkille lepii ku ei oo betsii enää ens geimissä. Mirde varsinkin pleijannu aina huolella tässä siisonin aikana ja trävlannu lännes ja idäs ja boltsii ympäriinsä ni snadi huili vois tehä gutaa. Viel ku on just noi kilarit böndet tuolt west koustilta, just nää Lambsterit ja Blodat ni ei kandee alkaa riskeeraa kaiffareit turhaan näin pleijaridörtsin skynderillä.

Moi. Onko sulla kaikki ihan ok?
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Entisen palstalegendan iso ratas näköjään pyörähtänyt huolella. Kauas on tultu Kukkosen mitalinpuremisvitseistä


Moi. Onko sulla kaikki ihan ok?

Heh, hei älä ny ala stounaa frendii vai oliks toi läpbää vaa, ku ei ollu näit smailifeissei viestis ni ei voi ihan 100% knouvaa.

Eiks teil oo se en gång hifk alltid hifk ni tää on nyt katos kaiffis mun en gång ja yrtsään vaan hiffaa miten tääl meidän leirissä hengaillaan. Oon kyl niitä dösästoppien jutskii tavaillu ja niist ottanu mallii mut jotenkin tuntuu viel vähän vieraalta tää meininki hei tsubu.

Mitäs oot mieltä tosta Petrellin Lennusta ja Micke Åstenistä, siinä on kyl luvalla sanoen kaks heppuu jotka ei mister finlandii varmaan voittais mut sydän eli hartti on statinröda ja nää jätkät tulee pleijareissa kantaa jengii pitkälle, tää on mun gessi.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt pari matsia seurasin näitä tulevia stunttaajia pleijareissa. Loukkeja tulee aina ja joku tai usea näistä kavereista tullaan vielä (toivottavasti pitkälle) pudotuspeleissä näkemään,
  • Mieho. Hieno mies, joka pystyy paikkaamaan aika monenkin roolin. Pidän älyttömästi ja jatkoon menee.
  • Engberg. Kaverilla on hyvät kädet ja erinomainen IQ, mutta ei vain tällä kevätkaudella riitä. Tarvitsee ainakin sen 10 kg tiukkaa lihasta ettei ole aina katollaan. Ei jatkoon.
  • Jääskä. Arvostan tavattomasti yritystä. Taistelijaluonne. Pystyy stunttaamaan kyllä. HIFK:n näköinen pelaaja.
  • Tamminen. Rakkaan vaimoni mielestä hänen tulisi käydä parturissa. Painavat taklaukset, jos Henri ehtii. Pystyy stunttaamaan rajatussa roolissa.
 

Bigreds.

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ei lajil' väliä
Heh, hei älä ny ala stounaa frendii vai oliks toi läpbää vaa, ku ei ollu näit smailifeissei viestis ni ei voi ihan 100% knouvaa.

Eiks teil oo se en gång hifk alltid hifk ni tää on nyt katos kaiffis mun en gång ja yrtsään vaan hiffaa miten tääl meidän leirissä hengaillaan. Oon kyl niitä dösästoppien jutskii tavaillu ja niist ottanu mallii mut jotenkin tuntuu viel vähän vieraalta tää meininki hei tsubu.

Mitäs oot mieltä tosta Petrellin Lennusta ja Micke Åstenistä, siinä on kyl luvalla sanoen kaks heppuu jotka ei mister finlandii varmaan voittais mut sydän eli hartti on statinröda ja nää jätkät tulee pleijareissa kantaa jengii pitkälle, tää on mun gessi.
Maalaiset taas kateellisia Helsingille. Surullista.

Itse ketjun aiheeseen. Itse en nää syytä lepuuttamisille, kun onhan tässä viikon tauko peleistä. Loukkaantumisia ei kannata pelätä, ne tulee jos on tullakseen. Kannattaa panostella tosissaan kotiedun puolesta. Että tällänen gessi.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Finley IFKn FB:n mukaan tänään kokoonpanossa.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Finley IFKn FB:n mukaan tänään kokoonpanossa.

Welcome back Big-Joe! Vähän mietinkin että josko saisi vielä ennen pudotuspelejä äijän kehiin.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
IFK TÄNÄÄN:

Hyökkääjät
Petrell - Nykopp - Rask
Thorell - Carlsson - Haataja
Tallberg - Malinen - Sopanen
Ahtola - Mieho - Tamminen

Puolustajat
Kankaanperä - Salmela
Finley - Teppo
Salmi - O'Connor

Maalivahdit
Lankinen
(Engren)

Nykopp, Haataja ja FINLEY palaa kehiin. Ihmeiden aika ei tosiaan ole ohi.

Heiskanen oletettavasti lepuutuksessa, joka on hyvä juttu, ettei nyt ainakaan loukkaannu playoffeihin. Pakisto kyllä ihan huumoritasoa, kun oletan myös, että Eronen ja Varakaskin on lepäämässä.
 

Pepper Jack

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hienoa että Haataja on taas kehissä, eikä hänelle sattunut pahemmin Karvisen törmäyksessä. A:lla on tänään Ässiä vastaan playoffs-peli, joten Tamminen on varmaan siksi kokoonpanossa, eikä Jääskä tai Engberg.
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
FASLapsi on näemmä Jatkoajan
Hienoa että Haataja on taas kehissä, eikä hänelle sattunut pahemmin Karvisen törmäyksessä. A:lla on tänään Ässiä vastaan playoffs-peli, joten Tamminen on varmaan siksi kokoonpanossa, eikä Jääskä tai Engberg.

Juurikin näin, Kollien FB-sivuilla mainittiin, että Jääskä vetää tänään ykkösessä Nordgrenin ja Hämäläisen kanssa. Engberg myös Kollien mukana.
 

Erkka Lapanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK - FC Liverpool
Finleyn paluu on päivän ilonaihe. Ja ennenkaikkea kiinnostavaa nähdä missä kunnossa ukko on. Ehkä Joe vähän hillitsee Porilaisten kukkoilua.
Lankista on tässä pelissä turha peluuttaa. Engren tai vaikka Halonen maalissa mielummin. Outo valinta kyllä tämä. Tuolla puolustuksella saattaa tulla vielä rumat lukemat.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Noni kävi halffisti sillee ku tuolla aiemmin frendien kaa jutskailtiin, mä gessasin et just Mirde saa vähän restii ku se on pleijannu niin paljon. Ja Abu Zelin on selkeesti samoilla weivipituuksil mun kaa.

Muutenhan toi näyttää aika fainilta toi tän päiväinen koksteri, iso Joffekin tullu kehiin messiin niin täähän on magee päivä olla hifk-fäni taas! Kamoon kaikki tserdelit eiks je!
 

Pekka Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadi
Noni kävi halffisti sillee ku tuolla aiemmin frendien kaa jutskailtiin, mä gessasin et just Mirde saa vähän restii ku se on pleijannu niin paljon. Ja Abu Zelin on selkeesti samoilla weivipituuksil mun kaa.

Muutenhan toi näyttää aika fainilta toi tän päiväinen koksteri, iso Joffekin tullu kehiin messiin niin täähän on magee päivä olla hifk-fäni taas! Kamoon kaikki tserdelit eiks je!
Mä en oikeen ymmärrä näitä? Miks tällä oksennuksella pitää täyttää kaikki ketjut? Onko nää junteille jotenkin hauskoja?
 

Dragan Dabic

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Finley sitten kehissä ja kun on vaan kuusi pakkia, niin lienee kunnolla peliaikaa luvassa ellei koomaile. Ja jos koomailee niin kuin viimeksi, niin jääkin varmaan kauden viimeiseksi peliksi.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Mä en oikeen ymmärrä näitä? Miks tällä oksennuksella pitää täyttää kaikki ketjut? Onko nää junteille jotenkin hauskoja?

No voi räkä, kyl täytyy nyt sit heittää toweli kehään. Kauheet heittausta ja stounaamista vaan tulee vaikka yritän kaikkeni et fittaisin jengiin. Jees jees kylhän mä tiiän et jotkut mun wöördit saattaa mennä väärin ja en oo niin inessä isojen ja rödien hifkiläisten menossa ku palstaveteraanit mut en mä hiffannu et tääl näin ineenpäin lämpeevä ja skolekiusaava meininki on. Kaikesta vaan tönitään ja haukutaan. En mä jaksa enää hei tämmöst joka puolelta tulevaa puukkoo ja iskuu.

Meen takas SaiPa-jengiin sit ku te ootte tommosii. Piissii ja lavii tekis mieli antaa mut en anna koska tekään ette toista chiikkii käännä ja tällee. Pitäkää tunkkinne hei kledjut!
 

McLovin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Vegas Golden Knights
No voi räkä, kyl täytyy nyt sit heittää toweli kehään. Kauheet heittausta ja stounaamista vaan tulee vaikka yritän kaikkeni et fittaisin jengiin. Jees jees kylhän mä tiiän et jotkut mun wöördit saattaa mennä väärin ja en oo niin inessä isojen ja rödien hifkiläisten menossa ku palstaveteraanit mut en mä hiffannu et tääl näin ineenpäin lämpeevä ja skolekiusaava meininki on. Kaikesta vaan tönitään ja haukutaan. En mä jaksa enää hei tämmöst joka puolelta tulevaa puukkoo ja iskuu.

Meen takas SaiPa-jengiin sit ku te ootte tommosii. Piissii ja lavii tekis mieli antaa mut en anna koska tekään ette toista chiikkii käännä ja tällee. Pitäkää tunkkinne hei kledjut!

Vittu mikä juntti.

Hienoa että Joe on taas kehissä! Lisää rutkasti mielenkiintoa illan peliin.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
No voi räkä, kyl täytyy nyt sit heittää toweli kehään. Kauheet heittausta ja stounaamista vaan tulee vaikka yritän kaikkeni et fittaisin jengiin. Jees jees kylhän mä tiiän et jotkut mun wöördit saattaa mennä väärin ja en oo niin inessä isojen ja rödien hifkiläisten menossa ku palstaveteraanit mut en mä hiffannu et tääl näin ineenpäin lämpeevä ja skolekiusaava meininki on. Kaikesta vaan tönitään ja haukutaan. En mä jaksa enää hei tämmöst joka puolelta tulevaa puukkoo ja iskuu.

Meen takas SaiPa-jengiin sit ku te ootte tommosii. Piissii ja lavii tekis mieli antaa mut en anna koska tekään ette toista chiikkii käännä ja tällee. Pitäkää tunkkinne hei kledjut!

Käy vaikka jossain Eksoten luukulla kysymässä jos niillä olisi joku nappi sulle tarjolla. Sitten imuroimaan vetyjä ja atomeita, ja sen jälkeen pääppä tyynyyn.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä en oikeen ymmärrä näitä? Miks tällä oksennuksella pitää täyttää kaikki ketjut? Onko nää junteille jotenkin hauskoja?

Yritä ymmärtää. Asetu toisen asemaan. Mieti nyt. Reppana budjailee jossain kolmen korttelin taajamassa, josta viihdykkeeksi löytyy ABC-asema, S-Market ja Saemaa. Ja nippu sieniä.

Jos vaikka itse hortoilisit ABC-aseman ja Saemaan rannan väliä päivästä toiseen nappaillen jotain kärpässieniä, edessä ei olisi kuin Saemaa ja sienet ja ryssävotka loputtomiin, aina vain samaa. Tulevaisuus ei varmaan kenenkään kannalta kauhean ruusuiselta näyttäisi, vai? Vuoden huippukohta olisi kalliolle auringonpaisteeseen rantautunut norppa.

Yritä ymmärtää. Kaikilla ei helppoa ole, ei.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös