Ketju TPS:n huhuille, mutuille sekä htt-spekulaatioille

  • 4 632 505
  • 20 707

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
Vilpitön kysymys:

Onko niin että aina jos joku kirjoittaa jotain tänne niin se on automaattisesti totta?

Lauridsen ei siis jatkaa vaikka on itse sanonut jatkavansa?

Arell samoin.

Järvinen joka ei ole kussutkaan Tepsi suuntaan aiemmin on nyt tulossa ä, nyt kun taso ei enään riitä?

Lindroth on suuren todennäköisyyden mukaan jatkamassa paitsi että joku on nyt keksi nyt että ei. Werner - Hovinen on myös jäämässä torsoksi koska vauvan kanssa ei voi muuttaa? Ja tepsillä on vain pieniä kämppiä.

Vahalahti valmentaa ja Hursti suunnittelee paidat.

Huhu.

Sä kysyit kysymyksen ja itse sitten astuit samaan miinaan.

Joku kirjoitti tänne, että Lauridsen kertoi jatkavansa. Onko se nyt siis automaattisesti totta, koska joku kirjoitti hänen sanoneen niin?
 

Kyrönjoonas

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vilpitön kysymys:

Onko niin että aina jos joku kirjoittaa jotain tänne niin se on automaattisesti totta?

Lauridsen ei siis jatkaa vaikka on itse sanonut jatkavansa?

Arell samoin.

Järvinen joka ei ole kussutkaan Tepsi suuntaan aiemmin on nyt tulossa ä, nyt kun taso ei enään riitä?

Lindroth on suuren todennäköisyyden mukaan jatkamassa paitsi että joku on nyt keksi nyt että ei. Werner - Hovinen on myös jäämässä torsoksi koska vauvan kanssa ei voi muuttaa? Ja tepsillä on vain pieniä kämppiä.

Vahalahti valmentaa ja Hursti suunnittelee paidat.

Huhu.
On myös erilaisia tapoja suhtautua HUHUIHIN puoleen ja toiseen
 

Sepe72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Cleveland Crusaders ja Kokudo Keikaku (vähän TPS)
On jokseenkin yhdentekevää jatkaako Lauridsen, jos Lindroth ja Arell jatkavat. Aikamoinen joulu saa käydä, jos näillä resursseilla osuu voittava arpa uudestaan samalla tarkkuudella kuin mitä Lindroth teki.

Kolmikko sopii tokii kokonaisuudessaan ensi kaudenkin rosteriin, mutta Lauridsen saa minun puolesta tarvittaessa mennä. Kivahan se olisi pitää tuollainen heppu joukkueessa, mutta siinä kohtaa kun jo toisesta valssista saa viiden pelin kakun, niin ns. pelotevaikutuksen vuoksi ei ole pakko roikkua kiinni miehessä väkisin.

Kauden kiimahetki Ollilla osui tärkeään saumaan, joka saattaa hieman hämärtää pelaajan merkitystä kokonaisuuteen.
 

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
Hän on sanonut sen suoraan minulle. Face to face. Joten en näe syytä uskoa muuta. Samoin Arell.

Breaking news. Minulle on aika monta kertaa sanottu asioita face to face ja lopulta homma ei olekkaan ollut ihan juuri niin. Tuossa vielä kun on pienissä kaljoissa ja ulkomaalaisten kanssa chättää, niin äkkiä ne sanat muuttuu. Tämän takia nämä asiat ovat huhuja.
 

KB81

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Breaking news. Minulle on aika monta kertaa sanottu asioita face to face ja lopulta homma ei olekkaan ollut ihan juuri niin. Tuossa vielä kun on pienissä kaljoissa ja ulkomaalaisten kanssa chättää, niin äkkiä ne sanat muuttuu. Tämän takia nämä asiat ovat huhuja.
No tämä ei ole huhu vaan vahvistettu kysymys. Enkä minä tai kyseinen pelaaja ollut pienissä tai isoissakaan kaljoissa. Tapahtui päivällä noin kello 13 ja molemmat vesiselviä.
 

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
No tämä ei ole huhu vaan vahvistettu kysymys. Enkä minä tai kyseinen pelaaja ollut pienissä tai isoissakaan kaljoissa. Tapahtui päivällä noin kello 13 ja molemmat vesiselviä.

Hyvä! Toivon ihan itsesi vuoksi, että nämä tiedot pitävät kutinsa.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
No näin olen ymmärtänyt että olisi. Se miksi mun pitäisi pelätä mahdollista väärää tietoa en oikein ymmärrä. Mutta tietojeni varassa pysyn kunnes toisin todistetaan.
Annan sulle yhden pelon aiheen tuon faktan kaatumiseen. Vasta risteilyn jälkeen tultiin ulos budjetin laskemisen kanssa, siellä on voitu jutella jotain että, pelaillaan tämä runkosarja tästä pois ja laitetaan nimet paperiin. No, silloin ei enää ollutkaan rahaa kun piti optio ostaa pois.
Syy ei oo sun, Oliverin eikä kenenkään muunkaan. Turhaa näistä on paineita ottaa, antaa hevosen miettiä, sillä on isompi pää.
 

Kyrönjoonas

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
No näin olen ymmärtänyt että olisi. Se miksi mun pitäisi pelätä mahdollista väärää tietoa en oikein ymmärrä. Mutta tietojeni varassa pysyn kunnes toisin todistetaan.
Näinhän sitä tehdään, muttei myöskään syytetä trollaajaksi toisenlaisesta tiedosta kertojaa, ennen virallisia julkistamisia. Vaikka kyseessä ois kusilaari-huhu vs. oma fakta. Vai oleks sä trolli?
Tää on huhu-ketju...
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Lindrothia, Ollia, Järvistä ja Arellia en usko millään kaikkien edustavan Tepsiä ensi kaudella. Aivan liikaa ns. suurinpiirtein saman kategorian pelaajia. Näen, että Lindroth olisi aivan helvetin tärkeää pitää Tepsissä, mutta minkäs teet jos lahden toiselta puolen kajahti kruunut pöytään. Sellaista Maxin kaltaista yv-peluria on vaikeampi löytää kuin näitä Arell-tyyppisiä all around - pakkeja lopulta, vaikka Arellkin ollut huippuhakkeri kaikkiaan.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: KB81

Kultalehvä

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Columbus Blue Jackets
En pitäs mitenkään epätodennäköisenä, että Lindrothille on lyöty rahaa eteen ja matka jatkuisi. Mutta sitten taas toisaalta tehot SHL:ssä eivät olleet mitenkään erikoiset ja vaikea kuitenkin nähdä, että yksi hyvä kevät täällä olisi kukkaron nyörejä isommin avanneet Ruotsin suunnalta. Tiedä häntä. Jotenkin toi epämääräinen tieto siitä, että tuo ”Hockeyspelare i HCTPS” teksti olisi tullut instan bioon vasta kauden jälkeen pitää mut vielä siinä uskossa, että mies täällä vielä nähdään.
 

ILIMAVEIVI

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Minä en jaksa uskoa että tuo Järvinen pelaisi ensikaudella TPS:ssä. Mikä häntä ylipäätään houkuttelee palata TPS:sään ? Eikö saa enää 35 vuotiaana sopimusta Lukkoon?
 

Meiken

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Näinhän sitä tehdään, muttei myöskään syytetä trollaajaksi toisenlaisesta tiedosta kertojaa, ennen virallisia julkistamisia. Vaikka kyseessä ois kusilaari-huhu vs. oma fakta. Vai oleks sä trolli?
Tää on huhu-ketju...

Mutta toisaalta, mikä on kusilaarihuhu? Jos mä tulen sulle pienessä sievässä jossain baarin vessassa kertomaan, että kuulin Rantasen Mikon palaavan Turkuun ensi kaudeksi, niin tuletko tänne juoksujalkaa kertomaan tämän huhuna? Huhut on aina huhuja ja ne on sallittuja, mutta pieni kritiikki huhujen kannalta on aina suotavaa.
 

ILIMAVEIVI

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mutta toisaalta, mikä on kusilaarihuhu? Jos mä tulen sulle pienessä sievässä jossain baarin vessassa kertomaan, että kuulin Rantasen Mikon palaavan Turkuun ensi kaudeksi, niin tuletko tänne juoksujalkaa kertomaan tämän huhuna? Huhut on aina huhuja ja ne on sallittuja, mutta pieni kritiikki huhujen kannalta on aina suotavaa.
No parasta aikaahan sitä kohistaan median toimittajien valheista niin miksi näitä jokun keskustelu palstan kommentteja pitää sitten ottaa niin uskottavasti ja tosissaan. Jokainen täällä saa esittää mielipiteensä perustuipa se sitten vaikka valheeseen eikä niihin kannata takertua. Minä ainakin uskon vasta sitten kun näen. Ps. tämä Jatkiksen keskustelu palsta ja sen märkäkorvien moderointi on muuten ihan perseestä. Minä olen saanut penalttia rehellisistä kommentoineistani joiden takana olen edelleen.
 

KB81

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Näinhän sitä tehdään, muttei myöskään syytetä trollaajaksi toisenlaisesta tiedosta kertojaa, ennen virallisia julkistamisia. Vaikka kyseessä ois kusilaari-huhu vs. oma fakta. Vai oleks sä trolli?
Tää on huhu-ketju...
Missä olen syyttänyt Trolliksi?

Huhu ja mutu toki on eri asioita. Enkä sano että sinä mutuilet, uskon täysin että olet kuulut niin kun sanot.


Sen sijaan mutu kategoria täyttyy näistä "pienet kämpät ja vauvan kanssa ei voi muuttaa" tai että Partanen ja Niemisotto voi korjata Wernblomim, vai kuka se olikaan.


Edit. Tajuan mistä Trolli ajatus tuli. Ei ollut kuitenkaan tosiaankaan tarkoitettu @Kyrönjoonas sulle.
 

Mas@

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Lassi Etelätalo
No NYT on dramaattista, ilma suorastaan väreilee jännäkakan hajua.. ;^]

Mistään en mitään käsitä, pois lukien se että aina kun klikkaan huhuketjun auki, mulle ilmaantuu automaattisesti sellaiset "suhtaudu tähän suurella varauksella"- lasit silmille.
Tää ole niin vakavaa, varsinkaan tässä ketjussa.

Tässä yhteydessä tuntuu jokseenkin tiukkapipoiselta ja pahaenteiseltä, kun aletaan vaatia takuita kunkin huhun/ huhunomaisen jutun toteutumisen suhteen.
Tämän takia porukka ei enää "uskalla" eli ei kehtaa jakaa huhuja yhtä herkästi kuin ennen (palstan isojen poikien lynkkauksen pelossa). Ja se on ihan vitun perseestä.

Löysätään ihmiset edes pikkuriikkisen ranteita, pipoja ja kravatteja. Annetaan kaikkien huhujen kukkia, kukkia vaan.

Ps. @KB81, kannattaisi varmaan tarkistaa palovakuutus?...;P
 
Viimeksi muokattu:

Kyrönjoonas

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
No NYT on dramaattista, ilma suorastaan väreilee jännäkakan hajua.. ;^]

Mistään en mitään käsitä, pois lukien se että aina kun klikkaan huhuketjun auki, mulle ilmaantuu automaattisesti sellaiset "suhtaudu tähän suurella varauksella"- lasit silmille.
Tää ole niin vakavaa, varsinkaan tässä ketjussa.

Tässä yhteydessä tuntuu jokseenkin tiukkapipoiselta ja pahaenteiseltä, kun aletaan vaatia takuita kunkin huhun/ huhunomaisen jutun toteutumisen suhteen.
Tämän takia porukka ei enää "uskalla" eli ei kehtaa jakaa huhuja yhtä herkästi kuin ennen. Ja se on ihan vitun perseestä.

Löysätään ihmiset edes pikkuriikkisen ranteita, pipoja ja kravatteja. Annetaan kaikkien huhujen kukkia, kukkia vaan.
Aamen
 

Knutsen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Kings
Mutta toisaalta, mikä on kusilaarihuhu? Jos mä tulen sulle pienessä sievässä jossain baarin vessassa kertomaan, että kuulin Rantasen Mikon palaavan Turkuun ensi kaudeksi, niin tuletko tänne juoksujalkaa kertomaan tämän huhuna?
En nyt tiiä ootko tosissasi vai mitä. Täällä jotkut kertoo huhujaan niin, että ”pikkulintu tuossa lauloi….”, et kai oikeasti usko näiden nimimerkkien puhuvan lintujen kieltä? En tiiä mikä on oikea kusilaarihuhun-historia, mutta futisforkalla on varmaan kaksi vuosikymmentä ollut tämä huhuasteikko käytössä:
* = Pub Viialan miesten kusilaarilla kuultua torstain ja sunnuntain välisenä yönä. (Vaihtoehtoisesti Pasi Rautiainen nähty Myllykosken R-Kioskilla.)
** = Kaupungilla kuiskitaan, joku pelaajistakin on saattanut antaa jo vahingossa, tai "vahingossa" jotain vihjettä siirrosta ja Urheilulehtikin saattaa asiasta mainita. Huhujen levittäjät yleensä selvinpäin.
*** = Varmaa tietoa luotettavalta taholta. Sopimus käytännössä julkaisemista vailla.
**** = YLEkin herää ja uutisoi kaksi viikkoa vanhan siirron.
 

ILIMAVEIVI

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
En nyt tiiä ootko tosissasi vai mitä. Täällä jotkut kertoo huhujaan niin, että ”pikkulintu tuossa lauloi….”, et kai oikeasti usko näiden nimimerkkien puhuvan lintujen kieltä? En tiiä mikä on oikea kusilaarihuhun-historia, mutta futisforkalla on varmaan kaksi vuosikymmentä ollut tämä huhuasteikko käytössä:
* = Pub Viialan miesten kusilaarilla kuultua torstain ja sunnuntain välisenä yönä. (Vaihtoehtoisesti Pasi Rautiainen nähty Myllykosken R-Kioskilla.)
** = Kaupungilla kuiskitaan, joku pelaajistakin on saattanut antaa jo vahingossa, tai "vahingossa" jotain vihjettä siirrosta ja Urheilulehtikin saattaa asiasta mainita. Huhujen levittäjät yleensä selvinpäin.
*** = Varmaa tietoa luotettavalta taholta. Sopimus käytännössä julkaisemista vailla.
**** = YLEkin herää ja uutisoi kaksi viikkoa vanhan siirron.
Meijän kylän akatkiin huastaa kaekenlaesta hammeenhelemat korvilla. Kaekkee ei vuan kannata ottoo niin tosissaan vaekka miel tekisi.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Mas@

Slaigard

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mottipäisillä pelaavat
Minä en jaksa uskoa että tuo Järvinen pelaisi ensikaudella TPS:ssä. Mikä häntä ylipäätään houkuttelee palata TPS:sään ? Eikö saa enää 35 vuotiaana sopimusta Lukkoon?
Jep. Enemmänkin, että miksi joka hemmetin kevät tämä sama huhu on täällä? Ilmeisesti Palloseura on koko 2020-luvun tehnyt kaikkensa kaverin saamiseksi ”kotiin”, mutta aina jää pienestä kiinni. Tyyliin viisi viimeistä vuotta sir Järvinen ihan just tulossa. Samalla autolla Ruohomaan kanssa.
 

Juketsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS
Jep. Enemmänkin, että miksi joka hemmetin kevät tämä sama huhu on täällä? Ilmeisesti Palloseura on koko 2020-luvun tehnyt kaikkensa kaverin saamiseksi ”kotiin”, mutta aina jää pienestä kiinni. Tyyliin viisi viimeistä vuotta sir Järvinen ihan just tulossa. Samalla autolla Ruohomaan kanssa.
Aamen. Yhdet ja samat nimet puskee joka vuosi Järvistä tänne. Huhu ei ole perustunut yhtenäkään vuonna kuin huhuilijoiden tahtotilaan. Nyt toivottavasti ei enää edes siihen.
 

Jay Low

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, SHL
Hyvä! Toivon ihan itsesi vuoksi, että nämä tiedot pitävät kutinsa.
@KB81 Jos ovikello soi keskellä yötä, niin ei huolta, se ei ole ulosottomies. Vain pari Tepsistä tuttua pelaajaa Lukon ja Kärppien pelipaidat päällä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös