Ketju TPS:n huhuille, mutuille sekä htt-spekulaatioille

  • 4 626 613
  • 20 682
Tämä on kyllä yksi syöpä jota en voi kertakaikkiaan ymmärtää!?!

Miten ei tarjota sellaista sopimusta sellaiselle pelaajalle, joka a) tekee kaudessa yli 20 maalia b) on meidän pelaaja, jonka pelejä nähty yhden kauden verran = tiedetään mitä saadaan. Lisäksi oli vielä seuran optio, jolla ei ole näköjään minkään valtakunnan merkitystä nykyaikana.

En usko hetkeäkään etteikö TPS olisi tarjonnut Thorellille kilpailikykyistä ja omien resurssien mukaista palkkaa. Nyt vain sekään ei ole riittänyt lähellekään. Sveitsistä, Ruotsista ja Venäjältä on luultavasti heittää huomattavasti isompi tarjous ja uskoisin, että myös IFK:lla on varaa laittaa enemmän tähän. Ei Turussa silti mitään makkarapalkkaa olla tarjottu jatkosopimukseen. Esimerkiksi Spinasta vapautuu valtava kasa rahaa (olettaen, että sopimusta ei jatketa) ja tuo rahamäärä on varmasti laitettu budjetoitu Thorellin uuteen sopimukseen, mutta sekään ei selvästikään riitä, niin sitten se ei riitä. Turha siitä on Niittymäkeä ja kumppaneita syyttää.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Itse olen kyllä tyytyväinen Nyströmin hankintaan ja allekirjoitan monen muun ohella FutureHockeyn kirjoituksen täysin. Thorellista nyt ei jaksa enää parkua. Menetetty mikä menetetty ja thats it. Ihan hyvältähän tuo ensi kauden rosteri näyttää ilman Thorelliakin kunhan nuo huhut ja jatkot pitää kutinsa.
 

Rote Sau

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS + länsirannikko
Pakko kirjoittaa jotain kritiikkiäkin, kun Turussa se ei kuulu ihmisen luonteeseen, nuoleskelu kuuluu.

Mulla alkaa odotukset laskemaan tota "The Massiivista" kohtaan. Tepsihän on tilanteessa, jossa materiaalia pitäisi laajentaa, mutta tarvitaan myös varmoja kortteja kovempia pelejä varten. Budjetin kasvusta tai mistään siihen viittaavasta ei ole ollut juttua tai edes huhua. Nyt tilanne alkaa näyttämään siltä, että kärki pysyy samana, mutta paremmalla palkalla. Kärkipelaajistoon on huhuttu vain Filppula. Ulos on kuitenkin runkomiehistä lähdössä ainakin Ahtola ja Thorell, ehkä myös Spina tai joku papoista.
Huhujen puolesta materiaalia laajennetaan ja varmoja kortteja paikataan 3 erittäin lupaavalla nuorella + Filppulalla, that's it. Ei kertakaikkiaan vakuuta. Onneksi piilossa voi olla vielä nimiä, muuten ei tule olemaan mitään odotuksia ensi kaudeksi.

En tosiaan ymmärrä, miksi Thorellin kanssa oli optio jossa oli sekä pelaajan että seuran optio. Jos kerta on luotettu omaan skouttaukseen, sopimuksen pituus olisi pitänyt olla vähintään suora 2v lappu. Toivon ja vaadin nyt näille uusille lupaaville hankinnoille E-J, Palmu, Nyström suoraa 2v lappua. Ei me voida tehdä joka vuosi kovaa työtä ja etsiä lupaavia kavereita ja katsoa sitten kun ne vaihtaa vuoden päästä muualle.

Ihan ymmärrettävää, että Thorell lähti. Ikävä jää, mutta raha puhuu ja silloin Tepsi ei pärjää.

Uusia kovempia huhuja kehiin, pliis.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Eikös tuo Thorellin optio ollut nimenomaan pelaajalla? Eihän tuossa mitään helvetin järkeä kyllä ole jos tuommoisia sopimuksia tehdään. Kaikkihan tässä vähän odotellaan sitä massiivista että mitä ja ketä sieltä tulee.
 

aurajoki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TPS
Minusta TPS:ssä pitäisi vihdoin ja viimein tehdä selkeä päätös siitä, mikä on seuran tavoite: pelataanko mitaleista vai riittääkö osallistuminen Liigaan ja katsotaan tulisiko suonenvetoa.

Nykyisellä tavalla, että puhutaan yhtä (=johto ilmoittaa, että mestaruudesta pelataan) ja tehdään toista (=johto ei hanki tarvittavia pelaajia mitaliotteluihin selviytymiseksi), ei mielestäni enää voida jatkaa. Kyllä kannattajat itse pystyvät tajuamaan, onko kunkin kauden joukkueella todellisia menestymisen mahdollisuuksia vai ei. Ei 2010-luvulla sellainen valitettavasti enää toimi, että twiittaillaan, että pelataan mestaruudesta, kun siitä ei kuitenkaan todellisuudessa pelata. Pari kertaa näin menetellen korkeintaan voi hämätä, mutta totuus paljastuu vääjäämättä ja sen jälkeen onkin vaikeata saada lipunmyyntiä kondikseen. Jos ei ole urheilullista menestystä, ei ole katsojiakaan. Turussa ei tulla katsomaan kakkosluokan viihdettä ykkösluokan hintaan, vaikka olisi kuinka hienot ravintolat ja muutkin puitteet, niin kuitenkin itse ottelu on aina tärkein.

Ensi kausi on tietyllä tavalla vedenjakajan asemassa, kun taas kerran valmennus vaihtuu ja samaan aikaan myös monta tärkeässä roolissa pelannutta pelaajaa vaihtaa maisemaa. Onko organisaatiolla sekä ammatillisia että taloudellisia resursseja rakentaa kilpailukykyinen ja yleisöä kiinnostava paketti vai jäädäänkö taas "jutun asteelle"?
 

Wizzö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maximus Lindroth
Eikös tuo Thorellin optio ollut nimenomaan pelaajalla? Eihän tuossa mitään helvetin järkeä kyllä ole jos tuommoisia sopimuksia tehdään.
Uskoisin että kyseessä on ollut molempien optio. Ja ei seuran täällä kannata ketään väkisin pitää, jos haluaa lähteä niin menköön.
 

ElManazer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS, Málaga Club de Fútbol, New York Islanders
Tässä on asian ydin eli oma skouttaus kuntoon. Sitä kautta voidaan saada hyviä prospekteja TPS-paitaan edullisella hinnalla. TPS:stä olisi uudelleen pyrittävä luomaan jääkiekkoilijoille sellainen kuva, että muutama kausi TPS:ssä saa uran hyvään lentoon. Tämä oli tilanne Jursinovin aikaan, kun lähes kaikki vähänkään varteenotettavimmat pelaaajan alut suorastaan "jonottivat" päästä pelaamaan TPS:ään.

Tähänhän juuri pyritään ja näin ollaan tehtykin. En viitsi alkaa luetella tähän kaikkia Turun Palloseuran nuoria kuvaukseen tismalleen sopivia pelaajia, mutta niitä on ja huhujenhan mukaan on lisääkin tulossa.

Kyllä kannattajat itse pystyvät tajuamaan, onko kunkin kauden joukkueella todellisia menestymisen mahdollisuuksia vai ei.

Kalevan Pallon kannattajilta voi kysellä tästä lisätietoja.
 

Rote Sau

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS + länsirannikko
Eikös tuo Thorellin optio ollut nimenomaan pelaajalla? Eihän tuossa mitään helvetin järkeä kyllä ole jos tuommoisia sopimuksia tehdään. Kaikkihan tässä vähän odotellaan sitä massiivista että mitä ja ketä sieltä tulee.

Suora lainaus Ruotsista: "Thorell sitter på ettårskontrakt plus ett optionsår som båda parter har möjlighet att bryta." = 1+1 vuotinen jossa optiovuodessa molemmilla mahdollisuus purkuun. Eli Thorell purki optiovuoden itse tässä tapauksessa.
 

aurajoki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TPS
Kalevan Pallon kannattajilta voi kysellä tästä lisätietoja.

En ainakaan muista mistään nähneeni enkä lukeneeni, että Kalpan johto olisi jossain kauden aikana ilmoittanut, että mestaruudesta pelataan ja pulinat pois. Erään toisen seuran kohdalla asia meni toisin. Kyllä Kalpan kannattajat ovat itse saaneet muodostaa oman käsityksensä joukkueen iskukyvystä.
 

ElManazer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS, Málaga Club de Fútbol, New York Islanders
En ainakaan muista mistään nähneeni enkä lukeneeni, että Kalpan johto olisi jossain kauden aikana ilmoittanut, että mestaruudesta pelataan ja pulinat pois. Erään toisen seuran kohdalla asia meni toisin. Kyllä Kalpan kannattajat ovat itse saaneet muodostaa oman käsityksensä joukkueen iskukyvystä.

Pointtini olikin siinä, että urheilussa kaikkea ei pysty itse tajuamaan tai näkemään etukäteen. Siksi on vähän vaikea nähdä syytä miksi jotkut vauhkoavat täällä huhtikuussa, lähes viisi kuukautta ennen runkosarjan alkua. Asiat muuttuu ja pelaajat kehittyy.
 
Suosikkijoukkue
HC TPS, Lauri Tukonen
Suora lainaus Ruotsista: "Thorell sitter på ettårskontrakt plus ett optionsår som båda parter har möjlighet att bryta." = 1+1 vuotinen jossa optiovuodessa molemmilla mahdollisuus purkuun. Eli Thorell purki optiovuoden itse tässä tapauksessa.
Olisi mielenkiintoista tietää miten nuo optiot käytännössä toimivat. Mun maalaisjärjellä en näe mitään pointtia tuossa molemminpuoleisessa, koska käytännössä kuulostaa samalta kuin ei olisi ollenkaan mitään optiota. Onkohan niissä joku takaraja vaikkapa että purku on käytettävä ennen joulutaukoa tjsp. vai miten?
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Olisi mielenkiintoista tietää miten nuo optiot käytännössä toimivat. Mun maalaisjärjellä en näe mitään pointtia tuossa molemminpuoleisessa, koska käytännössä kuulostaa samalta kuin ei olisi ollenkaan mitään optiota. Onkohan niissä joku takaraja vaikkapa että purku on käytettävä ennen joulutaukoa tjsp. vai miten?

Samaa itsekkin mietin. Eihän tuossa ole mitään järkeä. Mutta kai ne paremmin siellä toimistolla tietää. Kertokoon joku lisää joka tietää miten nuo optiot tosiaan toimivat. Itse näkisin tuon että Thorellilla tosiaan olisi ollut joku purkupykälä tuossa optiossaan jos siirtyy esim liigan ulkopuolelle?

Tuu nyt Antsa ite kertomaan meille tietämättömille miten se homma menee :)
 
Viimeksi muokattu:

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi
Oliko Thorell kauteen lähdettäessä ja hankintana varma kortti? Ei. Oliko Virta kauteen lähdettäessä varma kortti? Ei. Oliko Lindsten kauteen lähdettäessä varma kortti? Ei. Olivatko edes meidän maalivahdit varmoja kortteja kun kauteen lähdettiin? Ei, niitä pidettiin jopa yhtenä mahdollisena akilleen kantapäänä nuoruutensa vuoksi.

Nyt kun ensi kausi starttaa meillä on tästä joukosta kaikki muut, vuoden kokeneempina ja kehittyneempinä, paitsi Thorell. Hän otti ja häipyi parempien tienistien perään. Se vaan on fakta, että lätkässä raha puhuu, sitä voitte kysyä vaikka Ramstedtin Teemulta. Ensi kauteen lähdettäessä Virta on lähtökohtaisesti (hemmetin) hyvä kakkossentteri, Lindsten ykkösketjun vasemman laidan laitahyökkääjä, jolta odotetaan kovaa tulosta, maalivahtikaksikko puolestaan yksi Liigan parhaimmista. Silti täällä puhutaan kuin minkäänlaista jatkumoa ei olisi. Thorell lähtee, ei voi mitään. Tikkasen voi hyvillä mielin päästää pois, korvattavissa kun on jo jollain Bergerillä. Spinan tilanne täysin auki ilmeisesti. Ahtolaa täälläkin nostetaan vähän väliä esiin, mutta millä näytöillä? Eikö se Paskarannan Terokin näyttänyt jo, että sellainen "ihan kiva työnteko ilman tuloksia" ei vaan kannata kun palkka on suhteellisen korkea?

Jos huhut pitävät paikkansa on viime kauden rungosta (30+ ottelua pelanneista) lähdössä siis kokonaiset 4-6 pelaajaa (Thorell, Ahtola sekä Vähätalo ovat varmoja - Tikkanen, Spina sekä Nieminen taas enemmän tai vähemmän kysymysmerkkejä) joista heistäkin ainoastaan Thorell on kärkiketjujen pelaaja. Ahtola stunttasi kärkiketjuissa, mutta hänen paikkansa ei todellakaan ole siellä, Vähätalo taas oli muutamia pilkahduksia lukuunottamatta melko hyödytön. Spina taas epävarmoista ehdoton kärkipelaaja, mutta ei kait hänenkään lähtönsä kirkossa kuullutettua ole. Tikkanen pystytään korvaamaan omista ja Niemisen uskon saavan jatkoa.
Sisään sitten tulossa puolestaan Filppula, Nyström, E-J sekä Palmu, joista viimeisin lienee ainoa kysymysmerkki tulonsa puolesta. Kuitenkin näkisin, että vaikka esimerkiksi Thorell jättääkin jälkeensä valtavat saappaat täytettäväksi niin kuten jo sanoinkin, otan mielummin kaksikon Nysse - Palmu kuin yhden Thorellin, olkoonkin hyvä maalintekijä. Kevätkausi kuitenkin jätti hänestäkin hieman hampaankoloon.. Ja silti täällä kivitetään Spinaa, joka oli sentään aidosti loukkaantuneena kevään.

Tuohon päälle kun saataisiin Spina / Spinan korvaaja ja ehkä joku yllärikortti niin onko se suunta tosiaan mennyt niin saatanasti alaspäin, kuin tästä vikinän määrästä voisi kuvitella? Onko runko mennyt tosiaan kokonaan uusiksi ja kaikki alkaa alusta? Ei ainakaan minun mielestäni. Tarina tulee olemaan jatkumoa kuluneille kahdelle kaudelle, nyt vain aloitetaan uusi kappale tarinassa. Ehkä olen sitten liian optimisti, mutta en saa esimerkiksi noista minun ketjuhahmotelmistani mitenkään huonompaa kuin kuluneella kaudella joukkue oli. Kyllä, siellä on kysymysmerkkejä, mutta niin oli ennen tämänkin kauden alkua esimerkiksi nuo luetellut nimet. Nyt nuo nimet kuitenkin ovat näyttäneet jo osaamistaan Liigassa ja on seuraavien herrojen vuoro.. (ps. Sori @Mas@ meikäläisen törkeästä mokasta sijoittaa kaksi Pikkaraista kentälle ;) ).

Lindsten - Filppula - Kallio
Nyström - Virta - Palmu
Nurmi / SyvyyshankintaX - Perrin - "Spina" / XXX / "Nieminen"
Taavitsainen - Virtanen - Pikkarainen

(Karvonen, Siiki, Väyrynen, Lahtinen, Pajuniemi...)

Tallinder - Ekeståhl-Jonsson
Heikkinen - Eronen
Berger - Forsström
Keskitalo - Reunanen

Setänen / Georgiev

Pelaajiahan voitaisiin toki hankkia vaikka tusinan verran vielä lisää tuonne sillä verukkeella, että tarvitaan syvyyttä, mutta sitten taas puolestaan itketään sitä vaihduntaa joukkueessa kun puolet niistä pelaajista lähtee ja omat junnutkin siinä samalla kun vastuuta ei anneta. Nytkin itse heittäisin mieluusti jonkun Nurmen, Lahtisen tai Väyrysen harjoituskaudella kokeilemaan parin kovemman (Perrin ja Spina(n korvaaja)) hepun kanssa kunnon vastuulla, että miten homma lähtee kulkemaan.

En vaan pysty saamaan tuosta jotain umpisurkeaa joukkuetta.. En vaan pysty.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
TPS
Toivottavasti uusilla vahvistuksella sopimus on yhtä vuotta pidempi. Ensi vuosi kuitenkin väistämättä on rakennusvuosi uusine valmennustiimeineen, jolloin mestaruuskamppailu tuskin on realistinen skenaario. Jos tuuri käy ja Kaskinen tiimeineen osoittautuu hyväksi valinnaksi, olisi hyvä jos joukkue pysyisi kasassa sen pari-kolme vuotta jonka mestaruusprojekti vaatinee.
 

aurajoki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TPS
Tässä kun Ruutu Plussasta katselee tämän iltaista Kalpa-Tappara play off-ottelua, niin kyllä hiljaiseksi vetää. Kumpikin joukkue esittää sellaista kiekkoa, ettei Turussa ole moista nähty moniin vuosiin TPS:n esittämänä. Kummallakin play off-joukkueella joukkueella on selkeä oma pelityyli, jota ne pystyvät todella hienosti noudattamaan. Vaikka pelityylit ovat hyvinkin erilaiset, niin todella hieno ottelusarja tästä on syntynyt. Suomalaista jääkiekkoa parhaimmillaan eikä kumpikaan keskity vahingoittamaan vastustajan pelaajia vaan pelataan reilusti mies miestä vastaan. Tällaista kiekkoa on ilo seurata jopa tv:n välityksellä.

TPS:n kannattaisi ottaa näistä play off-joukkueista sellainen malli, että pitää kehittää oma pelitapa, johon hankitaan oikeanlaiset pelaajat ja valmennus. Lyhyen tähtäimen poukkoilu ei johda menestykseen. Menestys rakennetaan pitkäjänteisellä ja määrätietoisella toiminnalla.
 

aurajoki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TPS
Aurajoki millä helvetillä tuo sun kommenttisi liittyy huhuihin Tepsin osalta? Itse tuohon oksennukseen en jaksa edes kommentoida...

Se liittyy luonnollisesti siten, ettei TPS:ään kannata värvätä ketä tahansa, vaan värväämisessä pitää ehdottomasti olla ajatus takana. Mikä on joukkueen pelitapa ja soveltuuko tietty pelaaja pelaajatyyppinä siihen. Kuten tästäkin viestiketjustä näkyy, niin TPS:ään ehdotetaan mitä moninaisimpia pelaajia vailla järjen häivää. Ei voida toimia siten, että kerätään joukkue ja päätetään vasta sitten, miten sitä peluutetaan. Kyllä järjestys pitää olla päin vastainen eli on oltava tietty pelityyli, johon hankitaan soveltuvia palasia.

Plain and simple again!
 

Kampitus

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Wild, Avalanche
No kyllähän avron @aurajoki nyt meni pahasti metsään. Kaikesta voidaan syyttää, mutta pelitavasta ei voi tämän kauden jälkeen. Meillä oli tällä kaudella kerrankin erittäin toimiva, selkeä ja tunnistettava pelitapa. Tällaista ei ole ollut sitten moneen vuoteen. Pekka Virta taisi joskus melkein onnistua ajamaan jotain pelitapaa ytimeen, mutta sitä projektia ei jaksettu katsoa toista kautta. Meillä oli loistava pelitapa, johon meidän pelaajat sopeutui erittäin hyvin. Se on sitten asia erikseen että pelitapamme oli erittäin kuluttava ja sitä ei enää poffeissa pystytty toteuttamaan kunnolla, sillä loukkaantumisia ei rosteri kestänyt. Olisiko tervekään rosteri pystynyt tuota pelitapaa pitämään läpi kovien poffien, sitä vähä epäilen. Se on kuitenkin täysin paskapuhetta ettei meillä ollut tunnistettavaa pelitapaa, eikä siihen soveltuvia pelaajia. Kyllä meillä oli, meillä tosiaan kerrankin oli. Se jää nähtäväksi millainen pelitapa on ensi kaudella.
 

aurajoki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TPS
Olen ihan samaa mieltä nimimerkki Kampituksen kanssa. TPS:llä todellakin oli pelitapa tällä kaudella. Pelkona vain minulla on, että kun valmennus vaihtuu, niin uusi valmennus heittää nykyisen pelitavan roskikseen ja tuo tilalle omansa. Siksi kirjoitin, että joukkue pitää koota pelitapa edellä eikä päinvastoin. Mikä on Kaskisen haluama pelitapa, siitä minulla ei ole minkäänlaista käsitystä, mutta Antsalla pitäisi olla tämä pelitapa kirkkaana mielessä, jottei hutihankintoja tulisi tehdyksi, kun hän joukkuetta kokoaa. Järkevintä luonnollisesti olisi, jos pelitapaa ei muutettaisi, mutta sitten nousee väistämättä esille kysymys, että miksi valmennus sitten piti vaihtaa, jos pelitapaa ei muutetakaan?

Onko tämä nyt todellakin näin vaikea asia ymmärtää?
 

Sienihattu

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tuskin kaikkea romukoppaan laakista laitetaan, eihän siinä mitään järkeä olisikaan. Vähitellen tuodaa ja muutetaan asioita. Kallion, Tallinderin jatkaessa runko pysyy siinä mielessä kasassa että siitä on hyvä ponnistaa. Toivotaan että uusi valmennus onnistuu kehittämään joukkueen peliä entisestään.
 

Rote Sau

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS + länsirannikko
Erik Embrich ei vissiin jatka Porissa, vaikka sopimus tulevasta kaudesta löytyykin.

Siinä voisi olla ihan mielenkiintoinen prospekti tuleville vuosille. Kolunnut kuitenkin käytännössä kaikki junnumaajoukkueet läpi ja A-junnuissa mukavia tehoja.

Kierretään Embrich kaukaa. Paikka löytynee Mestiksestä tälle kaverille.

Sen sijaan Kerälä voidaan ottaa kyytiin. Just passeli kaveri tuomaan leveyttä sentteriosastolle.

Tuohon pelitapa riitelyyn voin vain todeta, että jos materiaali ei riitä tukemaan pelitapaa, pelitapa on huono. Kalpalla riittää, Tepsillä ei riittänyt. Kalpalle ja Virralle on naureskeltu täälläkin vuosia, mutta mä nostan hattua ja tunnustan olleeni väärässä itse. Peksi on kova äijä ja pelitapa toimii. Olkoonkin miten paska, niin lopputulos ratkaisee. Toivon Kalpalle kultaa.
Tepsin pelitapaa pystyi tukemaan pleijareissa vain kourallinen pelaajia jotka ajettiin ihan loppuun. Olisko ilman loukkaantumisia pasty pidemmälle? Ehkä, ehkä ei.
Eli lopputulemana; jos Kaskinen&Co. aloittaa puhtaalta pöydältä oman tyylisellä pelitavallaan, niin be my guest, olkaat hyvät.
 

sunnuntai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Newcastle united
Kalpalle ja Virralle on naureskeltu täälläkin vuosia, mutta mä nostan hattua ja tunnustan olleeni väärässä itse. Peksi on kova äijä ja pelitapa toimii.;

jos Kaskinen&Co. aloittaa puhtaalta pöydältä oman tyylisellä pelitavallaan, niin be my guest, olkaat hyvät.

OT.

Peksi on minusta muuttanut jonkun rakennettaan pelitavassaan, poistanut siitä heikouksia mitä siinä oli aiemmin. Eli toisin sanoen kehittänyt pelitapaa ja tällä hetkellä sillä tavalla pelataan finaaleissa. Onko Kapanen auttanut tuossa paljonkin, joku sen kenties tietää, mutta ei se ole Peksiltä pois. Peksi on tehnyt loistavaa työtä tällä kaudella. Kukahan kalpassa vastaa fysiikasta. Sillä meillä ei tuollaista peliä tämän hetken jaloilla pelattaisi.

Pakkohan Kaskisen on tuoda mukanaan oma pelitapansa. Eihän kai kukaan valmentaja joka itseään arvostaa, anna kenenkään muun sanella pelitapaa?
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Offtopiccia täältäkin sen verran että tuota Peksin Kalpaa on kyllä ilo katsella. Jotenkin raikasta peliä ja tuo luistelu ja liike on loistavaa. Alivoima Liigan parhaita vaikka siellä välillä mennään kun päätön kana. Riskinsä siinä toki on kun ollaan noin agressiivisiä mutta näyttäisi toimivan.

Minkälaistahan pelitapaa Kaskinen ja kumppanit lähtee ajamaan Tepsille tulevalla kaudella?
 

M.O.R.O

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Sitten vähän haaveilua, Antsa voisi Korpikoskelle pelipaikkaa tarjota Palloseurasta isolla roolilla ensi kaudesta kun Latella ei soppariakaan ole ja sopivasti olympialaisetkin kolkuttelee ovelle joihin ei änäristä ole asiaa. Rahoitukseenkin pitäisi löytyä talousalueeltamme sopivia yrityksiä, ja ei kun tuumasta toimeen toimisto sillä aina kannattaa yrittää.
 

Kanada-malja

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, NYR, COL
Milläköhän hinnalla Korpedo mahtaisi suostua pelaamaan? Kallio ja Korpikoski laitureina, Viagrat voi heittää oitis roskiin..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös