Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 329 910
  • 66 848

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Minusta taiteen pitää palvella jotain tarkoitusta ja se ei palvele sitä tarkoitustaan jos se ei pärjää nykyajassa, eli markkinataloudessa. Taide taiteen takia on vain tekotaiteellista paskaa.

Tästä olemme eri mieltä. Ja se ei tarkoita, että sinä olisit väärässä tai minä oikeassa. Ei. Olemme vain eri mieltä. Taiteen ei ole tarkoituskaan pärjätä markkinataloudessa. Taide on luotu viihdyttämään rahvasta. Tuoda iloa arkeen. Viihdeteollisuus on asia erikseen, ei mennä siihen. Taiteen tarkoitus on nähdäkseni herättää tunnevaikutuksia. Tuoda tunteita arkeen.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Nyt mun koneaika on loppu. Kiitos kaikille keskustelijoille ja toivottavasti opitte jotain. Voikaa hyvin ja minut tavoittaa parhaiten Hera80@jatkoaika.com sinne voi laittaa kysymyksiä tai kommentteja joihin sitten vastaan kun aika antaa myöten muista tärkeistä yhteiskunnallisista tehtävistä. Suomennettuna vaimo otti ohjat.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Kesäolympialaisten joukkuepronssia. Kuoharit suihkutettu, nyt loppuilta kroppaan lisää ohraa. On tää kesä ihan witun nastaa.
Onkos sielläpäässä kaikki kunnossa? Lääkkeet muistettu ottaa? Nyt on 2018, seuraavat kesäolympialaiset on 2020 Japanissa ja edelliset oli 2 vuotta sitten Brasiliassa. Nyt voisi olla hyvä aika rimpauttaa vaikka jollekkin lähimmäiselle, että on pari vuotta kadoksissa, että joko edistää tai jätättää. Tsemppiä kuitenkin, koska kesähän on witun nastaa.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hauilla "enään", "kuullostaa" ja "kiinostaa" löytyy täydet 10 sivua (jonkun asetuksen maksimi?) osumia. Toivottavasti nuo kaikki viestit on kirjoitettu silleen ironisesti. Kuten tämä viesti, joka kaiketi näkyy kohta myös noissa tuloksissa.
 

Bacon

Jäsen
Onkos sielläpäässä kaikki kunnossa? Lääkkeet muistettu ottaa? Nyt on 2018, seuraavat kesäolympialaiset on 2020 Japanissa ja edelliset oli 2 vuotta sitten Brasiliassa. Nyt voisi olla hyvä aika rimpauttaa vaikka jollekkin lähimmäiselle, että on pari vuotta kadoksissa, että joko edistää tai jätättää. Tsemppiä kuitenkin, koska kesähän on witun nastaa.
Nää on ne the olympialaiset. Keihäänheitot ja muut my ass. Voittajat ei saatana voittanut yhtään lajia ja silti ne tuolla juhlii. Sääntöjä on muutettava.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Olen jo pidempään miettinyt että mihin ketjuun tämän laitan, sitten kun laitan, mutta nyt on ehkä hyvä aika kun aivan mahtava peli kriitikko Totalbiscuit kuoli syöpään ja siitäkin on nyt jo suurin kohu laantunut. Minä tokikin siis tajusin seuraavani tubettajaa, hehe, tosin aloin seuraamaan miekkosen juttuja jo vuosia sitten kun pelaili ja kommentoi Starcraftia. Ja minua nyt lähinnä kiinnosti noi peliarvostelut, koska sieltä sai poimittua hyviä pelejä itselle pelattavaksi, olivat erittäin laadukkaasti ja kriittisesti tehtyjä. Monta peliä mitä suositteli, tai ei suositellut tuli hankittua. Laadukas touhu teki sen eron että vaikka hän ei pelistä tykännyt, niin minä pystyin silti sen ostamaan ja siitä nauttimaan. Eli osasi ilmaista sen että vaikka hän ei jotain preferoi itse, niin se ei ole ainoa totuus.

Mutta se asia. Trumppia on haukuttu vaikka ja mistä, mutta näin se meni henkilön sanojen mukaan 2011 kun siellä oli tummaihoinen presidentti. GSL Hiring Casters - Page 12 (linkki teamliquid.nettin missä Totalbiscuit avautuu siitä miten paljon on saanut olla yhdessä vaimonsa ja lapsensa kanssa liberaalissa amerikassa)
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minä ainkain kyseenalaista hyvinkin paljon sen mitä jollain kissantappovideolla voidaan yhteiskunnallisesti tai muutoinkaan vaikuttaa. Siinä pääsi vain kissa päiviltä, tuli kohu, mutta mikään ei kuitenkaan muuttunut, oliko siis mitään järkeä? Ei ollut.
Jokainen kerta kun joku kommentoi "kissantappovideota" nostaa teoksen merkitystä.
 

Noppa10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Hauilla "enään", "kuullostaa" ja "kiinostaa" löytyy täydet 10 sivua (jonkun asetuksen maksimi?) osumia. Toivottavasti nuo kaikki viestit on kirjoitettu silleen ironisesti. Kuten tämä viesti, joka kaiketi näkyy kohta myös noissa tuloksissa.

Myös puollustus tai puollustaja voisi olla kovaa kamaa. En jaksa itse etsiä, liikaa rommia tänään.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Myös puollustus tai puollustaja voisi olla kovaa kamaa. En jaksa itse etsiä, liikaa rommia tänään.
Saatika kyynerpää.

Telkkarista tulee jotain jeesusjuttuja, mutten jaksa vääntelehtiä itseäni kaukosäätimelle vaihtaakseni kanavaa.
 

kakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Jos hallitus oikesti haluaisi puuttua alkoholin haittoihin, niin silloin se rajoittaisi sen saatavuutta, eikä korottaisi myyntiveroa. Nyt fakta on se, että valtion puolelta rahastetaan alkoholistien siivellä. Sitä en voi hyväksyä ja olen ihmetellyt viimeiset 10--vuotta, kuinka se on mahdollista. Tässä maassa ummistetaan silmät ongelmilta ja rahastetaan niiden avulla, jotka eivät pysty puhumaan omasta puolestaan. Siitä huolimatta rakastan tätä maata, en ihmisten takia, vaan luonnon.
Pari juttua tulee mieleen miksi alkoholin suhteen menetellään valtion toimesta niinkuin nyt:
1) pyritään maksimaaliseen rahahyötyyn, hinta mietitään sellaiseksi että kotimaasta ostetaan eikä kaikkea ulkomailta
2) saatavuuden rajoittaminen aukioloaikoja ja myyntipisteitä säätämällä haittaa normaaleja ihmisiä
3) valtion on äärimmäisen hankala holhota ihmisiä..jos joku täysi-ikäinen haluaa käyttää päihteitä niin miten siihen voi puuttua?

Noin kai valtion on vähän pakko menetellä.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Sainhan minä Porin reissun suunnitelman laadituksi. Niinhän siinä kävi, että sitten kun vauhtiin pääsi niin urakka tuntui helpommalta ja helpommalta.

Olen aikeissani reissussa olla kaksi yötä , löysin nimittäin sen nimisen hostellin Porista kuin hostel Buisto josta saa majoitusta edullisesti. Yksi yö tuossa hostellissa kustantaa 40 euroa. Yhteensä reissulle tulisi hintaa tämän suunnitelman mukaan sellaiset 196,5 euroa eli ei kovin paha hinta olisi.

Tässä reissussa vierailtaisiin tulopäivänä Satakunnan museossa ja Porin taidemuseossa. Sitten olisi tulopäivänä vielä kaksi ja puoli tuntia sellaista aikaa johon en ole vielä keksinyt mitään hyvää ohjelmaa. Tämä luppoaika olisi aikavälillä 19.30-22. Tällöinhän kaikki museot lähes tulkoon ainakin on jo kiinni? Tähän saa heittää hyviä ehdotuksia, mikäli löytyy Porin tietäjiä? Kannattaa toki huomata että esimerkiksi Kirjurinluoto ja Yyteri tulee kierretyksi myöhemmin reissussa.

No reissun kakkospäivänä käyn Asuntomessuilla, ja tutustun Juseliuksen mausoleumiin. Illalla sitten teen retken Kirjurinluotoon. Reissun kolmannen päivän vietän puolestaan Yyterissä, toivottavasti kelit ovat suotuisat.

Jos jollakin tulee jotain hyvää mietettä mieleen reissusuunnitelmastani niin saa kertoa. Olen aina avoin hyville ehdotuksille. Tai jos tulee mieleen jotain kommentoitavaa.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tiedättekö te montaakaan pelottavampaa asiaa kuin se aamukaljan juominen. No mörököllit nyt ehkä. Ja kummajaiset. Tai no ei ehkä ne.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Palstan mainoksissa tarjotaan paitoja jotka on kuin Don Tami Collectionista. Mistä ne tietää, että olen salskea kuin Kuusamankujan Adonis?
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Tiedättekö te montaakaan pelottavampaa asiaa kuin se aamukaljan juominen. No mörököllit nyt ehkä. Ja kummajaiset. Tai no ei ehkä ne.

Ei aamukalja suoraan pelota, mutta aina saa olla vähän tarkkana, että pomo ei huomaa.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Ei aamukalja suoraan pelota, mutta aina saa olla vähän tarkkana, että pomo ei huomaa.

Olin aikoinani rinnepuolella töissä yhdellä suomen suurimmista laskettelukeskuksista ja vapaat oli vähän silloin tällöin riippuen sesongista. Meillä oli sitten päättäjäiset ja ryyppättiin ihan huolella siinä pari päivää firman ylijäämä viinoja ja sitten sunnuntaina töihin hissille(pari viikkoa oli vielä kautta jäljellä). Minä lampsin suoraan yhdeksän kahvilla paikalliseen baariin ja vetäsin lonkeron firman kamppeet niskassa. Hain vielä paikallisesta marketista kymppikassin pussikaljaa varmuuden vuoksi kelkan kyytiin ennenkuin suuntasin takaisin komentopaikalle. Olihan se rattosampi ilta sitten tissutellessa. Onneksi ei tullut tapa kumminkaan.

Aamukaljaa pitää tietyissä tapauksissa kunnioittaa.

Lisätään vielä senverran että noissa laskettulukeskuksissa on nykyään todella tiukat säännöt että henkilökunnalle ei saa myydä alkoholia. Mutta silloin kun itse olin niin sitä hiukan ehkä katseltiin läpi sormien varsinkin jos myyjä oli tuttu(pantu on mutta ei rakastettu).
 
Viimeksi muokattu:

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
Tiedättekö te montaakaan pelottavampaa asiaa kuin se aamukaljan juominen. No mörököllit nyt ehkä. Ja kummajaiset. Tai no ei ehkä ne.

Hammaslääkäri ja verottaja nyt ihan ensiksi tuli mieleen. Aamukaljahan on iloinen tapahtuma?
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Vilkutin jokilaivankulkijoille ja ne vilkutti takaisin. Jostain syystä laivojen yhteydessä pitää näin toimia. Syytä en tiedä, mutta osaan sentään käyttäytyä.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Löysin juna-aseman ja kohta täältä pääsee pois. Berliinin poliisi on liikkeellä isolla kädellä, siis todella isolla. Pakko oli mennä kysymään odottavalta toimittajalta mistä on kyse.

Joku Donald Trump ja Israel. Missähän ne hipit nyt piileskelee, virkavalta on valmiina taistoon. Jos olisi tästä tiennyt, niin olisi Lidlista muutaman säkin poppareita ostanut.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
@Redrose vetää kyllä parissa vuodessa palstan turhimman kirjoittajan aseman noilla peli/musa-spämmeillään. Ansiokas suoritus jo näin etukäteen.
Eikös hän käynyt musavisassa ottamassa hyviä pisteitä loppuaikoina. Muuten taitaa mennä tavuvisa, yhdyssana ja biisi edellisestä viestistä- tasolla. Enkä väitä olevani parempi... Olen vain minä.

Voi hitsi, kyllähän täällä tuuli tänään kovaa. Mites muualla? No ainakin Savo-Karjalassa oli sähköjä poikki kertoi Yle. Minä ajattelin lähteä pyöräilemään mutta tuuli oli puuskittain niin kovaa että päätin käydä juoksu-kävelylenkillä. En harrastanut ploggingnia (ks. ihmettelyketju) vaan juoksin kunnes tuntui etten kunnolla jaksa ja sitten taas juoksin kun syke oli hetken laskenut kävellessä. Ihan kiva lenkki, tuuli välillä pöllytti hiuksia naamalle mutta korjasin silloin ponnaria.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
@Redrose vetää kyllä parissa vuodessa palstan turhimman kirjoittajan aseman noilla peli/musa-spämmeillään. Ansiokas suoritus jo näin etukäteen.

Miksi kirjoitat tuolla lailla ilkeästi? Ei kyseisen nimimerkin toiminta ainakaan haitaksi ole, ei aiheuta riitoja eikä hämmennyksiä. Oikein menit tägäämään että kirjoittaja varmasti huomaa. Saa sitä täällä olla miten haluaa sääntöjen puitteissa, eikä mikään sääntö taida kieltää osallistumasta johonkin musaketjuun vaikka laajastikin. Vai oliko jokin sääntö, että lätkästä pitää kirjoittaa. En mä tiiä. Joka tapauksessa mielestäni ihan turhaa vittuilua. Relaa, hyvä mies.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös