Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 331 620
  • 66 849

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt on kyllä pakko nostaa käsi ylös virheen merkiksi. Oli aamupano ja mamman kans jyskytettiin oikein kunnolla...
Minusta se virhe on tuo äitin paneminen eikä sohva...
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Tänne kauppakeskus Ratinan vessaan tulin dokaa. Hitto puistossa paistoi aurinko. Mut ei kait tätä täällä viimeks ollut. Lidlistä hain repullisen. Pari tuntia sitten hain vähemmän. Silloin kuuluteltiin jostain palohälytyksestä. Nyt lähden jonnekin.

Niin se äijä tuonnekin ehti ennen meikäläistä, vaikka itsellä ei matkaa kuin muutama kilometri.

Lähden kanssa jonnekin sinne suunnille.

Kippis jos kohdataan!
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Läksin mökille kun isäukko soitti että tuu saunomaan. Kävin kaksi kaveria matkalta nimeltään Jameson 0.7L ja nyt sitä istutaan isukin kanssa kuunnellen musiikkia ja jutellen.

Elämä hymyilee välillä
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Minäkin tein hankintoja ja nyt on 2,30 euron kuulokkeet millä kelpaa junassa kuunnella Shadow of Your Lovea.
 

Styge

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Pens, änärin suomalaiset
scholl tuolla kertoi, miten kaikki profesorit ovat turhaikkeita ja niiltä sietääkin leikata. Itse olen kuitenkin ennemmin sen kannalla, että leikataan työssäkäymättömiltä yliruskettuneilta hinttareilta vähän enemmän. Kukaan ei sellaisia kuitenkaan halua katukuvassa nähdä, saati että ne tulisivat juttelemaan. Onnekksi niitä ei ilmeisestikään schollin lisäksi Helsingissä ole kuin muutama.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Kummelin uusi poliisisarja on hävettävän huono ekan jakson perusteella. Paljon saa tapahtua että se lyö läpi.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
scholl tuolla kertoi, miten kaikki profesorit ovat turhaikkeita ja niiltä sietääkin leikata. Itse olen kuitenkin ennemmin sen kannalla, että leikataan työssäkäymättömiltä yliruskettuneilta hinttareilta vähän enemmän. Kukaan ei sellaisia kuitenkaan halua katukuvassa nähdä, saati että ne tulisivat juttelemaan. Onnekksi niitä ei ilmeisestikään schollin lisäksi Helsingissä ole kuin muutama.
Muuten pidän viestistäsi, mutta siitä saa sellaisen kuvan että @scholl ei käy töissä. Käsittääkseni on kuitenkin ihan työssäkäyvää sorttia. Ei kai sillä nyt muuten olisi varaa kulkea noissa hepenissään ja hommailla niitä lisää, sekä valistaa muita väärinpukeutumisen vaaroista, joista suurin lienee homoutuminen. Hieno nimimerkki!
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Muuten pidän viestistäsi, mutta siitä saa sellaisen kuvan että @scholl ei käy töissä. Käsittääkseni on kuitenkin ihan työssäkäyvää sorttia. Ei kai sillä nyt muuten olisi varaa kulkea noissa hepenissään ja hommailla niitä lisää, sekä valistaa muita väärinpukeutumisen vaaroista, joista suurin lienee homoutuminen. Hieno nimimerkki!

Eikö scholl ole työtön kolmannessa polvessa? Itä-Helsingin kaksiosta kertoilee tänne juttujaan, seinällä Iron Maidenin juliste ja on lukenut Päätaloa kahden niteen verran. Sossu maksaa, perkele.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Eikö scholl ole työtön kolmannessa polvessa? Itä-Helsingin kaksiosta kertoilee tänne juttujaan, seinällä Iron Maidenin juliste ja on lukenut Päätaloa kahden niteen verran. Sossu maksaa, perkele.
En minä tiedä, en oikeasti tiedä. Tai no tiedän mä että sillä on joku blogikin. Siis oikealla nimellään ja joskus siellä kävin katsomassa, oli sen verran hinttiä hommaa että en ole mennyt toiste. Mutta sen kuvan mitä olen herraolettaman touhuista saanut niin ei se nyt ihan sossun tuilla toimisi.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Itseasiassa tohon edelliseen on hyvä jatkaa, että viime päivinä olen ajatellut liittyä facebookiin, kun ois kiva olla utelias ja tietää, miten on elämä kohdellut vanhoja koulukuavereita. Kai ne sieltä löytäis. Tai antaa olla. Eikä. Ois kiva tietää. Meillä oli kumminkin hyvä luokka ja luokkahenki.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Olen järkyttynyt. Olen sitä mieltä, että urheilijan on itse tultava toimeen urheilemisellaan, eikä yhteiskunnan pidä tukea urheilijaa, jos hän ei muuten pärjää. Urheilija-apurahat on lopetettava.
 

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
Olen järkyttynyt. Olen sitä mieltä, että urheilijan on itse tultava toimeen urheilemisellaan, eikä yhteiskunnan pidä tukea urheilijaa, jos hän ei muuten pärjää. Urheilija-apurahat on lopetettava.

Urheilijoitten on itse tienattava rahansa Timanttiliigasta tai muista rahakisoista, mitä lajia nyt sitten urheileekaan. Myöskin työttömien pitää tehdä töitä että voivat olla taas työttömiä, eikä pummia sossulta rahaa.

Näin.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Urheilijoitten on itse tienattava rahansa Timanttiliigasta tai muista rahakisoista, mitä lajia nyt sitten urheileekaan. Myöskin työttömien pitää tehdä töitä että voivat olla taas työttömiä, eikä pummia sossulta rahaa.

Näin.

Olen hyvin järkyttynyt. Pitää valita laji, mistä saa rahaa, jos kerran urheilla tahtoo. Eikä se ole oikeaa työtä. Kuka tahansa voi urheilla. Ja urheilla voi omalla ajallaan.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Olen järkyttynyt. Olen sitä mieltä, että urheilijan on itse tultava toimeen urheilemisellaan, eikä yhteiskunnan pidä tukea urheilijaa, jos hän ei muuten pärjää. Urheilija-apurahat on lopetettava.
Urheilijoitten on itse tienattava rahansa Timanttiliigasta tai muista rahakisoista, mitä lajia nyt sitten urheileekaan. Myöskin työttömien pitää tehdä töitä että voivat olla taas työttömiä, eikä pummia sossulta rahaa.

Näin.

Vihdoinkin alkaa kuulua järjen ääntä. Kaikenlaiset tuet ja avustukset on lopetettava välittömästi ja jo maksetut tuet, apurahat ja avustukset laitettava perintään. Turha hyysääminen on lopetettava! Ei siitä ole seurannut mitään hyvää. Urheilumaana menty taaksepäin, työttömyys ja epätasa-arvo vain kasvanut yhteiskunnassamme. Porkkana ei tuottanut mitään hyvää, nyt on kepin aika! Huutomerkki vielä myös tähän!
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Vihdoinkin alkaa kuulua järjen ääntä. Kaikenlaiset tuet ja avustukset on lopetettava välittömästi ja jo maksetut tuet, apurahat ja avustukset laitettava perintään. Turha hyysääminen on lopetettava! Ei siitä ole seurannut mitään hyvää. Urheilumaana menty taaksepäin, työttömyys ja epätasa-arvo vain kasvanut yhteiskunnassamme. Porkkana ei tuottanut mitään hyvää, nyt on kepin aika! Huutomerkki vielä myös tähän!

Minulla ei ole mitään urheilua vastaan, se on hyvä harrastus ja jos siitä ammattinsa tekee niin hyvä sitten, mutta ei siihen yhteiskunnan pidä rahojaan tuhlata, kun on työttömyyttä, syrjäytymistä (tosin se ei ole minun vikani jos joku on alkoholisti, minä tahdon pulloni milloin ja missä tahansa) ja vanhuksillakin ikävää.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Minulla ei ole mitään urheilua vastaan, se on hyvä harrastus ja jos siitä ammattinsa tekee niin hyvä sitten, mutta ei siihen yhteiskunnan pidä rahojaan tuhlata, kun on työttömyyttä, syrjäytymistä (tosin se ei ole minun vikani jos joku on alkoholisti, minä tahdon pulloni milloin ja missä tahansa) ja vanhuksillakin ikävää.

Itseasiassa yhteiskunnan pitäisi enemmän laittaa rahaa urheilutiloihin, harrastusurheiluun/liikuntaan ja nuorisotyöhön. Motivoida ja kannustaa kansakuntaa vauvasta vaariin liikkumaan enemmän. Siitä olisi paitsi kansantaloudellista hyötyä, niin myös monen elämänlaatu paranisi ihan yksilötasolla.
 

kakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Itseasiassa yhteiskunnan pitäisi enemmän laittaa rahaa urheilutiloihin, harrastusurheiluun/liikuntaan ja nuorisotyöhön. Motivoida ja kannustaa kansakuntaa vauvasta vaariin liikkumaan enemmän. Siitä olisi paitsi kansantaloudellista hyötyä, niin myös monen elämänlaatu paranisi ihan yksilötasolla.
Näin. Jotenkin ihmetyttää etteikö tällaiseen olisi rahaa nykyisin (/tulevaisuudessa) jos sitä on iät ja ajat valtiolla ollut?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös