Leppoisaa lomaa!3 viikon loma alkoi hetki sitten. Nyt viime yön jenkkifutista ja ehkä hieman olutta. Ei pöllömpi fiilis juuri nyt.
Joo ja IFK:stakin lähti ykkösveskari Ruotsiin. Kovaa on peli.Kärppien päävalmentaja vaihtuu. Tuossa se sivun yläreunassa on, Jatkoajan uutinen. Tsekkaa jos et usko.
Kunpa vaihtuisikin.Kärppien päävalmentaja vaihtuu. Tuossa se sivun yläreunassa on, Jatkoajan uutinen. Tsekkaa jos et usko.
Life is hard an then you die.Kovaa on peli.
Life is hard an then you die.
Se ei tunnu kovinkaan reilulta. Toinen noista riittäisi.Life is hard an then you die.
Jatkoajan toimituksen kunniaksi on sanottava, että ilmeisiä klikkiotsikkoideoita "Kärppien päävalmentaja vaihtuu" ja "HIFK:n ykkösmaalivahti siirtyy Ruotsiin" ei käytetty.Joo ja IFK:stakin lähti ykkösveskari Ruotsiin. Kovaa on peli.
Tuskin olen koskaan kuullut kyseistä sanaa missään. Ekana tuosta tuli mieleen pillu.Minulle tuli mieleen sana ´hitusvinkula´.
Pitkään aikaan en ole kuullut sanaa käytettävän missään yhteydessä.
Mitä se sanoo sinulle vai sanooko mitään?
Peteliushan se tuota sanaa käytti jossain sketsiohjelmassaan. Näin välihuutona täältä Kymppitonnin kopista.Minulle tuli mieleen sana ´hitusvinkula´.
Pitkään aikaan en ole kuullut sanaa käytettävän missään yhteydessä.
Mitä se sanoo sinulle vai sanooko mitään?
Lumitöissä K ja A, välissä O ja L.Elämän A ja O. Välissä L ja K.
Saattaa muuten olla viimeisiä sanan julkisia esiintymisiä. Vanhoina aikoina sana (hitusvinkula) oli yleisemminkin käytetty eli ei sinänsä ole PPP:n keksintöä.Peteliushan se tuota sanaa käytti jossain sketsiohjelmassaan. Näin välihuutona täältä Kymppitonnin kopista.
Oonpas muuten hienoa ikäluokkaa.Kotimaisten kiekkotoimijoiden ikäluokka 1973 eli keille mittariin 50 vuotta kuluvan kalenterivuoden aikana.
Ville Peltonen. Jere Lehtinen. Sami Kapanen. Riikka Sallinen.
Kimmo Rintanen. Fredrik Norrena. Antti Laaksonen. Pasi Saarela. Janne Grönvall. Ilpo Kauhanen.
Kari Haakana. Jarno Kultanen. Kalle Sahlstedt. Jan Lundell. Marko Ojanen.
Jarkko Glad. Mikko Luovi. Kimmo Salminen. Mika Pietilä. Juha Hautamaa.
Joonas Jääskeläinen. Jukka Ollila. Mika Skyttä. Jarno Pikkarainen.