Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 334 386
  • 66 850

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Voitaisiin harkita edustuskieltoa palstalle muidenkin osalta kuin niiden jotka vain häiriköivät. Esimerkiksi @Turha Kaukalo reenaa kaikkea muuta varten kuin keskustelupalstalla edukkaasti esiintymistä varten, joten pitäisikö hänelle lätkäistä jokin penaltti?
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Voitaisiin harkita edustuskieltoa palstalle muidenkin osalta kuin niiden jotka vain häiriköivät. Esimerkiksi @Turha Kaukalo reenaa kaikkea muuta varten kuin keskustelupalstalla edukkaasti esiintymistä varten, joten pitäisikö hänelle lätkäistä jokin penaltti?

Ai mitä ja milleen. Vittu tässä oon asiallisesti taas keskustelemassa ja vaihtamassa ajatuksia niin palstaveljien kuin -siskojen kanssa. En edes vittuile juuri koskaan. Oon kuin Niko N. aikoinaan BB:ssä, "oon ollut kiltti tuotannolle", sanoi ja voitti koko paskan.

Tuus nyt itte selittään. Ai niin tuleeko jääkiekkoa jostain.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Mä muuten repäsen tänään ja lähden tohon naapuriin Vanajaveden rantaan kuunteleen ja katseleen Saimaata.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Ai mitä ja milleen. Vittu tässä oon asiallisesti taas keskustelemassa ja vaihtamassa ajatuksia niin palstaveljien kuin -siskojen kanssa. En edes vittuile juuri koskaan. Oon kuin Niko N. aikoinaan BB:ssä, "oon ollut kiltti tuotannolle", sanoi ja voitti koko paskan.

Tuus nyt itte selittään. Ai niin tuleeko jääkiekkoa jostain.

Mutta et ajattele yleisöä. Kirjoitat vain niille, jotka pääsevät osallistumaan. Mikset ajattele lapsia?
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Jätkät, täältä (siis liitteenä olevasta kuvasta selviää) mä oon kotosin! En todellakaan mistään Henrik Forsiuksen tieltä, vaan Vaakamestarinpolulta! Joo, Tapulin kundejahan mä vaan, mut niitä kilteimpiä. Turpaankin tuli, vaikka mitään en tehnyt. Mitähän Sasalle kuuluu? Karalahden pirikavereiden pikku broideihin tutustuin vasta pois muutettuani. Pari näistä kavereista viettää vieläkin jouluja ja muita jengiläisten kanssa ja siksi tyydyn siihen, et moikataan, ku tavataan. Rahaa jätkillä näkyy kyllä riittävän. Surullista. Mut hitto, oli kirkkist, purkkist ja persist. Saunan terassilla oltiin, ku poliisi jahtasi aikuislapsia moottoripyörän päällä ja ku mentiin kattomaan myöhemmin singon tekemää reikää, ni joku tosiäijä heitti meitä halolla. Ihan yhtälailla ku halveksin, niin myös ymmärrän Karalahden somaa Tapuli! -huutoa käsimerkkeineen.

Kyllä tällä osoitteella pitäisi lohtua lohjeta useammin, niin ei tarvisi julistaa ja samaan aikaan kaivata sitä ihmiselämän autuutta niin paljoa.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Pillu on muuten yliarvostettu värkki. Kyllä se laukeeminen tuntuu parhaalta kun saa ilman mitään ylimääräistä siinä ympärillä purskuttaa meneen. Silloin se vapaus tuntuu.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Jos mut pestattaisiin Suomen Kim Jong-Johniksi, niin varmistaisin että joka juutaksen selostajalle ennen lähetystä asennettaisiin jonninlaiset elektrootit kookoksiin. Sitten jos tämä pelsepuupin kätyri sanoo kerrankin joko "aihio" tai "tontti", niin generaattorista rävähtää välittömästi samalainen satsi sähäkkää sipuleille kuin aikanaan Ol' Sparkysta neemeriraiskaajan tai murhaveikon olemukseen. Vittu! Saatana!
 

veskula

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Die Nationalmannschaft
Täältähän ne HIFK:n jantterit löytyy. Mä kun luulin että stadilaiset ei tee mitään pakon edessä. Aina sitä viisastuu vanhetessaan...
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Jürgens teki maalin. Se on pelikaani. Ja Suomi voitti tänään jatkoajalla kun se eilen hävisi jatkoajalla. Onko Marjamäki ihan kartalla? Miten käy MM-kisojen? Olen ihan kysymysmerkkinä? Vai oliko tämä OT? Kysymysmerkkinä ollaan.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ai ne voitti lopulta? Katsoin tilanteen vähän ennen loppua ja Valko-Venäjä oli mennyt juuri johtoon. Selvisi myös tänään, että Pepe Jürgens on Casimirin äidin pikkuserkku. Googletin.

Yksi HIFK:n muualle menettämä junnu sekin. Casimir siis, en tiedä Pepestä.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Absolutely Fabulous tulee joltain paskakanavalta. En todellakaan muistanut, että tämä oli näin mahtava sarja. Jatkuvaa tykitystä ja huutonaurua.

Youtube -termein 5/5.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Jotkut sanoo, et ovat oppineet tykkäämään vasta aikuisiällä kaaliruuista. Mä oon tykänny niistä aina. Nyt on kaalilaatikko uunissa.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Jotkut sanoo, et ovat oppineet tykkäämään vasta aikuisiällä kaaliruuista. Mä oon tykänny niistä aina. Nyt on kaalilaatikko uunissa.

Haluatko kuulla salaisuuden. En ole koskaan voinut sietää kaalilaatikkoa, mutta Puolassa pääsiäisenä 2018 sitä ei tyrkytetty, laitettiin vain tarjolle niin kuin Suomessa mämmiä.

Ensialkuun vierastin sitä, kun se on pahaa kuitenkin. Minulla on aika vähän lapsuuden traumoja pakottamisesta, mutta olisiko kaalilaatikko yksi. Syö tai ota remmiä.

En tiedä enkä ehkä keitä kaalia kotiin, mutta hyväähän se oli.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Minulla on aika vähän lapsuuden traumoja pakottamisesta, mutta olisiko kaalilaatikko yksi. Syö tai ota remmiä
Mulla tämmönen on silli.
Hoitotäti pakotti maistamaan silliä ja oksensin sen ja kaiken muunkin välittömästi siihen lattialle. Ei pakottanut sen jälkeen. Siitäs sai, horo!

En muuten edelleenkään syö silliä, enkä suostu edes maistamaan, vaikka vois se hyvääkin olla. Mä pärjään ihan hyvin ilman sitä vitun silliä.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Mulla tämmönen on silli.
Hoitotäti pakotti maistamaan silliä ja oksensin sen ja kaiken muunkin välittömästi siihen lattialle. Ei pakottanut sen jälkeen. Siitäs sai, horo!

Vanha sanontahan kuuluu että pinaattikeiton syömisellä ja perseeseen panemisella on se yhteistä, että jos on pienenä pakotettu, niin ei tykkää aikusenakaan.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Vaikea oli löytää Kuikan Pasia. Lopulta lorottelin parin valvovan katseen alla. Silminnäkijöitä.
Runkkasko ne ja anto lantin kun lopetit? Eiku nii, et sää ookkaan vissiin näiltä nurkilta.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Maamme-laulun sanat oululaisessa ala-asteen oppikirjassa:




Pohjoinen




Pohjoinen
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Maamme-laulun sanat oululaisessa ala-asteen oppikirjassa:
Pohjoinen
Pohjoinen
Jossain Nuorgamissa ne varmaan ajattelee vaan että niggaz pleease
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Tänään sitten jonotin ensimmäistä kertaa kirjastoon. Niin siis todellakin kirjastoon. Satuin vaan paikalle pari minuuttia liian aikaisin kun en seurannut kelloa. Paikalla oli parikymmentä innokasta lukijaa. Jonotus ja sisään siirtyminen hoitui joustavasti. Eikä edes palautusautomaateilla syntynyt käsirysyä vaikka suurin osa suuntasi suoraan sinne. Täällä Päijät-Hämeessä päivitetään (taas) kirjasto-ohjelmaa joten kirjastopalvelut on jäissä melkein kuukauden 9.4. alkaen. Joten vielä ehdin vähän lainaamaan vaikka hylly on täynnä lainattuja kirjoja joita ei koskaan saa luettua.
 
Viimeksi muokattu:

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
9876 viestiä on jahka painan Lähetä vastaus -painiketta ellen sitten ole juuri asetettu pelikieltoon. "Rikehistoria vaikutti pelikiellon pituuteen."

@Iisoppi velipoika on ollut tietokonebisneksessä ja sanoi että tommoset kirjaston päivitykset tekee aamupäivässä. Näin ääliöitä huijataan, vrt. putkiremontit. Ihmekö, että kaveri ajaa avomersulla ja mulla ei oo ees fillaria.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös