Mainos

Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 605 018
  • 68 365

veskula

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Die Nationalmannschaft
Täältähän ne HIFK:n jantterit löytyy. Mä kun luulin että stadilaiset ei tee mitään pakon edessä. Aina sitä viisastuu vanhetessaan...

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Jürgens teki maalin. Se on pelikaani. Ja Suomi voitti tänään jatkoajalla kun se eilen hävisi jatkoajalla. Onko Marjamäki ihan kartalla? Miten käy MM-kisojen? Olen ihan kysymysmerkkinä? Vai oliko tämä OT? Kysymysmerkkinä ollaan.

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ai ne voitti lopulta? Katsoin tilanteen vähän ennen loppua ja Valko-Venäjä oli mennyt juuri johtoon. Selvisi myös tänään, että Pepe Jürgens on Casimirin äidin pikkuserkku. Googletin.

Yksi HIFK:n muualle menettämä junnu sekin. Casimir siis, en tiedä Pepestä.

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Absolutely Fabulous tulee joltain paskakanavalta. En todellakaan muistanut, että tämä oli näin mahtava sarja. Jatkuvaa tykitystä ja huutonaurua.

Youtube -termein 5/5.

Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Jotkut sanoo, et ovat oppineet tykkäämään vasta aikuisiällä kaaliruuista. Mä oon tykänny niistä aina. Nyt on kaalilaatikko uunissa.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Jotkut sanoo, et ovat oppineet tykkäämään vasta aikuisiällä kaaliruuista. Mä oon tykänny niistä aina. Nyt on kaalilaatikko uunissa.

Haluatko kuulla salaisuuden. En ole koskaan voinut sietää kaalilaatikkoa, mutta Puolassa pääsiäisenä 2018 sitä ei tyrkytetty, laitettiin vain tarjolle niin kuin Suomessa mämmiä.

Ensialkuun vierastin sitä, kun se on pahaa kuitenkin. Minulla on aika vähän lapsuuden traumoja pakottamisesta, mutta olisiko kaalilaatikko yksi. Syö tai ota remmiä.

En tiedä enkä ehkä keitä kaalia kotiin, mutta hyväähän se oli.

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Minulla on aika vähän lapsuuden traumoja pakottamisesta, mutta olisiko kaalilaatikko yksi. Syö tai ota remmiä
Mulla tämmönen on silli.
Hoitotäti pakotti maistamaan silliä ja oksensin sen ja kaiken muunkin välittömästi siihen lattialle. Ei pakottanut sen jälkeen. Siitäs sai, horo!

En muuten edelleenkään syö silliä, enkä suostu edes maistamaan, vaikka vois se hyvääkin olla. Mä pärjään ihan hyvin ilman sitä vitun silliä.

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Mulla tämmönen on silli.
Hoitotäti pakotti maistamaan silliä ja oksensin sen ja kaiken muunkin välittömästi siihen lattialle. Ei pakottanut sen jälkeen. Siitäs sai, horo!

Vanha sanontahan kuuluu että pinaattikeiton syömisellä ja perseeseen panemisella on se yhteistä, että jos on pienenä pakotettu, niin ei tykkää aikusenakaan.

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Vaikea oli löytää Kuikan Pasia. Lopulta lorottelin parin valvovan katseen alla. Silminnäkijöitä.
Runkkasko ne ja anto lantin kun lopetit? Eiku nii, et sää ookkaan vissiin näiltä nurkilta.

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Maamme-laulun sanat oululaisessa ala-asteen oppikirjassa:

Pohjoinen

Pohjoinen

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Maamme-laulun sanat oululaisessa ala-asteen oppikirjassa:
Pohjoinen
Pohjoinen
Jossain Nuorgamissa ne varmaan ajattelee vaan että niggaz pleease

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tänään sitten jonotin ensimmäistä kertaa kirjastoon. Niin siis todellakin kirjastoon. Satuin vaan paikalle pari minuuttia liian aikaisin kun en seurannut kelloa. Paikalla oli parikymmentä innokasta lukijaa. Jonotus ja sisään siirtyminen hoitui joustavasti. Eikä edes palautusautomaateilla syntynyt käsirysyä vaikka suurin osa suuntasi suoraan sinne. Täällä Päijät-Hämeessä päivitetään (taas) kirjasto-ohjelmaa joten kirjastopalvelut on jäissä melkein kuukauden 9.4. alkaen. Joten vielä ehdin vähän lainaamaan vaikka hylly on täynnä lainattuja kirjoja joita ei koskaan saa luettua.

Viimeksi muokattu:

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
9876 viestiä on jahka painan Lähetä vastaus -painiketta ellen sitten ole juuri asetettu pelikieltoon. "Rikehistoria vaikutti pelikiellon pituuteen."

@Iisoppi velipoika on ollut tietokonebisneksessä ja sanoi että tommoset kirjaston päivitykset tekee aamupäivässä. Näin ääliöitä huijataan, vrt. putkiremontit. Ihmekö, että kaveri ajaa avomersulla ja mulla ei oo ees fillaria.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
@Turha Kaukalo, tottakai meitä huijataan mutta olemme niiden armoilla. Kun ei voi lainata, ei uusia lainoja. Kaikki on poikki kun ne päivittää. Taitaa olla tuttua... huttua... jatkoajasta

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Oulun Kärpät on yksi saatanan vitun(ulkosynnytinoletetun) seura. 2004-2018, ihan kun eivät olisi jo tarpeeksi saaneet.

godspeed

Jäsen
Tässä sitä miettii mihin ihminen tyytyy, eikä se tyydy mihinkään. Kyse ei ole äosta, sillä fiksukaan ei tajua jättää sikseen. Aina pitää saada lisää.

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kun kerran saa, niin siitä ei saa tarpeekseen. Ei moni pilluakaan saanut jaksa yhteen kertaan jättää.

Ei toki ei. Mutta voiko lähes jatkuvaan pildeskittan soittoon kyllästyä? Kun saa jatkuvasti samaa? Nimet vaihtuu, tuote pysyy ja välillä vedetään vaihtelun vuoksi hanskaan.

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kun ovat kerta vauhtiin päässeet, niin eivät ole hiljentäneet. Noiden 14 vuoden aikana Ouluun on matkannut kuusi kultaa, yksi hopea ja kaksi pronssia. Yhteensä siis yhdeksän mitalia. Poikkeusvuosia ovat olleet vuodet 2010-2013 sekä 2017. Sanoisinko, että varsin jäätävää menestymistä. Lisäksi tätä 14 vuoden rupeamaa ennen Ouluun matkasi hopeaa keväällä 2003.

On muuten ensimmäinen viestini tähän ketjuun. Sillai kai.

Tarpeetonta domia näädiltä, mutta uskon silti vielä punaisiin.

Ja onnea ketjuneitsyyden menetyksestä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy