Jotkut sanoo, et ovat oppineet tykkäämään vasta aikuisiällä kaaliruuista. Mä oon tykänny niistä aina. Nyt on kaalilaatikko uunissa.
Mulla tämmönen on silli.Minulla on aika vähän lapsuuden traumoja pakottamisesta, mutta olisiko kaalilaatikko yksi. Syö tai ota remmiä
Mulla tämmönen on silli.
Hoitotäti pakotti maistamaan silliä ja oksensin sen ja kaiken muunkin välittömästi siihen lattialle. Ei pakottanut sen jälkeen. Siitäs sai, horo!
Runkkasko ne ja anto lantin kun lopetit? Eiku nii, et sää ookkaan vissiin näiltä nurkilta.Vaikea oli löytää Kuikan Pasia. Lopulta lorottelin parin valvovan katseen alla. Silminnäkijöitä.
Jossain Nuorgamissa ne varmaan ajattelee vaan että niggaz pleeaseMaamme-laulun sanat oululaisessa ala-asteen oppikirjassa:
Pohjoinen
Pohjoinen
En olisi kovin kateellinen, sillä on se avomersukin aika perseestä lokakuusta maaliskuuhun.Näin ääliöitä huijataan, vrt. putkiremontit. Ihmekö, että kaveri ajaa avomersulla ja mulla ei oo ees fillaria.
En olisi kovin kateellinen, sillä on se avomersukin aika perseestä lokakuusta maaliskuuhun.
Oulun Kärpät on yksi saatanan vitun(ulkosynnytinoletetun) seura. 2004-2018, ihan kun eivät olisi jo tarpeeksi saaneet.
Kun kerran saa, niin siitä ei saa tarpeekseen. Ei moni pilluakaan saanut jaksa yhteen kertaan jättää.
Ei toki ei. Mutta voiko lähes jatkuvaan pildeskittan soittoon kyllästyä? Kun saa jatkuvasti samaa? Nimet vaihtuu, tuote pysyy ja välillä vedetään vaihtelun vuoksi hanskaan.
Kun ovat kerta vauhtiin päässeet, niin eivät ole hiljentäneet. Noiden 14 vuoden aikana Ouluun on matkannut kuusi kultaa, yksi hopea ja kaksi pronssia. Yhteensä siis yhdeksän mitalia. Poikkeusvuosia ovat olleet vuodet 2010-2013 sekä 2017. Sanoisinko, että varsin jäätävää menestymistä. Lisäksi tätä 14 vuoden rupeamaa ennen Ouluun matkasi hopeaa keväällä 2003.
On muuten ensimmäinen viestini tähän ketjuun. Sillai kai.