Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 350 097
  • 66 872

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Tohon tyyliin se menee. Mainitsen myös, että käyn mielenosoituksissa, olen vegaani ja tahtoisin olla nainen. Metoon otan puheeksi ensimmäisellä kahvitunnilla, että miten se tässä yrityksessä. Sen jälkeen on rauhassa saanut olla.
Kuulostaa todella painajaismaiselta tällaiselle alfaurokselle mutta teitäkin tarvitaan siellä savannilla.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Marsiin ette valitettavasti pääse, kun patriarkaatti sen estää. Onnee vaan tulevalle elämälle telluksella. Me mennään Muskin johdolla Marsiin. Siellä on paremmat bileet pystyssä, kunhan vähän ympäristö saadaan siistimmäksi.

Huomaa, että ette ymmärrä interseksuaalisesta feminismistä mitään, vaan olkiukkoilette ja provoilette. Hävettääkö? Fesen "Tapetaan miehet"-salaryhmässä just oli puhetta, että naurattaa aina, kun joku väittää että tässä jotenkin miehiä jahdattais.
 

sinikettu

Jäsen
Huomaa, että ette ymmärrä interseksuaalisesta feminismistä mitään, vaan olkiukkoilette ja provoilette. Hävettääkö? Fesen "Tapetaan miehet"-salaryhmässä just oli puhetta, että naurattaa aina, kun joku väittää että tässä jotenkin miehiä jahdattais.
Oon oikeasti trans-species ihminen, kuten nimimerkistäni voi mahdollisesti huomata. Identifioidun ihmisen sijaan siniketuksi. Interseksuaaliset feministit ovat amatöörejä. Maapallo kuuluu eläimille, ei ihmisille, sillä ihminen on eläintä alhaisempi olento. Kaikki ihmiset ovat samanlaista saastaa. Turkiseläimet ovat parhaita, erityisesti pandat, paitsi Ähtärin pandat.

Miltähän pandanliha muuten maistuisi?
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Olen nyt toista viikkoa poissa FB:stä, ja voi vittu kun tuntuu hyvältä! Osaisinpa olla siitä helvetin välineestä erossa loppuelämäni. Jumalauta siellä alkaa kiristää vannetta, kun päivästä toiseen toitotetaan TOTUUKSIA.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kävin tänään kuuntelemassa Lahden pääkirjastossa Kirsti Mannista aka Enni Mustonen. Hän kertoili auliisti ja omasta tahdostaan juonipaljastuksia (spoiler) uusimmasta kirjastaan (joka ei ole siis vielä ilmestynyt). Siis oikeasti hän kertoi faneilleen mitä seuraavassa kirjassa tapahtuu... Aika outoa toimintaa (minun mielestä).

Ja juttua kyllä piisasi lapsuudesta, koulusta, avioliitosta, akateemisesta urasta ja viihdekirjoittamisesta. Kirsti Manninen kyllä osaa puhua itsestään ja monista muista kirjallisuuteen liittyvistä ihmisistä. Hän on kyllä juttukone ja hyvä puhumaan. Ja kyllä olen lukenut paljon hänen viihdekirjallista alteregoa Enni Mustosta. Että kiva oli kuunnella livenä ihmistä jonka tuotantoa on lukenut.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Kävin tänään kuuntelemassa Lahden pääkirjastossa Kirsti Mannista aka Enni Mustonen. Hän kertoili auliisti ja omasta tahdostaan juonipaljastuksia (spoiler) uusimmasta kirjastaan (joka ei ole siis vielä ilmestynyt). Siis oikeasti hän kertoi faneilleen mitä seuraavassa kirjassa tapahtuu... Aika outoa toimintaa.

Ja juttua kyllä piisasi lapsuudesta, koulusta, avioliitosta, akateemisesta urasta ja viihdekirjoittamisesta. Kirsti Manninen kyllä osaa puhua itsestään ja monista muista kirjallisuuteen liittyvistä ihmisistä. Hän on kyllä juttukone ja hyvä puhumaan. Ja kyllä olen lukenut paljon hänen viihdekirjallista alteregoa Enni Mustosta.

Mainitsiko hän yhtä auliisti tekemistään törkeistä veropetoksista ja kirjanpitorikoksista, joista hänet juuri viime vuonna tuomittiin (linkki Iltalehteen)? Manninen maksoi itselleen omasta firmastaan katteettomia matkakorvauksia yli 83 000 euron edestä.

Olen minäkin hänen teoksiaan lukenut, nimittäin Jouko Raivion kanssa yhdessä kirjoitettuja historiallisia dekkareita. Esimerkiksi Stenvallin tapaus (1995) oli hyvä, siinä oli itse Aleksis Stenvall eli Aleksis Kivi. Dekkarit siis sijoittuvat 1800-luvun Suomeen.

Sujuvasanaisen ja ahkeran kirjoittajan ei luulisi tarvitsevan turvautua törkeisiin petoksiin, varsinkin kun hänen kirjansa ovat olleet todella suosittuja ja myyneet hyvin.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Mainitsiko hän yhtä auliisti tekemistään törkeistä veropetoksista ja kirjanpitorikoksista, joista hänet juuri viime vuonna tuomittiin (linkki Iltalehteen)? Manninen maksoi itselleen omasta firmastaan katteettomia matkakorvauksia yli 83 000 euron edestä.
Ei kai ns. fanitapaamisessa puhuta pahoista asioista. Ei niitä kukaan ottanut esiin enkä minä tiedä tuollaisesta kun en ole kiinnostunut. Satunnaisesti olen lukenut tuotantoa. Semiviihdyttävää romanttista hömppää, viimeiset kirjat on ollut vähän jotenkin keveitä ja epäuskottavia.

Olen minäkin hänen teoksiaan lukenut, nimittäin Jouko Raivion kanssa yhdessä kirjoitettuja historiallisia dekkareita. Esimerkiksi Stenvallin tapaus (1995) oli hyvä, siinä oli itse Aleksis Stenvall eli Aleksis Kivi. Dekkarit siis sijoittuvat 1800-luvun Suomeen.
Noista puhuttiin illassa. Itse en ole lukenut. Ehkä tutustun vielä. Mielenkiinto heräsi.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Muutamaan otteeseen olympialaisten aikana kun tv on taustahälynä auki, ihmetellyt että minkä takia ihan kotomaiselta kanavalta tulee selostus ulkomaankielellä. Ja aina jonkun lautapelleilyn aikana. Onko muilla samaa vikaa esiintyny? Voi nyt kavioratsun emätin sentään minkä kuulosta. Mut mä tästä otan frontsaidini kohti huussii ja heitän äässini kapakorkkivituntonnilla pöntölle ja petsaan oolin että shaidula ländää smuutisti.
 

sinikettu

Jäsen
Aattelin tänään ostaa kuralonkeroa lidlistä, koska perjantai.

Juon tällä hetkellä vihreetä teetä, koska epigallokatekiini-3-gallaatti, kofeiini ja L-teaniini.

Salille meinasin lähtä, mutta en jaksakaan, koska hauis on jo tarpeeksi iso naisten mielestä. Samaa en voi valitettavasti sanoa siitä eräästä toisesta pitkulaisesta juonteesta, joka kasvaa hauiksen tapaan pumpattaessa.

Sain muuten hommattua uuden naisystävän tässä viikko-pari sitten. Riippumatta edellisistä seikoista. Olen onnellinen miesoletettu. Kaikkine vikoineni ja puutteineni.
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Tämä nyt vois mennä vitutusketjuunki, mutta menkööt nyt tänne. Eli tänään ajattelin pyytää lähisukulaista leikkaamaan mun hiukset ja hän suostui. Sovittiin siinä että otetaan muutama milli pois jokapuolelta. Laitettiin siinä sitte leikkuukone valmiiksi ja eikun leikkaamaan...

No ei siinä kone käyntiin ja päälakea kohti ja sitten se kuulu parturin suusta: "Oho, ei helvetti, nyt taitaa lähteä enemmän ku muutama milli..."
Lopputuloksena lähes kaljuksi ajettu pää.

Noh,eipähän tarvi leikkauttaa vähään aikaan, jos pitää hyviä puolia miettiä.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Tämä nyt vois mennä vitutusketjuunki, mutta menkööt nyt tänne. Eli tänään ajattelin pyytää lähisukulaista leikkaamaan mun hiukset ja hän suostui. Sovittiin siinä että otetaan muutama milli pois jokapuolelta. Laitettiin siinä sitte leikkuukone valmiiksi ja eikun leikkaamaan...

No ei siinä kone käyntiin ja päälakea kohti ja sitten se kuulu parturin suusta: "Oho, ei helvetti, nyt taitaa lähteä enemmän ku muutama milli..."
Lopputuloksena lähes kaljuksi ajettu pää.

Noh,eipähän tarvi leikkauttaa vähään aikaan, jos pitää hyviä puolia miettiä.

Sellaisesta parturoinnista en ole kuullutkaan, että muutamia senttejä pidempiä hiuksia alettaisiin leikata koneella, ellei tarkoitus ole kalju/siili tms.
 

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Saksan lätkä saa varmaan näistä kisoista jonkunverran lisää harrastajia ja laji muutenkin huomiota. Lisää kovia maita lätkään=suomen tilanne tukaloituu.
 

euron kolikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Vittu toi curling on kyllä ihan saatanan juntti laji. Kuka helvetin idiootti on keksinyt nuo puutarjaharjatyypit tuonne? Toi laji vois olla ihan mielenkiintoinen ilman noita harjaajia.
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tämä nyt vois mennä vitutusketjuunki, mutta menkööt nyt tänne. Eli tänään ajattelin pyytää lähisukulaista leikkaamaan mun hiukset ja hän suostui. Sovittiin siinä että otetaan muutama milli pois jokapuolelta. Laitettiin siinä sitte leikkuukone valmiiksi ja eikun leikkaamaan...

No ei siinä kone käyntiin ja päälakea kohti ja sitten se kuulu parturin suusta: "Oho, ei helvetti, nyt taitaa lähteä enemmän ku muutama milli..."
Lopputuloksena lähes kaljuksi ajettu pää.

Noh,eipähän tarvi leikkauttaa vähään aikaan, jos pitää hyviä puolia miettiä.

Vähän samankaltaisia kokemuksia n. 20 veen takaa. Sain ajan tutulta parturilta hyvin nopealla varoitusajalla. Ko. parturi sitten sutaisi krapuloissaan vähän huonoa jälkeä, mutta lupasi hoitaa asian kuntoon mahdollisimman pian, kunhan tokenee. Asia ratkesi omin avuin. Tultiin seuraavana yönä silloisen tuoreehkon tyttöystäväni (nykyisen vaimoni) kanssa kohtuu simassa Ruisrockista kotiin ja yöllä sikisi kuningasidea parturoida muutenkin lyhyestä kuontalosta kaikki pois. Tuon jälkeen en ole partureiden palveluita kaivannut, itse olen kaljuni sheivannut tosiaaan pian jo 20 vuotta. Käännä siis Skruf tämä voitoksi ja ota asia ilon kautta.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Koskahan sitä liukastuu ensimmäisen kerran niin kuin vanhukset. Tasapaino heikkenee ja nivelet ruostuu. Eiks läskit voi liukastua jo nuorempana. No kännissä nyt tietty saattaa, ainakin mustelmista päätellen, mutta ei niitä silleen muista.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Tom Berengerin näyttelijäsuoritus elokuvassa Platoon - nuoret sotilaat vetää edelleen kylmät väreet. Tuli katsottua tuo Oliver Stonen vuonna 86 ohjaama leffa pitkästä aikaa ja kyllä se vaan toimii edelleen. Pysäyttävä pätkä. Charlie Sheen ja Willem Dafoe siihen kylkeen. Yksi kovimmista sotaleffoista.

Berenger ja Dafoe taisi saada sivuosan oscar-ehdokkudet per lärvi. Charlie Sheenin paras elokuva myös mielestäni.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Koskahan sitä liukastuu ensimmäisen kerran niin kuin vanhukset. Tasapaino heikkenee ja nivelet ruostuu. Eiks läskit voi liukastua jo nuorempana. No kännissä nyt tietty saattaa, ainakin mustelmista päätellen, mutta ei niitä silleen muista.
Kun pitää hualta että on aina pikku laitamyätäsessä, niin jos sattuukin kaatuun niin tulee alas elastisesti kuin kissanpentu eikä kalja ees läiky.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Kun pitää hualta että on aina pikku laitamyätäsessä, niin jos sattuukin kaatuun niin tulee alas elastisesti kuin kissanpentu eikä kalja ees läiky.

Eikö niillä kissoilla ole yhdeksän elämää? Pari sinne tänne haittaa mitään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös