kalkkifredi
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Hunter on dorka. Jopa Bret vetää vertansa ja sekin on ihan dorka.
Ettei nyt vaan joku yrittäisi tehdä palstaitsemurhaa. Ketään en nimeä.
Ettei nyt vaan joku yrittäisi tehdä palstaitsemurhaa. Ketään en nimeä.
Ei kai nyt ihan kaikki sentään!Kaikki muut koisii.
Grilleillä vois olla meininkiä tähän aikaan.Ei kai nyt ihan kaikki sentään!
Katsoa maailman parasta jääkiekkoa! Ja ehkä ottaa pari ölppöstä siinä samalla. Ja käydä saunassa. Ja onhan näitä.Mitä helvettiä sitä näin yöllä voi tehdä, kun yöunet on nukuttu jo?
Kaikki muut koisii.
HPK:n peli päättyi jo useampi tunti sitten.Katsoa maailman parasta jääkiekkoa!
Omaa saunaa ei ole, mutta meillä ois kyllä tässä taloyhtiön pihassa pihasauna. Vois naapurit ihmetellä, jos laittaisin sinne savun nyt.Ja käydä saunassa
Kyse ei ollut maailman parhaasta pelaajasta (PaajasOtto) vaan jääkiekosta, Ottoa näkee sitten päivisin.HPK:n peli päättyi jo useampi tunti sitten.
Juuri kun tässä taannoin keskusteltiin unettomuudesta, niin onhan tuo varmaan osittainen syy sille. Yöllä kun on muutakin tekemistä nukkumisen lisäksi.Olen välillä miettinyt tuota Viaplayn hankkimista, jotta näkis NHL:ää, mutta kun se ei hirveesti kiinnosta ja se tietäisi lisää rahanmenoa ja valvomista, niin oon toistaiseksi jättänyt väliin.
Yömakkarahan on taas auki aamuviiteen asti niin siellä voisi tosiaan olla meininkiä. Kävin itse viime yönä. Harmi, että itse omistaja piti vapaapäivää.Grilleillä vois olla meininkiä tähän aikaan.
Juu, lähellähän tuo olisi mutten taida jaksaa varsinkin, kun jääkaapissa on eilen tekemiäni lämpimiä voileipiä. Tai mitä lämpimiä ne nyt enää on. Hotsi kahdella on kyllä parhaita grilliruokia mitä on. Ei taida täällä olla öisin muita grillejä auki kuin Yömakkara ja Marin Grilli, kun nyt Mättökin pisti talven ajaksi luukut öisin kiinni.Yömakkarahan on taas auki aamuviiteen asti niin siellä voisi tosiaan olla meininkiä.
Lähellä? Mistäköhän olen saanut sen käsityksen, että asuisit väärällä puolella kylää eli jossain akselilla Hätilä-Papinniitty-Idänpää, mut et kai sitten. Joo, eipä täällä kai oikein muita öiseen auki olevia ole, paitsi Rähinä viikonloppuisin. Mättö on ollut paikalliseen skeneen todella piristävä poikkeus. Annokset kohtuuhintaisia ja aivan järkyttävän isoja. Viimeksi omassa tilauksessa oli varmaan 1,5 kiloa ruokaa eikä tosiaan pelkkää perunaa.Juu, lähellähän tuo olisi mutten taida jaksaa varsinkin, kun jääkaapissa on eilen tekemiäni lämpimiä voileipiä. Tai mitä lämpimiä ne nyt enää on. Hotsi kahdella on kyllä parhaita grilliruokia mitä on. Ei taida täällä olla öisin muita grillejä auki kuin Yömakkara ja Marin Grilli, kun nyt Mättökin pisti talven ajaksi luukut öisin kiinni.
Asuin kyllä aiemmin Hätilässä, mutta nyt jo jonkin aikaa majaillut tässä Myllymäessä.Lähellä? Mistäköhän olen saanut sen käsityksen, että asuisit väärällä puolella kylää eli jossain akselilla Hätilä-Papinniitty-Idänpää, mut et kai sitten.
Kappas, nyt osuu jo aikasen lähelle. Mikäs täällä asuessa, eniten vituttaa jalkaisin kulkevana nimenomaisesti tuo mäki. Sekin vain kotimatkoilla.Asuin kyllä aiemmin Hätilässä, mutta nyt jo jonkin aikaa majaillut tässä Myllymäessä.
Avaa kuvaton.com ja selaa kunnes kuvat loppuvat. Sen jälkeen voit lukea kaikki ircquotesit läpi ja vaikka runkkailla.Mitä helvettiä sitä näin yöllä voi tehdä, kun yöunet on nukuttu jo?
Kaikki muut koisii.
Toi kuvaton.com oli aivan perseestä. Jaksoin muutaman kuvan selata. ircquotseista en tajua mitä ne on? Runkkaaminen vois olla ihan ok.Avaa kuvaton.com ja selaa kunnes kuvat loppuvat. Sen jälkeen voit lukea kaikki ircquotesit läpi ja vaikka runkkailla
Olet yöllä kolme tuntia miettinyt, mitä tekisit, ja nyt päädyit siihen että runkkaat?Runkkaaminen vois olla ihan ok.
Kirjallinen koe sekä homoilunäyte VHS-kasetille nauhoitettuna, jotta saa luvan homoilla. Maahanmuuttajistahan moni kai saa jäädä Suomeen jos kertoo olevansa homo ja kotimaassa lähtisi homoilun takia henki. Vaikea homoilla ilman henkeä. Siispä Maahanmuuttoviraston nyt ainakin pitäisi saada näyte turvapaikanhakijan homoilusta jos henkilö väittää olevansa homo. Mittarit vaan penikseen, ja sitten näytetään homomateriaalia.On se byrokraattista! Riittääkö kaavakkeen täyttäminen, vai tarvitaanko sen lisäksi joku koe? Kirjallinen? Inssi? Käytännön tunnit? Työharjoittelu?