Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 399 169
  • 67 065

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Sipilä tuhlasi veronmaksajien rahoja satoja miljoonia Sote-uudistukseen. Saatu hyöty pyöreä 0. Eikö olisi oikeudenmukaista, että nämä minun ja sinun selkänahasta revityt rahat tulisivat Sipilän maksaa takaisin. Minusta olisi. Ulosottoon vaan koko ukko.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, Steve Clarkes tartan army
Sipilä tuhlasi veronmaksajien rahoja satoja miljoonia Sote-uudistukseen. Saatu hyöty pyöreä 0. Eikö olisi oikeudenmukaista, että nämä minun ja sinun selkänahasta revityt rahat tulisivat Sipilän maksaa takaisin. Minusta olisi. Ulosottoon vaan koko ukko.

Tää kuulostaa suoraan joltain persujen kunnallisvaltuutetulta.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Ootteko te jo päättäneet ketä äänestätte? Mä oon. Sitä yhtä sekakäyttäjää tosta lähikapakasta.

Ööö en mä muista. Jotain natsijuttuja.

Viimeksi äänestin säälistä yhtä vassaria kun olin kännissä lähetellyt perseennuolentaehdotuksia. Vähän niin kuin hyvityksenä. Mä olen rehti mies.
En tiedä miksi mutta pudotti aika totaalisesti nämä pari viestiä. Joo ehkä on aika mennä nukkumaan.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Viikonloppu mennyt taas tosi nopeasti. Justiinhan sitä perjantaina pääsi töistä aloittelemaan viikonloppuvapaatansa ja nyt kohta pitää mennä nukkumaan että jaksaa herätä huomenna töihin.

Viikonloppu varmaan mennyt senkin takia nopeasti että on ollut mielenkiintoista tekemistä ja aika on kulunut rattoisasti. Suurimman osan viikonlopusta olen katsellut tosiaan urheilua. Urakointi urheilun parissa alkoi perjantaina ja lauantai sekä sunnuntaikin kulunut kivasti urheilun parissa. Tänään kyllä lenkkeilin itsekin etten ollut koko viikonloppua vain penkkiurheilija.

Näyttää aika hyvin painottuvan urheilu viikonloppuihin. Arjet vähän tyhjempiä urheilun osalta mutta sitten viikonloppuna tulee urheilua vähintään riittävästi, tuutin täydeltä. Ja oikeastaan koko päivän ajan. Mutta tämähän sopii vallan hyvin, viikonloput kuitenkin minulla vapaina ja silloin jaksaa/ehtii urheilua seurata.

Viime viikko loppui töissä välipalaveriin. Käytiin pomojen kanssa hiukan kuulumisiani läpi ja sitä miten työkokeilu on sujunut etenkin minun mielestäni. Kyllä sain jonkin verran nyt sitä palautettakin.

Palaveri oli varsin positiivishenkinen. Minunkin kommenttini oli lähinnä positiivisia. Mitä nyt noista patojen pesusta oli suoraan myös mainittava. Kaikki muu sujunut hyvin paitsi nuo patojen pesut... Siinäkin asiassa pomot olivat varsin ymmärtäväisiä.

Muuten varmaan sanomani palaverissa oli että töissä on kiva käydä. Työt on mielenkiintoisia, ei liian haastavia ja henkilökunta on erittäin ystävällistä. Ja töissä perehdytetään sekä neuvotaan hyvin. Tarkoituksenani ei ollut nuoleskella mutta kun asiat työkokeilussa on oikeasti sujuneet hyvin. Kivahan tällaisia kommentteja on kertoa.

Sitä nyt sanoin kun oli tilaisuus että palautetta olisi voinut tulla enemmänkin matkan varrella niin ei tarvitsi niin paljoa mielessään asioilla spekuloida. Nostin esille myös ujouteni mutta siihenkin pomot olivat varsin ymmärtäväisiä. En kuulemma toisaalta ole niin ujo kun olen kuitenkin uskaltanut heti lähteä töihin näin akkavaltaiseen paikkaan. Olen vain vähäpuheinen.

Pomojen viesti minulle oli että hommat on sujunut ihan hyvin, he tykkäävät myös minusta ja jatka samaan malliin. Tämä oli nyt sitten sitä suoraa palautetta, ei tarvitse tosiaan spekuloida nyt tarkoittiko se sitä ja tätä.

Aika paljon kirjoitukseni nyt pyörivät tiettyjen asioiden ympärillä mutta sellaistahan minun elämö oikeastikin on. Arki pyörii töiden ympärillä ja viikonloppu taas urheilun.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
On kyllä hieman viileä pussikaljasää. No viides vielä ja himaan tai käsi Raamatulla en lupaa. Katsokaa taas, uskovainen mies.

Pakettiautollisesta alkoholitonta siideriä ei riitä yhtä monelle kuin viidestä leivästä ja kahdesta kalasta. Tietty se joku jengikin jakaa sämpylää (ei nimimerkki, tai käsi Raamatulla en lupaa).
 

Kynämestari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Red Wings
Ai että, päivän luku-urakka takana! Vielä jäi viimeistä kirjaa 50 sivua huomiselle ja sitten kertaan tärkeimmät pikaisesti kaikista. Nyt pelaamaan Änärin GM-modea Ottawa Senatorsilla ja siemailemaan Garagen Hard Lemonadea.
 

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
Ikäkysely-ketjusta tuli mieleen, että jos olet elänyt vaikkapa 28 vuotta ja 11 kuukautta niin silloin olet 28-vuotias. Usein kuulee ikätiedustelussa vastaukseksi muotoa "Täytän ensi kuun lopulla 32". Vauvoilla ja lapsilla nämä kuukausikyselyt.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Nyt on jotenkin vaikeaa saada putkea poikki. En tiedä mikä on.

Ei aamulla voi eikä kannata lopettaa. Tasoittelet rauhassa ja sitten aikaisin nukkumaan ja huomenna aamulla päätät vain, että nyt ei tänään yhtään. Ja juot kaiken pois tänään. Jos aamuksi jää tilkkakin, niin siitäkin tulee äkkiä se seuraava tasoittelupäivä. Eikä sekään tietenkään suoraan väärin ole.

Ensi viikon torstaina lähden retkelle ja olisi kiva, jos ei olisi taas vetänyt päiväkausia ennen sitä odotellessa. Katsotaan miten käy, malttaisiko sitä keskiviikkoon asti olla, tuskin.

Selvin päin oleminen ei talvella ole kovinkaan vaikeaa, mutta se lopettaminen usein on varsinkin, jos ei ole mitään järkevää tekemistä. Tällä viikolla on kuin onkin muutama oikea työtehtävä toisin kuin yleensä, niin ei ole pakollista tarvetta aloittaa lomaa vielä.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ja juot kaiken pois tänään.

Tämä muuten pitää paikkansa mun kohdalla. Jos on edes tilkka jotain jäljellä, niin kun sen juo, onkin jo saatava lisää. Surullista ja totta.Ennen sun viestiäsi olin jo päättänyt, että tänään kaikki pois ja huomenna poikki. Helppoa se ei tule olemaan, mutta näin se nyt menee.

Olin tossa välillä koirien kanssa peltosuoralla ja huomasin, että aika kiva ilma. On taas kuivaa ja kiva pieni pakkanen. Eikä ole liukasta.
 

Ralph

Jäsen
En juurikaan syö enää suklaata, mutta oli pakko ostaa kaupasta Liiga-suklaamuna. Joskus pari vuotta sitten tuollaisia pari ostin ja molemmista tuli joku perkeleen tuomarihahmo. Josko nyt tulisi edes joku SaiPa.
 

Ralph

Jäsen
Jukrat! Sain kuuden logon muistipelin. KooKoo, Kärpät, Lukko, Pelicans, SaiPa ja Jääkiekkoliitto, joten tuli se SaiPa. Näemmä näistä ei enää saa niitä figuureja, kuten joskus aiemmin. Nyt tarjolla olisi voinut olla myös tarroja.

Logoja on 16 ja niitä tulee kuusi kerralla. Jos yhdessä setissä on HIFK, HPK, Ilves, Jukurit, JYP ja KalPa, niin mitkä viimeisessä? Sport, Tappara, TPS ja Ässät, mutta mitä muuta vai vajaa muihin verrattuna? Ei sillä, onhan tuossa TPS:n ja Ässien seurana pari vajaamielisten joukkuettakin.

Ehkä pitää alkaa osteleen näitä kauhea kasa, jotta asian saan selvitettyä. Viime vuonna äitini oli ostanut mulle NHL-sulkaamunan, kun kävin kylässä. Sain Wild-avaimenperän.
 

Uncle Leo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat altavastaajille
Ehkä pitää alkaa osteleen näitä kauhea kasa, jotta asian saan selvitettyä. Viime vuonna äitini oli ostanut mulle NHL-sulkaamunan, kun kävin kylässä. Sain Wild-avaimenperän.

Tästä tuli mieleen 90-luvun alun SM-Liiga -riisisuklaat, joissa oli mukana aina tarra jostain liigapelaajasta. Olisiko olleet kaudet 91-92 ja 92-93. Toisella kaudella sininen kääre, toisella punainen. Ja näille oli tottakai omat keräilyvihkot/kirjat. Nyt tajusin että itselläni oli ainakin toinen noista melkein täyteen kerättynä, joten kuinka helvetisti sitä on tullut syötyä riisisuklaata noina vuosina??!

Harmillisesti nuo kirjat ovat johonkin kadonneet, samoin kuin mm-kisojen tarrakirjat suunnilleen samoilta vuosilta. Taisi Kanada Cupista olla myös oma kirjansa, se taisi olla mulla täynnä.

Riisisuklaan kunniaksi: Maailman kahdeksan ihmettä - Kymppitonni (Linkki Kymppitonniin)
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Tästä tuli mieleen 90-luvun alun SM-Liiga -riisisuklaat, joissa oli mukana aina tarra jostain liigapelaajasta. Olisiko olleet kaudet 91-92 ja 92-93. Toisella kaudella sininen kääre, toisella punainen. Ja näille oli tottakai omat keräilyvihkot/kirjat. Nyt tajusin että itselläni oli ainakin toinen noista melkein täyteen kerättynä, joten kuinka helvetisti sitä on tullut syötyä riisisuklaata noina vuosina??!
Jari Haapamäki, HPK. Perkele, sitä ei ollu kellään! Tais puuttua ainoona iteltä koko setistä ennen kun sain (vissiin pöllittyä) jostain.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tästä tuli mieleen 90-luvun alun SM-Liiga -riisisuklaat, joissa oli mukana aina tarra jostain liigapelaajasta. Olisiko olleet kaudet 91-92 ja 92-93. Toisella kaudella sininen kääre, toisella punainen. Ja näille oli tottakai omat keräilyvihkot/kirjat. Nyt tajusin että itselläni oli ainakin toinen noista melkein täyteen kerättynä, joten kuinka helvetisti sitä on tullut syötyä riisisuklaata noina vuosina??!
Mulla on muistaakseni 92-93 - eli se missä on Jarkko Varvio kannessa - täydellisenä. Muistaakseni kuitenkin siinä pystyi huijaamaan, eli niitä tarroja sai tilattua suoraa Jyväs-Hyvältä. Olisiko ollut niin että vähän ennen kuin seuraavan kauden tarrat ilmestyivät tms? Jos oikein pinnistän niin olisiko syynä ollut joku lakitekninen seikka, eli oheistuotemyynti oli liian houkuttelevaa tai liian suuressa roolissa viranomaisen mielestä, kun lapsoset ostivat vimmaisesti riisisuklaata sen puuttuvan Jari Haapamäen toivossa.
Muistaakseni 93-94 kirjassa ne naamat ja tekstit oli himmeänä jo valmiina ilman tarraakin, se oli omituista. 92-93 ei vielä ollut.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Ja taas on yks maanantaityöpäivä selätetty. Luulis, että nämä loppuis joskus, mutta aina siintää horisontissa uus...
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Näin äsken avaruuslentokoneen. Se lenti mun yllä jonkun aikaa, kunnes syöksyi maata kohti ja katosi. Olikohan se joku yliluonnollinen kokemus, koska lehdissä ei ole mainintaa lentoturmasta. Voi myös olla, että se laskeutui kentälle, mitä kyllä epäilen kun ottaa huomioon nämä ajat mitä elämme.

Huomenna onkin jännä päivä. Hammaslääkäri. Oon viimeks käyny 2001 hammaslääkärissä. Toivottavasti meno ois muuttunu niistä ajoista ja joku sexy hoitsu avonaisella kaula-aukolla tutkii.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Näin äsken avaruuslentokoneen. Se lenti mun yllä jonkun aikaa, kunnes syöksyi maata kohti ja katosi. Olikohan se joku yliluonnollinen kokemus, koska lehdissä ei ole mainintaa lentoturmasta.
Aika paljon olet tänne palstalle saavuttuasi kirjoitellut. Täytyy selvittää millaisesta tyypistä on kyse, joten eiköhän tuo ollut ihan vaan Jatkoajan Moderaattoreiden tarkkailulentokone.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
En löytänyt leffakerho ketjua niin laitan tänne. Tuli katsottua tuossa Menetetty maa niminen pätkä ja suosittelen. Javier Bardemille oscar sivuroolista. On huikee ukko.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
En löytänyt leffakerho ketjua niin laitan tänne. Tuli katsottua tuossa Menetetty maa niminen pätkä ja suosittelen. Javier Bardemille oscar sivuroolista. On huikee ukko.

Tuossa se on ensimmäisen sivun puolivälissä. Elokuva on kyllä erittäin hyvä.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Kyllä naisillekin vaan markkinoidaan älyttömästi aivan kaikkea turhaa paskaa. Katsoo vaikka jotain meikkivoidemainosta, niin ei tarvitse ihmetellä että mikä niitä ulkonäköpaineita luo.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös