Ketä liigapelaajaa vastaan tappelisit mieluiten?

  • 12 524
  • 72

Waqu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Dallas Stars
Javanaisen Arto tuskin olisi kauhean "kova" vastus.

Ei kyllä tule tappelua harrastettua kenenkään kanssa..
 

Ilmari

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tietenkin Jarkko Ruutua vastaan. Hänen etsiessään piilolinssejään voisin julistautua voittajaksi.
 

mailman-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Jarkko Ruutu saa meikäläisen äänen myöskin.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Pauli Levokaria, vaikka ei välttämättä tulevalla kaudella liigapeluri olekaan. Toinen vaihtoehto on Mikko Rautee, joka sinällään myöskään tähän sovi.

Taika-Paulille koittaisin kostaa Suutarisen tapauksen ja Rautee on ämmä. Molemmilta saisin turpaan niin, että äitikään ei enää tunnistaisi, mutta ajatus on tärkein.
 

kananlento

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins, ManU, NP Ice Hawks
Entisistä pelureista tuli heti mieleen Timo Koskela ja Naru-Arsikin taitaa jo mennä tähän kategoriaan. Nykypelureista ainakin Ilveksen Michael Keränen on ollut aika tikkari, ellei kesällä ole kauheasti tullut lisää massaa. Raskas kalusto siis vastassa...
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Onks Rouvalia jo mainittu...?
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Minä voisin sopivassa fantasiassa "tapella" vaikkapa kaukosäätimen herruudesta jonkun nuoren, hyvännäköisen ja heteroksi paljastuvan naisten jääkiekkomaajoukkueen jäsenen kanssa.

Kamppailu alkaisi ensin säätimen tavoitteluna toisen kädestä toisen selän takaa, etenisi vartalokontakteihin ja lopulta kiihkeään painiin sohvalla, sängyssä tai vaikka eteisen lattialla. Tähän otteluun eivät tuomarit tulisi väliin, ja hikisen, tajunnan räjäyttävän myllyn päätyttyä ei seuraisi kummallekaan ulosajoa kentältä. Kakkosta voisi olla ehkä tanssipartnerille tarjolla vapaaehtoisena rangaistuksena kun seuraavassa erässä koittaisi uusi mylly pienen huilin jälkeen.

Mihinkään oikeaan nyrkkitappeluun en tietysti lähtisi kenenkään kanssa, pelaajan tai muun. Jos pitäisi väkisin tapella, niin haluaisin reilun pelin nimessä "the equalizerin" käyttööni, jotta matsi olisi mitenkään tasaväkinen. Indiana Jones vs. miekkamies ensimmäisessä Indyssä on minun käsitykseni siitä, miten pitäisi reagoida jos edessä olisi "rehti kamppailu loppuun asti".
 

Swearengen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fortress Europe, turvattomat tilat
Tietenkin Jarkko Ruutua vastaan. Hänen etsiessään piilolinssejään voisin julistautua voittajaksi.

Jos et ole kokenut kaukalotappelija, niin Ruutu ei ole fiksu valinta partneriksi imaginaarisessa "tappelusta ei tule pelikieltoa" -tilanteessa. Ihan NHL-näyttöjen perusteella Ruutu laittaa tappelutilanteessa pakettiin arviolta 95% sm-liigapelaajista. Miksi sitten ottaa pelikieltoa tai edes isoa jäähyä, jos kerran lisää omaa ärsyttävyyttään tappelematta ja on samalla jenginsä top-6 pistemies. Retorinen kysymys.

Mutta asiaan. Mun höntsäuran katkaisi vaatimaton luistelutaito ja huono tasapaino, joten Jokereista varmaan yrittäisin pysyä pystyssä jotain Kousaa tai Erosta vastaan. Ei siksi, että heillä huono tasapaino olisi, mutta nuo olisi fyysisesti vaatimattomina pelaajina kenties mahdollista tiputtaa yhdellä iskulla lärviin ennen kuin kaatuisin omaa luistelukömpelyyttäni.
 

Boulerice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boogaard(R.I.P) ja Twist
Jaa-a......
Nykyisistä pelaajista varmaan Ruutu tai J. Virtanen. Entisistä Tom Laaksonen tai Mäkiaho.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Jarkko Ruutu olisi hyvä vaihtoehto, koska ei löisi takaisin, vaan kyykistelisi vaan.

Itse en ole tappelija, mutta jos palstalta joku harjaantuneempi kaveri löytyy, niin uskon että suurin osa liigapelaajista kyllä joutuisi nöyrtymään.

On nimittäin niin, että ainakin omaan silmään nämä joidenkin niin arvostamat "tappelut" ovat lähinnä sellaista naismaista kähinää ja sohimista.
 

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Timo Jutilaa vastaan. Ei sattuisi omiin nyrkkeihin niin paljoa...
 

Girardi #5

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers ja Kalapa
Trevor Gillies heti lärvilautasen jälkeen jolloin ei vahingossakaan ole hanskat kädessä.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ketju omassa typeryydessään on… hämmentävän loistava?! Avaajan sarkasmintaju on hieno tai olematon – uskoakseni hieno!

Ilman muuta leipoisin sivarityttö Jarkko Ruutua. Möyhennyksen jälkeen sirottelisin hänet 250 gramman paketteihin ja myisin sikanauta-jauhelihana. Prosentti olisi varmaankin oikeudenmukaisesti 70/30?

Voisi kai tuon myydä purkitettuna apinan lihanakin.
 

Balrog

Jäsen
Suosikkijoukkue
Erilliset saarekkeet
Raimo Summasta vastaan. Telkkarissa näyttää paljon pienemmältä, mutta on valtavan kokoinen. Jos Raimo luet tämän ja otamme matsia joskus niin sitten kuin olen tajuttomana niin ei montaa potkua kiitos :)

Valtavan kokoinen ? Elokuussa ainakin Raato näytti lähietäisyydellä Helsinki-Vantaalla ihan suomalaisen keskivertomiehen kokoiselta..
 

Värilasiton

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Joonas Komulaista tai Ville Järveläistä vastaan. En oo kovin hyvä tappelemaan, tai ennoo ainakaan tapellu. Niin siit on varmaan etuu, et noi on mua lyhyempii.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Minä tappelisin Ville Peltosta vastaan, senhän nyt hakkaa kaikenmaailman vajakitkin. Ei se tee muuta ku tuijottaa naama mutrussa ja ihan hiljaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös