Kesän 2013 NHL Fantasy Draft

  • 21 622
  • 301

Noppa10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Voisin ottaa Carolinan vastuulleni.

Jonkin verran tässä duunit saattavat hankaloittaa, mutta parhaani mukaan päivystän...
 

Shard

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Tappara, Laine, Barkov
Sandersson kirjoitti:
Huom. Tällä kertaa ihmetystä voi aiheuttaa tämä RFA-pelaajien varaaminen, joten ehdotan säännöksi, että samalla minuutilla kuin drafti alkaa, niin kaikilla varattavilla pelaajilla tulee olla sopimus NHL:ään.

Tämä lainattu edellisestä draft-ketjusta, joka on linkitetty avausviestiin. Kai me nyt kuitenkin voidaan varata pelaajia, joilla ei ole voimassaolevaa sopimusta, mutta jotka kuitenkin pelasivat viime kaudella änärissä? Tilanne on kuitenkin vähän eri kuin viime draftin alkaessa.

Ehdotan, että aletaan aikaisintaan ensi viikon maanantaina, kun oikea NHL-drafti on ohitse. Olen viikonlopun reissussa ilman tietokonetta, mikä tekee homman käytännössä mahdottomaksi.
 

Calgaryman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Panthers
Ehdotan, että aletaan aikaisintaan ensi viikon maanantaina, kun oikea NHL-drafti on ohitse. Olen viikonlopun reissussa ilman tietokonetta, mikä tekee homman käytännössä mahdottomaksi.

Mulle olisi puolestaan parempi, että aloitettaisiin vaikka heti huomenna. Ensi viikolla mökkeilyä korvessa, mobiililla hoitunee toki varaukset mikäli tarve vaatii. Ja onhan tässä jo tovi varrottu.
 

Weissflog

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Islanders, Earl the Pearl, avoin liiga
Koskas mennään ja mikä aikataulu? Onhan tässä jo odoteltu.
 

TylerDG

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät & Caps
Kaikki käy pakon edessä, mutta täältä ääni kaikkihetinyt vaihtoehdolle.

Iltavuoroa pukkaa ensi viikoksi, haastavaa vetää koko drafti mobiililla :)
 

Weissflog

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Islanders, Earl the Pearl, avoin liiga
Voishan järjestyksen jo arpoa ja aloittaa sen mukaan varaamisen, mutta kello käyntiin vasta maanantaina? Ja tosiaan kai kaikki juuri päättyneellä kaudella sopimuksen alaisina olleet pelaajat ovat varauskelpoisia?
 

fourtyone

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Aloitellaan maanantaina virallisesti klo. 15 -->

Varausketjun avaan kohta, ja sieltä näkee sitten varausjärjestyksen ja muut. Nyt voi aloittaa varaamisen mutta virallisesti vasta maanantaina mennään.
 

TylerDG

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät & Caps
Noniin sitten vaan jo tänään aktiivisina ne jotka olivat viikonloppuna matkoillaan ja itse voin ottaa kaikki mahdolliset listat niin saataisiin parikin kiekkaa ennen maanantaita! Mulla on viikonloppuna pelkästään aikaa ja sitten tosiaan siirrytään vahvasti mobiilin varaan.

Hyvä arpatuuri taas :) varmaan viidettä vai kuudetta kertaa mukana ja joka kerta jääty tuonne parinkympin tuntumiin.
 

Noppa10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Ja tosiaan kai kaikki juuri päättyneellä kaudella sopimuksen alaisina olleet pelaajat ovat varauskelpoisia?

Tästä voisi tosiaan sopia tarkemmin.

Varmaan fiksuinta tosiaan mennä niin, että viime kauden sopimus riittää kriteeriksi. Noita RFA-äijiä on kuitenkin sen verran paljon, että jäisi varmaan alemmat ketjut kaikilla aika AHL-painotteisiksi...

Ja eikös nämä chrisprongerit ja mattiasöhlundit jätetä suosiolla taas varauskelvottomiksi...?

Hyvä, että saadaan homma näin epävirallisesti käyntiin jo viikonlopun aikana. Itse tosiaan painan kaikki vkl yöt duunissa, mutta yritän väijyä parhaani mukaan omia vuoroja puhelimen välityksellä.
 

TylerDG

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät & Caps
Toki vaikka prongerin tai savardin saanut ennen valita, mutta otetaan kyllä arvostelussa selvästi huomioon pelikyvyttömyys, vai?

Täältä eka tarjous!

NSH 1st (21 overall) + NSH 5th
Vs
Sinun 2nd + 3rd
 

Ralph

Jäsen
Mielestäni olisi hyvä:

a) pelaaja pelannut NHL:ssä viime kaudella
b) ei ole tehnyt sopimusta kesälle toiseen liigaan
c) ei ole ilmoittanut lopettavansa

Eli poistaisi esimerkiksi:

a) Savard ja Pronger
b) Komarov ja Vincour
c) Hecht ja McDonald
 

Noppa10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Mielestäni olisi hyvä:

a) pelaaja pelannut NHL:ssä viime kaudella
b) ei ole tehnyt sopimusta kesälle toiseen liigaan
c) ei ole ilmoittanut lopettavansa

Eli poistaisi esimerkiksi:

a) Savard ja Pronger
b) Komarov ja Vincour
c) Hecht ja McDonald

Juuri näin itsekin ajattelin.

Mitenkäs esim. tuo Miikka Kiprusoff...? Lasketaanko lopettaneisiin, vai mennäänkö voimassa olevan sopimuksen myötä oletuksella, että jatkaa vielä?

Edit. Entäs sitten keväällä/kesällä sopparin tehneet viime kaudella NHL:n ulkopuolella pelanneet, esim. Miikka Salomäki ja Joonas Rask? Tuskinpa kukaan noita kuitenkaan varaa, mutta kysynpähän vaan...
 

Ralph

Jäsen
Millon maanantain aikataulu "julkaistaan"? Minulla on ma, ti, ke, to, pe -kaikkina iltoina menoa joten olisi hyvä saada treidattua nuo varausvuorot pois, jotka en ehdi varaamaan itse.
 

TylerDG

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät & Caps
Millon maanantain aikataulu "julkaistaan"? Minulla on ma, ti, ke, to, pe -kaikkina iltoina menoa joten olisi hyvä saada treidattua nuo varausvuorot pois, jotka en ehdi varaamaan itse.

Vai ollaanko siirrytty takasin vanhaan, eli ei aikatauluja vaan tuo 10 min astuu voimaan edellisen varauksen jälkeen?

Kunhan tiedät mitä olet kauppaamassa niin tänne voi tarjota :)
 

Ralph

Jäsen
Vai ollaanko siirrytty takasin vanhaan, eli ei aikatauluja vaan tuo 10 min astuu voimaan edellisen varauksen jälkeen?

Kunhan tiedät mitä olet kauppaamassa niin tänne voi tarjota :)

No johan ne myrkyn lykkäsivät, jos tosiaan mennään ilman aikataulua. Mulla on joka ilta pari tuntia aikaa, jolloin en ehdi varaamaan ja perjantaina vielä useampikin tunti. Uhkaa mennä menestysmahdollisuudet siihen, jos puolet varauksistani teen pahasti rästissä.
 

Rappion Possu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wild, Kärpät, Jymy
Vai ollaanko siirrytty takasin vanhaan, eli ei aikatauluja vaan tuo 10 min astuu voimaan edellisen varauksen jälkeen?


Toivottavasti ei. Mun mielestä järjetöntä pakottaa roikkumaan koneella tällä varaussysteemillä, jossa oma varausvuoro voi olla käytännössä missä vaiheessa iltaa tahansa. Lyhyemmälle (esim. 5 min) varausajalle ja aikataululle ääni täältä. Näin on mahdollisuus omien kiireiden takia antaa varauslista hyvissä ajoin jollekulle ystävälliselle käyttäjälle tai mahdollisesti kaupata oma vuoro pois.

Vielähän tässä on muutama päivä aikaa muuttaa systeemiä?
 

Weissflog

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Islanders, Earl the Pearl, avoin liiga
5 min ja aikataulu sopisi oikein kivasti. Ei täällä kukaan aio olla päivystämässä yötä päivää.
 

Noppa10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Komppaan edellisiä, 5min ja aikataulu.

Tuolla juoksevalla ajalla tulisi väkisinkin rästejä, kun tuskin kaikki 30 jaksaa päivystää koko iltaa koneen ääressä. Ja mukavampi se on drafti vetää läpi mahdollisimman vähillä rästeillä...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös