Kesän 2013 NHL Fantasy Draft - Varausketju

  • 36 252
  • 693

Noppa10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
No mobiililla noita on aika hankala aina kirjoitaa muistiin ja kun jos joudut kolme kertaa varaamaan ennen kuin onnistuu valitsemaan pelaajan, jota ei ole varattu niin onko toi nyt suurikaan ihme ettei niitä kaikkia varauksia ulkoa muista.

Helpottaisi omaa hommaa, jos aina koneelle päästessä kävisi ne omat varaukset läpi ja laittaisi ylös... Ei tarvisi draftin päätöspäivänä kahlata puolta ketjua läpi... No, kukin tyylillään...
 

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
B.J Crombeen Senatorsin viimeinen varaus!
 

Afinogenov

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Sabres
Buffaloon kakkosmaalivahdiksi Mathieu Garon.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Jay McClement Calgaryyn vuorolla 600.

Kiitokset kaikille taas draftista. Onnea äänestyksiin!

Olen pahoillani, mutta tuotan pettymyksen. Muistelin, että joku olisi McClementin varannut, ja näin on tapahtunut. Jayn varaaja on vain kirjoittanut sukunimen väärin, joten et sen takia löytänyt haulla.

Onnea myös minun puolestani äänestyksiin, olkaa aktiivisia ja perehtykää kunnolla rostereihin!
 

Ralph

Jäsen
Olen pahoillani, mutta tuotan pettymyksen. Muistelin, että joku olisi McClementin varannut, ja näin on tapahtunut. Jayn varaaja on vain kirjoittanut sukunimen väärin, joten et sen takia löytänyt haulla.

Jeps, St.Louisiin mies varattiin ilman toista c-kirjainta, eli Mclement-nimellä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös