Kesän 2010 NHL Fantasy Draft [ilmoittautuminen]

  • 10 856
  • 159

Marwin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres
Itse en noita kiinteitä varausaikoja kannata, tulee helposti tosia pitkiä pausseja draftiin.

- 30min varausaika, alkaa heti kun edellinen manageri varannut (paitsi aika ei kulu 00.00-14.00 välisenä aikana)
- saa kuitenkin varata silloinkin, mutta ketään ei voi jättää rästiin ellei edellinenkin ole rästissä

Eli nyt Streiderillä olisi huomenna 14.00-14.30 aikaa asti varata. Toki jos hoitaa aiemmin varauksensa, niin sitten se siirtyy seuraavalle tuo 14.00-14.30 jne.

Tämä toimi ainakin ihan hyvin viime vuonna.
 

Navy

Jäsen
Itse en noita kiinteitä varausaikoja kannata, tulee helposti tosia pitkiä pausseja draftiin.

- 30min varausaika, alkaa heti kun edellinen manageri varannut (paitsi aika ei kulu 00.00-14.00 välisenä aikana)
- saa kuitenkin varata silloinkin, mutta ketään ei voi jättää rästiin ellei edellinenkin ole rästissä

Eli nyt Streidillä olisi huomenna 14.00-14.30 aikaa asti varata. Toki jos hoitaa aiemmin varauksensa, niin sitten se siirtyy seuraavalle tuo 14.00-14.30 jne.

Tämä toimi ainakin ihan hyvin viime vuonna.

No tällä voisi kokeilla mielestäni.
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Itse en noita kiinteitä varausaikoja kannata, tulee helposti tosia pitkiä pausseja draftiin.

- 30min varausaika, alkaa heti kun edellinen manageri varannut (paitsi aika ei kulu 00.00-14.00 välisenä aikana)

Juuri näin, tämä ainakin toimii. Enkä tosiaan ajatellut olevani vielä juhannuksena draftailemassa. :)
 

AnFa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
On. Kolme vuotta sitten menetin poikuuteni näille fantasydrafteille eikä loppua näy.

Marwinin järjestämät draftit ovat olleet parhaita. Harmi vain, kun itse en tänään päässyt koneelle mukaan ilmoittautumaan. Viime vuoden draft meni vähän perseelleen pelikiellon vuoksi. Tosin nykyisin ei ihan voi niin paljoa edes panostaa, mutta mukava se olisi ollut olla mukana.
 

Marwin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres
Eli Lynx mennäänkö kiinteillä varausajoilla vai tuolla viime vuosien järjestelmällä? Tässä nyt oli kaiken maailman säätöä eli olisi hyvä saada selvyys vielä.
 
Oma mielipiteeni on että kiinteät ajat, mutta saa varata aikaisemminkin jos sattuu olemaan oma vuoro.

Mutta tästä olis kiva tehdä sovussa päätös... päätetään nyt yhdessä kuinka tehdään, ihan sama se mulle sinänsä on.
 

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
No jos äänestämään lähdetään niin olen vanhan systeemin eli "liukuvien" aikojen kannalla.
 

Kaner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hawks, SaiPa
Itse olen ehdottomasti liukuvien aikojen kannalla. Kerta se on toiminut hyvin aiempina vuosina, niin miksei se toimisi nytkin? Toimivaa systeemiä on aika turha alkaa muuttelemaan. Jos nyt joku vuoro sattuu jäämään välistä, niin so what? Ei maailma siihen kaadu.
 

Sandersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Porin Ässät
Jaa no, eipä käynyt mäihä, mutta ei tuo 22. mikään katastrofi ole. Enköhän mä maagisilla kyvyilläni kaiva tolta pallilta kilpailukykyisen jengin. :)
 

Samsonov

Jäsen
Suosikkijoukkue
HFBoards oikeinkirjoitus
Porinpojalla kovat puheet ;)

Itse haen Jokisen Ollia ensimmäisellä kierroksella Manhattanille. Toisella sitten Ales Kotalik, kolmannella Scott Gomez. Siinä olis joukkueen runko.
 

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Porinpojalla kovat puheet ;)

Itse haen Jokisen Ollia ensimmäisellä kierroksella Manhattanille. Toisella sitten Ales Kotalik, kolmannella Scott Gomez. Siinä olis joukkueen runko.

Ja jätät Wade Reddenin hyvin minun toisen kiekan vuorolleni! Ensimmäinellä vuorollanihan varaan tietenkin Chris Druryn, vastinetta rahalle!
 

Samsonov

Jäsen
Suosikkijoukkue
HFBoards oikeinkirjoitus
Heitelkäähän vaan mielipiteitä tuosta varausaika-systeemistä, niin saadaan lopullinen selko asiaan.

Viimevuotinen systeemi ilman kiinteää varausaikaa oli toimiva. Tietenkin vähän aina arvailua millonka sitä itse pääsee varaamaan, että millon kannattaa koneella piipahtaa, mutta todennäkösesti tähän vakiintuu rytmi millä nämä kierrokset saahaan alusta loppuun ja se oma varausvuoro osuu yleensä sitten tiettyyn vuorokaudenaikaan. Itse varasin vuosi sitten yleensä siinä klo. 14-15 aikaan ja sitten ihan myöhään puolenyön aikaan.

Mutta tietenkään ennen klo. 14 sekä jälkeen 24 ei ole pakko enää varata, niinkuin varmaan kaikki tietää jo mitähämmä.
 
Kyllä vahvalta vaikuttaa tämän systeemin suosio, ja viime kerralta muistaisin sen kyllä sujuneen ihan hyvin mitä nyt ne pakolliset pari rästiä aina...
Eiköhän me mennä liukuvalla.
 

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Kyllä vahvalta vaikuttaa tämän systeemin suosio, ja viime kerralta muistaisin sen kyllä sujuneen ihan hyvin mitä nyt ne pakolliset pari rästiä aina...
Eiköhän me mennä liukuvalla.

Kysyn nyt vielä ihan varmuudeksi, että otetaanko mukaan myös tuo systeemi, että jos on rästivuoroja niin seuraava vuoro hypätään automaattisesti yli? Niin ja mitenkäs se viikonlopuiksi varausajan kasvattaminen 12:00-24:00?
 
Otetaan vaan, ei ne kierrokset niin nopeasti mene etteikö normaalisti pitäisi ehtiä rästi saada pois alta.

Voisihan tuo viikonloppuna alkaa jo vaikka 10:ltä, mutta sanokaa te...
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Ohhoh, johan täällä on muutamassa tunnissa tapahtunut! Ja perkele, kolmas vuoro heti mulla näköjään odottamassa, pahoittelut että kesti, käyn iskemässä varauksen pöytään näillä minuuteilla. Hienoa että lähti homma käyntiin!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös