Kerro meille seksielämästäsi – ketju jossa aiheena on seksi

  • 55 083
  • 225

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Paitselo kirjoitti:
....
No joo, asiaan. Jos sulla "mauri" on kova kankkunen, niin etkö silloin sitten päästä miestä ollenkaan ihollesi? Edes hieromaan? Hieromalla lempeästi oikeista paikoista luulisi krapulankin hieman hellittävän?
Ei kankkunen ole välttämättä sitä eroottisinta aikaa, mielestäni. Silloin vain podetaan. Seksi sitten toisena aikana. :D
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Bon kirjoitti:
Ensin minuutin lämmitys, 2 minuutin akti ja päälle 57 minuutin torkut.
Huhh. Luin alkuun, että 57 minuutin ORKUT! Se olisikin jo jotain se... vaikea edes kuvitellakaan. Voi olla, että alkaisi maistua jo puulta.
 

Luiro

Jäsen
Eikä kankkusessa pysty nukkumaan, minkä itse koen potemisena.

Eikös joku kuuluisuus sanonut, että jos emme pysty nukkumaan, emmekä halua ajaa, niin nussikaamme.
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
kausi kirjoitti:
Lääketieteellinen panostukseni tähän ketjuun on että muistelisin em olevan kytköksissä jotenkin testosteronitason nousuun tms. Ilmiö on kuitenkin ns kova fakta.
Asia tällä selvä. Nyt ei mauri enää ihmettele. Kyllä tiede tietää. Mutta miksi naisella ei silloin hormoonit hyrrää? Tyhmää. Evoluutio on ihan paska jätkä. Vai onko se jätkä? Ei se ainakaan mikään nero ole.
 

kissankarva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Paitselo kirjoitti:
Hoitsut ovat edelleenkin mielestäni erittäin sexyjä. Tarkemmin ajatellen haluaisin öljytä jonkun isorintaisen lääkärinhoitajan. Tyttöpoliisikin kävisi, jos ei hoitajaa olis saatavilla. Poliisikoirista en niinkään piittaa - niitä on ilkeä öljytä kun niistä lähtee koko ajan kamalasti karvoja ja ne haisevat kamelin munapierulta muutenkin.

Ei helvata, vieläköhän sitä viittis vaihtaa opiskelualaansa...? Ei, en halua poliisikouluun. Sen enempää en viitsi seksielämästäni tässä avautua, kuin että syöminen, juominen ja naiminen on ehdottomasti parhaat puuhat maailmassa. Riippuu sitten mielentilasta että mikä on ensimmäisenä mielessä.

Kamelin munapieru. Ei saatana.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
mauri kirjoitti:
Asia tällä selvä. Nyt ei mauri enää ihmettele. Kyllä tiede tietää. Mutta miksi naisella ei silloin hormoonit hyrrää? Tyhmää. Evoluutio on ihan paska jätkä. Vai onko se jätkä? Ei se ainakaan mikään nero ole.

Kaiken lisäksi alkoholin runsas nauttiminen lisää miehellä NAISHORMOONIN ERITYSTÄ. Ainakin sen perusteella, että monta vuotta runsaasti viinaa lipttäneille miehille kehittyy oikein kunnon daisarit mallia C-kuppi vähintään. Tissit siis kasvaa, mutta ei se slarvamakkara navan alta kuitenkaan pienene mihinkään - kyseisen nakin toimintahäröjä toki alkaa ilmetä runsaan viinankäytön seurauksena.

Minun mielestäni on ihan vaan hyvä asia, että siinä krapulaolotilassa panettaa yleensä VAIN miestä. Jääpähän moni kusipäinen kakara syntymättä.
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Paitselo kirjoitti:
Kaiken lisäksi alkoholin runsas nauttiminen lisää miehellä NAISHORMOONIN ERITYSTÄ. Ainakin sen perusteella, että monta vuotta runsaasti viinaa lipttäneille miehille kehittyy oikein kunnon daisarit mallia C-kuppi vähintään. Tissit siis kasvaa, mutta ei se slarvamakkara navan alta kuitenkaan pienene mihinkään - kyseisen nakin toimintahäröjä toki alkaa ilmetä runsaan viinankäytön seurauksena.

Minun mielestäni on ihan vaan hyvä asia, että siinä krapulaolotilassa panettaa yleensä VAIN miestä. Jääpähän moni kusipäinen kakara syntymättä.
Just joo - ja sitten ihmetellään, että miksi mies AINA haluaa, ja nainen tuskin KOSKAAN! Miehet haalii kaikki hormoonit, ei jää naiselle mitään, millä hyrrätä. Shit.
Paitselo: nykyisin on olemassa kaikenlaisia jutskia, joilla kusipäiden tulo voidaan estää, joten ei näin rajuihin järjestelyihin tarvitsisi mennä...Sentäns.
Alkkomaholi muuten usein 'hävittää' sen nakkimakkaran (vai mikä se nyt oli??), joten en nyt hirveästi viitsisi sillä pröystäillä. ;D (Siis näin olen kuullut isojen tyttöjen kertovan!!)
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
mauri kirjoitti:
Asia tällä selvä. Nyt ei mauri enää ihmettele. Kyllä tiede tietää. Mutta miksi naisella ei silloin hormoonit hyrrää? Tyhmää. Evoluutio on ihan paska jätkä. Vai onko se jätkä? Ei se ainakaan mikään nero ole.

Nyt alkaa jo mennä meikäläisen kotitohtoritaitojen limiteille mutta eikös keskiverto naisessa ole aika vähissä tuo testosteroni, jos "naista" siis hirvittävästi panettaa saattaa se olla ensimmäinen signaali ja varoitusmerkki ettei kannatakkaan kumartua nostamaan lattialta boxereita.
 

kissankarva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
kausi kirjoitti:
Nyt alkaa jo mennä meikäläisen kotitohtoritaitojen limiteille mutta eikös keskiverto naisessa ole aika vähissä tuo testosteroni, jos "naista" siis hirvittävästi panettaa saattaa se olla ensimmäinen signaali ja varoitusmerkki ettei kannatakkaan kumartua nostamaan lattialta boxereita.

Kyllä naisiakin panettaa. Sitä en lähde arvailemaan miksi sä et sitä tiennyt.
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
kausi kirjoitti:
Nyt alkaa jo mennä meikäläisen kotitohtoritaitojen limiteille mutta eikös keskiverto naisessa ole aika vähissä tuo testosteroni, jos "naista" siis hirvittävästi panettaa saattaa se olla ensimmäinen signaali ja varoitusmerkki ettei kannatakkaan kumartua nostamaan lattialta boxereita.
Eli summasummarum: on vain hyvä, että naista ei paneta krapulassa, vaikka miestä sellainen kiinnostaisikin...
Öö...hmmm...No, miehet keskenään sitten! Mitä muuta voi ehdottaa? Saisittepa toteuttaa niitä salaisia fantasioitanne. *nauraa*
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
kissankarva kirjoitti:
Ei helvata, vieläköhän sitä viittis vaihtaa opiskelualaansa...? Ei, en halua poliisikouluun.

Kamelin munapieru. Ei saatana.

Virkapuku päälle vaan, niin monella miehellä viisari värähtää. Kyllä minä voisin lääkärinhoitajan ja tyttöpoliisin lisäksi öljytä myös tykkitissisen ylkikersantin, piukeapyllyisen passintarkastajan tai pitkäsäärisen naisvartijan - käsiraudoilla ja ilman.

Niin ja minä todella tiedän miltä kamelin munapieru haisee. Olen nimittäin ratsastanut Marokossa ripulia potevan dromedaarin kyttyrän päällä. Korkeellahan siellä istutaan, mutta jos tuuli käy takaapäin, niin silloin ratsastajan selkä on paskapisaroilla.
Ja tämä dromedaarilla ratsastaminen (tiedoksi ervatsalolle, että dromedaari on yksikyr... eiku yksikyttyräinen kameli) liittyy tämän ketjun seksiaiheeseen siten, että dromedaarista minulle tulee aina mieleen proletaari. Ja proletaareja tuli 70-luvulla nussittua niin että oma takatukka ja varpaankynnet meni kippuralle kummatkin. Ilman kumia.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
mauri kirjoitti:
Eli summasummarum: on vain hyvä, että naista ei paneta krapulassa, vaikka miestä sellainen kiinnostaisikin...
Öö...hmmm...No, miehet keskenään sitten! Mitä muuta voi ehdottaa? Saisittepa toteuttaa niitä salaisia fantasioitanne. *nauraa*

Aijaa...mun mielestä seksi taas auttaa krapulaan.
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
mauri kirjoitti:
Eli summasummarum: on vain hyvä, että naista ei paneta krapulassa, vaikka miestä sellainen kiinnostaisikin...
Öö...hmmm...No, miehet keskenään sitten! Mitä muuta voi ehdottaa? Saisittepa toteuttaa niitä salaisia fantasioitanne. *nauraa*
EDIT: Tarkoitin hormooneilla kyllä niitä naishormooneita, jotka mies anastaa krapulassaan...Ei se testosteroni meikäläistä niin kiinnoistaisikaan sillä hetkellä...
 

Fläppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
mauri kirjoitti:
Asia tällä selvä. Nyt ei mauri enää ihmettele. Kyllä tiede tietää. Mutta miksi naisella ei silloin hormoonit hyrrää? Tyhmää.

Kyllä ainakin edellisessä suhteessani hyrräsi, ja oikein urakalla. Krapulat oli hienoa aikaa, ei tarvinnut edes vongata...päinvastoin.
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Alamummo kirjoitti:
Aijaa...mun mielestä seksi taas auttaa krapulaan.
Eli näinkin siis! Homma bueno!
(Tosin itse en saa kiksejä siitä, kun vanha viina tuoksuu ja etc..Meikkis mieluummin nukkuu ja juo välillä vissyä! :D )
 

Luiro

Jäsen
Paitselo kirjoitti:
Ja proletaareja tuli 70-luvulla nussittua niin että oma takatukka ja varpaankynnet meni kippuralle kummatkin. Ilman kumia.

Eli tämäkin maa on täynnä pikku Paitseloita?

Vai nussitko sittenkin dromedaareja?
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Fläppis kirjoitti:
Kyllä ainakin edellisessä suhteessani hyrräsi, ja oikein urakalla. Krapulat oli hienoa aikaa, ei tarvinnut edes vongata...päinvastoin.
Mää oon ihan epänormaali! :(
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Fläppis kirjoitti:
Kyllä ainakin edellisessä suhteessani hyrräsi, ja oikein urakalla. Krapulat oli hienoa aikaa, ei tarvinnut edes vongata...päinvastoin.

Mikähän oli sitten se krapulan "taso"? Jos kummallakin on päällä "Kalliovuorten Karmea Kostaja", niin haluaisin olla kärpäsenä katossa tiirailemassa kun nuoripari yhtyy ja yrjöää toistensa päälle, aamuyöllä nautitut pitsat, ählämiroiskeet, tai lihikset kuudella nakilla & Extra Valkosipulilla.
Ja jos olisin todella kärpäsenä siellä katossa, niin kärpäsen vaistot tietäen saattaisin KERRANKIN ohittaa sinun perseesi ja lennähtää sen sijaan imeskelemään sitä parketille ilmestynyttä oksennusläjää. Mut hei, kyllä perskärpänen on aina pohjimmiltaan perskärpänen... joten kandee aina krapulassa nukkua alasti mahallaan, raajat levällään...
 

Fläppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
mauri kirjoitti:
Mää oon ihan epänormaali! :(

No emmänyttiä. Mut hei, selvitetäänkö yks juttu. Tai no pari juttua.

1. Oletko se Mauri, kuka ennen kirjoitteli miehenä tänne?

2. Jos olet, niin "näytteletkö" naista vai vaihdoitko oikeasti rohkeasti sukupuolta?

3. Jos et ole, niin miksi nimimerkkisi on Mauri vaikka olet nainen?

Miten tämä juttu voi vaivata näin paljon. Aina tulee todella perverssi olo, kun lukee sun viestejä ja samalla vilkuilee nimimerkkiä. Nyt on sentään vihdoin suunnilleen oikea ketju!!! Pliis vastaa!!!

P.S. Foto ois...
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Luiro kirjoitti:
Eli tämäkin maa on täynnä pikku Paitseloita?

Alat olla asian ytimessä - syvällä suolessa.

Tarkoitin sitä, että jo 70-luvulla sillä "panemisella" tarkoitettiin muutakin kuin sitä perinteistä yhdyntää. Moni proletaari on rojuni nielaissut, mutta en ole kuullut kenenkään koskaan tulleen raskaaksi ottamalla suihin... niin tai peräsuoleen? Minulla tosin on yksi duunikaveri, joka on ihan sen näköinen, niinkuin se olisi perseestä. Noh, ehkäpä vastenmielisyyteni johtuu siitä, että hemmo on jokerifani - toisaalta taas dromedaarin perseeltä näyttävän naamataulun omaavat IFK-fanit ovat mielestäni ihan IHQ. Nonni, taas päästiin asiaan, eli kameliin...
 

Fläppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Paitselo kirjoitti:
Mikähän oli sitten se krapulan "taso"? Jos kummallakin on päällä "Kalliovuorten Karmea Kostaja", niin haluaisin olla kärpäsenä katossa tiirailemassa kun nuoripari yhtyy ja yrjöää toistensa päälle...

No joo, asia oli kaksipiippuinen (en minä, vaan asia). Minulla ei julmettukkaan krapula tarkoita oksettavaa oloa, joten mulla toimi käytännössä aina. Muutama poikkeus tosin oli tässäkin säännössä eli jos oli ultimaxisuperhyper-krapula niin ei olisi osunut oikeaan paikkaan vaikka olisi halunnut (tämä tosin vaati useamman päivän täysipainoisen happaman louhimisen). Vastapuoli taasen kärsi useinkin (lähes aina) tästä itseaiheutetusta vatsataudista. Vaikka kävi oksentelemassa joskus toistakymmentä kertaa krapulapäivän aikana niin väitti kivenkovaa että seksi on parasta lääkettä, koska kaikki kivut (päänsärky, mahakipu jne.) sekä huonot olo katoaa seksin ajaksi PUFF.

Näin siis meillä. Tai ei siis enää, kun ero tuli kesän alussa.
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Fläppis kirjoitti:
No emmänyttiä. Mut hei, selvitetäänkö yks juttu. Tai no pari juttua.

1. Oletko se Mauri, kuka ennen kirjoitteli miehenä tänne?

2. Jos olet, niin "näytteletkö" naista vai vaihdoitko oikeasti rohkeasti sukupuolta?

3. Jos et ole, niin miksi nimimerkkisi on Mauri vaikka olet nainen?

Miten tämä juttu voi vaivata näin paljon. Aina tulee todella perverssi olo, kun lukee sun viestejä ja samalla vilkuilee nimimerkkiä. Nyt on sentään vihdoin suunnilleen oikea ketju!!! Pliis vastaa!!!

P.S. Foto ois...
Voih, olen ihan otettu nimenomaan Fläppiksen kiinnostuksesta. Suomen Linnassa tavatessamme olisin toivonut olevani hieman nuorempi. (HUOM! Fläppis ei tiedä tavanneensa!) Ei siitä sen enempää, etteivät moderaattorit suutu... :D
Olen sama vanha mauri, joka esitti ennen miestä, mutta syntyikin uudelleen - naiseksi. Olen mauri edesmenneen kissani mukaan. Kuva on mielikuvissasi jo. Luulisin.
 

Fläppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
mauri kirjoitti:
Voih, olen ihan otettu nimenomaan Fläppiksen kiinnostuksesta. Suomen Linnassa tavatessamme olisin toivonut olevani hieman nuorempi. (HUOM! Fläppis ei tiedä tavanneensa!) Ei siitä sen enempää, etteivät moderaattorit suutu... :D
Olen sama vanha mauri, joka esitti ennen miestä, mutta syntyikin uudelleen - naiseksi. Olen mauri edesmenneen kissani mukaan. Kuva on mielikuvissasi jo. Luulisin.

EIHHH, nyt meni naama (siis oma). Miten ei muista. Annatko anteeksi mauri-kissa (HOT)?
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Fläppis kirjoitti:
EIHHH, nyt meni naama (siis oma). Miten ei muista. Annatko anteeksi mauri-kissa (HOT)?
Mikäs on yleinen mielipide - voidaanko nuorelle kollille antaa anteeksi, kun hän ei huomannut vanhaa räähkää??? :D
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös