Kerhon peliesitykset kaudella 2022–2023

  • 565 848
  • 9 852

Kerhonpojjaat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Tampa
Tämä peli oli kyllä juuri tämän kauden antia parhaimmillaan (paskimmillaan) tasapeli ja jatkoaika TAPPIO.. yllätys yllätys ja Pike nukkuu aitiossa.

Aivan järkyttävä kausi! Hienoja hetkiä ja peli kulki alussa, sekä lopussa, mutta ei tärkeimpinä hetkinä. Mika panttas vahvistuksia vaikka puoli jengiä telakalla.

Pike kiitos ja näkemiin.


Joly, olisit ansainnut parempaa. Paremman joukkueen ympärille ja valmennuksen, joka osaa voittaa.
 

Rinksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ei oikeastaan edes vituta.

Koko kausi ollut sellaista rimpuilua ja selviytymistä, että usko tohon joukkueeseen pleijareissa oli täysi nolla. Varsinkin kun, jos sitä nyt vaikka olisi sääleistä selvittykin, olisi vastaan marssinut Tappara, joka viimeistään olisi pistänyt rimpuilulle lopun.

Uutta kautta odotteleen, taas kerran, ennen kevään alkua.

Jos vaikka vihdoin viimein ensi syksynä sitten.
 
Suosikkijoukkue
HPK
Aivan järkyttävä kausi! Hienoja hetkiä ja peli kulki alussa, sekä lopussa, mutta ei tärkeimpinä hetkinä. Mika panttas vahvistuksia vaikka puoli jengiä telakalla.

Peli ei kulkenut edes alussa. Tehokkaalla viimeistelyllä tuli aika monta ansaitsematonta voittoa.

Muutenkin otteet heitteli läpi kauden. Koskaan, ei tiennyt minkälainen Kerho jäälle astelee.
 

nakke-81

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK (ipk, keupa, fps)
Vituttaa että päästiin näin lähelle pleijareita joiden taakse toimisto voi mennä ja jatkaa vitun puuhastelua!

Olipa jälleen paska kausi!
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Onhan se. Aina tää laulu. Hietanen se vaan on huikea ja just särmää menoa.
Mä en saatana kanssa tajua tätä Nenosen dissaamista. Joo, ei ole nopein eikä varmaan mediaseksikkäin pelaaja, jolta ei tuu nolookpasssexiwau-syöttöjä, mutta mitä vittua oikeesti. Tehtaan takuu, joka ilta.

Onko Nessu uus "Syväsalmi" mitä tulee omien dissaamiseen?
 
Suosikkijoukkue
HPK
Vaikea kausi oli.

Tänään vauhdikasta peliä päästä päähän ja pari pomppua lisää niin se olis riittänyt.

Hyvä joukkue paperilla, ja viime aikoina myös jäällä. Keskellä kautta oli niin löysää ripulisuvantoa, että tässä on tulos.

Raikkaampaa kautta kohti Mason johdolla!
Kiitos palstaveljille myös.

Ps.Matti Järvinen saa jatkaa mun puolesta.
 

Dawson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Olispa peli-ilme ollut tuollaista kuin viimeisessä erässä edes osan kaudesta. Harmittaa etenkin Jolyn puolesta. Mutta ei voi mitään. Pitkä odotus taas.
 

Orangezone

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Mä en saatana kanssa tajua tätä Nenosen dissaamista. Joo, ei ole nopein eikä varmaan mediaseksikkäin pelaaja, jolta ei tuu nolookpasssexiwau-syöttöjä, mutta mitä vittua oikeesti. Tehtaan takuu, joka ilta.

Onko Nessu uus "Syväsalmi" mitä tulee omien dissaamiseen?
Koko kauden mitassa Nessu on pelannut plussan puolelle mutta kyllä viimeisissä peleissä ollut aivan piipussa. Av:lla on ollut silti totutun hyvä
 
Suosikkijoukkue
HPK
Mä en saatana kanssa tajua tätä Nenosen dissaamista. Joo, ei ole nopein eikä varmaan mediaseksikkäin pelaaja, jolta ei tuu nolookpasssexiwau-syöttöjä, mutta mitä vittua oikeesti. Tehtaan takuu, joka ilta.

Onko Nessu uus "Syväsalmi" mitä tulee omien dissaamiseen?

En oikein minäkään. Yli 30p kausi ja hyvää kahden suunnan peliä. Vaikea korvata jos lähtee.
 

T70

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden HPK
Hyvää kesää! Hämeenlinnalainen miespalloilu on valitettavasti surkeassa tilassa. Sählystä en edes halua puhua. Jääkiekkoilussa ollaan tätä nykyä U20-tasolla Mestiksen keskitason jengi. Kaupungin ylpeydellä edustus-HPK:lla kausi päättyy ennen maaliskuun puolta väliä… Mitäs nyt sitten. Onneksi naiset pitävät jälleen kerran joukkueurheilun valot päällä niin kiekossa kuin lentopallossa.
 

Läskisalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HauSi
No niin sit. Happee. Vituttaa niin saatanasti, mutta silti. Kyllä tää loppu oli helvetin hyvä.

Joku sano, että tyydyttävä+, ja itse aattelin, että ei tyydytä, jos ei jatketa. Mutta tyydyttävä -. Hieno taistelu loppuun ja kaikki jäi jäälle. #munHPK

Pettymys on syvä, kyllä en enää usko. Silti tulevaisuus on taas kirkas.
 

Kerhonpojjaat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Tampa
Mä en saatana kanssa tajua tätä Nenosen dissaamista. Joo, ei ole nopein eikä varmaan mediaseksikkäin pelaaja, jolta ei tuu nolookpasssexiwau-syöttöjä, mutta mitä vittua oikeesti. Tehtaan takuu, joka ilta.

Onko Nessu uus "Syväsalmi" mitä tulee omien dissaamiseen?
Miehellä on kokoa mutta ei käytä sitä. Välillä saisi olla agressiivisempi!

Menee laita tilanteisiin löysästi, eikä vie taklauksia IKINÄ loppuun. Edelleen laukoo turhaa vaikka harvemmin kuin ennen. Itse olen sitä mieltä että on yliarvostettu, mutta hyvä pelaaja.

Ei mikään pelillinen johtaja, eikä oikeastaan missään se kärki, mutta hyvä 2-3kentäb pelaaja.
 
L

luigitar

Ei tässä jossittelu auta, kun on ollut 60 peliä aikaa kairata itsensä 10 sakkiin. Vituttaa toki hetken....mutta tämä voi toimia sitten hyvänä herätteenä, että töitä on tehtävänä.
 

HyttyOfficial

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerhon Pallo, Detroit Red Wings, Real Madrid
Pahinta on hävitä kausi kalkkiviivoilla.

Käteen ei jää mitään, taloudellisesti olisi ollut parempi vaihtaa SaiPan kanssa paikkoja ja myydä Jolyt ja Pellit muualle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös