Kerhon peliesitykset kaudella 2021–2022

  • 533 369
  • 7 465

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Nyt toisaalta Johnston purjehti KalPan puolustuksen läpi, oli tehdä maalin ja hommasi samalla kuopiolaisille jäähyn.

Mä veikkaan, että kun pudotuspelit alkaa, ei Johnstonilta nähdä enää yhtään noita ylimielisen ripulin tussahduksia

Ottakaa talteen ja suolatkaa tarvittaessa
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Perttu Alli

Naminami, ihana pakki.
 

Rinksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Oli kyllä mahtava esitys Pelliltä. Vauhdilla sisään, maltilla kaks Kalpan äijää samaan nippuun ja helvetin hieno veto ja juomapullo ilmaan.
 

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
Luulisi, että ylivoimapeli korjaantuu vaikka itsestään kauden aikana, mutta ei. Paskempaa se tuntuu olevan mitä pidemmälle kausi on edennyt.
Se oli pienen hetken ihan hyvää - tai siis noita Jyppejä vastaan. Se on ihan myrkkyä, jos on vastassa aktiivinen neliö, varsinkin kun itse ei oikein liikuta.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: OPEX

Jakub

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Se oli pienen hetken ihan hyvää - tai siis noita Jyppejä vastaan. Se on ihan myrkkyä, jos on vastassa aktiivinen neliö, varsinkin kun itse ei oikein liikuta.
Just sanoi selostaja että viimeisen 5 pelin otannalla kerhon ylivoima on Liigan kolmanneksi tehokkainta. Onhan se parantunut, mutta taso heittelee ääripäästä toiseen. Äsken oli sieltä toisesta ääripäästä olevaa ylivoimaa.
 

Rinksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kilju on kyllä ihana pelaaja. Tulee tekemään tuhojaan, jos kehitys on jatkossakin samanlaista.

En tiedä. Pitäisköhän tuota Kiljua kokeilla vaikka ylivoimalla jossain kääntäjä&maalineduspelaaja-roolissa. Tuskinpa tuo ainakaan huonompi valinta olisi kuin Collins ja Collinsiin erotuksena olisi, että toisi ainakin muskelia&luisteluvoimaa.
 

TJ MACKEY

Jäsen
Mä veikkaan, että kun pudotuspelit alkaa, ei Johnstonilta nähdä enää yhtään noita ylimielisen ripulin tussahduksia

Ottakaa talteen ja suolatkaa tarvittaessa
Voihan se olla. Ei vaan näytä siltä, että Johnstonin ainoa ongelma on tuo ylimielisyys ja neppailu. Hän ei yksinkertaisesti osaa puolustaa. Ei riitä voima alkuunkaan. Johnston olisi hyvä pelissä, missä ei saisi olla kontaktia. Ei siis kuulosta kovin lupaavalta pleijari- pakilta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös