Kerhon peliesitykset kaudella 2021–2022

  • 533 420
  • 7 465
Suosikkijoukkue
HPK
Harmillisen tehotonta tuo ylivoima ollut tänään vaikka paikkoja ollut.

Alivoima taasen aikamoista sekoilua kuten puolustaminen muutenkin.

Heikot erikoistilanteet maksaa pisteitä.
 

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
Jees, kun et itse tee jne.

Ei ole alivoima toiminut tänään ja kun yv on mitä on, niin voittoa tavoitellaan lähinnä 5v5 pelillä.
 

Santsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, LiPu
Jees, kun et itse tee jne.

Ei ole alivoima toiminut tänään ja kun yv on mitä on, niin voittoa tavoitellaan lähinnä 5v5 pelillä.
Alivoima ollut surkeaa viimeiset viisi matsia. Kokoajan ollaan myöhässä ja tulee vähän sellaisia oho -tilanteita. Kannisen toiminta HIFK:n ensimmäisessä maalissa hyvä esimerkki tästä.
 

TheRikza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho, Florida Panthers
Alivoima ollut surkeaa viimeiset viisi matsia. Kokoajan ollaan myöhässä ja tulee vähän sellaisia oho -tilanteita. Kannisen toiminta HIFK:n ensimmäisessä maalissa hyvä esimerkki tästä.
Samoin Janatuisen toiminta. Oli jo palaamassa neliöön mutta lähti vielä uudelle kierrokselle paineistamaan
 

Santsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, LiPu
Samoin Janatuisen toiminta. Oli jo palaamassa neliöön mutta lähti vielä uudelle kierrokselle paineistamaan
Kyllä, tosin Janatuinen taisi reagoida tuohon Kannisen liikkeeseen. Kerholla aika usein tuo painollisen puolen ylempi kaveri tekee tuon paineen isolla kaarroksella ja alempi mies reagoi samaan aikaan. Eli olisiko käynnyt niin, että Janatuinen katsoo Kannisen liikkeen ja toteaa, että mun pitäis olla jo menossa, jonka jälkeen käy viellä kaarroksen kulmasta.
 
Suosikkijoukkue
HPK
Pieniä juttuja, mutta vituttaa aina tuollaiset missä yhdellä potkulla voisi välttää pitkän kiekon. Jeskanen äsken tsippasi metri ennen viivaa päätyyn.
 

BitterX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Wacker, Punaportin vapaakaupunki
Vapaamatkustajia tämän päivän kokoonpanossa:

Ikonen (J.)
Collins
Jeskanen
Grman

Kukaan ei anna mitään pelille, mutta ottaa paljon.

Aika peruspeliähän tuo Jeskanen pelaa. Ihan täysin ok täyttää paikkansa.

Mutta kyllä tässä hemmetin kapealla mennään.
 
Viimeksi muokattu:
(1)
  • Tykkää
Reactions: M10
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös