Kerhon peliesitykset kaudella 2021–2022

  • 529 439
  • 7 465

OPEX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Pelli laukoo aina kun maalivahti on poissa sen 10 kertaa. Tolppaan, maalivahdin logoon, puolustajan logoon, plekseihin tai kalaverkkoihin osuvat kaikki. Ja aina vetäjän paikalla. Huoh.
Pellin ongelma on kaukalossa jonkun sortin sähellys varsinkin näin väsyneenä. Semmoinen kiekkokaukalon adhd. Jos saisi rauhoitettua hommaa edes hieman olisi huomattavasti kovempi.
 
Suosikkijoukkue
HPK
Oliskohan tää ketju sit viimeisiä viestejä vaille valmis. Kiitos 2021-2022.

Kyllähän tässä on vielä analysoitavaa! Jos sitä huomenna jaksaisi raapustella ajatuksia kaudesta.

Kerho kuitenkin oli niillä sijoilla mihin moni ennen kautta veikkasi, eli moninaisten vaiheiden jälkeen odotusten mukainen kausi.
 

XO-konu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Vittu että vituttaa..
Ei se,että tolpasta veto ulos ja kausi pakettiin vaan se,että tuolla saatanan lammaslaumalla olisi ollut 60(kuusikymmentä) peliä aikaa hankkia 1 (yksi) piste!!
Minua ei pätkääkään kiinnosta kauden alkuasetelma tai se, että "oltiin altavastaajia ja kukaan ei odottanut mitään".
Minä odotin ja odotan joka vitun kerta kun Kerho astuu askiin ja pelataan voitosta!
Aivan käsittämätön sulaminen Kerholta!!
Jos olet erimieltä,niin ole.
Minua ei vittuakaan kiinnosta!
En jaksa ajatella tulevaa kautta ja mahdollisuutta.
Tämä kausi ryssittiin ihan omasta toimesta ja jokaisen pelaajan,valmentajan ja toimintaan kuuluvan pitää katsoa peiliin ja kysyä itseltään:"Miksi?"

Kerho on aina sydämessäni ja siksi vituttaa niin paljon, että tämä purkautuminen on mielestäni oikeutettu.

Hyvää kesää ja toivottavasti kaikki saa pesää.
 

valkosulka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Vitun Pelli vitun paska painu helvettiin saatanan vammanen

Pelaaja yrittää kaikkensa ja niukasti epäonnistuu tärkeän maalin teossa, mikä tietysti häntä itseäänkin lievästi sanoen ketuttaa. Sitten tulee joukkueen "kannattajalta" tällainen somekommentti, josta muutama muukin surullisen hahmon ritari vielä tykkää. Oli korkki auki tai kiinni, oksettavaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös