Kerho kaudella 2022–2023

  • 367 779
  • 2 306
Suosikkijoukkue
HPK,Dallas Stars
Motin kelpais helvetin hyvin myös alakertaan jos ois toteutukseen mutta itse veikkaan ettei meille ole tulossa. Kyllähän tuo keskikaista huutaa vielä sitä Codyä ja sit neloseen joko omista junnuista joku tai Riska/Åsten tyylinen rouhija. Itse kuulin pientä huhua että myös Robert Leinoa koittaisivat kotiuttaa mutta tuohon en jaksa vielä uskoa.
 

TheRikza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho, Florida Panthers
Motin kelpais helvetin hyvin myös alakertaan jos ois toteutukseen mutta itse veikkaan ettei meille ole tulossa. Kyllähän tuo keskikaista huutaa vielä sitä Codyä ja sit neloseen joko omista junnuista joku tai Riska/Åsten tyylinen rouhija. Itse kuulin pientä huhua että myös Robert Leinoa koittaisivat kotiuttaa mutta tuohon en jaksa vielä uskoa.
Käsitykseni mukaan omissa junnuissa ei ole tällä hetkellä ketään joka sopisi tuohon nelossentterin rooliin. Esimerkiksi Rönkköstä palvelisi paremmin vastuurooli Forssassa ja sitten paikkaamaan yläketjuihin tarvittaessa Kerhon puolella kuin nelossentterin rooli. Paajasellehan oli pelaajatyypinkin puolesta aikanaan oikea paikka ajaa Liigaan nelosen keskellä.

Nelosen keskellä näkisin mielelläni pelaajan jolla on iso rooli alivoimalla ja viimeisillä minuuteilla johtoa suojelemassa, mutta joka ei aivan kädetönkään ole. Kaikkea vaan ei valitettavasti voida saada. *hymiö*
 

Jaageri68

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Kätisyyksiä kaipailisin. Valmiit sopimukset ja huhut mukaan laskien Pelli on ensi kauden jengin ainoa rightin pelaaja. No eiköhän niitä sieltä vielä tule.
Hietanen, Tuulola ja Tenhovuori, kaikki kelpais.
 
L

luigitar

Nelosen keskellä näkisin mielelläni pelaajan jolla on iso rooli alivoimalla ja viimeisillä minuuteilla johtoa suojelemassa, mutta joka ei aivan kädetönkään ole. Kaikkea vaan ei valitettavasti voida saada. *hymiö*

Juuri näin sen pitäisi olla, koska muuten tämä kuormittaisi pitkässä juoksussa meidän kärki jätkiä. Itselläni ei liigan sisältä tule montaa nimeä mieleen.
 

TheRikza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho, Florida Panthers
Itselläni ei liigan sisältä tule montaa nimeä mieleen.
Appelgrenilla olisi Kerho-taustaa junnuista, mutta muuten vähän hmv. Kokemusta ja av-osaamista olisi mutta turhan kädetön ja liian "kiltti".
 

Jerry100

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihdoin Oranssi
Onko Åsten huhu vai jonkun (sairas) fantasia?
Ei osaa oikein kunnolla pelata (2 maalia tehnyt tällä kaudella) ei oikein tappeluitakaan löydy (onko koskaan?) , ottaa erittäin typeriä jäähyjä (80min nyt, vastaavasti Tikalla esimerkiksi alle puolet vähemmän) ja vielä vähän pakkasella tehokukemat.

Olisi erittäin paska ja typerä hankinta.
 
Viimeksi muokattu:

Betonimylly

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Motin kelpais helvetin hyvin myös alakertaan jos ois toteutukseen mutta itse veikkaan ettei meille ole tulossa. Kyllähän tuo keskikaista huutaa vielä sitä Codyä ja sit neloseen joko omista junnuista joku tai Riska/Åsten tyylinen rouhija. Itse kuulin pientä huhua että myös Robert Leinoa koittaisivat kotiuttaa mutta tuohon en jaksa vielä uskoa.
Leino tai Kunyk kelpaisi kärkisentteriksi erittäin hyvin. Mustonen, Toivola sitten peliesitysten mukaan 2 ja 3 sentterit. Suostuisikohan Kanninen nelosen keskelle?
 
L

luigitar

Onko Åsten huhu vai jonkun (sairas) fantasia?
Ei osaa oikein kunnolla pelata (2 maalia tehnyt tällä kaudella) ei oikein tappeluitakaan löydy (onko koskaan?) , ottaa erittäin typeriä jäähyjä (80min nyt, vastaavasti Tikalla esimerkiksi alle puolet vähemmän) ja vielä vähän pakkasella tehokukemat.

Olisi erittäin paska ja typerä hankinta.

Eiköhän Åsten ole iki IFK, joten voi varmaankin poissulkea hahmotelmista. Kyllä sais olla vähän peliä ymmärtävämpi kaveri nelosen keskellä.

Esim.
Lantta, Stråka tai Henritius
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
L

luigitar

Lantalla ei riitä kuin aloituksiin liigassa ja Henritius ei ole lähtökohtaisesti sentteri.

Noh Stråkassa on jo vähän yritystä...

Stråka voisi kyllä olla varteenotettava, koska nuori kaveri on vielä kyseessä. Varaa kehittyä hyvässä valmennuksessa.

Olisi varmaankin jo siirtynyt Jypin rosteriin, jos olisi heidän ensi kauden hahmotelmissa.
 

Orangezone

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Stråka voisi kyllä olla varteenotettava, koska nuori kaveri on vielä kyseessä. Varaa kehittyä hyvässä valmennuksessa.

Olisi varmaankin jo siirtynyt Jypin rosteriin, jos olisi heidän ensi kauden hahmotelmissa.
Pelikäsitys ja luistelu suurimmat heikkoudet.
Mestiksestä löytyy parempiakin pelaajia.

Kuten vaikka hän
 
Viimeksi muokattu:

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Eiköhän Åsten ole iki IFK, joten voi varmaankin poissulkea hahmotelmista. Kyllä sais olla vähän peliä ymmärtävämpi kaveri nelosen keskellä.

Esim.
Lantta, Stråka tai Henritius

Never say never. Tää korona-aika saa pelaajatkin tekeen hulluja päätöksiä tulevaisuutensa suhteen...
 

Kivitasku

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Älkää nyt ikinä mitään Åstenia... Tikkamainen kovuus on eri asia kuin rottailu. Ja "kattokassinen" ei ole peloite, kun taas tikalta tulee useammallekin turpaan jos tarve vaatii.
 
Viimeksi muokattu:

Dawson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Leinollahan on sopimus jo Örebrohon ensi kaudelle? Näin minä olen ainakin ymmärtänyt. Kannisessa meillä on valmis nelossentteri. Jos vaan miehelle rooli kelpaa, ja miksei kelpaisi? Kovahko ykkönen kyllä sitten pitäisi saada.

Jotain rouheuttakin pitää hankkia, se on selvä. Mutta, että Åsten? Älkää nyt saatana! Ei ikinä mun Kerhooni!
 

Läskisalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HauSi
Älkää nyt ikinä mitään Åstenia... Tikkamainen kovuus on eri asia kuin rottailu. Ja "kattokassinen" ei ole peloite kun taas tikalta tulee useammallekin turpaan jos tarve vaatii.

Muuten en nyt ala sen enempää analysoimaan, mutta muistini mukaan Tikka on ollut enemmänkin vastaanottavana osapuolena kun handuesperantot on alkaneet. Muistanko ihan väärin?
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: OPEX

Kivitasku

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Muuten en nyt ala sen enempää analysoimaan, mutta muistini mukaan Tikka on ollut enemmänkin vastaanottavana osapuolena kun handuesperantot on alkaneet. Muistanko ihan väärin?
Muistat. Tai kyse on siitä että Tikka oppi, tai opetettiin että kun toinen on kuumennut, ei enää ammuta yli vaan työ on tehty. Siitä ne ihanat virnuilutkin vastajoukkueen vaihtoaitioon. Ja ai että kun osalla meni tunteisiin.
 
Suosikkijoukkue
HPK,Dallas Stars
Leinollahan on sopimus jo Örebrohon ensi kaudelle? Näin minä olen ainakin ymmärtänyt. Kannisessa meillä on valmis nelossentteri. Jos vaan miehelle rooli kelpaa, ja miksei kelpaisi? Kovahko ykkönen kyllä sitten pitäisi saada.

Jotain rouheuttakin pitää hankkia, se on selvä. Mutta, että Åsten? Älkää nyt saatana! Ei ikinä mun Kerhooni!
Juu on sopimus ensi kaudelle mutta otteet ei oo vakuuttanu seuraa ja mitä olen kuullut niin Örebrossa ei tulisi jatkamaan+perheenlisäys voisi olla hyvä motivaattori palata Suomeen.
 

Heitinga

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Juu on sopimus ensi kaudelle mutta otteet ei oo vakuuttanu seuraa ja mitä olen kuullut niin Örebrossa ei tulisi jatkamaan+perheenlisäys voisi olla hyvä motivaattori palata Suomeen.
Itse taas käsitin otteiden olevan Örebron suosiossa. Pisteitä Leinolla ei tietenkään ole niin paljon kun seura tai itse Robert toivoisi, mutta muuten peliesitykset ovat olleet hyviä.
 
L

luigitar

Juu on sopimus ensi kaudelle mutta otteet ei oo vakuuttanu seuraa ja mitä olen kuullut niin Örebrossa ei tulisi jatkamaan+perheenlisäys voisi olla hyvä motivaattori palata Suomeen.

Itse kanssa ymmärsin puheista, että olisi suosiossa Ruotsin puolella. Pelaa toisten jengien parhaimpia vastaan sekä paljon alivoimaa.
 
Suosikkijoukkue
HPK,Dallas Stars
Itse kanssa ymmärsin puheista, että olisi suosiossa Ruotsin puolella. Pelaa toisten jengien parhaimpia vastaan sekä paljon alivoimaa.
Okei no sitten tuskin on meille tulossa ja olen saanut väärää tietoa:D en kauheesti ole henkilökohtasesti seurannut Leinon tekemisiä joten olen muun tiedon varassa sen suhteen. Hieno homma jos siellä arvostetaan. Ja tietty eihän se perheenlisäys ole automaatio sille että tänne siirtyisi mutta ehti jo pieni innostuminen iskeä päälle että saatais oma poika taas kotiin.
 

Rolf Paski

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Raittiuslegioona & FC Kraak
Niin, ainahan tilanne voi olla, että vaikka seura olisi tyytyväinen otteisiin, niin pelaaja itse haluaisi erilaista roolia. Leino kuitenkin tunnetaan enemmän taito/hyökkäävänä pelaajana kuin alivoima- ja puolustusspesialistina vaikka nuo roolit mieheltä onnistuukin. Saattaa olla että mieli vetää hyökkäävämpään rooliin ja sitä kautta haluaisi muita kuvioita voimassaolevasta sopimuksesta huolimatta.

Tämä siis ihan yleistä spekulaatiota ilman huhua Leinon omasta halusta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös