Keräilykortit

  • 1 129
  • 2

Janneone

Jäsen
Pisteetäänpä ihan uteliaisuuden vuoksi tähän kysymys mitä korttisarjoja olette keränneet tai keräätte?
Itselläni on lähes täydet kolme sarjaa:
Sisu 93-94
Sisu 94-95 1
Ultra 96-97
Jos joku olisi innokas vaihtamaan kyseisten sarjojen kortteja olisin erittäin kiinostunut.
Lisäksi löytyy pienempiä eriä eri korttisarjoista SM-Liigaa ja NHL:ää sekä jonkunlainen maalivahtikokoelma.
Ja olisin erittäin kiinnostunut Sami Heleniuksen korteista jos jollain olisi vaihtaa/myydä kohtuu hintaan.
 

ELÄKELÄINEN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Keski- Uudenmaan muoviseurat
Aikanaan oli pari täydellistä kansiotas 70-luvun alusta .Lienee turha mainita,että harmittaa ettei tullut säilytettyä.
Korttien keräys loppui,kun tulivat tarra-arkit,joista sai itse valita sopivat,joskus 76-77.
 

The Joker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Minulla on 98-99 O-Pee-Chee Chrome (lähes koko sarja), sekä myös lähes täydellinen 00-01 SPx Upper Deck sarja. Ja jos kiinnostaa, niin minulla on numeroitu (1000kpl on valmistettu) Jere Lehtinen Triple Treat Sm-liiga kortti. Jos kiinostaa, niin mailailkaa minulle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös