Keppitaistelijat - JYPin sairastupa 2012-2013

  • 56 641
  • 137

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
Tuomas Heikkilä tietää kertoa että myös Matias Myttysen pelaaminen välieräsarjassa olisi mahdollista.
Hyvä niin, tulee mahdollisuus saattaa Boyce laitaan ja Myttynen voisi tuoda jotain uutta ylivoimapeliin.
 

Nypsi

Jäsen
Tuomas Heikkilä tietää kertoa että myös Matias Myttysen pelaaminen välieräsarjassa olisi mahdollista.
Hyvä niin, tulee mahdollisuus saattaa Boyce laitaan ja Myttynen voisi tuoda jotain uutta ylivoimapeliin.
Itse en usko että Myttynen toisi mitään lisäarvoa JYP;n peliin noin pitkän tauon jälkeen. Muutenkin olisi aika erikoista muuttaa Boycen roolia kesken tärkeimpien pelien, kun hän on kuitenkin ollut pudotuspeleissä JYP;n tärkeimpiä pelaajia.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Itse en usko että Myttynen toisi mitään lisäarvoa JYP;n peliin noin pitkän tauon jälkeen. Muutenkin olisi aika erikoista muuttaa Boycen roolia kesken tärkeimpien pelien, kun hän on kuitenkin ollut pudotuspeleissä JYP;n tärkeimpiä pelaajia.
Juuri näin. Boyce on tuntunut sopeutuvan hyvän sentterin paikalle pudotuspeleissä. On hoitanut aloituksia hyvällä prosentilla, sijoittuu hyvin ja on ollut varsinkin alivoimalla erinomainen. Olisi aika hölmöä tässä vaiheessa laittaa miestä laituriksi vaikka varmasti saisi taklattua enemmän siinä roolissa.
 

dafjkl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Diskos ja JYP
Olisi todella onnekasta, jos kevään ratkaisupeleissä ei tapahdu loukkaantumisia / pelikieltoja / sairastumisia... Tämän vuoksi on hieno uutinen, että Myttynen voisi olla kaukaloon lyötävissä. Itse pidän Matiasta astetta Ruohomaata fyysisempänä ja ennen kaikkea itseluottamukseltaan kovempana kaverina.

Mutta varmastikaan ei pidä nyt lähteä ketjuja sotkemaan. Pakkiparien kohdalla on hieman eri juttu, jos ja kun Malmi pelikunnossa on
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ainakin ennen ottelun alkua radiossa Aho sanoi, että Myttynen olisi lähipäiväivinä jo käytettävissä ja Malmivaara ei ole ainakaan tälläviikolla vielä peleihin mukaan tulossa, mutta mahdollisesti pelien jatkuessa pitemmälle niin on mukana.

Tosin Myttyselle ei ihan suoraan itse roolia löydä joukkueesta, ehkä kolmosen keskelle ja Salmio neloseen, muuta järkevää roolia ei oikein taida olla, nelosen laidassa kun taitaisi mennä hieman hukkaan. Toki loukkaantumisia, pieniä vaivoja ja muuta voi olla jotka muuttaa tilannetta ja onhan viikonloppuna peräkkäiset ottelut joihin varmasti tuoretta jalkaa lauantaina tarvitaan, varsinkin jos mennään jatkoaikaa ym..
 

Marcus Juslin

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Myttysen pelivalmius on hyvä juttu siltä varalta, että jos Jonnella sattuu olemaan kohmelo.
 

makeyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Sipiläiseltä sormi murtunut. En tiedä pystyykö pelaamaan tuen/teippauksen/puudutuksen voimin, mutta epäilen. Todella harmi.
 

spaceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, #26, #15, #11, #45
Onkohan Kalteva pelikunnossa jo maanantaina?

Auvisen jättäisin Kaltevan tilalta pois, hyvin epävarma omassa päässä.
 

Rostislav

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Voihan helvetti. No, toisaalta eilen kairattiin sarjan avausvoitto ilman Kaltevaa, mutta onhan tämä JYPin pudotuspelihistoria johtavien pakkien loukkaantumisen osalta aika murheellinen. Kaltevalta miehekästä toimintaa kun ei jäänyt pötköttelemään jäälle ja ainakin yhdessä vaihdossa näin pelaavan vielä tuon tärskyn jälkeen. Olis kyllä ollut selvääkin selvempi jäähyn paikka Sammalkankaalle.

Mitkähän on mahdollisuudet saada Malmi kokoonpanoon huomenna? Jos olen käsittänyt oikein, niin on jo viikon-pari ollut joukkueen mukana harjoituksissa.
 
Viimeksi muokattu:

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös