Kenttäkoostumukset kaudella 2023–2024

  • 287 779
  • 2 869
Jep, mutta kyllä Koivistoisen viimeisetkin fiilikset viedään jatkaa Nordiksella!

Miksi ihmeessä? Kaskimäki on ollut viimeisissä otteluissa yksi IFK:n parhaista hyökkääjistä, kiekolla vaarallinen ja helmikuussa tehnyt 5 matsiin ihan hyvin tehojakin. Miehen potentiaali on varmasti kaikkien tiedossa. Seppälä puolestaan on omalla liikkeellä tuottanut jatkuvasti vaikeuksia vastustajan pakeille ja parantunut otteitaan helmikuun aikana kuin sika juoksuaan.

Itse näen Koivistoisessa ja Kaskimäessä potentiaalisesti erinomaisen kaksikon, missä pelaajien vahvuudet täydentävät toisiaan. Ei minusta todellakaan huono paikka Koivistoiselle.
 

jjhockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC Pääkkäri, HIFK
Miksi ihmeessä? Kaskimäki on ollut viimeisissä otteluissa yksi IFK:n parhaista hyökkääjistä, kiekolla vaarallinen ja helmikuussa tehnyt 5 matsiin ihan hyvin tehojakin. Miehen potentiaali on varmasti kaikkien tiedossa. Seppälä puolestaan on omalla liikkeellä tuottanut jatkuvasti vaikeuksia vastustajan pakeille ja parantunut otteitaan helmikuun aikana kuin sika juoksuaan.

Itse näen Koivistoisessa ja Kaskimäessä potentiaalisesti erinomaisen kaksikon, missä pelaajien vahvuudet täydentävät toisiaan. Ei minusta todellakaan huono paikka Koivistoiselle.
Toivotaan, että peli-iloa riittää.
 
Toivotaan, että peli-iloa riittää.

Toivotaan. En kyllä näe syytä, miksi ei riittäisi. Varsinkin kun Koivistoisesta on syntynyt kuva erittäin low maintenance persoonana.
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Koivistoisella on paikka ykkösyv:llä ja saa nyt laidoilleen maalipaikkoja luovan Kaskimäen ja duunari-Seppälän. Ei nyt pitäisi olla mikään hirveän huono tilanne sentterin kannalta varsinkin, kun tuo ketju päässee pelaamaan vihulaisten heikompia kentällisiä vastaan.
 

Cover

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rikollislauma
Toivotaan, että peli-iloa riittää.
No, pakko sanoa, että jossei loukkaantumisesta palaavalta pelaajalta riitä peli-iloa, kuin jossain tietyssä ketjussa, niin mun puolesta voi vaikka katsoa jatkossa pelit katsomosta.

Mutta Koivistoinen ei toki millään tavalla ole "Teissala", joten ei varmasti edes ole miettinyt sitä, että onpas nyt ihan perseestä tämä mun ketju. Ammattimies ja ketjukaan ei missään nimessä ole mikään huono. Jäänyt muutenkin kuva pelaajana, joka välittää joukkueen voittamisesta enemmän kuin mistään muusta omista pisteistä tai ketjukavereista. Eiköhän me taas tänään nähdä iloinen Eetu pomppimassa tasajalkaa muidenkin kuin itsensä onnistumisille.
 

EPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Jep, mutta kyllä Koivistoisen viimeisetkin fiilikset viedään jatkaa Nordiksella!
Pelasi Lukossa mestaruuskaudella muistaakseni 3. keskellä kuten nyt meillä. Koivistoinen olisi 2. sentteri mutta Pakarisen kenttä on nyt 2.

Koivistoinen pelaa 1. ylivoimaa ja 2. alivoimaa ja on todella arvostettu pelaaja joukkueessa. En näe miksi ja miten tässä fiilikset vietäisiin..
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ehkä jotta yrittäjätkin ehtisivät matsiin. Eikä vaan työttömät ja duunarit? :)
Työttömät on kanssa yrittäjiä, matsiin yrittäjiä. Hitto viimeisen kymmenen vuoden aikana mä oon kausarilaisena missannut ainakin kolmasosan peleistä kun oon sammunut ennen sitä.

No nyt tänään on hyvä sauma kun pääsen täältä vapaudenriistolasta vasta neljältä.
 

Kale

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Tom Laaksonen
Työttömät on kanssa yrittäjiä, matsiin yrittäjiä. Hitto viimeisen kymmenen vuoden aikana mä oon kausarilaisena missannut ainakin kolmasosan peleistä kun oon sammunut ennen sitä.

No nyt tänään on hyvä sauma kun pääsen täältä vapaudenriistolasta vasta neljältä.

Ootko nyt jo putkassa? No, toivottavasti pitävät lupauksensa ja pääset matsiin.
Toki siihen jää vielä väliin riskitekijöitä, laulun sanoin: ”viideltä saunaan ja kuudelta (uudestaan?) putkaan….”

Kokoonpano on hyvännäköinen. Ei jää tämä kausi stiga-ukoista kiinni. Perhana, kun pysyisi nyt tuo remmi kasassa kauden loppuun asti ja vielä Raskilla höystettynä, niin kaikki on mahdollista.

edit. Hovista mä kyllä peluuttaisin enemmän, niin että selkeästi molemmilla veskareilla olisi hyvä pelituntuma päällä koko ajan.
 

C2 huutelija

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Onhan toi hyökkäys kova, kun Ikonen 2+15 ja +7 ei mahdu pelaamaan.

Kokoonpanossa Seppälä 3+4 +4 ja Väänänen 4+4 -1 ajaa toki edelle paremman energiansa kanssa, mutta olisko Ikosesta silti enemmän potentiaalia kevään isoihin peleihin?
 
Suosikkijoukkue
HIFK ja Leijonat
Hyvältä näyttää hyökkäysketjut. Sieltä kun rask vielä palaa ottamaan Seppälän paikan kolmosen laidalta on ketjut valmiina kevääseen. Poppareilta löytyy tällöin vielä Åsten, Seppälä ja Ikonen. Kaikki uskaltaa tarvittaessa heittää keväällä askiin ja tiiviissä pelitahdissa pystyvät antamaan tarvittavaa energiaa joukkueelle kierrätyksen kautta.

Kyllä tässä vahvasti nega-/realisti-siivenkin edustajan usko alkaa nousemaan kevättä kohden.
 

jjhockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC Pääkkäri, HIFK
Pelasi Lukossa mestaruuskaudella muistaakseni 3. keskellä kuten nyt meillä. Koivistoinen olisi 2. sentteri mutta Pakarisen kenttä on nyt 2.

Koivistoinen pelaa 1. ylivoimaa ja 2. alivoimaa ja on todella arvostettu pelaaja joukkueessa. En näe miksi ja miten tässä fiilikset vietäisiin..
Eihän tänä päivänä ole väliä, onko 1.,2. tai 3. ketjussa, tarkoitin lähinnä ketjukavereita, lukossa oli mielestäni himpun verran paremmat laiturit.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: EPK

Stratman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hyvältä näyttää hyökkäysketjut. Sieltä kun rask vielä palaa ottamaan Seppälän paikan kolmosen laidalta on ketjut valmiina kevääseen. Poppareilta löytyy tällöin vielä Åsten, Seppälä ja Ikonen. Kaikki uskaltaa tarvittaessa heittää keväällä askiin ja tiiviissä pelitahdissa pystyvät antamaan tarvittavaa energiaa joukkueelle kierrätyksen kautta.

Kyllä tässä vahvasti nega-/realisti-siivenkin edustajan usko alkaa nousemaan kevättä kohden.

Mielestäni tämän kauden menestys ei ole missään vaiheessa ollut kiinni pelaajamateriaalista, ehkä maalivahteja lukuunottamatta. Ongelma on tähän mennessä ollut valmennuksella en ja nyt lähinnä huolestuttaa se ehtiikö joukkue sisäistämään uuden suoraviivaisemman pelisapluunan. Hyökkäys kestää useammankin pelaajan loukkaantumiset ja puolustuskin kahden pakin poissaolon.
 

Hattutemppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Koivistoinen pelasi Lukossakin monesti huonompien ketjukavereiden kanssa ja teki silti hyvää tulosta. Osaa tehdä ketjukavereistaan parempia, eikä tarvitse välttämättä ketään liigan parasta laituria vierelleen jotta tulosta tulee. Kaskimäki ja Koivistoinen tekee tänään maalit mieheen.
 

Jan_Peter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Chicago blackhawks
Koivistoinen pelasi Lukossakin monesti huonompien ketjukavereiden kanssa ja teki silti hyvää tulosta. Osaa tehdä ketjukavereistaan parempia, eikä tarvitse välttämättä ketään liigan parasta laituria vierelleen jotta tulosta tulee. Kaskimäki ja Koivistoinen tekee tänään maalit mieheen.

Kaskimäki tulee olemaan meidän musta hevonen tänä keväänä. Kiviharjulle voi play-offit tulla liian nopeasti vastaan, mutta olisihan siinä romantiikkaa kun tulisi ottamaan skenensä haltuun.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: BOL

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Koivistoinen pelasi Lukossakin monesti huonompien ketjukavereiden kanssa ja teki silti hyvää tulosta. Osaa tehdä ketjukavereistaan parempia, eikä tarvitse välttämättä ketään liigan parasta laituria vierelleen jotta tulosta tulee. Kaskimäki ja Koivistoinen tekee tänään maalit mieheen.

Kaskimäki on omalla tavallaan yksi IFK:n parhaista pelaajista. Viime keväänä 4 pinnaa 7 pudotuspeliin ja odotukset varmaan hänelläkin sitä kautta kohti kattoa. Tämä kausi ollut vaisuhko, mutta kuitenkin Joni Ikosen pistetahdissa ja peliesitysten kaari ylöspäin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös