Kenttäkoostumukset kaudella 2023–2024

  • 292 470
  • 2 869
Suosikkijoukkue
HIFK
Hovinen maalissa, luulen että hänen kanssaan tehdään myös jatko hyvin pian. Ehkäpä jopa tämän pelin jälkeen, jossei sula täysin.
Ihanasti jinxattu?

Kolme pinnaa tarttis tänään kaapia Hämptonista. Minimissään 2 pistettä, mutta ei sekään ihan tyydytä tässä vaiheessa. Luhanka tekee tänään börsän.
 

Bad Bob #42

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Chicago Blackhawks
Ihanasti jinxattu?

Kolme pinnaa tarttis tänään kaapia Hämptonista. Minimissään 2 pistettä, mutta ei sekään ihan tyydytä tässä vaiheessa. Luhanka tekee tänään börsän.

Ai meinaat et mun kirjoituksilla ois niin iso voima että Hovinen sulaa tänään? Mä en jotenkin usko :D
Mut jos on, niin lupaan käyttää sitä IFKn eduksi loppukaudesta
 

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC
Hovinen maalissa, luulen että hänen kanssaan tehdään myös jatko hyvin pian. Ehkäpä jopa tämän pelin jälkeen, jossei sula täysin.

Luulen, että tähän vaikuttaa Karhusen kuntoutumisen eteneminen. Mieluummin itsekin näkisin Hovisen kuin Karhusen kakkosena, sen verran rikkonaista Karhusen viime kaudet ovat olleet.
Uskoisin, että jompi kumpi kuitenkin jatkaa matkaansa
 

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Feikkiheikit
Luulen, että tähän vaikuttaa Karhusen kuntoutumisen eteneminen. Mieluummin itsekin näkisin Hovisen kuin Karhusen kakkosena, sen verran rikkonaista Karhusen viime kaudet ovat olleet.
Uskoisin, että jompi kumpi kuitenkin jatkaa matkaansa
Olisi kyllä typerä riski jatkaa Karhusella varsinkin kun se olisi vältettävissä ja todennäköisesti vieläpä aika edullisesti.
 

Bafforosso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK parhaimmillaan
Näitä koostumuksia odotan melkein nykyään suuremmalla jännityksellä kuin itse matsia ja jännittäminen matsin aikanakin on usein miedompaa. Jännittää, onko Ville saanut pään riittävän kipeäksi ja oivaltanut, että kkookoonpanoja voi ajatella toisellakin tavalla.
 

Analyytikko_

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, QPR, ManU, Hertha BSC
Jos Seppälä nyt sitten loukkaantui, niin olisikohan huomenna seuraavaa.

Nättinen-Lehterä-Pakarinen

Vesalainen-Jääskä-Rask

Tallberg-Ikonen-Teissala

Åsten-Kaskimäki-Hämäläinen
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Veikkauksen sivuille on laitettu vain Kärppien kokoonpano. Jännäksi menee.
 

MK47

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Toistaiseksi puuttuu IFK:n kokoonpanot, Kärppien kokoonpanot tuli julki. Saas nähdä ketkä kaikki puuttuu meidän kokoonpanosta.

E: @Mojo olikin nopeampi.
 

Rutale

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flyers.
Toistaiseksi puuttuu IFK:n kokoonpanot, Kärppien kokoonpanot tuli julki. Saas nähdä ketkä kaikki puuttuu meidän kokoonpanosta.

E: @Mojo olikin nopeampi.
Santeri Hartikainen lainattu KiVa:sta. 4 sentteriä puuttuu. Näin kerrotaan äxässä.
 

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Feikkiheikit
Menikö Seppälä rikki siinä avojään taklauksessa? Osuiko päähän? Tää Hartikainen on statsien puolesta ihan mielenkiintoinen haku paikkaajaksi.
 

T.J.R

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ja Flyers
Nättinen-Lehterä-Pakarinen
Vesalainen-Jääskä-Rask
Kaskimäki-Hartikainen-Ikonen
Tallberg-Åsten-Teissala

Siinä mun veikkaus hyökkäyksen osalta
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Nättinen - Lehterä - Pakarinen
Vesalainen - Jääskä - Rask
Tallberg - Ikonen - Kaskimäki
Åsten - Teissala

Melart - Martin
Lindbohm - Salin
Luhanka - Motin
Lehmus

Taponen
Hovinen

Ei ainakaan vielä ole sitä Espoon Hartikaista tuossa kokoonpanossa.

edit. Lehmus unohtui, joten se lisätty.
 
Viimeksi muokattu:

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Eli Lehmus saikulle kans? Ensviikolla toivottavasti Koivistoinen ja Sund tekee paluun. Kotkansalo ois tänään voinu debytoida.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös