Kenkää Selinille!

  • 258 355
  • 2 097

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
"Siirtoikkunan saamien tietojen mukaan Ässien valmennusjohdolla on käytännössä tämä viikko aikaa kääntää pelillinen kurssi. Porin Ässien hallitus on kulisseissa selvittänyt päävalmentaja Ari-Pekka Selinille vaihtoehtoja, jos valmentajaa joudutaan vaihtamaan.
Ässät pelaa neljän päivän sisään kolme peliä vastustajinaan KalPa, TPS ja Sport. Sarjataulukossa joukkue on toiseksi viimeisenä päästäen maaleja joukkueista eniten. Tilastojen valossa Ässäpakan alivoimapelaaminen on ollut myös sarjan huonointa. Kauden alun jälkeen seura on tuloksetta etsinyt johtavaa kiekollista puolustajaa riveihinsä."
Tällainen löytyi Facebookista.

No nyt tietysti ihan ennen kuin itsekään menen spekulaatioissa yhtään sen pidemmälle niin herää kysymys, että mikä ihme on Siirtoikkuna? En ole koskaan kuullutkaan.. joku naamakirjassa toimiva vapaa kiekkomedia? Näitähän nyt tuntuu riittävän
 

J.H #21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
No nyt tietysti ihan ennen kuin itsekään menen spekulaatioissa yhtään sen pidemmälle niin herää kysymys, että mikä ihme on Siirtoikkuna? En ole koskaan kuullutkaan.. joku naamakirjassa toimiva vapaa kiekkomedia? Näitähän nyt tuntuu riittävän
Ei varmasti luotettavin lähde, mutta tämän tuskan keskellä haluaa uskoa tällaisiin uutisiin.
 
Suosikkijoukkue
Naurettavat agendat
" Kauden alun jälkeen seura on tuloksetta etsinyt johtavaa kiekollista puolustajaa riveihinsä. "

Oon ollut siinä ymmärryksessä että haussa oleva puolustaja olisi enemmänkin kaikkea muuta kuin kiekollinen? Fyysinen, perusvarma, alivoimapelaaja jne... ja se kiekollinen osaaminen olisi toissijainen kriteeri.
 

ValkMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
" Kauden alun jälkeen seura on tuloksetta etsinyt johtavaa kiekollista puolustajaa riveihinsä. "

Oon ollut siinä ymmärryksessä että haussa oleva puolustaja olisi enemmänkin kaikkea muuta kuin kiekollinen? Fyysinen, perusvarma, alivoimapelaaja jne... ja se kiekollinen osaaminen olisi toissijainen kriteeri.

Joo, Atu on puhunut sen isännän hankkimisesta. Toisaalta Kerttula on antanut ymmärtää, että tarvitaan puolustaja, joka pystyy pelaamaan ainakin sen 20 min/peli. Itse olen kuullut sellaista, että etsitään kahden suunnan puolustajaa, joka taitaa asiallisesti sekä puolustus- että hyökkäyspelin.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
En uskoisi sanaakaan mitä tuolla Siirtoikkunassa kirjoitellaan…

Tätä juuri itsekin tarkoitin, lähteen epäluotettavuus vaikuttaa päivänselvältä ihan perssilmälläkin katsottuna..

Joo, Atu on puhunut sen isännän hankkimisesta. Toisaalta Kerttula on antanut ymmärtää, että tarvitaan puolustaja, joka pystyy pelaamaan ainakin sen 20 min/peli. Itse olen kuullut sellaista, että etsitään kahden suunnan puolustajaa, joka taitaa asiallisesti sekä puolustus- että hyökkäyspelin.

Niin siis haussa on tosiaan kait "isäntätyyppinen" pakki, josta on myös muuhun. Siksi vaikuttaa erittäin uskottavalta, että sen Lalonden perässä tässä nyt kiihkeästi oltaisiinkin..
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Nigi

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Joo, Atu on puhunut sen isännän hankkimisesta. Toisaalta Kerttula on antanut ymmärtää, että tarvitaan puolustaja, joka pystyy pelaamaan ainakin sen 20 min/peli. Itse olen kuullut sellaista, että etsitään kahden suunnan puolustajaa, joka taitaa asiallisesti sekä puolustus- että hyökkäyspelin.

Lalonde pystyy isoihin minuutteihin, tehoiluun ja fyysisyyteen. Jos pää toimii niin olisi just sopiva hankinta tähän kohtaan.
 
Suosikkijoukkue
Naurettavat agendat
Joo, Atu on puhunut sen isännän hankkimisesta. Toisaalta Kerttula on antanut ymmärtää, että tarvitaan puolustaja, joka pystyy pelaamaan ainakin sen 20 min/peli. Itse olen kuullut sellaista, että etsitään kahden suunnan puolustajaa, joka taitaa asiallisesti sekä puolustus- että hyökkäyspelin.

Juurikin tuon takia en nyt liikaa itsekään anna painoarvoa kyseiselle julkaisulle. Julkisuuteen kerrottu että etsitään isäntää ja verkkomedia kirjoittaa pelkästään kiekollisesta hakemisesta.

Voihan tietty tuokin kirjoitus olla totta, mutta epäilen vahvasti.
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Noni. Ketä teist o menny trollailee Siirtoikkunalle "varmoja tietoja", että saadaan tähän ketjuun pöhinää. Häpeäisit. Tällä tavoin hyvä uskosia huijataan uskomaan parempaan huomiseen!
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Noni. Ketä teist o menny trollailee Siirtoikkunalle "varmoja tietoja", että saadaan tähän ketjuun pöhinää. Häpeäisit. Tällä tavoin hyvä uskosia huijataan uskomaan parempaan huomiseen!

Siellä ollaan vaan kulisseissa saatu pikkuhiljaa tarpeekseen noista äijän joka aamuisista päivityksistä. Että nyt poka loppuu tuo touhu :D
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Tuollaisen sivuston luotettavuustaso on jopa Jatkoajan keskustelupalstaa alempi.

Kiekollisen pakin tarvekin paljasti että paskaahan tuo koko juttu on. Ikävää sinänsä.
 

Seeepra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
”Selinillä kolme peliä aikaa vakuuttaa Ässien hallitus”

”Siirtoikkunan saamien tietojen mukaan Ässien valmennusjohdolla on käytännössä tämä viikko aikaa kääntää pelillinen kurssi. Porin Ässien hallitus on kulisseissa selvittänyt päävalmentaja Ari-Pekka Selinille vaihtoehtoja, jos valmentajaa joudutaan vaihtamaan.
Ässät pelaa neljän päivän sisään kolme peliä vastustajinaan KalPa, TPS ja Sport. Sarjataulukossa joukkue on toiseksi viimeisenä päästäen maaleja joukkueista eniten. Tilastojen valossa Ässäpakan alivoimapelaaminen on ollut myös sarjan huonointa. Kauden alun jälkeen seura on tuloksetta etsinyt johtavaa kiekollista puolustajaa riveihinsä.”

Päivitys 12:00 : Puolustaja Shawn Lalonde vahvistaa joukkuetta loppukauden mittaisella sopimuksella, Ässien kehitysjohtaja Tommi Kerttula kertoo.

31-vuotias Lalonde on voittanut kolme kertaa Saksan pääsarjan DEL-liigan puolustajien maalipörssin ja kerran puolustajien pistepörssin.”

Tälläistä ”tietoa” siirtoikkunalla, väläytelty myös Jokereiden paluuta Liigaan *hymiö* tähän tiliin siis uskominen liki nolla. Toki ei kyllä yhtään haittaisi vaikka tili olisi oikeassa.
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Aamu #25 jvdk ja Atu on edelleen Porin Ässien päävalmentaja.

@ Ilves 4-2 L
vs. HIFK 2-1 W
@ Pelsut 2-1 L
vs. JYP 2-3 L
@ SaiPa 3-4 W
@ KK 2-1 L
vs. Ilves 2-4 L

Tänään Kuopiossa jo kerran jatkoilla kaadettu KalPa. Iskeekö Barach taas neljä ja pelastaa Ässät kurimuksesta?
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Aamu #25 jvdk ja Atu on edelleen Porin Ässien päävalmentaja.

@ Ilves 4-2 L
vs. HIFK 2-1 W
@ Pelsut 2-1 L
vs. JYP 2-3 L
@ SaiPa 3-4 W
@ KK 2-1 L
vs. Ilves 2-4 L

Tänään Kuopiossa jo kerran jatkoilla kaadettu KalPa. Iskeekö Barach taas neljä ja pelastaa Ässät kurimuksesta?

Kaava ei petä. Tänään voitto.
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Mua kyl vähä jännittää, kun @Arnold kans ollaan häviimäs panos.
 

Kärmes1

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Vieläkö joku hallituksessa uskoo Atuun? Ehkä ei mutta pakko on yrittää kun ei oo varaa kenkiä pois. Pitkäjänteisesti... En olisi arvannutkaan, että sillä tarkoitettiin fanien pinnan kehittämistä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös