Kenestä uusi päävalmentaja Sporttiin

  • 28 328
  • 147

Master

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo
Ettekai tosisaan ole pettyneitä tamin jatkoon?? Mieshän vei teidät lähes smliigaan? Ja mitä tulee talouspuoleen niin ei kyllä kärpätkään ole nykyiseen asemaansa noussut ilman merkittäviä taloudellisia panostuksia.. Kyllä sitä tappiota tulee väistämättä jos haluaa mestiksestä liigaan nousta. Siitä se nousu sitten lähtee jos vaan on osaamista..
 

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport
Kiekkoleijona #79 on ärsytetty. Neuvostoliiton kaataja ei anna periksi, koska eihän Juhani Tamminen voi poistua hallista hävinneenä. Tässä on käymässä, kuten sopia saattoi: Tami päättää valmentajanuransa Vaasassa, eli jatkaa vielä ainakin vuoden, ja saa vielä toisenkin siis, jos Sport nousee liigaan. Sitten meillä on lähes eläkeikäinen päävalmentaja liigassa. Juhani on katsonut kotkalogoa ja nähnyt siinä oman profiilinsa. Se suuri vuorenkorkuinen Haaste siihen päälle niin monivuotinen lovestory on syntynyt.

Otan tämän vastaan hieman ristiriitaisin tuntein, mutta hyvin rauhallisena. Kiitän Juha Saarta ja Sportin hallitusta..jäätävästä päätöksestä. Sport etenee nyt siis taas melko lyhytnäköisesti. Katse on ainoastaan ensi kaudessa. Toisaalta ymmärrän päätöksen. Valmentajan vaihdos lähes liigaan nousseessa jengissä olisi sekoittanut paljon pelillisiä asioita joukkueessa.

Nyt jään mielenkiinnolla odottamaan mm. siffan näkemyksiä tästä uutisesta.
 

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?
Heikki Hiltunen on AINOA Vaconin mies hallituksessa!
Sekin on jo liikaa tämän perusteella. Panostaisivat mieluummin siihen joukkueeseen, ehkä sitten voisin antaa Tammisen anteeksi jos Vaconin sponsorointi nousee ihan uusiin lukemiin ja tänne todellakin saataisiin KÄSIÄ. Laatu maksaa.

Niin ja toivon, että me kaikki seistäisiin taas päätöksen takana.
Mä en hyväksy tälläistä paskaa. Muuten vaan kiusasivat Lehkosta, kunnes Tamminen päättikin hyväksyä Vaconin supertarjouksen.

Master kirjoitti:
Optiovuosi astuu voimaan, mikäli Sport nousee liigaan ensi kauden päättteeksi.
Liiga tai konkurssi, jälleen kerran. Helvetin helvetti!!!

...ilman merkittäviä taloudellisia panostuksia
Niin, mutta ongelma onkin siinä, että meidän sponsoritulot eivät ole läheskään vielä sillä tasolla missä sen pitäisi ollakin. Sen takia tässä konkurssia pelätään, taas kerran.
 

fågel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport Vaasa
Liiga tai konkurssi, jälleen kerran. Helvetin helvetti!!!

Kauden jälkeen konkurssissa ja mä poltan koko vitun Runsorin.

Katsotaa nyt minkälaisilla panoksilla yhteistyökumppanit lähtee ensi kauteen. Pitää toivoa että siellä on nyt herätty sen takia että Sport oli maalin päässä Liigasta. Nyt olisi hyvä aika nostaa omaa panostusta. Tällaista ajattelua toivon sponsoreilta. Olisiko tässä nyt nähtävissä jotain Kärppä-ilmiötä?
 
Suosikkijoukkue
Vaasan ylpeydet, punavalkoiset & Voittamaton Vaasa
Niin, mutta ongelma onkin siinä, että meidän sponsoritulot eivät ole läheskään vielä sillä tasolla missä sen pitäisi ollakin. Sen takia tässä konkurssia pelätään, taas kerran.

Master-nimimerkki tuossa aikas hyvin sen jo kiteyttikin. Ilman panostusta ei tule taivastakaan. Ei me toista kertaa tehdä yhdelläkään valmentajalla noin kovaa tulosta ton tason jengillä, mitä meillä oli. Se oli meidän momentum ton tason rosterilla nyt tänä keväänä ja yhtä kovaan tai kovempaan suoritukseen tarvitaan vielä kovempaa panostusta.

Niin ja mitä tulee pelimerkkeihin. Koska tiedän, että lähteeni ei kusettanut mua, on jotain isoja päätöksiä sikariportaassa tehty, jotta Saari uskalsi lentää tuli perseenalla tekemään diilin seiskaysin kanssa. Kuten sanoin, me tullaan näkemään uskomaton rosteri ensi kaudella. vapise Pata, vapise SaiPa.

Niin ja sanottakoon nyt sekin, että mä en fanina jaksa kiinnostuu oikeesti siitä, paljonko meille tulee rahaa tai menee. En mä sitä ainakaan fanita. Jos seura tekee sit kuperkeikan, niin tekee. Katotaan sit taas Suomi-sarjaa tms.
Kyllä sieltä taas sit noustaan ennemmin tai myöhemmin. Mä fanitan Sporttia ja jääkiekkoa ja haluan, että me mennään pelillisesti jatkuvasti eteenpäin. Seuraava step onkin siis juuri liiga. Niin lähellä, kun se kävikin jo.

Ja kun se kävi näin lähellä, niin totuus lienee sekin, että tästä ei ole oikeen enään kilpaurheilussa pakittamista. Sitä sanotaan muuten housuun paskomiseksi, jos ei haluta mennä eteenpäin.

En hyökkää nyt ketään vastaan tällä, enkä millään muotoa, vaan haluan seistä seuramme mukana ja jos sikseen tulee, myös sen mukana kaatua.
Raha kiekossa ei kiinnosta oikeasti lainkaan, jääkiekko senkin edestä. Tuskailkoon Saari rahan kanssa, mä ostan kausarin ja nautin kiekosta.

Kauden jälkeen konkurssissa ja mä poltan koko vitun Runsorin.
Hei oikeesti. Kumpaa te fanitatte rahaa, vai jääkiekkoa. Jos mennään konkkaan, niin mennään. Ei me voida ikuisesti jäädä tuleenkaan makaamaan. Nyt, tai ei koskaan. Ei enää niitä, jo vuodelta -85 lähtien puhuttuja meillä on unelma että.... Nyt ammutaan kovilla ja lujaa.
 
Viimeksi muokattu:

ShitBreak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, NHL
Hehe. Aikaisemmin on puhuttu, että jos satsaa kunnon valmentajaan rahaa, ei pelaajiin tarvitse satsata niin paljoa. Taitaa ens vuoden Sportissa käydä vähä eri tavalla.

Erittäin suurella mielenkiinnolla odotan minkälaista rosteria Tami lähtee kokoamaan. Varmasti todella mielenkiintoinen, mutta vasta painona tietenkin on suuri huoli A-junnujen liigapaikasta. Olen vähän kuullut juttua, että jopa muutamat vaasalaisjunnut lähtisivät liigaseurojen junnuihin, mikäli siis Tami jatkaa, niin kuin nyt vähän siltä näyttää...
Niin ja Talasta lienee turha haaveilla ensi kauden Sportiin. Saa nähdä meinaako hän Mikkeliin jäädä ja ottaako hän kenties jonkun Vaasasta mukaansa sinne.

Kesän aikana henkilökohtaisesti tulen todella tarkasti harkitsemaan ostanko enää kausikorttia. Niin pettynyt olen valintaan. Toisaalta tämä saattaa olla viimeinen kausi Sportin historiassa...
 

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?
Nyt kun mietin tarkemmin, niin se fågelin ehdottama "junnupitoinen" kokoonpano ei enää kuulostakaan huonolta.

Joukkue lieneekin kovempi, kuin divari-Kärpät ikinä mutta eiköhän silti onnistuta tippumaan jollekin höpönhöpö D Teamille ja sitten ollaan konkurssissa.

Noh, rauhoitutaan kuitenkin sen verran että mä oikeasti odotan sponsoreilta SUURTA panostusta joukkueeseen. Jos rosterissa ei ole Sprukts, Karalahti, MacNeil ja Saviano -nimisiä pelaajia, eikä GH-sponsorit ole antamassa auttavaa kättä, niin luovutan.

Pat_LaFontaine kirjoitti:
Niin lähellä, kun se kävikin jo.
Yhtä lähellä oli myös konkurssi.

Ensin menetettiin Suikkanen ja nyt Lehkonen. Ei tää Sportin organisaatio näytä koskaan oppivan virheistään.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Vaasan ylpeydet, punavalkoiset & Voittamaton Vaasa
Olen vähän kuullut juttua, että jopa muutamat vaasalaisjunnut lähtisivät liigaseurojen junnuihin, mikäli siis Tami jatkaa, niin kuin nyt vähän siltä näyttää...
Niin ja Talasta lienee turha haaveilla ensi kauden Sportiin. Saa nähdä meinaako hän Mikkeliin jäädä ja ottaako hän kenties jonkun Vaasasta mukaansa sinne.

Tää on taas niin paskaa, kuin olla ja voi.
Miksi ihmeessä A-junnut lähtis liigajoukkueiden junnuihin ja mahtuuko ne sinne?
Jos eivät mahdu Sportiin, niin tuskin mihinkään Kärppiinkään.

Talas taas itse halusi jäädä Mikkeliin. Piti Mikkelistä kovasti ja Markuksen kannalta hyvä vaihtoehto. Liike ei riittänyt viime kauden rosteriin.

Mitä tulee taas omiin junnuihin ja heidän "pakoon". Enemmän mä olen huolissani Kimin ja Sampan "karkumatkasta" Lukkoon ja vielä pitkillä soppareilla. He olivat sentään ihan real Vaasalaisia junnuja all the way ja jos me noustaan liigaan, niin heillä on jo Lukon kanssa sopparit. Että onko sekin sitten Tamin vika, että lähtivät Lukkoon? Vai??
Niin ja jos Sport nousee liigaan, niin junnuilla on paremmat mahkut täällä päästä edustukseen, kuin vieraalla maalla.

Niin ja vielä sekin, että kyllähän se Tami on jo näyttänyt, että jos omaa potentiaalia, niin vastuutakin tulee. Kuten kuluneellakin kaudella. Tamia on turha kenenkään valinnoista syyttää. Aivan varmasti ensi kaudellakin on jonkun sortin "junnukiintiö", jos omista löytyy huutoon vastaajia. Eihän se nyt idiootti sentään ole.

Kesän aikana henkilökohtaisesti tulen todella tarkasti harkitsemaan ostanko enää kausikorttia.

Vuosisadan rosteri tulossa. Mulle päätös kausarista oli vähän hiinä ja hiinä, et mitähän tästä tulee. Nyt se on varma, kausari tulee varmasti.
 
Ootellaan nyt vielä sinne klo 16:00 huomiselle vahvistusta tästä ennen kun tuomitaan, mutta kyllä itsekkin olen todella pettynyt jos Tami väkisin täällä pidetään.

En kyllä tiedä mitä teen jos Lehkonen nähdään tulevalla kaudella esim Hokin tai TuTon peräsimessä kiusaamassa taas Sportia.
 

Diablo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Urheilullisesti avoimet sarjat
Nohh tämähän meni valitettavasti juurikin niin kuin ennustin. Raha...lyhyt matka mammalle...jne..

Toivottavasti Vaconi ei olisi hirveän paljoa sentään nostanut tarjoustaan, nimittäin nyt kun Tami sitä rahaa tulee polttamaan ennätysmäärän niin olisi ihan kiva, jos valmentaja "ei veisi puolia pelaajabudjetista". Saas nähdä tuleeko kohtalokas kausi, jos ei menestytä ja satsaukset/riskit ovat tätäkin kautta suurempia. Rahaa tulee varmasti palamaan, mutta toivottavasti hankinnoissa käytettäisiin järkeä. En sitten tiedä miten Tami osallistuu esim. MM-kisoista käsin tähän pelaajien hankintaan, sopimusneuvotteluihin jne. silloin kun pelaajamarkkinat ovat kuumimmillaan. Tähän asiaan kenties vaikka Siffa osaa varmasti antaa vastauksen?

Saas nähdä myös miten vaikuttaa Tamin palkkaus pelaajien tuloon Sporttiin päin. Ettei jouduta J.Aikinseja tänne kovin paljoa hankkia hirveällä liksalla, kun kotimaan huiput valitsevat esimerkiksi toisen mestisseuran Sportin sijaan...

Tämmöstä...Mut fiilingit ei oo sieltä parhaasta päästä. Näytä nyt Tami sitten hankinnoissa ne kyntesi ja käytä edes puhelinta sielä Sveitsin päässä.
 
Suosikkijoukkue
Vaasan ylpeydet, punavalkoiset & Voittamaton Vaasa
Saas nähdä myös miten vaikuttaa Tamin palkkaus pelaajien tuloon Sporttiin päin. Ettei jouduta J.Aikinseja tänne kovin paljoa hankkia hirveällä liksalla, kun kotimaan huiput valitsevat esimerkiksi toisen mestisseuran Sportin sijaan....

Aikas paljon olen taas ollut äänessä ja Tammisen takanakin seissyt, mutta Tamminenhan laitto YLEn prinsiipeissään yhdeksi kovaksi tossa talvella sen, että esim. JYP oli kokonaan kotimainen tuotos. Uskon, että Tami on viisastunut, kuten esim. Jokeritkin ja lähetään etsimään kotimaisia vaihtoehtoja ensisijaisesti. Voi olla, että menen uskoni kanssa mettäänkin ja pahasti. :D

Tosta palkasta vielä kerran. Yhteistyökumppanit maksaa tod. paljon miehen palkasta. Älkää siittä murehtiko.

Niin ja laitetaan tähän vielä sekin, kun joku kuitenkin kyselee. Kyllä, olisin ottanut itsekin Ikan tilalle ja Tami oli mielestäni palveluksensa suorittanut. Silti. En kait mä saatana voi yksin olla Sportfani, joka seisoo seuran takana, mentiin mettään tai taivaisiin? Älkään nyt saatana näin väittäkö.
 

Materazzi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät,Hokki,Edmonton
Tammisen piirileikki päättynyt, joten kohta Hokki julkaisee melko varmasti Ismo Lehkosen kanssa tekemän valmentajasopimuksen.
 
Suosikkijoukkue
Vaasan ylpeydet, punavalkoiset & Voittamaton Vaasa
Tammisen piirileikki päättynyt, joten kohta Hokki julkaisee melko varmasti Ismo Lehkosen kanssa tekemän valmentajasopimuksen.

Näin tulee varmaan tapahtumaan. Hyvän valmentajan saatte, jos niikseen käy.
Ihan oikeestaan hyväkin, niin saadaan lisää ammattimaista toimintaa Mestikseen.

PS: Myös IS vahvistaa Tammisen jatkon, joten eiköhän se alkaa tämä tarina olla taputeltu. LINKKI.
 

fågel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport Vaasa
Hei oikeesti. Kumpaa te fanitatte rahaa, vai jääkiekkoa. Jos mennään konkkaan, niin mennään. Ei me voida ikuisesti jäädä tuleenkaan makaamaan. Nyt, tai ei koskaan. Ei enää niitä, jo vuodelta -85 lähtien puhuttuja meillä on unelma että.... Nyt ammutaan kovilla ja lujaa.

Minä kannatan Sportia, sinä rahaa. Se on kyllä tullut jo selväksi. Otetaan vitunmoinen riski hinnalla millä hyvänsä. Näin ne hommat hoidetaan Vaasassa. Siinä saat sitten mennä ensi kauden jälkeen katsomaan vaikka KoMun pelejä.
 

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?
PS: Myös IS vahvistaa Tammisen jatkon, joten eiköhän se alkaa tämä tarina olla taputeltu. LINKKI.
Myös Sportin tarina alkaa olemaan taputeltu viimeistään ensi maaliskuussa. Kiitos Vacon ja Saari, te todellakin olette tekemässä sen. Päättämässä meidän divarikärsimyksen... Uusia haasteita kohti Suomi-sarjaa. Eiköhän Hermes nouse sinne ensi kauden päätteeksi, joten saadaan huikeat Pohjanmaan paikallisottelut yhdessä Hermeksen, KoMun, Jeppiksen ja SHT:n kanssa! JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE! Eiku hetkinen, mehän tiputaan kakkosdivariin.

Ei tätä paskaa jaksa katsoa vuodesta toiseen. Mennään vaan suosiolla konkurssiin, saatana.
 

siffa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, Kärpät, Detroit Red Wings
Nyt jään mielenkiinnolla odottamaan mm. siffan näkemyksiä tästä uutisesta.

Kaksi tuntia sitten olin keskustelussa Kouvolan (huippu)tietolähteeni kanssa. Hän oli vielä silloin varma siitä, että Tamminen menee KooKoon toiminnanjohtajaksi. Onneksi näin ei käynyt vaan nyt tiedetään, että Tamminen valitsi kolmesta vaihtoehdosta Sportin päävalmentajuuden.

Se ei liene kenellekään yllätys, että olen erittäin tyytyväinen Tammisen jatkoon Vaasassa. Siitä on hyvä jatkaa, mihin SM-liigakarsintoihin saakka yltänyt menestyksekäs kausi päättyi.

Menneen kauden joukkue oli koottu hieman eri tavalla kuin Sportissa on tavattu tehdä. Edelliskauden nimekkäästä joukkueesta lähti useita täällä arvostettuja profiilipelaajia pois. Nyt on viimeistään analyysin paikka siitä, miksi joukkueeseen hankittujen uusien pelaajien avulla menestys oli Sportin historian paras yli 30 vuoteen. Ensi kauden joukkuetta koottaessa kannattaa tarkastella pelaajien kykyä pelata Mestiksen pudotus- ja finaalipeleissä sekä ennen muuta SM-liigakarsintaotteluissa.

Sportilla on nyt kiire saada noita tärkeitä, kovissa peleissä pelaamaan pystyviä, pelaajia jo heti keväästä joukkueeseen. SM-liigajoukkueet ovat ottamassa parhaat päältä pois ja kilpailu pelaajista on tiukkaa. Nyt seuraisin SM-liigasta Saipan joukkueen kasaamista ja siihen tulisi pystyä vastaamaan. Veikkaan Saipaa ensi kevään Mestis-mestarin vastustajaksi SM-liigakarsintoihin. Saipahan nappasi jo TuTon J.Jokilan neljän kuukauden try-outille Saimaan rannoille.

Tammisen johdolla on turvallista lähteä heti syksyllä hakemaan menestystä Mestiksessä. Pelitapa on iskostunut jo yhden kauden kestäneillä treeneillä ja peleillä niiden pelaajien selkäytimiin, jotka jatkavat joukkueessa. Yleisöystävällinen, aktiivisti ja tiiviisti viisikkona nopeasti ylöspäin hyökkäävä, Sport nähdään ensi kautena Mestis-paikkakunnilla.

Negatiivisuus ja urheilullisen sekä taloudellisen tuloksen varman romahtamisen ennakointi ja Suomi-sarjaan tippuminen näyttävät kuuluvan Sport-kannattajuuteen ainakin täällä JA:ssa. Siihen olen jo tottunut, vaikka en sitä nähdyssä mitassa kirjoitettuna vielä oikein ymmärrä. Tärkeintä on, että suuret fani- ja yleisöjoukot käyvät seuraamassa Sportin pelejä.
 
Suosikkijoukkue
Vaasan ylpeydet, punavalkoiset & Voittamaton Vaasa
Minä kannatan Sportia, sinä rahaa. Se on kyllä tullut jo selväksi. Otetaan vitunmoinen riski hinnalla millä hyvänsä. Näin ne hommat hoidetaan Vaasassa. Siinä saat sitten mennä ensi kauden jälkeen katsomaan vaikka KoMun pelejä.

Juu, ei oo pelkoo, et mua nähtäis KoMun matseissa. Kyllä mä käyn Sportin matseissa, oli sit sarja, mikä oli. Eikö nää Hirsimäet ole myrkyttänyt jo Porin päässä aivan tarpeeksi propagandallaan kiekkopiirejä?

Kiekko on kilpaurheilua ja siinä pitää olla haastetta. Joskus ne haasteet on kovia ja vaan kovimmat jää jäljelle. Jos me oltaisiin panostuksien mukaan kuolemassa, niin me tehtäis sitä juuri nyt ja lujaa, jos se kiekko olis pomppinut game kutosessa sisään. Liiga-Sportin satsaukset olisivat olleet aivan eri planeetalta, kuin tulevan kauden Mestis-Sportin. Sekö olisi sitten hyväksyttävämpää, että oltaisiin noustu ja tehty konkka, vai se, että yritetään uudelleen samaa, mutta paremmalla tuloksella?

Myös Sportin tarina alkaa olemaan taputeltu viimeistään ensi maaliskuussa. Kiitos Vacon ja Saari, te todellakin olette tekemässä sen. Päättämässä meidän divarikärsimyksen

Tähän sama vastaus. Etkös säkin ollut kuitenkin kovasti sitä mieltä karsintojen aikana, että nyt noustaan ja se tuntui olevan, ainakin tekstimuodossa todella hyvä asia? Vai olenko tulkinnut väärin? Miten tää ensi kauden tuleva satsaus pelaajiin tulee muuttamaan tota? Ei mitenkään. Jos oltaisiin noustu, sama rahallinen panostus olisi edessä ja kahta kauheempana, oli valmentaja kuka tahansa.
Niin ja kyllä ne Savianot & co. maksaa saman, oli valmentaja Tamminen, Ika tai kuka muu tahansa.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Entisen pääkaupunkiseudun oma joukkue
Pikkasen Deja vu tuntemukset jos vertailee viime valmentajajulkaisun kanssa.

Pysyn neutraalina tässä. Lehkonen olisi ollut mielenkiintoinen, mutta emme edes tiedä ollaanko oltu kontaktissa hänen kanssa. Veikkaan että Sport kyllä maksaa ulkomaan puhelut juustomaasta jotta Tami saa soitella entisille pelaajille neuvottelumielessä.
 

karate Mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HardCore Hooligan
Mies vei joukkueen liigakarsintoihin ja oli ylivoimaisesti Mestiksen paras koutsi? Siihen ei ole paljon sanomista näillä HMV-koutseilla Ahola ja Jokipoikien valmentaja, jonka nimeä en muista.

Tällä nyt lähinnä osoitat oman tietämättömyytesi - taas kerran. Katsos poju vähän miten valinnat ovat menneet. Ymmärrän katkeruutesi joka tässä pitkän kesäloman aikana on jalostunut. Sulle ei sen enempää.

Ristiriitaisin tuntein otan tämän tiedon Tammisen jatkosta vastaan. Ika-Sport olisi voinut olla potentiaalisin mahdollinen nippu vuoden päästä liigaan, kun taasen Tami olisi rojauttanut piskuisen Kouvolan kiekkokerhon kakkosdivikseen alta aikayksikön meidän muiden naureskellessa vierestä. Nyt todennäköisimmin nähdään taloudellisesti ja pelillisesti hiukan heikompi Sport-kausi. Hienoa kuitenkin, että Tammisen kaltainen kiekkopersoona saatiin pidettyä Suomen maaperällä, vai mitä sanoo siffa?
 

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?
Joskus ne haasteet on kovia ja vaan kovimmat jää jäljelle.
Tässä nyt kustaan Sportin junnujen päälle ja vauhdilla. Kun konkurssiin mennään, niin sittenpähän meillä ei enää olekaan huippulahjakkaita nuoria, kun lähtevät muille maille. A-junnujen liiganousu ei enää olekaan merkittävä asia, kiitos Vaconin.
 

Rocco

Jäsen
Sen verran Tami on oppinut ettei ota pystymetsästä ulkomaalaisia.

Ja kun puhutaan junnuista, niin ketkä omat kasvatit ovat oikeasti nousseet Tamin aikana kokoonpanoon? Ei kukaan. Nabb, Kivimäki, Rossi, Osala, Hakomäki, Kivimäki, Pahkala... Kaikki ovat tulleet rinkiin silloin kun Tami ei ole ollut jengissä. Osa on sinne jääneet, mutta osa on nakattu surutta pihalle ja takaisin ei ole ollut tulemista ellei ole oikeasti pakko ottaa mukaan. Ja ketkä junnuista ovat päässeet Tamin aikana pelaamaan? ... Erik Riska oli yhden pelin istumassa penkillä, Jere Aalto kaksi... Aaro Peltonen aika monta avaamassa porttia. Tässä on Tamin luotto junnuihin.

Tami itse vakuuttaa sen nimeen, että pitää olla mahdollisuus nousuun, ja se pitää jääkiekon elossa. Mutta samalla kusee omien junnujen silmille, koska ei anna heille mitään toivoa tai mahdollisuutta nousta omassa seurassa junnuista edustukseen.
 
Viimeksi muokattu:

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?
Mutta siihen ne hyvät asiat tässä signauksessa jäävätkin.
Näin juuri. Kommentista voi hyvinkin päätellä, ettei tänne enää enää saada maailmanluokan pelaajia tai saada kunnollisia sponsorituloja.
 
Suosikkijoukkue
Vaasan ylpeydet, punavalkoiset & Voittamaton Vaasa
Tässä nyt kustaan Sportin junnujen päälle ja vauhdilla. Kun konkurssiin mennään, niin sittenpähän meillä ei enää olekaan huippulahjakkaita nuoria, kun lähtevät muille maille. A-junnujen liiganousu ei enää olekaan merkittävä asia, kiitos Vaconin.

a) edelleen. Miten me mennään Tamin mukana konkkaan? Me oltais kuitenkin satsattu nousuun ensi kaudeksi. Lue vaikkapa Saaren haastattelu viime perjantain IS:stä.

b) Vaconista on edelleen Hiltunen hallituksessa. Ei Vacon Sportia konkkaan vedä, eikä Hiltusen mukanaolo ole suora veto Vaconiin. Toki, Hiltusen rooli Vaconissa vaikuttaa positiivisesti Sportin kassaan. Kun hallituksen pj on em. yrityksessä töissä, voidaan odottaa lafkalta suurempaa sponssirahaa seuralle. Tän Vacon-jauhamisen sais jo lopettaa. Jos sulla on joku evidence, että Vaconin asentajat vaikka ohjaa, mihin Sport menee, niin laita linkki tuleen.

Osta osake ja käy kertomassa mielipiteesi yhtiökokouksessa. Ilman Vaconin mukaantuloa tuskin THE Viiriä olisi tähän mennessä nähty kuin vieraspeleissä.
Tämä oli erittäin hyvä pointti. Toinen hyvä vaihtoehto on ostaa Sportin osake ja vaikuttaa omistajana seuran tulevaisuuteen. Osakkeita on laskettu liikkeelle 6900 kpl ja a-hinta 10 EUR. Ei pitäs olla liian kova kustannus, jos haluu vaikuttaa seuran tulevaisuuteen.
 

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?
Ilman Vaconin mukaantuloa tuskin THE Viiriä olisi tähän mennessä nähty kuin vieraspeleissä.
Mitä helvettiä me divariviirillä tehdään? Tavoite on ollut viimeiset 33 vuotta liiganousu. Sitähän se on myös ensi kaudella, mutta silloin tavoitteen saavuttaminen päättyy rajuun konkurssiin.

Pat_LaFontaine kirjoitti:
Lue vaikkapa Saaren haastattelu viime perjantain IS:stä.
Eikös se sanonutkin, että budjetti pysyy "samanlaisena"? Missä näkyy satsaus?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös