Kenestä Lukon uusi päävalmentaja

  • 4 447
  • 48

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Lämsän potkut lienevät vain ajan kysymys. Vapaana/saatavilla olevia nimiä: Jukka Jalonen, Pekka Virta, Kari Jalonen, Jukka Rautakorpi, Jouko Myrrä, Petri Matikainen, Antti Törmänen, Raimo Summanen, Lauri Marjamäki. Ketä muita?

Itse lähtisin hakemaan kokenutta ja meritoitunutta päävalmentajaa isolla rahalla. Lukkoon ei tulla harjoittelemaan, vaan heti hakemaan menestystä.
 

JeReTN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Lämsän potkut lienevät vain ajan kysymys. Vapaana/saatavilla olevia nimiä: Jukka Jalonen, Pekka Virta, Kari Jalonen, Jukka Rautakorpi, Jouko Myrrä, Petri Matikainen, Antti Törmänen, Raimo Summanen, Lauri Marjamäki. Ketä muita?

Itse lähtisin hakemaan kokenutta ja meritoitunutta päävalmentajaa isolla rahalla. Lukkoon ei tulla harjoittelemaan, vaan heti hakemaan menestystä.
Eikö Jouko Myrrää huhuiltu KooKooseen?
 

nexustron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Chelsea
Itse haluaisin Lämsän jälkeen (joko ensi kaudella tai sitä seuraavalla) nähdä Lukon päävalmentajana Tapolan tai jonkun ulkomaalaisen valmentajan (jostakin syystä mieluiten ruotsalaisen muttei oikeastaan väliä, mistä olisi kotoisin).
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Lämsän potkut lienevät vain ajan kysymys. Vapaana/saatavilla olevia nimiä: Jukka Jalonen, Pekka Virta, Kari Jalonen, Jukka Rautakorpi, Jouko Myrrä, Petri Matikainen, Antti Törmänen, Raimo Summanen, Lauri Marjamäki. Ketä muita?

Itse lähtisin hakemaan kokenutta ja meritoitunutta päävalmentajaa isolla rahalla. Lukkoon ei tulla harjoittelemaan, vaan heti hakemaan menestystä.
Ei tuossa ole kuin ekat kolme nimeä, joita voisi edes ajatella. Niiden lisäksi pidän toki Rautakorpeakin kovana valmentajana, mutta en Lukkoon sopivana ja hän on määräaikaisessa työsuhteessa eikä siten saatavilla.
 

Pupsi8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Jos pohjois-amerikasta tulisi, niin bumelta varmaan saisi hyvät ehdokkaat. Kojo taitaa olla liian suuri nimi raumalle, keski-eurooppaan hän ilmeisesti haluasi. Matikainen olisi hyvä, jos aisaparina olisi joku taktikko valmentaja.
 

nexustron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Chelsea
Jos pohjois-amerikasta tulisi, niin bumelta varmaan saisi hyvät ehdokkaat. Kojo taitaa olla liian suuri nimi raumalle, keski-eurooppaan hän ilmeisesti haluasi. Matikainen olisi hyvä, jos aisaparina olisi joku taktikko valmentaja.
Eikös Bume muuten ole toiminut valmentajana? Oisko siinä mahdollinen vaihtoehto Lämsän manttelinperijäksi?
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Eikö Jouko Myrrää huhuiltu KooKooseen?

Myrrä on 100% varmasti KooKoon mies ensi kaudella.

Itse ketjuun kyllä Lämsälle pitää antaa vielä uusi mahdollisuus eikä hätäillä. Se on kaikkien etu, uskokaa pois.
 

1313

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Itse ketjuun kyllä Lämsälle pitää antaa vielä uusi mahdollisuus eikä hätäillä. Se on kaikkien etu, uskokaa pois.
Kaikkien Lukon kilpailijoiden etu.

Eiköhän Eurotam Oy ole jo lähettänyt päivitetyn CV:n Lukon officelle.
 

Raspikurkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman lukko
Lämsän potkut lienevät vain ajan kysymys. Vapaana/saatavilla olevia nimiä: Jukka Jalonen, Pekka Virta, Kari Jalonen, Jukka Rautakorpi, Jouko Myrrä, Petri Matikainen, Antti Törmänen, Raimo Summanen, Lauri Marjamäki. Ketä muita?

Itse lähtisin hakemaan kokenutta ja meritoitunutta päävalmentajaa isolla rahalla. Lukkoon ei tulla harjoittelemaan, vaan heti hakemaan menestystä.
Minä ottaisin kenet tahansa paitsi Marjamäen noista. Pääasia, että vaihtuu ja Kauvosaari lähtee sitten vanavedessä
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Törmäsen terveydentilasta ei minulla ole mitään tietoa, mutta siinä olisi kanssa yksi, joka ihan oikeasti voisi olla hyvä nimi.
Mulle on algoritmi ehdottanut liian monta kertaa Tomekin ja Antin lehdistötilaisuuksia, ei pysty.
Toivon hänelle kaikkea hyvää, ei taida olla tällä tietoa palaamassa valmennushommiin.
 

jäähy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, St.Louis Blues
Mulle on algoritmi ehdottanut liian monta kertaa Tomekin ja Antin lehdistötilaisuuksia, ei pysty.
Toivon hänelle kaikkea hyvää, ei taida olla tällä tietoa palaamassa valmennushommiin.
Ai saakeli..Tomek Valtonen.. saisi jatkumoa Lämsä kiekolle mutta taklataan enemmän ja tarvittaessa hakataan joku kentällä :D
 

carr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Peter Forsberg
Valtoset, Matikaiset, Pikkaraiset, Törmäset, Summaset & kumpp. saa heti unohtaa, jos joku ei vielä naura Lukolle niin tuollaisen sainauksen jälkeen kuuluu jo hörönaurua.
 

aurajoki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TPS
Lukon kannattaisi ehdottomasti hankkia ulkomaalaista valmennusosaamista, jos halutaan muutosta nykyiseen alavireiseen kehitykseen. Jääkiekko on kehittynyt jo pitkän matkaa pois päin Meidän Pelistä, jota suomalaiset valmentajat yrittävät edelleen peluuttaa, kun eivät ole pysyneet kehityksen mukana. Suomen Liigassa pärjää vielä keskinkertaisesti tällä jo menneisyyteen laskettavalla pelitavalla.
CHL ottelut ovat jo muutaman vuoden osoittaneet, että Suomessa on jääty jälkeen. Siksi esim Tappara halusi vaihtaa Tapolan Grönborgiin, kun Tappara halusi muutakin kuin pelkkää Suomen Liigan menestystä.
Lukon pitäisi pyrkiä olla Suomessa edellä kävijä, koska muutoin pienen paikkakunnan joukkue ei ole kiinnostava pelaajien kannalta, mutta jos Lukko pystyy osoittamaan, että sen valmennus on ihan huippua, niin silloin alkaa pelaajia Rauman valotkin kiinnostaa ihan eri tavalla, kuin jos Raumalla edelleen häärii Lämsä, jonka valmennustaidot on niin nähty kuin olla ja voi.
Nyt rohkeasti etsimään meritoitunutta ulkomaalaisvalmentajaa Lukkoon. Toivottavasti Kalle Sahlstedt uskaltaa tehdä tämän liikkeen saadakseen Lukon uudelleen voittavaksi ja kiinnostavaksi organisaatioksi.
 

aurajoki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TPS
Meillä Turussa Suikkasen toinen tuleminen meni täysin vihkoon. Siksi ei Pekka Virtaakaan enää kannata takaisin Raumalle pyytää. Hänellä kun on Raumalla enää ainoastaan menetettävää.
Uutta matoa koukkuun. Vanhalla madolla ei saalista tule.
 

RobarinMitja

Jäsen
Suosikkijoukkue
RaumanLugu, Florida Panthers
Meillä Turussa Suikkasen toinen tuleminen meni täysin vihkoon. Siksi ei Pekka Virtaakaan enää kannata takaisin Raumalle pyytää. Hänellä kun on Raumalla enää ainoastaan menetettävää.
Uutta matoa koukkuun. Vanhalla madolla ei saalista tule.
Tää Peksin perään huutelu ei ole vain pelillisistä syistä. Koko organisaatio toimi paljon paremmin, kun hän oli valmentajana. Vaade ihan eri mitä nykyään.
 

Parthicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Rautakorven maininta edes spekuloinnissa on ennen kaikkea merkki siitä, että jotkut ovat valmiita myymään kaiken kunhan saadaan mitaleja. Virran aikana löytyi se kauan kaivattu Lukon identiteetti ja Rautakorven palkkaaminen tarkoittaisi sen kaiken roskakoriin heittämistä. Rautakorpi on antiteesi kaikelle, mitä Lukon pitäisi olla.

Peksillä ei taida terveys antaa periksi valmentamista enää. Liian kovaa rääkkiä teholla olemisen jälkeen. Törmäsen syöpä on uusiutunut ja sitä hoidetaan, muuten hän olisi Bielin päävalmentaja tälläkin hetkellä.
 

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
Tämä ketju ei siis tällä hetkellä ole kovinkaan ajankohtainen.
Tomilla mennnään.
 

Karajan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Virran aikana löytyi se kauan kaivattu Lukon identiteetti ja Rautakorven palkkaaminen tarkoittaisi sen kaiken roskakoriin heittämistä. Rautakorpi on antiteesi kaikelle, mitä Lukon pitäisi olla.
Älä jaksa. JR on rautainen ammattilainen joka nostaisi seuran vaatimustason minne se kuuluu, joka osa-alueella. Nyt kuitenkin jatketaan Lämsällä ja se on se helpoin ja mukavin ratkaisu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös