Kenen kiekkoilijan syntymäpäivä osuu kohdallesi?

  • 19 034
  • 197

MM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekkomaajoukkue Torinossa 2006, HKH
Kaikenlaista kysellään. Nyt kaikki saavat vastata siihen, kenen kiekkoilijan tai kiekkovaikuttajan syntymäpäivä osuu kohdalle. Syntymävuoden ei tarvitse täsmätä.

Ryhtymättä sen suurempiin tutkimuksiin olen todennut, että samana päivänä 26.8. syntymäpäiväänsä kanssani viettää Hyvinkään Ahmojen kapteeni, luottopuolustaja Olli Korkeavuori. :)

Post scriptum. Mikäli aiheesta on aiemmin ollut ketju, huomauttakaa minua. Kiitän. Jatkakaa.
 

TwilightZone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen ILVES
Huomasin eilen ottelulehtistä selatessani, että Lukon pelaaja Hagelberg on syntynyt tismalleen samana päivänä kuin minä, 03.11.1982 ja vielä samassa kaupungissa, Tampereella ( ja lähes varmasti samassa sairaalassa, TAYS:ssa )
Tarkka syntymä-aika olis vielä mielenkiintoista tietää, ties vaikka kehdot olis olleet vierekkäin :D
 

Hiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Steve Larmer ja joku Lukossa muutama vuosi sitten kiekkoillut pelaaja, jonka nimeä en nyt satu muistamaan.
 

oldcoach

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Chicago Black Hawks
Täytyypä tarkastaa nää nykypelaajat, aikoinaan tutkiskelin asiaa ja silloin osui samalle päivälle nykyinen Kärppä-luotsi Kari Heikkilä.

Löytyykös jostain jotain automaattia, josta sais matchattua tuon syntymäajan?
 

Kyri

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Atlanta Thrashers
22.9
Jos en ihan väärin muista niin JypHT:n huippuaikojen luottopakki Leo Gudas.


Jalkapallosta
22.9 Ronaldo Internazionale
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Viestin lähetti TwilightZone
Huomasin eilen ottelulehtistä selatessani, että Lukon pelaaja Hagelberg on syntynyt tismalleen samana päivänä kuin minä, 03.11.1982 ja vielä samassa kaupungissa, Tampereella ( ja lähes varmasti samassa sairaalassa, TAYS:ssa )
Tarkka syntymä-aika olis vielä mielenkiintoista tietää, ties vaikka kehdot olis olleet vierekkäin :D
Tai jos olette jopa vaihtuneet ja sinä olisit Hagelberg. Mieti sitä!
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kukaan tunnettu ei ole ilmeisesti samana vuonna syntynyt, mutta samojen tähtien alla (5.4.) ainakin Jarmo Kuusisto, Olli Ahonen ja joku pitkän linjan tapparalainen, olikohan Arto Kulmala.
 

Miguel

Jäsen
Jääkiekkoilijoista ainakin Kimmo Timonen (18.3.). Euroopan jalkapallokentiltä ainakin Parman Sebastien Frey ja Liverpoolin Danny Murphy. Kukaan ei kanssani samana vuonna, nuoria sensaatioita olisivat jos olisivat samana vuonna.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
15.7.

Tommi Kovanen, Antti Hulkkonen, Pasi Kuivalainen, Joni Lehto, Mikko Leinonen (Mr. Tappara), Rauli Levonen (ex-kiekkoilija) ja Hannu Niemi, joka on Porin Kärppien maalivahti.
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
3.12

Muuan Igor Larionov on syntynyt samana päivänä kuin mä! Myös Tommi Miettinen on syntynyt 3.12
 

jyp17

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP.
Tuota, ei taidan muita nyt tähän väliin iskeytyä kuin Sami Helenius. Eli 22. tammikuuta.
 

Chip

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
NHL:stä laskettiin tän kauden alussa, että ois jotain kahdeksan pelaajaa, jotka on syntyneet 7.4. Mutta onko SM-liigassa ketään, jolla on sama syntymäpäivä? En tiiä.
 

Ghost

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins
13.2

Ja kokonainen ketju kiekkomiehiä:

Viitakoski - Sundin - Ylönen

Kenenköhän paikan tuosta ottaisin itselleni...
 

Jude

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Roosters U13
Rami Savolaisen lisäksi tunnetummista pelaajista ainakin seuraavilla on syntymäpäivät samana päivänä, kuin mulla:

Göran Hermansson (Björklöven)
Daniil Markov (Phoenix Coyotes)
Jukka Penttinen (Ahmat)
Marko Rönkkö (Ex-IFK)
Tapio Sammalkangas (Ässät)
Oliver Setzinger (EHC Black Wings Linz)
Juha Virenius (Ex JYP, K-Espoo...)

Kukaan heistä ei ole kuitenkaan syntynyt samana vuonna, kuin minä.
 
Viimeksi muokattu:

Sampe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins/Turun PalloSeura/Kiekko-Vantaa
Kalle Sahlstedt käsittääkseni ainoa tämmöinen 'huippupelaaja' (25. elokuuta)...

Olen suuresti kateellinen niille, jotka ovat syntyneet 5. lokakuuta 1965 - it was a great day for hockey.
 
Suosikkijoukkue
Two Degrees of Mike Sillinger
Nykyisistä liigakiekkoilijoista Tony Salmelainen ja Timo Ahmaoja ovat tuplakaseja. Ja todellisista ex-huippupelaajista on ainakin maalivahti Ken Dryden.

Suomalaishuipuista Jari Kaarelalla on myös synttärit samana päivänä.

Muita mainittakoon: Francois Bouchard, Derry Menard, Sami Wikström, Timo Mäki, Ari Suutari, Petri Niukkanen ja Jussi Reiskanen.

Tiedot ovat eurohockey.net:stä.
 

MM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekkomaajoukkue Torinossa 2006, HKH
Viestin lähetti Espoon Siniset
Tiedot ovat eurohockey.net:stä.

Huomasin juuri saman asian: tuoltahan noita nimiä alkaa löytyä. :)

Kohdalleni osuvat edellä mainitsemani ahmapakki Korkeavuoren ohella mm. Seppo Suoraniemi, Mikko Rantala... ja entinen ahmapuolustaja, nykyinen IFK-mies: Aki Tuominen.
 

Annuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Latvija
Ei löytynyt kuin yksi Juha Pursiainen Saipasta ja hänkin syntynyt 10 vuotta liian myöhään...

Onneksi en sentään ole syntyny tammikuun 13. yhdessä mm. Cipruksen ja TElomon kanssa...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös