Kenen kanssa maistuisi pari bissea??

  • 29 160
  • 156

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
Meita on moneksi taalla Jatkoajassa ja persoonia on paljon. Useimmat ei tunne toisiaan, joten kysellaan ihan huvikseen, etta kenen nimimerkin kanssa haluaisit kayda parilla bissella? Kuka tuntuu mielenkiintoiselta tyypilta? Kuka kiihottaa perversion omaisesti? Kenesta haluaisit ottaa selvaa? Kenesta voisi tulla ihan oikea kaveri? Nimimerkkeja esiin.

Voittajalle luvassa pussi pullaa ja aploodi.

Oma valintani on ehdottomasti:

scholl
 

Nebula

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Crosbyn Pingviinit ja Lindrosin Flyers
Ainakin Golden Awen, schollin, mendietan, sekä fastasasharkin kanssa voisi käydä kippaamassa parit.

Sanotaan nyt sitten, että mendieta, kun on kuitenkin Sport-fanista kyse ;)

Turengin suunnalta tulee myös muutama varteenotettava nimimerkki.
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Jahas, pahan laitoit. Monia nimimerkkejä olen kaljan merkeissä tavannutkin, lähinnä Lukko-puolelta, mutta myöskin muutamia kerettiläisiä. Haluaisinkin ehdottomasti käydä kaljalla muutaman suippokirjoittajan kanssa kuten Blackie, Arnold, Korkki ja Näkkäri. Salainen fetissi olisi näiden kaikkien kanssa samaan eli ns. 4 vastaan 1:tä.

Vapaankeskustelun puolelta muutaman bilbon voisi kumota vladin, fat of the landin ja Pete2004:n kanssa.

"Omista" voisi mainita vielä nimimerkki 1963:n, mutta toisaalta trolli ei trolli, jos sen näkee omin silmin.
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Girlzilla ; )
 

greatLeo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Spurs
Jatkoajan JYP-leirin oma Esa Tikkanen, Jani Kiviharju, Darius Kasparaitis jne: SergeiK. Voi olla, että bissejä menisi useampikin. Ehkäpä sitten, kun JYP nappaa mitalin, ja pitää olla viikko kännissä.
 

TML

Jäsen
Jaa-a, monien kanssa on mielenkiintoisia (ja turhiakin) keskusteluja saatu aikaan että paljon niitä henkilöitä olisi.
Graingerin ja Saku#11 kanssa Habs-Leafs peleistä ja Darcystä.
Golden Awen kanssa Kyle Wellwoodista (molempien suuri suosikki).
Maple Leafin kanssa Leafsin yleisestä tilasta.
NHL-osiossa tulee eniten aikaa vietettyä ja sielä on mielenkiintoisia ja erittäin tietäviä henkilöitä, joiden kanssa pystyisi jääkiekosta keskustelemaan pitkät tovin. Tosin vapaalta puolelta löytyy niin laaja skaala kirjoittajia että nimenomaan kaljalle meno olisi oiva paikka tavata niitä henkilöitä.
Listaani tulee vielä varmaan lisäystä kunhan mietin ensin.
 

Voittaja

Jäsen
1Timer kirjoitti:
Voittajalle luvassa pussi pullaa ja aploodi.

Voi kiitoksia, tosin mielummin jotain juotavaa kuin pullaa, mutta kiva kun muistetaan. Itse voisin lähteä dokailemaan mielellään kaikkien Liverpool-henkisten kanssa, niin kannattajien kun varsin muhkean anti-Liverpool osastonkin kanssa.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Alamummo, tant gredulin, BoredOldLady, girlzilla, Kiisa, pikkukatti... Mitä näitä ladyja nyt onkaan täällä. Vaikkapa naisasioista olis mielenkiintoista jutella tuopin ääressä, miksei pari sanaa kiekostakin.
 

Kuvernööri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Voittaja kirjoitti:
Voi kiitoksia, tosin mielummin jotain juotavaa kuin pullaa, mutta kiva kun muistetaan. Itse voisin lähteä dokailemaan mielellään kaikkien Liverpool-henkisten kanssa, niin kannattajien kun varsin muhkean anti-Liverpool osastonkin kanssa.

Tämähän voisi olla hauskaa, toki osan antipool-osastosta tulisi tyytyä muumilimpskariin.
 

Puster

Jäsen
HN, dude, Kunto, Mad Dog, Raymond Pearl, Immortal ja ketäs vielä näitä muita Ilvestietäjiä on, veisin pubiin, tarjoaisin ekan kierroksen ja jäisin kuuntelemaan miten ne asiat pitäisi oikeasti hoitaa. Loppuillasta pyydettäisiin herra urheilupäällikkö kuulemaan yhteenvetoa.

Ketjunavaajan kanssa vois kiertää vaikka Makaha resortin 18 reikää ja sen jälkeen ottaa parit.

Niin ja schollin kanssa naisiin, totta kai.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Nebula kirjoitti:
Ainakin Golden Awen, schollin, mendietan, sekä fastasasharkin kanssa voisi käydä kippaamassa parit.

Mitä sekoittaisit juomaan? ;)

TML kirjoitti:
Golden Awen kanssa Kyle Wellwoodista (molempien suuri suosikki).

Kyllä. Ensi talvena ehjä kausi...ja miehen perheasioihin tsemppiä.

Simon kirjoitti:
Alamummo, tant gredulin, BoredOldLady, girlzilla, Kiisa, pikkukatti... Mitä näitä ladyja nyt onkaan täällä. Vaikkapa naisasioista olis mielenkiintoista jutella tuopin ääressä, miksei pari sanaa kiekostakin.

Niin minäkin, ellei se hemmetin lähestymiskielto olisi rasitteena.

*****

Itse tutustuisin mielelläni Jatkoajan ulkomaaneläjiin. Itsekin ulkomailla asuneena kiinnostaa erilaiset elämäntarinat (ja eri maiden kimalaiset, toki, en minä miesten perässä matkusta, paitsi jos on Van Halen-fani).

Monta nimimerkkiä tunnenkin, mutta yhden, joka on tullut tavattua, siis Krobben, kanssa voisi tehdä aikamatkan sinne 70-80 -luvun Ruotsiin jossa useampikin nimimerkki on ollut reissuhommissa. Vaikutti lupaavan levottomalta sen ajan vapaa-aika...

Nimimerkin "Moderaattorit" kanssa kävisin paikallisessa eli Mesiksessä ;)
 

deWILS

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Mielelläni kaataisin muutamat Schollin ja Fiftyeightin kanssa.
Teemu73:n kanssa tulisi varmaan hyvät keskustelut jääkiekon ja pesäpallon sääntökirjoista:)
Eikä sovi unohtaa myöskään Moderaattoreita!
 

scholl

Jäsen
Jos ei Shakiran kanssa pääse bisselle niin pitää tyytyä jatkoajan nimimerkkeihin. En pysty mainitsemaan yhtä nimimerkkiä, vaikka kuinka pohtisin. Luulen, että jatkoajassa on varmaan 50 nimimerkkiä, joiden kanssa olisi mielenkiintoista ottaa pari.

edit.

Golden AWe kirjoitti:
Itse tutustuisin mielelläni Jatkoajan ulkomaaneläjiin. Itsekin ulkomailla asuneena kiinnostaa erilaiset elämäntarinat (ja eri maiden kimalaiset, toki, en minä miesten perässä matkusta, paitsi jos on Van Halen-fani).

Onko jatkoajassa oikeasti ulkomaalaisia eikä pelkästään ulkomailla asuvia suomalaisia? Se voisi olla kiinnostavaa tavata jatkoajan ulkkareita. Jos sm-liigajoukkueissa on neljä ulkkaria per jengi niin eiköhän täälläkin pitäisi olla joka seuran kannattajissa tietty määrä ulkkareita.
 

KPL

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Q
Vaikka ketju haiskahtaa pahasti homostelulta, niin JLandin kanssa voisin ottaa pari tuoppia Manhattanilla.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Schollin kanssa voisi kyllä lähteä tylyttämään naisia ravintolaan. Kerrankin mies, jolta löytyy selkärankaa. HN voisi olla hyvää juomaseuraa, se kun on kuulemma sellainen lahjakas mutta laiska. Tuosta yhdistelmästä usein löytyy sellainen sopivasti vittuileva ja verbaalisesti kyvykäs juomakaveri.
 

scholl

Jäsen
sopuli kirjoitti:
Schollin kanssa voisi kyllä lähteä tylyttämään naisia ravintolaan.

Ei scholl yleensä tylytä ketään. Scholl dokaa kavereiden kanssa ravintoloissa. Paitsi esim. eilen olin kyllä käytännössä selvinpäin.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Pari bisseä maistuisi kenen tahansa seurassa. Kuitenkin voisin Golden AWen kanssa keitottamisen lomassa keskustella keinuvasta (ja miksei muustakin) musiikista ja eaglen kanssa jalkapallosta. Poolin antifanijaoston kanssa olisi myöskin mukavaa ottaa pari, mutta kuten joku jo mainitsikin niin luultavasti osa tuosta porukasta joutuisi kaatamaan akuankkajuomaa.
 
Viimeksi muokattu:

mjarkko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Blackie ja minä voitais pari tuoppia ottaa ja laitetaan jukeboxsista Rednexin Wish You were here soimaan.
 

Kuvernööri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Näin vakavammin pohdittuna palstalla on muutaman kirjoittajan porukka jotka mielellään keräisin yhteisen olutpöydän ääreen. Toki neitimäisiin juomatottumuksiin tottuneet saisivat myös asianmukaista kuivaa Strongbow-siideriä. Eaglen kanssa olisi mukava katsoa Real Madrid-Liverpool ottelu ja siinä sivussa juoda jokunen olut ja jauhaa vaikka Madridin ja Liverpoolin jalkapalloakatemioista. Liverpoolia tunnustavista saisi varmasti myös hyvän juomaseurueen mikä on joissain yhteyksissä jo käytännössä todettu toimivaksi.
 

Taitopelaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, New York Rangers
Olisihan se ihan kivaa Saku #11:n tai vaikkapa Snaipperi #16:n kanssa rupatella. Saku #11 on ollut niin poikkeuksellisen hyvin samoilla linjoilla kanssani ja Snaipperin kanssa on pari kertaa ollut jonkinlaista vääntöä. :) Myös Rosoh, #28 ja nuck olisi ihan mielenkiintoista tavata.. Ja onhan niitä paljon muitakin.
 

Immortal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raipen ja Robbien jengit
Kuven, Liverpooliganin,The G:n ja muiden Pool-osaston äijien kanssa voisi katsoa Champions leaguen finaalia punaisiin sonnustautuneena.
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Simon kirjoitti:
Alamummo, tant gredulin, BoredOldLady, girlzilla, Kiisa, pikkukatti... Mitä näitä ladyja nyt onkaan täällä. Vaikkapa naisasioista olis mielenkiintoista jutella tuopin ääressä, miksei pari sanaa kiekostakin.
Hmmm... ehkä meidän pitäisi järjestää joku JA-naisten kokoontumisajo kesän kynnyksellä ja ottaa Simon sinne baarimikoksi? Voisimme kaikki daamit lähettää eräänkin yöstä kotiumisviestin ihan randomilla valittuun numeroon :)

Minä puolestani en ole tavannut TPS-kannattajia... öhh... ikinä, joten valintani kallistuu Pressiboxiin ja Kaiser Sozeen. Ja onhan siellä osiossa muitakin sopivasti kajahtaneita. Sitä paitsi on aina kiva keskustella sellaisten kanssa, jolla menee minua huonommin. Icehockeywise, that is.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös