Kenen kanssa haluaisit ottaa matsia?

  • 4 441
  • 32

Johto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Heh, aika mielenkiintoinen aihe, täytyypi oikein miettiä kenen kanssa sitä haluaisi hanskoa. Laitetaan nyt jotain henkilöitä ketä tulee mieleen.

-Ismo Lehkonen
-Tapio Furuholm
-Armeija-ajoilta muutama skappari
-Jari Korpisalo

Lisäksi haluaisin painia ainakin Jaana Pelkosen kanssa, ilman mitään sääntöjä tietenkin.
 

Redalert

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Ozzy Osbourne,Black Sabbath
Jaahas...Ihan ekaks mulle tuli mieleen,et Timo T.A. Mikkosen kans.On siinä nimittäin niin ärsyttävä ja itteensä täynnä oleva mies.Aina kiukuttelemassa ja itteään kehumassa.Argh ! Olikohan se sitte niin,et nainen voi tintata miestä,mut ei toisinpäin... ;-) Eli meikä ois koskematon...Tai tiedä häntä,vaik "Timppa" äkämyksissään vaik löis naistakin.Noh,anyway mun vastaus on tää.Ku ei pidä,ni ei pidä...
 

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Miten on näin hieno purkautumisketju pölyttynyt arkistossa liki 10 vuotta? Yllävän paljon muuten "julkisuudessa säilyneitä" julkkiksia on vielä kehissä näin kymmenen vuoden jälkeen, mutta uusiakin on todennäköisesti ilmaantunut.

Hippi on hipille hippi, minä en lyö ketään. Paitsi Perluskoonia.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
En haluaisi ottaa kenenkään kanssa Matsia, en syty ajatukselle ruotsalais-homoseksuaalisesta kimppakivasta. Mats jääköön rauhaan, seksuaalinen koskemattomuus taattakoon myös Matsille.

En haluaisi myöskään tapella kenenkään kanssa, sillä tappelun käsitteeseen sisältyy mahdollisuus saada myös iskuja vastaan ja minun fysiikallani ei taisteltaisi tietä ulos edes paperipussista, enkä halua saada turpiini keneltäkään. Luultavasti Timo T.A. Mikkonenkin onnistuisi läimäisemään kohtalokkaasti.

Paras metodihan ns. tappeluun olisi niskalaukaus, siinä sitä tappelua kerrakseen. Ei sen puoleen, että minulla olisi halua ampua ketään niskaan tai että minulla olisi mitään ukko-Mauseria ja nahkamanttelia koppalakin vieressä odottamassa Ison Rähinän syttymistä ja päätymistäni Varsinais-Suomen pääkuulusteluleirin pelätyksi komendantiksi.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Oon niin paska tappelija ja heikko ruipelo, että en kyllä uskaltaisi ottaa ketään vastaan matsia.

No ehkä Stephen Hawkingin kanssa voisin tapella. Tosin jos se olisi joku aivotappelu, niin sitten kyllä passaan.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
enkä halua saada turpiini keneltäkään. Luultavasti Timo T.A. Mikkonenkin onnistuisi läimäisemään kohtalokkaasti.

Päivitetään tätä sen verran, että nykyisin matsin ottaminen Timo T.A. Mikkosen kanssa saattaisi jo sujua ilman pelkoa kovista vastalyönneistä.

Jos saisi valita, niin ottaisin aikamatkaaja Doctor Whon kanssa reissun Torinoon 2006 hetkeä ennen olympiafinaalin kolmatta erää, sitten uhraisin itseni Suomen puolesta ja viivytystaistelisin Sundinin kanssa edes niin kauan aikaa, että kolmatta erää ehdittäisiin pelaamaan ainakin se kymmenen sekuntia ilman, että Sundin ehtisi jäälle syöttämään ratkaisevaa 2-3 -maalia.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Päivitetään tätä sen verran, että nykyisin matsin ottaminen Timo T.A. Mikkosen kanssa saattaisi jo sujua ilman pelkoa kovista vastalyönneistä.

Jos saisi valita, niin ottaisin aikamatkaaja Doctor Whon kanssa reissun Torinoon 2006 hetkeä ennen olympiafinaalin kolmatta erää, sitten uhraisin itseni Suomen puolesta ja viivytystaistelisin Sundinin kanssa edes niin kauan aikaa, että kolmatta erää ehdittäisiin pelaamaan ainakin se kymmenen sekuntia ilman, että Sundin ehtisi jäälle syöttämään ratkaisevaa 2-3 -maalia.
Valitettavasti oikeus puuttuu tällaiseen vilinkuyritykseen, ja harmiksesi menet ottamaan yhteen Ronnie Sundinin kanssa.

40.10 2-3 Lidström (Sundin, Forsberg)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös