Kemopetrol 11.5.2002 Tavastialla

  • 656
  • 2

Jude

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Roosters U13
Aivan upea keikka. Saundit toimivat alusta lähtien hyvin lukuunottamatta sitä, että rummut tulivat välillä liian kovaa. Ainakaan minua se ei haitannut.

Biisilista oli rakennettu erinomaisesti. Uutta ja vanhaa oli sekoitettu sopivasti. Uudet biisit toimivat lavalla hyvin. Pelkillä koskettimilla säestetty Tomorrow oli loistava veto bändiltä.

Loppuunmyyty Tavastia nautti keikasta ja fiilis oli katossa. Mikäli Kemopetrolin tyylinen musiikki vähänkin kiinnostaa, niin tämä bändi kannattaa tsekata livenä. Bändi on kerrassaan loistava livenä. Laura on Suomen paras laulaja.

(ylistyssanoja on paljon, mutta se johtuu vain siitä, että olen edelleen aivan fiiliksissä keikasta.)

http://www.kemopetrol.org
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Laura "en harrasta urheilua" Närhi on hieman lihonut. Olen kyllä nähnyt livenä muutaman kerran, ja on ihan jees. Itse kyllä pidän hieman rivakammasta musiikista livenä.
 

JanJ

Jäsen
Kyllähän Kemot keikkansa hoitavat aina kunnialla.
Musa ei kylläkään ole mun makuuni, tai siis ei kaikki biisit ainakaan, mutta ammattitaitoista meininkiä kyllä.
Lisäksi bändin tyypit on aikaslailla mukavia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös