Ke 7.12.2022 SaiPa - HPK

  • 1 208
  • 11

redpecka

Jäsen
JUMBO-finaali. Miksiköhän pohjasakan keskinäiselle koitokselle on annettu näin mahtipontinen nimitys?

Jumbohan tarkoittaa isoa ja suurta ja valtavaa ja huippua ja sellaista.

Jumbo-market, jumbo-jet, jumbo-elefantti, jumbo-implantit to name a few. Tuskin ovat nämä nimeä lanseeratessaan halunneet identifoitua johonkin pohjamuta-alelaarikategoriaan hä?
 

redpecka

Jäsen
Pospisilli palaa SaiPan kokoonpanoon neljän huilikierroksen jälkeen kun töni sporttilaista svedua aikoinaan.

Rajaniemi vs. Rajaniemi. Kumpi joutuu antautumaan vähintään kerran vaiko ei sittenkään?
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Toivolan potkujen jälkeen Kerho ei ole vielä hävinnyt ja kulkee vakuuttavalla 2 p/o tahdilla eteenpäin.

Onko sarjajumbona olevasta SaiPasta pysäyttämään tämä juna?

Luultavasti.
Ei ollut. Lähellä oli kuitenkin.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Nyt on tultava tänne kommentoimaan. Kaikki ottelutallenteet ja lehdistötilaisuudet aina katson. Nyt tuli vitutus pintaan. SaiPa saa 2-8 köniin ja paikallinen lehtimies kiristää Hämäläistä, senkin jälkeen, kun Ville on sanonut "johan mä vastasin tohon" Senkin jälkeen alkaa grillaaminen ja Pikkaraisestakin näkyy, että tekisi mieli sanoa lehtimiehelle, "suksi vittuun". Mä jos olisin valmentaja, nuorempi, vahvempi ymm. Tossa tilanteessa vetäisin nokkaan tollasta lehtimiestä.

Ymmärrän täysin, että he tekee juttuja lehteensä, mutta kun vastaus on annettu ja toista vituttaa muutenkin, niin onko ihan pakko vielä vittuillakseen grillata?
 

redpecka

Jäsen
Nyt on tultava tänne kommentoimaan. Kaikki ottelutallenteet ja lehdistötilaisuudet aina katson. Nyt tuli vitutus pintaan. SaiPa saa 2-8 köniin ja paikallinen lehtimies kiristää Hämäläistä, senkin jälkeen, kun Ville on sanonut "johan mä vastasin tohon" Senkin jälkeen alkaa grillaaminen ja Pikkaraisestakin näkyy, että tekisi mieli sanoa lehtimiehelle, "suksi vittuun". Mä jos olisin valmentaja, nuorempi, vahvempi ymm. Tossa tilanteessa vetäisin nokkaan tollasta lehtimiestä.

Ymmärrän täysin, että he tekee juttuja lehteensä, mutta kun vastaus on annettu ja toista vituttaa muutenkin, niin onko ihan pakko vielä vittuillakseen grillata?
Katsoin nyt tuon pressitilaisuuden.

Ainakin mitä itse olen lukenut palstalta niin todellakin moni kaipaisi kunnon kysymyksiä lehdistöltä. Nyt niitä tulee ja joku pahoittaa siitä mielensä näemmä kun valmentaja joutuu "pressiin".

Mielestäni Hämäläinen selvisi ihan siedettävästi erittäin vaikeasta pressitilaisuudesta 2-8 kotitappion jälkeen. Ja vaikka ei olisikaan selvittänyt niin toivon edelleen medialta röyhkeyttä ja haastoa kuten jarvat aikoinaan. Ilman heitä meillä ei olisi klassikoita. Ja jos ei valmentajilla páä kestä niin on väärissä hommissa.
 

BitterX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Wacker, Punaportin vapaakaupunki
Nyt on tultava tänne kommentoimaan. Kaikki ottelutallenteet ja lehdistötilaisuudet aina katson. Nyt tuli vitutus pintaan. SaiPa saa 2-8 köniin ja paikallinen lehtimies kiristää Hämäläistä, senkin jälkeen, kun Ville on sanonut "johan mä vastasin tohon" Senkin jälkeen alkaa grillaaminen ja Pikkaraisestakin näkyy, että tekisi mieli sanoa lehtimiehelle, "suksi vittuun". Mä jos olisin valmentaja, nuorempi, vahvempi ymm. Tossa tilanteessa vetäisin nokkaan tollasta lehtimiestä.

Ymmärrän täysin, että he tekee juttuja lehteensä, mutta kun vastaus on annettu ja toista vituttaa muutenkin, niin onko ihan pakko vielä vittuillakseen grillata?

Ei sanonut jo vastanneensa, vaan sanoi toimittajan itse vastanneen kysymykseensä:

Toimittaja sanoi jotakuinkin, että "teillä oli siinä alussa ylivoima, joka suli aika pahasti, ja sen jälkeen HPK teki maalin. Näytti että se lysähti siihen". Hämäläinen vastasi, että "no sie vastasit tuohon jo osuvasti" tjsp.

Kyllä kysymyksiä pitää voida esittää, kun kyseessä on lehdistötilaisuus.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös