Ke 6.4.2022 Otteluseuranta (Liiga)

  • 56 218
  • 1 039

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
"Taklattiin taklaamisen takia ja sitten ollaan jäljessä seuraavasta tilanteesta". Auran Aaltojen kommentaattori antoi saiputtaa Tepsille samasta joka ittelläkin kävi mielessä.

Ei siinä, viihdyttäväähän tuo on! Mutta pitäs muistaa sillä kiekollakin yrittää jotain. Rakentaa painetta, hallintaa, tilanteita ja maalipaikkoja.
 

Borre

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Pitkästä aikaa näki nuo aikanaan karmeat jatkoaikamaalit Kärpiltä. Eipä onneksi enää tunnu missään, pari mestaruutta ja useampi vuosi välissä on pyyhkinyt surun pois silmistäni mun. Hienoja miehiä JMA ja Aho nykyään.
 

Hirvonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Pitkästä aikaa näki nuo aikanaan karmeat jatkoaikamaalit Kärpiltä. Eipä onneksi enää tunnu missään, pari mestaruutta ja useampi vuosi välissä on pyyhkinyt surun pois silmistäni mun. Hienoja miehiä JMA ja Aho nykyään.
Meni varmaan pari-kolme vuotta että pystyin noita maaleja katsomaan uusintana ensimmäistäkään kertaa. Tuli meinaan livenä sammutettua telkkari aikalailla samantien kun kiekko meni maaliviivan yli.
 

AwiRanne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Paksut kirjekuoret, Air Baltic
Meni varmaan pari-kolme vuotta että pystyin noita maaleja katsomaan uusintana ensimmäistäkään kertaa. Tuli meinaan livenä sammutettua telkkari aikalailla samantien kun kiekko meni maaliviivan yli.
Ite näin ne nyt uudestaan ensimmäisen kerran. Enää ei sattunut, aika parantaa haavat
 

Ylähirsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kylläpä vituttaa katsoa tuon Blomqvistin eleettömän varmoja torjuntoja. Samalla itse pelkää jokaista kutia joka tulee Halosta kohti.
 

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Niklas Bäckstromin mukaan pomput ja tuomarivirheet menevät paras 7 sarjassa aina tasan.

Tuo ei kyllä mitenkään pidä paikkaansa.
 

Borre

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Nyt on Ilveksellä all in. Kärpät ei pääse mihinkään karvauksen alta. Maalille vaan tarvitsisi päästä maskiin. Siellä on Kärpät vahvoilla.
 

Koodari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kylläpä vituttaa katsoa tuon Blomqvistin eleettömän varmoja torjuntoja. Samalla itse pelkää jokaista kutia joka tulee Halosta kohti.
Kummasti tuo rahoittaa faninkin sykettä. Ei tarvi jokaista kutia pelätä niinkuin Galimovin kanssa noissa kahdessa pelissä
 

Bob Rambo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, AC Oulu
Niklas Bäckstromin mukaan pomput ja tuomarivirheet menevät paras 7 sarjassa aina tasan.

Tuo ei kyllä mitenkään pidä paikkaansa.

Nikke on vaan omaksunut vakioselitykset Oulun vuosinaan. Kärpäthän alkoi menestyä silloin, kun tämä Raksilan kotituomarien salaliittokin paljastui.
 

alcoholic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ipalta puuttuu ehkä sellanen pelaaja joka tekis röyhkeitä maalille nousuja ja räkämaaleja.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös