Ke 4.10.2017 Otteluseuranta (Liiga)

  • 26 970
  • 332

Ralph

Jäsen
HPK hakee kuudella neljää vastaan kavennusta ja kentälle heitetään neljä miestä, jolla on kauden maalitili avaamatta. Ja ensimmäisen kerran vuoteen päästävät kotonaan neljä maalia varsinaisella peliajalla, viimeksi siihen pystyi viime syyskuussa Lukko.
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Laganiere hakee alivoimalla Rynnös kestää.

Laganiere on ollut helvetin hyvä tänään. Harmi että muilta täysi ohipeli.
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Katsoitko tilanteen? Oliko se mielestäsi potku?

Yhteistyötä kait nuo tuomarit tekee.

Katsoin tilanteen eikä minun mielipiteelläni ole merkitystä. Tarkistettiin nauhalta joten ei ollut päätuomarin päätös.
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Rynnäs on kyllä ollut tänåän niin helvetin hyvä ja varma että jatkaisin samalla molarilla huomenna.
 

GT

Jäsen
Suosikkijoukkue
ACO
Katsoin tilanteen eikä minun mielipiteelläni ole merkitystä. Tarkistettiin nauhalta joten ei ollut päätuomarin päätös.

Tiedätkö syyn, miksi tarkistettiin? Siitä kai on kysymys, miksi kilautettiin. Aika moni, ellei jokaikinen, veikkaa syyksi sitä ylittikö kiekko maaliviivan.
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tiedätkö syyn, miksi tarkistettiin? Siitä kai on kysymys, miksi kilautettiin. Aika moni, ellei jokaikinen, veikkaa syyksi sitä yrittikö kiekko maaliviivan.

En mä ainakaan veikkaisi koska selkeästi meni jalasta.

3s ennen loppua kavennus. Viel on toivoa.

eiku
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Ruohomaa veti tuohon loppuun lähes kolmen minuutin vaihdon, ei yhtään tyhjä maali mielessä...

E: Ja miinuksen tehotilastoon onnistui vielä keräämään :D
 

Numero13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Maistuva, kliininen ja ansaittu voitto Kärpille. Kiitos Kärpät!
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Helvetin hieno vierasvoitto vaikeasta Isomäestä, uskaltaisin väittää että ansaitusti. Huomenna Lukko nurin!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös