Ke 24.1.2024 JYP - KooKoo

  • 13 412
  • 502

knttrtknkn1

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ite pitää pelaajat tuonne siittää, siinä projektia. kai sitä kentällisen saisi aikaiseksi.

Tähän kampanjaan voisi osallistua, itseltä löytyy jo silmää ja käsiä, vastapuolella sitten mielellään hyvät fyysiset ominaisuudet.
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jees. Ei tätä tartte enempää seurata, on parempaakin tekemistä tähän iltaan. Joukkue näyttää luovuttaneelta, niin mikseipä yleisökin. Syvä huokaus. No, ehkä kesällä voi keskittyä kesän viettoon kun tuo tuleva kausikaan ei herätä mitään riemunkiljahduksia niin kauan kuin seura on tässä turbulenssissa.
 

Hiki-Pena

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
On tuo huvittavan näköistä räpeltämistä.
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Mitä täällä tapahtuu? BC hakkaa kuin kirvesmies poikkaria KooKoo pelaajiin ja ei jäähyjä, noh lopulta sieltä tuli sai hakata ainakin kolme kertaa ennen jäähyä, vaikka jokainen oli jäähyn arvoinen rike.

Jäähy ja peli kuulemma fucking bullshit BCn kertomana erätaukohaastattelussa
 

Vanhapuuma

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYPinkylä, Suomen maajoukkueet, IF Gnistan
Ei jumalauta. Eihän tällaista paskaa voi olla olemassa. KooKoo vetää kolmella ja puolella ketjulla, johon sisältyy jotakuinkin yksi kokonainen liigaketju. Mitä näemme?

KooKoo hallitsee matsia ja luo vaarallisemmat maalipaikat.
 

Harhasyöttö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP sympatiat: HIFK
Jees. Ei tätä tartte enempää seurata, on parempaakin tekemistä tähän iltaan. Joukkue näyttää luovuttaneelta, niin mikseipä yleisökin. Syvä huokaus. No, ehkä kesällä voi keskittyä kesän viettoon kun tuo tuleva kausikaan ei herätä mitään riemunkiljahduksia niin kauan kuin seura on tässä turbulenssissa.
Mä en ymmärrä miks noi on noin vitun luovuttaneita vaikka sinne pleijareihin on vielä oikeasti mahdollisuus päästä., mutta ei ilmeisesti kiinnosta ne... Ymmärtäisin jos oltaisiin jossain SaiPan pistemäärissä.
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Niin mitäs olikaan ne itkut pelin perumisesta? KooKoohan pitää JYPiä pilkkanaan.
Joo ei ole JYPillä oikein mitään palaa, kuka odottaa että toiseen tulisi parempi JYP en minä ainakaan. Eikähän KooKoo lado ylivoimalla erän alkuun 0-2 ja loppupeli pelataan vain terveisiä
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
En usko että kolmea erää jaksavat joka toista vaihtoa
Kyllä tuo D'Astous jaksaa vetää yhteen peliin 27 minuuttia tarvittaessa.

Hänen luistelunsa on erittäin taloudellista.
 

Valajas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Bolts, Yanni Gourde
Mä en ymmärrä miks noi on noin vitun luovuttaneita vaikka sinne pleijareihin on vielä oikeasti mahdollisuus päästä., mutta ei ilmeisesti kiinnosta ne... Ymmärtäisin jos oltaisiin jossain SaiPan pistemäärissä.

Joukkue on sekaisin kun seinäkello ja sitä ei johda kukaan.
 

chubster

Jäsen
BC:ltä fiksu jäähy, hyvä hyvä.
Eipä voinut mitään tuossa tehdä kun kookoon kamikaze paino täyttä vauhtia suoraan päin. Erikoinen ratkaisu kookoon pelaajalta.

Katsoin jostain syystä ekan erän, JYP on surullisen huono. Aivan uskomattomalta tuntuu ajatella, että joskus JYP oli liigan parhaimpia joukkueita vuodesta toiseen.
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Joo ei ole JYPillä oikein mitään palaa, kuka odottaa että toiseen tulisi parempi JYP en minä ainakaan. Eikähän KooKoo lado ylivoimalla erän alkuun 0-2 ja loppupeli pelataan vain terveisiä
Tulkaa nyt itse selittää @Old Tom jne, JYP kannattajilla ainakin täysin odotettua, kuten perattiin täällä ja meidän hiekkalaatikolla jo ennen peliä. Ei yllätyksiä
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
"It's fucking bullshit" - Christofferin ekat sanat radiohaastattelussa.

En ole nyt ihan satavarma et oliko nämä hänen mielipiteet itse jäähystä, vai koko touhusta tällä hetkellä.
 

haepis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tuomarit, KooKoo, Red Wings
JYPin ei tarvitsisi kuin luistella ja taklata, ja KooKoo sulaisi viimeistään viimeiseen erään. Nyt KooKoo saa neppailla ja liukua eikä tuossa ollut fyysistä toimintaa kotijoukkueelta kuin yhden vaihdon verran, plus toki Christofferin sekoilut vikassa vaihdossa. Ei siinä, käy meille.
 

cimoh

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Jokipo, Canucks
Kyllä tuo D'Astous jaksaa vetää yhteen peliin 27 minuuttia tarvittaessa.

Hänen luistelunsa on erittäin taloudellista.
Ei tuolla kyllä KooKoon porukasta kenenkään tarvi juurikaan luistella.
 

knttrtknkn1

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mä en ymmärrä miks noi on noin vitun luovuttaneita vaikka sinne pleijareihin on vielä oikeasti mahdollisuus päästä., mutta ei ilmeisesti kiinnosta ne... Ymmärtäisin jos oltaisiin jossain SaiPan pistemäärissä.

Kai se ns. sapettaa kun edellisellä valmennuksella olisi ollut oikeasti mahdollisuudet taistella neljän joukkoon keväällä. Nyt pelataan muita arvoja...
 

jukiapina

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP valitettavasti
Näköjään taas yksi jääkiekko joukkue mukana tässä ottelussa ja se ei ole Jyp.

Jos ei ton enempää pelaajia nappa pelata, niin myykää kaikki, jotka jollekkin kelpaavat pois.
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
"It's fucking bullshit" - Christofferin ekat sanat radiohaastattelussa.

En ole nyt ihan satavarma et oliko nämä hänen mielipiteet itse jäähystä, vai koko touhusta tällä hetkellä.
Veikkaan, että touhusta koska jos hakkaa noin monta kertaa, niin kai myös älyää että siitä tulee jäähy.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös